quote:Waarvoor ?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 17:07 schreef Under_Score het volgende:
best wel kut eigenlijk. bah.
kan wel wat TLC gebruiken
quote:dank
quote:Goed om te lezenOp donderdag 21 oktober 2010 18:15 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb een prijzenpakket gewonnen, er zit schot in de zaak bij lokale radio, mijn maatschappelijke stage vordert en ik kom zowaar klaar met een engels boekverslag
Kortom, helemaal niet zo slechtWaar een beetje contacten allemaal niet voor kunnen zorgen
quote:Ja geen idee, super leuke middag met mijn zusje gehad en ik voelde me op dat moment zo gelukkig. En ik had een film met haar bekeken, waardoor ik in ene een antwoord op een paar vragen had die ik mezelf al weken af vroeg.
quote:bloed plassen icm pijn is nooit goed...Op donderdag 21 oktober 2010 22:37 schreef francis998 het volgende:
klote en moe. Kortom depressei komt weer langs. Verder ben ik echt ongelofelijk geirriteerd...door mijn ouder, ik heb het gevoel dat ze net een papegaai is die niet kan stoppen met praten.
EN verder soort van maag of blaas pijn, en bij het plassen komen er een soort slierten bloed uit...wacht ff tot morgen af en anders maar naar de huisarts ermee.
quote:Whazzup ?Op donderdag 21 oktober 2010 23:55 schreef Huppelmuts het volgende:
KUT!!!
Sorry meer kan ik er niet van maken
quote:het is nu iets minder.Op donderdag 21 oktober 2010 23:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
bloed plassen icm pijn is nooit goed...ik zou gewoon de Huisartsenpost bellen en vragen of het evt kan wachten tot morgen ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |