abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88061243
Als de dierenarts haar niet veel kans meer geeft zou ik toch overwegen voor een second opinion. Een dierenarts kan altijd iets over het hoofd zien. Als je het van twee dierenartsen hoort kun je je er bij neer leggen en hoef je niet achteraf nog te denken: misschien was er toch nog een kans geweest.
Zo heb ik het iig altijd gedaan.
pi_88064293
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 12:20 schreef Claire-l het volgende:

[..]

Ja dat wil ik ook gaan vragen dit duurt nu al bijna 2 weken maar het gaat alleen maar slechter met d'r als je d'r zou zien lijkt het net alsof we haar gisteren van de straat op geplukt waar ze al 9 weken rond loopt.
Steuntje voor jullie. Een van onze katten was er ook zo aan toe toen we haar net kregen. Bijna hetzelfde verhaal. Die is er met enorm veel zorgen, bijvoeren/ ook drinken via tutje, s'nachts in bed op een handdoekje er alsnog overheen gekomen (ze is 9 jaar geworden). Die heeft ook een maand lopen sukkelen voordat het beter ging. Was ook een klein prulletje.

Ik denk dat teruggaan naar die andere dierenarts sowieso geen slecht idee is, want uit eigen ervaring zijn de dierenartsen van het asiel vrij snel in het in laten slapen van diertjes die ziek zijn. Dan moet je het uit eigen zak betalen, dat is waar, maar misschien krijg je wel iets anders te horen.

Sterkte ermee, ik hoop dat ze er boven op komt.
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
pi_88065901
In de duimstand voor Tara.
Kom op klein dametje, vecht!
pi_88066162
Ik doe mee duimen!! Sterkte!!
pi_88067261
Ik ben net bij de DA geweest Tara is op mijn verzoek weer opgenomen zodat ze een beetje kan aansterken. Ze krijgt nu weer een infuus en ontstekkingsremmers en gaan haar ontlasting controleren op evt parasieten.

We mogen blij zijn dat ze een paar keer per dag een warme kruik voor haar hebben gemaakt want dat heeft haar temperatuur goed gehouden (38 graden) anders was ze nog een stuk slechter geweest.
De DA vind haar gelukkig geen hopeloos geval vooral omdat ze het al bijna 2 weken zo vol houdt is het waarschijnlijk een erge sterke!

Nou maar hopen dat ze wat kunnen vinden in haar ontlasting en dat ze Lennart ook van zijn diarree af kunnen helpen.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 14:56:01 #106
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_88067328
Poeh. Nou.

Ik blijf duimen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_88067345
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 14:56 schreef Lienekien het volgende:
Poeh. Nou.

Ik blijf duimen.
ik doe met je mee!
pi_88067410
Go Tara, we duimen voor je!
Pak lekker even je rust bij de dierenarts, laat je verwennen en wordt alsjeblieft beter!
  † In Memoriam † donderdag 28 oktober 2010 @ 14:59:42 #109
7074 moussy
kuttekop
pi_88067454
Goed dat je dr op hebt laten nemen, kunnen jullie zelf ook even bijtrekken :)
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_88073994
Tara is net overleden. De DA belde me dat ze last had van stuiptrekkingen/uitslag en raakte in een zware coma ze hebben toen maar besloten om haar een spuitje te geven.

RIP lieve Tara
pi_88074049
oh nee, sterkte!

RIP lief dametje :'(
  donderdag 28 oktober 2010 @ 18:15:15 #112
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_88074079
Och, wat sneu ;(

Sterkte!
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_88075132
Bah, sterkte ermee ;(.
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
pi_88075157
Wat jammer ;( Sterkte.
pi_88075476
Bah, dit was geen leuk nieuws toen ik net thuiskwam. :'( Ik kan me makkelijk afzetten van zeer slecht nieuws. Maar dit raakt me toch. Tara had mijn hart al binnen een week veroverd.

We gaan je missen Taartje....
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 19:01:57 #116
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_88075581
Ach, nee. Wat verdrietig.

Sterkte.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 19:07:07 #117
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88075776
quote:
9s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 19:01 schreef Lienekien het volgende:
Ach, nee. Wat verdrietig.

Sterkte.
Dat idd. Ik zit hier echt met tranen in mijn ogen. Wat erg!

Veel sterkte voor jullie. Jullie hebben er iig alles aan gedaan, dus ga je nooit schuldig voelen.
Niet meer actief op Fok!
pi_88076504
Oh neeee!!! Ik zit hier echt met tranen in mijn ogen :'( Wat verschrikkelijk naar, je eerste katjes en dan dit :(

Ik wens jullie heel veel sterkte met dit verlies :*

Wat gaan jullie met Tara doen als ik vragen mag?
pi_88076955
Ah nee wat een rot nieuws.
Sterkte met het verlies
pi_88077851
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 19:27 schreef Oognip het volgende:
Oh neeee!!! Ik zit hier echt met tranen in mijn ogen :'( Wat verschrikkelijk naar, je eerste katjes en dan dit :(

Ik wens jullie heel veel sterkte met dit verlies :*

Wat gaan jullie met Tara doen als ik vragen mag?
Ja zeker klote maar wel beter voor d'r het ging echt heel slecht.
We denken erover om haar te cremeren we hebben geen achtertuin waar we d'r kunnen begraven.
pi_88077987
Och dat is nog snel gegaan dan.. ;( Sterkte
pi_88078013
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 20:01 schreef Claire-l het volgende:

[..]

Ja zeker klote maar wel beter voor d'r het ging echt heel slecht.
We denken erover om haar te cremeren we hebben geen achtertuin waar we d'r kunnen begraven.
Het is idd waarschijnlijk beter voor haar maar ze laat vast een enorme leegte achter. Ik vond het altijd het ergste om de eerste ochtend wakker te worden nadat er eentje overleden was. Dat is echt een klap, voor mij tenminste.
Hebben jullie Tara nu mee naar huis genomen en aan Lennart laten zien? Je kan kiezen voor een crematie met meerdere dieren tegelijk maar ook voor haar eentje he, dan kan je haar in een urn doen en altijd bij je houden als je dat prettig vindt.
pi_88096324
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 20:05 schreef Oognip het volgende:

[..]

Het is idd waarschijnlijk beter voor haar maar ze laat vast een enorme leegte achter. Ik vond het altijd het ergste om de eerste ochtend wakker te worden nadat er eentje overleden was. Dat is echt een klap, voor mij tenminste.
Hebben jullie Tara nu mee naar huis genomen en aan Lennart laten zien? Je kan kiezen voor een crematie met meerdere dieren tegelijk maar ook voor haar eentje he, dan kan je haar in een urn doen en altijd bij je houden als je dat prettig vindt.
Zoals je al zei is het de volgende dag een klap.. Het is zeker anders in huis en ik merk aan Lennart dat hij haar ook erg mist. De uiteindelijk ziekte wat ze had is coccidiose Lennart heeft dat waarschijnlijk dus ook dus hij word daar vanmiddag tegen behandeld.

Eigenlijk wel raar dat een DA wel test op Giardia maar niet op andere parasieten in de toekomst maar verder erboven opzitten want als dit een weekje eerder was ontdekt had ze het misschien gehaald ..

Maar goed boos zijn helpt niet ik hoop dat lieve Tara nu eindelijk rust heeft gevonden. En bedankt voor al jullie lieve berichtjes!

Wij gaan dit weekend waarschijnlijk kijken voor een nieuw maatje voor Lennart (moet er eigenlijk niet aan denken) maar hij heeft dat gewoon echt nodig. Zodra we er eentje hebben uitgekozen zullen we wel een foto plaatsen van het nieuwe kleine monster >:)
pi_88096474
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 09:52 schreef Claire-l het volgende:

[..]

Zoals je al zei is het de volgende dag een klap.. Het is zeker anders in huis en ik merk aan Lennart dat hij haar ook erg mist. De uiteindelijk ziekte wat ze had is coccidiose Lennart heeft dat waarschijnlijk dus ook dus hij word daar vanmiddag tegen behandeld.

Eigenlijk wel raar dat een DA wel test op Giardia maar niet op andere parasieten in de toekomst maar verder erboven opzitten want als dit een weekje eerder was ontdekt had ze het misschien gehaald ..

Maar goed boos zijn helpt niet ik hoop dat lieve Tara nu eindelijk rust heeft gevonden. En bedankt voor al jullie lieve berichtjes!

Wij gaan dit weekend waarschijnlijk kijken voor een nieuw maatje voor Lennart (moet er eigenlijk niet aan denken) maar hij heeft dat gewoon echt nodig. Zodra we er eentje hebben uitgekozen zullen we wel een foto plaatsen van het nieuwe kleine monster >:)
Als Lennart ook coccidiose heeft, dan is hij wel op tijd om er nog tegen behandeld te worden?

En begrijpelijk dat jullie een nieuw maatje uit gaan zoeken voor Lennart. Weer bij het asiel?
pi_88096701
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 09:58 schreef Oognip het volgende:

[..]

Als Lennart ook coccidiose heeft, dan is hij wel op tijd om er nog tegen behandeld te worden?

En begrijpelijk dat jullie een nieuw maatje uit gaan zoeken voor Lennart. Weer bij het asiel?
Ja, het asiel is altijd de beste optie voor ons.

En ik wil jullie, ook namens mijn vriendin, wel even allemaal bedankten voor jullie steun en advies!! :*
pi_88097516
sorry hoor dat t diertje is overleden altijd klote om zo een pluizig dingetje te moeten missen
pi_88097588
Wat een triest nieuws, arme Tara. Jullie hebben in ieder geval heel erg je best voor haar gedaan! Sterkte!
pi_88097665
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 09:58 schreef Oognip het volgende:

[..]

Lennart heeft verder geen symptomen behalve diarree hij eet voor 2 drinkt voor 2 en speelt voor 2 dus die is nog wel te behandelen gelukkig
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 11:06:35 #129
304638 KarinJ.
droom je leven, leef je droom
pi_88098539
Kan je niet beter wachten met een nieuwe kat halen tot dat Lennart weer helemaal beter is?
wees als een zalm, zwem tegen de stroom in
pi_88099133
Jeetje wat een vreselijk nieuws! -O-

Arme Tara ;( Ze heeft nu tenminste rust ;(

Ik hoop dat Lennart ook snel weet beter is!

Het lijkt mij inderdaad ook verstandiger om te wachten met een nieuw katje tot Lennart weer beter is.
pi_88099584
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 11:06 schreef KarinJ. het volgende:
Kan je niet beter wachten met een nieuwe kat halen tot dat Lennart weer helemaal beter is?
Is ook wat wij dachten vandaag. Maar we gaan sowieso kijken of we iets kunnen vinden en reserveren. In ieder geval een poes die zo'n beetje even oud is al Lennart
pi_88102452
Ah nee! Tara overleden. ;( Jullie hebben je uiterste best voor haar gedaan dus jullie valt niks te verwijten.

Goed dat jullie een ander speelkameraadje voor Lennart gaan zoeken, hoe jonger hij is, hoe sneller hij er vriendjes mee gaat worden. Maar ik weet niet hoe besmettelijk zijn aandoening is, anders zou ik toch echt wachten tot hij beter is.

En ik blijf het slecht vinden van het asiel dat ze jullie Tara (en Lennart) zo jong en ziek hebben meegegeven. Als jullie daar een nieuw kitten gaan uitzoeken zou ik zeker een hartig woordje met ze spreken. Eigenlijk vind ik dat het volgende kitten voor jullie gratis moet zijn. :@
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_88102481
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 11:06 schreef KarinJ. het volgende:
Dat gaan we ook doen Lennart krijgt vandaag medicijnen en dan moet het met een paar dagen over zijn. We gaan morgen alvast even kijken je kan een kat toch meestal niet meteen mee krijgen en dan eind volgende week ophalen als Lennart weer helemaal gezond is
pi_88102523
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 18:12 schreef Claire-l het volgende:
Tara is net overleden. De DA belde me dat ze last had van stuiptrekkingen/uitslag en raakte in een zware coma ze hebben toen maar besloten om haar een spuitje te geven.

RIP lieve Tara
Ah bah... ;(

Sterkte :*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_88102622
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 13:05 schreef Cat22 het volgende:
En ik blijf het slecht vinden van het asiel dat ze jullie Tara (en Lennart) zo jong en ziek hebben meegegeven. Als jullie daar een nieuw kitten gaan uitzoeken zou ik zeker een hartig woordje met ze spreken. Eigenlijk vind ik dat het volgende kitten voor jullie gratis moet zijn. :@
Laten we wel eerlijk zijn. Het asiel had in feite Tara nog niet mee mogen geven. Ze was gewoon te jong. Dat is hun fout. Desondanks was Tara gewoon gezond en had Lennart gewoon wat vochttekort wat snel opgelost was door dagelijks vocht toe te dienen.

En ik vind dat wij ook van het asiel een gratis katje moeten krijgen O-)
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 13:23:34 #136
304638 KarinJ.
pi_88103074
De vraag is wel waar de katjes besmet zijn.....Als ik de onderstaande link goed begrijp waren ze al besmet voordat ze bij jullie kwamen, en heeft de stress van de verhuizing als tricker gewerkt.
Zou toch maar een beetje voorzichtig zijn met het halen van een nieuwe kat uit hetzelfde asiel.

http://www.sonoo.info/gezondheid/2010/01/Wat-is-Coccidiose.html
  † In Memoriam † vrijdag 29 oktober 2010 @ 13:54:45 #137
7074 moussy
kuttekop
pi_88104208
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 13:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Laten we wel eerlijk zijn. Het asiel had in feite Tara nog niet mee mogen geven. Ze was gewoon te jong. Dat is hun fout. Desondanks was Tara gewoon gezond en had Lennart gewoon wat vochttekort wat snel opgelost was door dagelijks vocht toe te dienen.

En ik vind dat wij ook van het asiel een gratis katje moeten krijgen O-)
een zwakke kat, zoals Lennart mee is gegaan had gewoon niet mee gemogen voor hij he-le-maal beter was. Ik zou echt op mijn strepen gaan staan bij het asiel en zelfs misschien nóg een keer praten over de kosten die je zelf hebt gemaakt. Jullie valt niets te verwijten, het asiel wel.
pi_88104507
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 13:54 schreef moussy het volgende:

[..]

een zwakke kat, zoals Lennart mee is gegaan had gewoon niet mee gemogen voor hij he-le-maal beter was. Ik zou echt op mijn strepen gaan staan bij het asiel en zelfs misschien nóg een keer praten over de kosten die je zelf hebt gemaakt. Jullie valt niets te verwijten, het asiel wel.
Precies.

Tara leek dan wel gezond maar was sowieso veel te jong en had bij een opvanggezin geplaatst moeten worden of in het asiel moeten blijven. Geen veranderingen, geen stress en mensen om haar heen die eerder hadden gezien dat er iets aan de hand was (valt jullie niet te verwijten).

En Lennart was ziek toen hij geplaatst werd. Misschien heeft hij Tara wel aangestoken en kon ze, omdat ze zo jong was de infectie niet de baas. Allemaal zaken die prima door het asiel voorkomen hadden kunnen worden. Hadden jullie geen verdriet gehad en was Tara er wellicht nog geweest.

Ik werk als opvanggezin voor Redcat, kittens mogen van Redcat pas geplaatst worden als ze 8 weken zijn, goed op gewicht en 100% gezond. Eerder mag écht niet, daar worden we dan ook op aangesproken.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  † In Memoriam † vrijdag 29 oktober 2010 @ 14:24:16 #139
7074 moussy
kuttekop
pi_88105279
Ik zou denk ik geen ander katje daar meer vandaan willen, zeker nu niet, maar dat is natuurlijk aan jullie zelf.

Lees ook even de overeenkomst nog eens na wat jullie hebben met/van het asiel, of er iets in staat in het geval van overlijden.
pi_88105661
Ik kom net van het asiel vandaan daar lagen de tabletjes die Lennart nodig heeft.

Ze kwamen meteen naar me toe hoe erg ze het vinden en boden een gratis kitten aan die we natuurlijk zelf mogen uitkiezen. Alle katten die daar nu ziek zijn/diarree hebben worden gecontroleerd op deze parasiet om dit allemaal uit te sluiten.

De gezonde katten en de katten die diarree hebben zitten ook niet in dezelfde kamer om dit soort dingen toch te voorkomen. Lijkt mij een prima oplossing van hun!

Ik zelf heb er al 1 uitgekozen nu hopen dat mn vriend deze natuurlijk ook leuk vind. Ze is vanmorgen helemaal gecheckt door de dierenarts heeft geen kwaaltjes en geen diarree oftewel gewoon een gezonde kitten
pi_88105726
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 14:35 schreef Claire-l het volgende:
Ik kom net van het asiel vandaan daar lagen de tabletjes die Lennart nodig heeft.

Ze kwamen meteen naar me toe hoe erg ze het vinden en boden een gratis kitten aan die we natuurlijk zelf mogen uitkiezen. Alle katten die daar nu ziek zijn/diarree hebben worden gecontroleerd op deze parasiet om dit allemaal uit te sluiten.

De gezonde katten en de katten die diarree hebben zitten ook niet in dezelfde kamer om dit soort dingen toch te voorkomen. Lijkt mij een prima oplossing van hun!

Ik zelf heb er al 1 uitgekozen nu hopen dat mn vriend deze natuurlijk ook leuk vind. Ze is vanmorgen helemaal gecheckt door de dierenarts heeft geen kwaaltjes en geen diarree oftewel gewoon een gezonde kitten
Goed dat het asiel er zo alert op reageert. Toch nog netjes afgehandeld. Maar hopelijk scherpen ze hun plaatsingsbeleid aan zodat dit niet nog een keer voorkomt.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 14:45:08 #142
304638 KarinJ.
pi_88105981
Het lijkt dus echt dat ze jullie zieken dieren hebben mee gegeven.
Krijgen jullie de door jullie gemaakte kosten nu ook terug?
pi_88106594
Het dierenasiel heeft alle kosten van Tara betaald dus dat is ook netjes. Wij zijn eerst naar een andere DA geweest die niet aangesloten zit bij het asiel maar dat is onze eigen fout geweest omdat wij de papieren niet goed door hadden gelezen.

Daarna zijn we naar de dierenarts geweest die wel aangesloten zit bij het asiel en toen hebben we niks meer betaald voor Tara
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:13:17 #144
304638 KarinJ.
pi_88107063
Dat is heel netjes. :Y
Zo hou je een beetje vertrouwen in de mensheid he :)
pi_88113173
Dat is wel heel netjes inderdaad! :) Nu hopen dat het nieuwe katje het een beetje met Lennart kan vinden :)
pi_88114901
Wat sneu ;( Veel sterkte!
En hopelijk hebben jullie snel 2 gezonde lieve draakjes rondhuppelen in huis :)
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 20:25:11 #147
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_88118360
Sterkte! Lees net het hele draadje door, dan ga je van praten over hoeveel kans naar diertje blijft leven naar drama... Sneu!! Moet er niet aan denken.

En om als advocaat van de duivel te spreken. Het asiel heeft het beestje op een verkeerde leeftijd geschat dan DA2. Zoals gezegd, het is een schatting. Mensen maken fouten en ik als ik zo lees hoe het asiel reageert op de parasiet en alle dieren dus extra laat nakijken denk ik dat het gewoon een fout is geweest, met helaas een fatale afloop. Maar ik zie ze ook het probleem wel goed oplossen dmv vergoeding van kosten DA (al mochten ze die niet aangesloten DA ook best vergoeden imo) en de zorg van de overige katten in het asiel nadat bekend was wat de doodsoorzaak was en de gratis kitten.

Tuurlijk het is rauw en hard en kut en wellicht nog veel meer dingen, maar als ik het zo lees heeft het asiel ook ter goeder trouw gehandeld. Maar ik heb weinig tot geen ervaringen met asiels dus wellicht praat ik horse crap. Al met al, dit soort dingen kunnen gebeuren, ondanks de beste intenties van asiels, DA's en baasjes. Spijtig, maar helaas.

Nogmaals sterkte en succes met het nieuwe monster en Lennart!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  † In Memoriam † vrijdag 29 oktober 2010 @ 20:39:51 #148
7074 moussy
kuttekop
pi_88118949
De schatting van een kitten is vrij simpel, gaat voornamelijk op gewicht, dan komt het gebitje... best een domme fout, maar idd kan gebeuren, de rest is gewoon protocol, ze moeten zo ingrijpen, staat ook vast wel in het honden en katten besluit.
pi_88170720
We zijn weer een aantal dagen verder en met Lennart gaat het goed. Hij is speels, rebels en echt een knuffelbeest.

Gister hebben we in het asiel gekeken voor een nieuwe poes. Claire had vrijdag al iets gezien en had er foto's van genomen. Ik vond het ook een dotje, dus dat zou 'm wel eens kunnen worden.
Helaas liep zaterdag het werk enorm uit, zodat we te laat waren om Indy (zo heette ze) te claimen.

Helaas bleek ze net 10 minuten geleden al 'verkocht'. Indy had nog meer zusjes die dezelfde kleur hebben. 1 daarvan was erg knuffelig en gaf kopjes. Ondanks dat Claire haar niet mooi vond qua kop, vond ik het een geweldige poes die hele mooie tekens heeft. Maar ook die bleek na wat onderzoek al verkocht te zijn.
De enige die overbleef was Ilvy. We konden haar niet meenemen, omdat Lennart nog uit moet zieken met zijn parasieten.
Dus de dame (die hele boze aan de telefoon) liet ons een quarantine gedeelte zien waar nog meer zaten en die pas verkocht mochten worden als de lichting daarvoor verkocht was.
In de hokjes zaten een aantal leeftijdsgenootjes gelijk aan Lennart. Claire vond meteen 1 heel mooi. Het was dan ook toevallig de enige poes (van de 5) die er zat genaamd Sapje. (Dat wordt Tibby) Ze had helaas last van haar oog wat besmettelijk was, maar zou later in orde zijn. Wij twijfelde enorm omdat Lennart het ook zo krijgen. En Ilvy mochten we niet meenemen omdat ze liever de kittens direct meegeven.

Terwijl de strenge dame ons liet nadenken, hebben wij bij de balie overlegt. We moesten in feite wel kizen voor Tibby, omdat Ilvy geen optie was. Tot de baliemedewerkster zei dat we moesten overleggen met de bazin van het asiel. Omdat wij een uitzonderlijk geval waren met Tara hadden we misschien kans dat ze Ilvy voor ons vast konden houden. Maar die bazin was net met die strenge dame meegelopen naar andere mensen. Toen de bazin terug kwam had ze het bordje van Ilvy al in de handen dat ze verkocht was. Dus dubbel balen voor ons die dag.

Ondanks dat ongeluk dat we hebben met onze keuzes, hebben we het gevoel dat Tibby gewoon 'meant to be' wordt. Dus we krijgen dinsdag bericht als het oog probleem oplost. Als ik Tibby op ga halen, dan zal ik zeker extra medicijnen vragen voor Lennart als hij het oogprobleem ook krijgt. Anders kost het ons weer onnodig geld.

We wachten af......
pi_88174068
Dus het asiel bedenkt van tevoren niet dat er voor jullie een uitzondering gemaakt zou moeten worden omdat zij fouten hebben gemaakt? Waardoor jullie het poesje wat jullie het liefste zouden willen, en wat nog niet verkocht was toen jullie gingen kijken (Ilvy en eignelijk ook Indy), niet kunnen adopteren?

En nu hebben jullie gekozen voor een poesje wat op dit moment een besmettelijke oogaandoening heeft?

Ik zou maar heel goed in de gaten houden dat zij echt 100% genezen is voordat je haar ophaalt. Als je zo'n dropje ziet dan wint het gevoel en wijkt het verstand, maar soms is het toch beter je verstand te laten spreken.

En als dit mijn verhaal was,had ik mijn geld voor Tara teruggevraagd en was ik nu naar een ander asiel vertrokken. Dan maar opnieuw betalen voor een kitten.

Echt... knulligheid ten top vind ik het! :|W

Vandaag zou bij mij een opvangkitten naar haar nieuwe baasjes verhuizen. Vanmorgen tref ik haar aan met een zeer pootje. Het lijkt een kleinigheid te zijn, waarschijnlijk onhandig geland, want ze loopt er nog gewoon op en is nog even speels en vrolijk, maar na overleg met Redcat was de boodschap duidelijk: NIET meegeven. Wij geven kittens 100% gezond af, zodat de baasjes er geen zorgen, werk en extra kosten mee hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')