abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88061243
Als de dierenarts haar niet veel kans meer geeft zou ik toch overwegen voor een second opinion. Een dierenarts kan altijd iets over het hoofd zien. Als je het van twee dierenartsen hoort kun je je er bij neer leggen en hoef je niet achteraf nog te denken: misschien was er toch nog een kans geweest.
Zo heb ik het iig altijd gedaan.
pi_88064293
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 12:20 schreef Claire-l het volgende:

[..]

Ja dat wil ik ook gaan vragen dit duurt nu al bijna 2 weken maar het gaat alleen maar slechter met d'r als je d'r zou zien lijkt het net alsof we haar gisteren van de straat op geplukt waar ze al 9 weken rond loopt.
Steuntje voor jullie. Een van onze katten was er ook zo aan toe toen we haar net kregen. Bijna hetzelfde verhaal. Die is er met enorm veel zorgen, bijvoeren/ ook drinken via tutje, s'nachts in bed op een handdoekje er alsnog overheen gekomen (ze is 9 jaar geworden). Die heeft ook een maand lopen sukkelen voordat het beter ging. Was ook een klein prulletje.

Ik denk dat teruggaan naar die andere dierenarts sowieso geen slecht idee is, want uit eigen ervaring zijn de dierenartsen van het asiel vrij snel in het in laten slapen van diertjes die ziek zijn. Dan moet je het uit eigen zak betalen, dat is waar, maar misschien krijg je wel iets anders te horen.

Sterkte ermee, ik hoop dat ze er boven op komt.
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
pi_88065901
In de duimstand voor Tara.
Kom op klein dametje, vecht!
pi_88066162
Ik doe mee duimen!! Sterkte!!
pi_88067261
Ik ben net bij de DA geweest Tara is op mijn verzoek weer opgenomen zodat ze een beetje kan aansterken. Ze krijgt nu weer een infuus en ontstekkingsremmers en gaan haar ontlasting controleren op evt parasieten.

We mogen blij zijn dat ze een paar keer per dag een warme kruik voor haar hebben gemaakt want dat heeft haar temperatuur goed gehouden (38 graden) anders was ze nog een stuk slechter geweest.
De DA vind haar gelukkig geen hopeloos geval vooral omdat ze het al bijna 2 weken zo vol houdt is het waarschijnlijk een erge sterke!

Nou maar hopen dat ze wat kunnen vinden in haar ontlasting en dat ze Lennart ook van zijn diarree af kunnen helpen.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 14:56:01 #106
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_88067328
Poeh. Nou.

Ik blijf duimen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_88067345
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 14:56 schreef Lienekien het volgende:
Poeh. Nou.

Ik blijf duimen.
ik doe met je mee!
pi_88067410
Go Tara, we duimen voor je!
Pak lekker even je rust bij de dierenarts, laat je verwennen en wordt alsjeblieft beter!
  † In Memoriam † donderdag 28 oktober 2010 @ 14:59:42 #109
7074 moussy
kuttekop
pi_88067454
Goed dat je dr op hebt laten nemen, kunnen jullie zelf ook even bijtrekken :)
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_88073994
Tara is net overleden. De DA belde me dat ze last had van stuiptrekkingen/uitslag en raakte in een zware coma ze hebben toen maar besloten om haar een spuitje te geven.

RIP lieve Tara
pi_88074049
oh nee, sterkte!

RIP lief dametje :'(
  donderdag 28 oktober 2010 @ 18:15:15 #112
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_88074079
Och, wat sneu ;(

Sterkte!
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_88075132
Bah, sterkte ermee ;(.
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
pi_88075157
Wat jammer ;( Sterkte.
pi_88075476
Bah, dit was geen leuk nieuws toen ik net thuiskwam. :'( Ik kan me makkelijk afzetten van zeer slecht nieuws. Maar dit raakt me toch. Tara had mijn hart al binnen een week veroverd.

We gaan je missen Taartje....
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 19:01:57 #116
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_88075581
Ach, nee. Wat verdrietig.

Sterkte.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 19:07:07 #117
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88075776
quote:
9s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 19:01 schreef Lienekien het volgende:
Ach, nee. Wat verdrietig.

Sterkte.
Dat idd. Ik zit hier echt met tranen in mijn ogen. Wat erg!

Veel sterkte voor jullie. Jullie hebben er iig alles aan gedaan, dus ga je nooit schuldig voelen.
Niet meer actief op Fok!
pi_88076504
Oh neeee!!! Ik zit hier echt met tranen in mijn ogen :'( Wat verschrikkelijk naar, je eerste katjes en dan dit :(

Ik wens jullie heel veel sterkte met dit verlies :*

Wat gaan jullie met Tara doen als ik vragen mag?
pi_88076955
Ah nee wat een rot nieuws.
Sterkte met het verlies
pi_88077851
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 19:27 schreef Oognip het volgende:
Oh neeee!!! Ik zit hier echt met tranen in mijn ogen :'( Wat verschrikkelijk naar, je eerste katjes en dan dit :(

Ik wens jullie heel veel sterkte met dit verlies :*

Wat gaan jullie met Tara doen als ik vragen mag?
Ja zeker klote maar wel beter voor d'r het ging echt heel slecht.
We denken erover om haar te cremeren we hebben geen achtertuin waar we d'r kunnen begraven.
pi_88077987
Och dat is nog snel gegaan dan.. ;( Sterkte
pi_88078013
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 20:01 schreef Claire-l het volgende:

[..]

Ja zeker klote maar wel beter voor d'r het ging echt heel slecht.
We denken erover om haar te cremeren we hebben geen achtertuin waar we d'r kunnen begraven.
Het is idd waarschijnlijk beter voor haar maar ze laat vast een enorme leegte achter. Ik vond het altijd het ergste om de eerste ochtend wakker te worden nadat er eentje overleden was. Dat is echt een klap, voor mij tenminste.
Hebben jullie Tara nu mee naar huis genomen en aan Lennart laten zien? Je kan kiezen voor een crematie met meerdere dieren tegelijk maar ook voor haar eentje he, dan kan je haar in een urn doen en altijd bij je houden als je dat prettig vindt.
pi_88096324
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 20:05 schreef Oognip het volgende:

[..]

Het is idd waarschijnlijk beter voor haar maar ze laat vast een enorme leegte achter. Ik vond het altijd het ergste om de eerste ochtend wakker te worden nadat er eentje overleden was. Dat is echt een klap, voor mij tenminste.
Hebben jullie Tara nu mee naar huis genomen en aan Lennart laten zien? Je kan kiezen voor een crematie met meerdere dieren tegelijk maar ook voor haar eentje he, dan kan je haar in een urn doen en altijd bij je houden als je dat prettig vindt.
Zoals je al zei is het de volgende dag een klap.. Het is zeker anders in huis en ik merk aan Lennart dat hij haar ook erg mist. De uiteindelijk ziekte wat ze had is coccidiose Lennart heeft dat waarschijnlijk dus ook dus hij word daar vanmiddag tegen behandeld.

Eigenlijk wel raar dat een DA wel test op Giardia maar niet op andere parasieten in de toekomst maar verder erboven opzitten want als dit een weekje eerder was ontdekt had ze het misschien gehaald ..

Maar goed boos zijn helpt niet ik hoop dat lieve Tara nu eindelijk rust heeft gevonden. En bedankt voor al jullie lieve berichtjes!

Wij gaan dit weekend waarschijnlijk kijken voor een nieuw maatje voor Lennart (moet er eigenlijk niet aan denken) maar hij heeft dat gewoon echt nodig. Zodra we er eentje hebben uitgekozen zullen we wel een foto plaatsen van het nieuwe kleine monster >:)
pi_88096474
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 09:52 schreef Claire-l het volgende:

[..]

Zoals je al zei is het de volgende dag een klap.. Het is zeker anders in huis en ik merk aan Lennart dat hij haar ook erg mist. De uiteindelijk ziekte wat ze had is coccidiose Lennart heeft dat waarschijnlijk dus ook dus hij word daar vanmiddag tegen behandeld.

Eigenlijk wel raar dat een DA wel test op Giardia maar niet op andere parasieten in de toekomst maar verder erboven opzitten want als dit een weekje eerder was ontdekt had ze het misschien gehaald ..

Maar goed boos zijn helpt niet ik hoop dat lieve Tara nu eindelijk rust heeft gevonden. En bedankt voor al jullie lieve berichtjes!

Wij gaan dit weekend waarschijnlijk kijken voor een nieuw maatje voor Lennart (moet er eigenlijk niet aan denken) maar hij heeft dat gewoon echt nodig. Zodra we er eentje hebben uitgekozen zullen we wel een foto plaatsen van het nieuwe kleine monster >:)
Als Lennart ook coccidiose heeft, dan is hij wel op tijd om er nog tegen behandeld te worden?

En begrijpelijk dat jullie een nieuw maatje uit gaan zoeken voor Lennart. Weer bij het asiel?
pi_88096701
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 09:58 schreef Oognip het volgende:

[..]

Als Lennart ook coccidiose heeft, dan is hij wel op tijd om er nog tegen behandeld te worden?

En begrijpelijk dat jullie een nieuw maatje uit gaan zoeken voor Lennart. Weer bij het asiel?
Ja, het asiel is altijd de beste optie voor ons.

En ik wil jullie, ook namens mijn vriendin, wel even allemaal bedankten voor jullie steun en advies!! :*
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')