quote:datumtweeling? we zitten dicht genoeg bij elkaarOp zaterdag 30 oktober 2010 13:20 schreef twentemeisje het volgende:
Dat klinkt als een goed plan, baby's.
Jij een beetje over tijd en ik een klein beetje te vroegquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
datumtweeling? we zitten dicht genoeg bij elkaar
heb ik al ervaring mee, dus moet geen probleem zijn .. 23 maart?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:08 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Jij een beetje over tijd en ik een klein beetje te vroeg.
Dan ben ik 11 dagen te vroeg, als het geen kwaad kan dan ben ik voorquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
heb ik al ervaring mee, dus moet geen probleem zijn .. 23 maart?
quote:Maak er dan de 22e van!Op zaterdag 30 oktober 2010 14:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
heb ik al ervaring mee, dus moet geen probleem zijn .. 23 maart?
dan moet ie zo langzamerhand op afgeleverd staanquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:10 schreef Beijtje het volgende:
Heb je het behang al ontvangen? Bij track en trace staat ie op "chauffeur onderweg"...
verrassingen zijnquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:52 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Maak er dan de 22e van!
Foto's komen er aan hoor! Ben druk bezig met de voorbereidingen van Dochterliefs Halloween/bdayfeest wat ze vanavond met een vriendinnetje geeft...
En ik ben nog een beetje onderste boven van een verrassing die ik vanmorgen met de post kreeg va 2 dames uit het topic waar ik veel kom
Ze liggen hier dubbelgevouwen en zijn langer als een 2 persoonsbank... ( staan geen maten op) Ze hebben dus lussen en zijn niet echt donker....Ik wilde ze hier toen samen met een rolgordijntje ofzo gebruiken...quote:Op woensdag 3 november 2010 15:21 schreef vamperotica het volgende:
Met een beetje vertraging....
de foto's van de gordijnen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wil je ze hebben kijk ik even wat het kost ze op te sturen, of misschien als je geduld heb tkomen we iemand tegen die toevallig vanuit Tilburg richting jou moet?quote:Op woensdag 3 november 2010 16:32 schreef DJMO het volgende:
1m80 is een beetje te groot vrees ikdat past echt niet in m'n stukje eetkamer (helaas)
vamp!! wat een leuke gordijnen
Ik vind het prima,ze liggen mij toch niet in de weg!quote:Op woensdag 3 november 2010 16:56 schreef DJMO het volgende:
ik wil ze graag hebbenkijk maar wat het kost, als ik het niet heb, kijken we wanneer er iemand deze richting uitgaat ?
en mijn huisje is een stuk mooier en warmer aangekleed straksquote:Op woensdag 3 november 2010 23:32 schreef Lottekoekkie het volgende:
Was overigens gezellig en mijn zolder word een stuk leger. Kom je van alles tegen waarvan je niet eens meer weet dat je het hebt
Is toch leuk!
quote:Op donderdag 4 november 2010 08:41 schreef Rewimo het volgende:
Wat zijn die Nijntjegordijnen leukEn een fiets heb je dus ook al, DJMO? Fijn zeg!
quote:Op donderdag 4 november 2010 00:01 schreef Lottekoekkie het volgende:
Hoezo dan![]()
Mijn meneer begint al te klagen dat-ie het koud heeft en vraagt om een deken, oké, ik ruk een lade open en er vallen 2 warme fleesjes uit, dus we bevriezen niet.![]()
Laat je ff weten hoe Jan reageerde?
quote:Op donderdag 4 november 2010 07:25 schreef DJMO het volgende:
is een hitmeneer had ze binnen vijf minuten na z'n wakker worden te pakken, oke. geef m wat papier, maar goed, m'n tafel, z'n handen en pyama zitten ook onder de viltstift
![]()
(gelukkig al een oude, geen nijntje, pyama overigens
)
doe maar niet, anders zie ik hem hier nog zo voorbij / over vliegenquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:33 schreef Lottekoekkie het volgende:
Wil dat kleed ook wel buiten hangen hoor, met deze wind heb jij dan toch je vliegend tapijt
Foto's willen we zienquote:Op woensdag 3 november 2010 14:50 schreef Lottekoekkie het volgende:
Overigens, over iets meer dan 3 weken krijg ik een nieuwe eettafel dus heb ik een gekalkte massief eiken eettafel van 180X90 in de aanbieding. Mag een klein schuurbeurtje hebben en de poten hebben we ooit 2 centimeter afgezaagd en er later weer aangeschroefd maar is een fijne tafel, echt zo'n kluun-maar-raak-kan-wat-hebben-tafel.
Alleen is er één maar, die doen we ondanks die kleine schade niet gratis weg. Voor 50 euri mag-ie weg (of voor een heeeeeel mooi boeket bloemen maar dan wel wit)
Wie maakt me los
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |