quote:Hahah net een brief binnen dat mn urgentieaanvraag iig binnen is... Kan nog 6 weken duren voor er uberhaupt naar gekeken wordt, dus het duurt allemaal nog wel ff!Op maandag 25 oktober 2010 13:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
4 maar, en niet echt boeiende, maar zal ze zo even plaatsen![]()
[..]
mooi, dan kan ik op mp gaan zoeken naar een 2ehands thermootje![]()
Twentemeisje, je hebt nog een pm![]()
Vamp:
quote:op de meubels na, en de gordijnen in de kinderkamer, overwegend wit iddOp maandag 25 oktober 2010 14:04 schreef vamperotica het volgende:
Wordt lekker licht boven als ik het goed zie!
quote:en gewoon een kledingzaak binnenstappen?Op dinsdag 26 oktober 2010 14:08 schreef vamperotica het volgende:
Mmm.. vriendinnetje die m zou kunnen verwijderen werkt niet meer in een winkel...
quote:verklaar je nader?Op woensdag 27 oktober 2010 21:45 schreef gateway het volgende:
een koelkast naast de wasdroger??
Daar wordt je koelkast niet zuiniger van......
quote:de achterkant van de koelkast wordt warm (doordat de binnenkant van de koelkast koel wordt.
quote:nee dat snap ik, en ik zeg ook niet dat het niet mag, alleen dat het iets meer energie verbruikt.Op woensdag 27 oktober 2010 22:02 schreef DJMO het volgende:
mjah, ik heb zoveel ruimte niet in het huis, en dit is al een puzzel om het pas te krijgen. En ik wil mijn droger echt absoluut onder geen beding kwijt, ik heb met twee (kleine) kinderen straks veel te veel was om dat met de hand op te kunnen hangen en weer af te halendaarnaast, die droger staat niet 24/7 aan he zoals de koelkast
quote:Ik zou er niet zo zwaar aan tillen, de koelkast staat naast de wasautomaat en niet naast de droger, die staat ook nog hoger.Op woensdag 27 oktober 2010 22:02 schreef DJMO het volgende:
mjah, ik heb zoveel ruimte niet in het huis, en dit is al een puzzel om het pas te krijgen. En ik wil mijn droger echt absoluut onder geen beding kwijt, ik heb met twee (kleine) kinderen straks veel te veel was om dat met de hand op te kunnen hangen en weer af te halendaarnaast, die droger staat niet 24/7 aan he zoals de koelkast
quote:Had leuk geweest, maar ik kan pas na 20-11 (grote) zaken in het huis kwijt. En zoals het er nu naar uitziet ben ik bang dat er geen ruimte is voor een vrijstaande vaatwasserOp donderdag 28 oktober 2010 20:43 schreef vamperotica het volgende:
[TK] AEG-Electrolux Favorit 50671 vaatwasmachine
quote:Ah da's jammer....Op donderdag 28 oktober 2010 20:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Had leuk geweest, maar ik kan pas na 20-11 (grote) zaken in het huis kwijt. En zoals het er nu naar uitziet ben ik bang dat er geen ruimte is voor een vrijstaande vaatwasser
quote:Lol..Ik heb het ook maar opgegeven..Ten eerste weet ik helemaal niet of ik dat wat ik kopen wil straks wel kan betalen ( vooral meubeltjes voor de kamers van de kids) en ten tweee ik weet niet eens wanneer straks is!Op donderdag 28 oktober 2010 20:59 schreef DJMO het volgende:
ik zag overigens net wel een inbouw voor 40 euro staan op mp. maar die moet ook binnen twee weken weg geloof ik dus daar heb ik ook niks aan
quote:Ga zo even kijken of ik dat kan vindenOp vrijdag 29 oktober 2010 19:36 schreef DJMO het volgende:
geeft niet meisweet je toevallig hoe groot ze zijn (ongeveer?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |