abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88379194
Kind, als ze deze den moeten omzagen zijn ze wel even bezig _O-
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 6 november 2010 @ 11:53:47 #202
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88396647
vanmorgen gordijnen opgehaald voor beneden. Volgens de omschrijving moet het beige zijn, maar het is dus beige/taupe achtig, met donkergroene en paarse accenten erin. (heb m'n camera niet hier, anders had ik een foto gemaakt om te laten zien, komt vanavond wel :) )

het aftellen is begonnen; op 18 november wordt de verhuiswagen ingeladen, en vrijdagmiddag 15:00 uur zou _ALLES_ over moeten zijn. Televisie en computerapparatuur worden met de personenauto vervoerd, want te kostbaar om in de verhuiswagen te proppen. Het wordt nu ook tijd om de kledingkast(en) uit elkaar te halen. Vandaag de keuken maar eens uitmesten, en weggooien wat ik toch niet meer gebruik etc.

Ik heb gisteren mijn ov overgezet, v&d vipkaart, bonuskaart, airmiles, ikea family pas. Evides en Eneco zijn per datum sleuteloverdracht stopgezet hier. Ik heb volgens mij alles wel gehad nu. De bevestiging van de bank dat mijn adres gewijzigd is was keurig op tijd binnen (1 nov plofte er een brief in de gang in het nieuwe huis :D ) ik heb volgens mij alleen nog geen bevestiging gezien van de gemeente :? zo maar eens achteraan gaan.

-edit- bij de SVB staat het juiste adres, dus de gemeente heeft mijn adreswijziging wel verwerkt, maar geen bevestiging gestuurd ofzo. (of die moet in de rijstebrij reclame zijn verdwenen)

[ Bericht 6% gewijzigd door DJMO op 06-11-2010 12:00:36 ]
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 6 november 2010 @ 17:25:50 #203
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88405710
Gordijnen onze slaapkamer zijn klaar:

In de babykamer:

In Jan z'n kamer:

De voorraadkast en deurpost naar keuken geverfd:

Het zijraam (waar de eettafel moet komen en links mijn computerhoek) ook geverfd:

De raamkozijnen (grote ramen voor en achter worden klaar gemaakt voor de nieuwe vensterbanken:

"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

zaterdag 6 november 2010 @ 17:28:57 #204
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_88405835
Wat mooi zijn je gordijnen meis! Nog twee weken en je woont in je nieuwe huis :o *O*.
pi_88409878
Het wordt mooi! ^O^
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 6 november 2010 @ 19:30:43 #206
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88410041
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 17:28 schreef twentemeisje het volgende:
Wat mooi zijn je gordijnen meis! Nog twee weken en je woont in je nieuwe huis :o *O*.
het is nog maar de vraag of ik op tijd internet heb daar -O- . kreeg onlangs een sms dat mijn geplande oplever datum de 22e was (terwijl hij vorige maand al aangevraagd is voor de 19e!) maar op de statuspagina staat nog wel steeds de 19e :?

Ik zit ondertussen maar wat met de hand te schetsen voor inrichtingen (hoezo nesteldrang? :X ) bij interesse scan ik ze in en plaats ze hier :+ )

Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 6 november 2010 @ 20:03:41 #207
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88411277
Waarom ook niet, schetsen van onze slaapkamer en die van jan. Aangezien ik nog niet de definitieve meubels voor de babykamer heb, daar geen schets van, en de woonkamer is lastig te schetsen :X ben er wel mee bezig :')

klikbaar voor vergroting

Kinderkamer wordt nog aangekleed met speelgoedplanken en twee pyama zakken boven z'n bed. Ook komt er nog wat aan de muur, maar dat is lastig tekenen :')

Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 6 november 2010 @ 20:21:46 #208
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88412064
't lijkt vrij druk, maar ik denk dat het geheel vrij rustig overkomt door eenzelfde kleurstelling, (donker) hout, muv de "loveseat" die blauw is .. de salontafel is even lang als de drie zits volgens mij, en die is grijs, net als de poef (die naar believen verplaatst kan worden natuurlijk). Onder de salontafel komt het witte kleed van Lottekoekkie te liggen, en in de hoeken naast de driezits komen nog wat schemerlampen.

Graag jullie meningen, alhoewel ik vrij zeker ben van deze inrichting :P

pi_88413354
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 19:30 schreef DJMO het volgende:

[..]

het is nog maar de vraag of ik op tijd internet heb daar -O- . kreeg onlangs een sms dat mijn geplande oplever datum de 22e was (terwijl hij vorige maand al aangevraagd is voor de 19e!) maar op de statuspagina staat nog wel steeds de 19e :?

Ik zit ondertussen maar wat met de hand te schetsen voor inrichtingen (hoezo nesteldrang? :X ) bij interesse scan ik ze in en plaats ze hier :+ )
Oh ja dat ken ik, even over mailen ;) dan komt het wel goed.
De verfjes maken het een stuk mooier zeg :Y
Inrichten kan ik niet van papier :@ dus ik pas ;)
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 6 november 2010 @ 21:06:59 #210
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88413747
Ik ben twee weken bezig geweest om mijn aansluiting uberhaupt te kunnen verhuizen :') verhuizen was technisch _onmogelijk_ dus moest ik deze af laten sluiten en daar opnieuw aan laten sluiten. Op zich geen probleem, maar eerste helldesk mw wilde me afsluitkosten laten betalen. Toen heb ik pissig de telefoon erop gegooid. Week later kon het wél geregeld worden :') Nu dit weer, heb al gemaild, geklaagd op twitter, en "Danielle" zou er achteraan gaan. Al sinds donderdag, ik heb nog steeds geen reactie :{

pi_88440020
Ow wauw zeg! Ik moet eerlijk zeggen, toen ik een paar weken geleden de foto's zag had ik er vrij weinig vertrouwen in dat het een knus en gezellig huisje ging worden, er moest nog zoveel aan gedaan worden!
Maar jemig! Het is jullie gewoon gelukt! Wat ziet het er (nu al) fijn uit!
pi_88441078
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 21:06 schreef DJMO het volgende:
Ik ben twee weken bezig geweest om mijn aansluiting uberhaupt te kunnen verhuizen :') verhuizen was technisch _onmogelijk_ dus moest ik deze af laten sluiten en daar opnieuw aan laten sluiten. Op zich geen probleem, maar eerste helldesk mw wilde me afsluitkosten laten betalen. Toen heb ik pissig de telefoon erop gegooid. Week later kon het wél geregeld worden :') Nu dit weer, heb al gemaild, geklaagd op twitter, en "Danielle" zou er achteraan gaan. Al sinds donderdag, ik heb nog steeds geen reactie :{
Gewoon weer bellen en naar Daniëlle vragen, is zij er niet haar belofte herhalen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 7 november 2010 @ 18:45:50 #213
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88441277
Dank je pannenkoeken! :D

ML-etje: ik ben vandaag teruggebeld door tele2. De dame die ik aan de lijn had, snapte blijkbkaar niks van de constructie afsluiten/aansluiten :') , maar goed, ze gaat morgen bellen met het hoofdkantoor (!) en belt me dan terug. Zou voor 12 uur moeten gebeuren. Ik dreigde ermee om tele2 volledig af te kappen wegens contractbreuk (geen idee overigens of dit gezeik daar onder valt, maar soit, m'n dreigement werkte wel) en de belofte was dat ik één maand volledig credit kreeg, + dat ik geen aansluitkosten hoefde te betalen op het nieuwe adres. Mits ik daarmee akkoord ging :+

pi_88441363
_O- brutaal mens en halve wereld :P
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 7 november 2010 @ 18:51:36 #215
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88441473
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 18:48 schreef Ml-etje het volgende:
_O- brutaal mens en halve wereld :P
ik heb het al eens eerder gehad (nog geen drie maanden geleden) dat ik continu van MSN afgeflikkerd werd, en dat moest en zou aan m'n verbinding liggen (ik was nl niet de enige, er waren er meer etc) .. heeft me toen ook een gratis maand opgeleverd :P overigens bel ik nooit zelf naar tele2 (ik weiger om 0900-servicenummers te bellen) ik vul gewoon klachtenform op de site in, klaag en scheld via twitter, en sinds afgelopen week heb ik het directe mail adres van Danielle :P dus die spam ik ook plat als iets me niet zint :')

Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 7 november 2010 @ 18:59:58 #216
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88441780
Er zat een WCD maar die doet dus niks meer, waarschijnlijk is die doorgelust naar de keuken, maar heeft de wbv de WCD gewoon laten zitten. Nu moet ik dus ergens anders stroom vandaan halen om mijn pc aan te sluiten.

Is het mogelijk om stroom af te tappen vanaf je lichtschakelaar? Dus een aantal draden doortrekken vanaf dat punt om een dubbele WCD aan te sluiten op het punt waar mijn pc komt te staan?

pi_88441952
dubbel post

[ Bericht 97% gewijzigd door exlurker op 07-11-2010 19:13:43 ]
pi_88442036
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 18:59 schreef DJMO het volgende:
Er zat een WCD maar die doet dus niks meer, waarschijnlijk is die doorgelust naar de keuken, maar heeft de wbv de WCD gewoon laten zitten. Nu moet ik dus ergens anders stroom vandaan halen om mijn pc aan te sluiten.

Is het mogelijk om stroom af te tappen vanaf je lichtschakelaar? Dus een aantal draden doortrekken vanaf dat punt om een dubbele WCD aan te sluiten op het punt waar mijn pc komt te staan?
Bij een schakelaar zit alleen een bruine en zwarte draad, voor een wandcontactdoos is ook blauw nodig. Dus als je er een wandcontactdoos bij wil, zal er ook een nieuwe draad vanaf de cenrtaaldoos naar de schakelaar getrokken moeten worden
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 7 november 2010 @ 19:09:18 #219
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88442054
nuldraad? centraaldoos? je bedoelt vanaf de groepenkast ?

pi_88442180
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 19:09 schreef DJMO het volgende:
nuldraad? centraaldoos? je bedoelt vanaf de groepenkast ?
nee, de centraaldoos zit midden in de kamer in het plafond, de plaats waar de lamp hangt
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 7 november 2010 @ 19:15:11 #221
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88442251
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 19:13 schreef exlurker het volgende:

[..]

nee, de centraaldoos zit midden in de kamer in het plafond, de plaats waar de lamp hangt
oke, dus als er vanaf dat ding blauw naar de WCD getrokken wordt, is het mogelijk om er een schakelaar te laten zitten, en dan alle drie de draden óók door te trekken naar een punt, een meter verder, voor een dubbele WCD ?

pi_88442298
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 18:59 schreef DJMO het volgende:
Is het niet mogelijk om van uit de wandcontactdoos uit de keuken door de muur te boren naar de kamer en daar een wandcontactdoos op te plaatsen?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 7 november 2010 @ 19:20:07 #223
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88442395
nee, wat er in de keuken zit heb ik daar echt nodig, ook qua stroomvraag. Daar durf ik niet ook nog eens een pc bij te zetten ;) ik wil dus stroom vanuit de woonkamer halen.

pi_88442396
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 19:15 schreef DJMO het volgende:

[..]

oke, dus als er vanaf dat ding blauw naar de WCD getrokken wordt, is het mogelijk om er een schakelaar te laten zitten, en dan alle drie de draden óók door te trekken naar een punt, een meter verder, voor een dubbele WCD ?
klopt, maar voor een wandcontactdoos in de kamer heb je maar twee draden nodig, bruin en blauw
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 7 november 2010 @ 19:21:25 #225
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88442444
dus in principe blijven de draden van de lichtschakelaar gewoon zitten, trek ik blauw erbij vanuit de centraaldoos, en lus blauw en bruin door naar de nieuwe dubbele WCD ? heb ik dat goed begrepen exlurker?

pi_88442559
Ehh zijn die draden doorgetrokken naar de keuken?
Dan kan je die toch weer gewoon ook terugtrekken of ben ik nog gek ;)
pi_88442641
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 19:21 schreef DJMO het volgende:
dus in principe blijven de draden van de lichtschakelaar gewoon zitten, trek ik blauw erbij vanuit de centraaldoos, en lus blauw en bruin door naar de nieuwe dubbele WCD ? heb ik dat goed begrepen exlurker?
Goed begrepen, blauwe draad kan vanaf centraaldoos in een stuk via schakelaar naar je nieuwe wandcontactdoos en de bruine draad van de wandcontactdoos komt bij de bruine draad van de schakelaar
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 7 november 2010 @ 19:28:08 #228
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88442702
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 19:24 schreef Ml-etje het volgende:
Ehh zijn die draden doorgetrokken naar de keuken?
Dan kan je die toch weer gewoon ook terugtrekken of ben ik nog gek ;)
nee, je bent niet gek, maar die zijn waarschijnlijk onder de vloer doorgetrokken. Schoonvader wil de vloer er niet uit halen, en daarnaast hebben we die WCDen ook wel echt nodig in de keuken ;) dus vandaar, ergens anders stroom vandaan halen. Dat nutteloze ding komt dus achter een houten wandje te zitten straks :)

pi_88442758
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 19:28 schreef DJMO het volgende:

[..]

nee, je bent niet gek, maar die zijn waarschijnlijk onder de vloer doorgetrokken. Schoonvader wil de vloer er niet uit halen, en daarnaast hebben we die WCDen ook wel echt nodig in de keuken ;) dus vandaar, ergens anders stroom vandaan halen. Dat nutteloze ding komt dus achter een houten wandje te zitten straks :)
Zit de pijp er nog wel?
Zou die wbv gewoon terug laten komen hoor, die wcd hoort te werken.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 7 november 2010 @ 19:33:37 #230
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88442921
ik zou het dinsdag kunnen vragen als ik toch voor de cv ga bellen, maar in principe zou ik die WCD op dat punt niet missen zeg maar. M'n schoonvader wou die WCD verleggen naar mijn pc-hoekje, alleen dat plan gaat dus niet door op dit moment.

pi_88443044
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 19:33 schreef DJMO het volgende:
ik zou het dinsdag kunnen vragen als ik toch voor de cv ga bellen, maar in principe zou ik die WCD op dat punt niet missen zeg maar. M'n schoonvader wou die WCD verleggen naar mijn pc-hoekje, alleen dat plan gaat dus niet door op dit moment.
Ah ok ja als je iets op een andere plek wilt hebben dan kun je hen daar niet voor laten komen helaas.
pi_88445801
voor het verplaatsen naar een ander plek niet. maar alle WCD's moeten het gewoon doen lijkt mij.
dus ook die WCD die je zelf (je schoonvader) wilt verplaatsen.

maar echt wow wat word het mooi!! zo met de gordijnen begint het echt op een huisje te lijken :)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 7 november 2010 @ 20:43:12 #233
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88446586
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 20:32 schreef loecje het volgende:
voor het verplaatsen naar een ander plek niet. maar alle WCD's moeten het gewoon doen lijkt mij.
dus ook die WCD die je zelf (je schoonvader) wilt verplaatsen.

maar echt wow wat word het mooi!! zo met de gordijnen begint het echt op een huisje te lijken :)
vandaag is er in de woonkamer afgewit, morgen behangen daar (wit vlies behang met relief O+ ) ik ga morgenochtend kijken zodra ik Jan op de psz heb gebracht, dan fiets ik meteen door. (ik kan nu tenminste ook hele stukken fietsen zonder uitgeput te raken/last van mijn rug te krijgen). ik probeer me voor te stellen hoe het is als de gordijnen hangen, het laminaat ligt, de lampen hangen en mijn spullen er staan. Ik droom gewoon helemaal weg O+ O+

Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 8 november 2010 @ 12:16:39 #234
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88468154
ah, het probleem ligt 'm (ook) in de huidige bedrading in het lichtpunt .. dat is nl nog zwart / rood ofzo.. enfin, de electricien in de fam komt overmorgen even kijken ernaar.

*fotospam*

Boven:
Trap afgewerkt:

overal deurstoppen:

Muren afgewerkt:

Beneden:
De nieuwe vensterbanken staan klaar om opgehangen te worden:

Behangen!

Raamkozijntje in de wc geverfd:

(t raampje zelf moet nog ;) )

en een update over Tele2
buiten de afsluiting en nieuwe oplevering, stond er nu ook een verhuizing ingepland :')_! ik moet gewoon de 19e internet hebben in ieder geval.

pi_88468804
De kleuren van de draad moet geen probleem geven voor de elektricien

oude kleur < > nieuwe kleur
groen < > bruin
rood < > blauw
grijs < > geel/groen
zwart < > zwart

Jullie gaan als een speer, de oude bewoners zullen de woning niet meer herkennen ^O^
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 8 november 2010 @ 12:40:49 #236
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88468894
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 12:37 schreef exlurker het volgende:
De kleuren van de draad moet geen probleem geven voor de elektricien

oude kleur < > nieuwe kleur
groen < > bruin
rood < > blauw
grijs < > geel/groen
zwart < > zwart

Jullie gaan als een speer, de oude bewoners zullen de woning niet meer herkennen ^O^
die zullen de woning nooit zien ben ik bang :P (oud vrouwtje alleen, overleden namelijk ;) )
maar het schiet idd heerlijk op, nog even en we kunnen erin O+ O+

maandag 8 november 2010 @ 13:26:45 #237
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_88470441
*O* en weer wat stapjes dichterbij V-day! Wat zul je genieten straks!!
pi_88472242
Gaaf wordt het zeg! De woningbouw gaat straks nog spijt krijgen dat ze het zo goedkoop doen ;)
pi_88472349
Ik ga vandaag eve proberen te kijken wat dat opsturen kost...Sorry dat t een beetje lang duurt allemaal
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 8 november 2010 @ 14:25:55 #240
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88472355
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 14:22 schreef MarMar het volgende:
Gaaf wordt het zeg! De woningbouw gaat straks nog spijt krijgen dat ze het zo goedkoop doen ;)
whehe, een (forse) huurverhoging zit er toch echt niet in voor ze, of ze moeten de investeringen terugbetalen :P

Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 8 november 2010 @ 14:26:18 #241
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88472375
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 14:25 schreef vamperotica het volgende:
Ik ga vandaag eve proberen te kijken wat dat opsturen kost...Sorry dat t een beetje lang duurt allemaal
geeft niets meis :* je hebt ook andere dingen aan je hoofd..

Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 9 november 2010 @ 18:14:00 #242
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88523948
over tien dagen om deze tijd zou ik in m'n nieuwe huis moeten zitten, en kunnen internetten als t goed is *O* (hopen dat ik m'n pc gelijk aangesloten krijg, k heb geen lappie om draadloos te internetten ;) )

pi_88524317
Nog maar 10 dagen *O*

Zat net in het verkeerde topic 8)7 maar maandag de 22ste kom ik dus alles brengen .
Alles is schoon, gewassen en gelucht dus je kunt het zo neerleggen-neerzetten
Dat tafeltje en die spiegel zijn zó ^O^ , zal beeldig staan maar zal wel een traantje laten, al past het hier nergens meer bij, ben altijd dól op dat tafeltje geweest :O
Maar het krijgt een geweldige bestemming!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 9 november 2010 @ 18:26:16 #244
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88524463
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 18:23 schreef Lottekoekkie het volgende:
Nog maar 10 dagen *O*

Zat net in het verkeerde topic 8)7 maar maandag de 22ste kom ik dus alles brengen .
Alles is schoon, gewassen en gelucht dus je kunt het zo neerleggen-neerzetten
Dat tafeltje en die spiegel zijn zó ^O^ , zal beeldig staan maar zal wel een traantje laten, al past het hier nergens meer bij, ben altijd dól op dat tafeltje geweest :O
Maar het krijgt een geweldige bestemming!
ik zal het goed behandelen O+

pi_88524868
Ik woon vlak bij dus zal het komen controleren :P
Is wel een megaleuke combinatie zo met die spiegel, klein krukje erbij en klaar is je toilettafel ^O^
Was het allereerste teak wat we toendertijd kochten, je hebt dat schuine muurtje in mijn kamer gezien, nou, dat was ervoor haast gemaakt.
Wordt trouwens een boorklus want die spiegel is loeizwaar :Y
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 9 november 2010 @ 18:54:19 #246
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88525597
Dat laatste laat ik aan m'n schoonvader over ;)

pi_88530150
Hoop dat schoonpaps er ook is als ik alles kom brengen want de avond ervoor helpt man mij alles in de auto te sjouwen en,hoewel ik wel kan tillen ,dat heb je gezien, auwa, weet ik niet of ik dat er in mijn uppie weer héél uitkrijg :+
Ben ook maar een teer vrouwtje :) ~O> :Y :N _O-
pi_88530223
Flauwekul natuurlijk.
Komt helemaal goed en gaat megaleuk worden ^O^
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 9 november 2010 @ 20:31:07 #249
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88530324
ik heb sowieso wel hulptroepen aanwezig hoor Lottekoekkie ;)

Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 10 november 2010 @ 14:09:43 #250
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88555026
*FOTO SPAM*
Vensterbanken!

trapleuning:

Open haard:

(hier komt een sfeerhaardje in te staan)

Nieuwe schrootjes tegen de houten wand:

(het is een begin, maar dan zie je de kleuren vast :P )

Geverfde woonkamerdeur met zicht op 't halletje:

Gordijntje voor t trappegatraampje boven:

Foto voor exlurker:

De thermostaat hangt O+

pi_88558656
Ik blijf me maar verbazen hoe mooi het wordt :Y Toen ik de eerste foto's zag dacht ik echt dat jullie een megamiskoop zouden begaan, :@ maar jee, wat GAAF! O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 10 november 2010 @ 15:51:05 #252
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88558911
we huren het he Vlindur ;) maar het was wel een enorme klus om er zo'n paleisje van te maken ..

pi_88559219
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 15:51 schreef DJMO het volgende:
we huren het he Vlindur ;) maar het was wel een enorme klus om er zo'n paleisje van te maken ..
Nou ja, mega huurmisser dan. Het is een STUK beter dan dat het was iig :Y

Mijn complimenten voor al je helpers én gulle gevers! O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 10 november 2010 @ 16:03:33 #254
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_88559372
Leuke foto's DJMO. Succes met je verhuizing. :)
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_88594400
T wordt mooi meis! *O*

En even een *O* vor mezelf..Mijn urgentie aanvraag is geodgekeurd..Binnen nu en een half jaar zou ik dan toch echt mn eigen plekkie moeten hebben! *O*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 11 november 2010 @ 14:22:05 #256
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88594798
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 14:10 schreef vamperotica het volgende:
T wordt mooi meis! *O*

En even een *O* vor mezelf..Mijn urgentie aanvraag is geodgekeurd..Binnen nu en een half jaar zou ik dan toch echt mn eigen plekkie moeten hebben! *O*
wat goeehooed!!!

Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 11 november 2010 @ 18:31:19 #257
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88603496
Schoonvader is net geweest; vandaag had ik een storingsmonteur van de cv-installatie over de vloer. Er was en of ander klepje verrot in de ketel waardoor het uren duurde voor ik een béétje warm water had beneden (en ook alleen maar als de ketel al brandde voor de kachel). Volgende week komt hij weer maar dan voor het (twee) jaarlijks onderhoud en om een drukmeter (??) te plaatsen in de keuken. Dan zou ik de ketel ook moeten (kunnen) vullen vanuit de keuken, terwijl de ketel op de bovenverdieping hangt? nja, t zal wel :P Ik heb weer heet water !

Verder komt de man van mijn nichtje zaterdag de computerhoek aansluiten, modem komt in de meterkast te liggen/hangen, hij legt een nieuw stopcontact aan etc, en ik geloof dat m'n schoonvader het had over een aparte groep voor de computer? Zou wel luxe zijn :+

pi_88603608
Ik kan het niet afknipperen, zo snel gaat het hier! *O* Gaaf! Nog een weekje!
pi_88611191
Ik knipper hartstikke mee TM
Maar ik mag al dat moois binnenkort aanschouwen :Y

(en heb meteen visioenen van kindje van TW en kindje van DJMO en dan over ruim 20 jaar een nieuw topic over samenwonen en zo..... :W )
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 11 november 2010 @ 21:07:40 #260
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88611250
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:06 schreef Lottekoekkie het volgende:

(en heb meteen visioenen van kindje van TW en kindje van DJMO en dan over ruim 20 jaar een nieuw topic over samenwonen en zo..... :W )
LOOOOOOOOOOOOOOL

Dan toch wel met Jan en de kleine van TM he? Ik bedoel, een man hoort toch altijd ouder te zijn dan de vrouw ? 8-)

pi_88618345
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 18:31 schreef DJMO het volgende:
Schoonvader is net geweest; vandaag had ik een storingsmonteur van de cv-installatie over de vloer. Er was en of ander klepje verrot in de ketel waardoor het uren duurde voor ik een béétje warm water had beneden (en ook alleen maar als de ketel al brandde voor de kachel). Volgende week komt hij weer maar dan voor het (twee) jaarlijks onderhoud en om een drukmeter (??) te plaatsen in de keuken. Dan zou ik de ketel ook moeten (kunnen) vullen vanuit de keuken, terwijl de ketel op de bovenverdieping hangt? nja, t zal wel :P Ik heb weer heet water !

Verder komt de man van mijn nichtje zaterdag de computerhoek aansluiten, modem komt in de meterkast te liggen/hangen, hij legt een nieuw stopcontact aan etc, en ik geloof dat m'n schoonvader het had over een aparte groep voor de computer? Zou wel luxe zijn :+
Wat gaat het allemaal snel nu
Als de man van de cv naast de drukmeter ook een vulkraan plaatst dan kan je inderdaad de cv van uit de keuken bij vullen.
Wat een luxe zeg, een aparte groep voor de computer
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 12 november 2010 @ 08:55:03 #262
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88624162
nou daar heb ik me dus in vergist, ik heb nog even contact gehad, hij zet het bij een andere groep. ach, ik doe het hier ook met drie groepen, dus waarom daar niet ;)

en ik geloof wel dat mijn schoonvader het ook over een vulkraan had ex-lurker, maar dat zal ik allemaal de 17e wel zien dan denk ik :P

vrijdag 12 november 2010 @ 09:03:36 #263
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_88624322
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:06 schreef Lottekoekkie het volgende:

Ik heb vannacht al over mijn aanstaande schoonzoon gedroomd :D .
pi_88624509
PM je me je adres even voor de gordijntjes?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 13 november 2010 @ 12:18:57 #265
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88667268
terwijl buikbaby lustig schopt en draait,
En de kleine grote man van plezier kraait,
Word er grondig geklust in het nieuwe huis
ze maken van een bouwval een echt thuis

In sinterklaasverhuisstemming O+

Ze zijn nu bezig met de keuken witten en mijn computerhoek "af" te maken .. vanavond paar fotootjes (als m'n man er aan denkt :') )

Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 13 november 2010 @ 19:01:36 #266
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88677614
ik begin met het meest belangrijke O-)

Hier moet mijn computer straks komen te staan O+

(je kijkt ricting de keuken hier)
De lelijke houten wand is mooi geworden (hij moet alleen nog goed schoongemaakt worden, wand komt uit het huis van m'n schoonpaps, is al jaren oud, en aardig verkleurd door nicotine enzo)

De keukendeur (binnenzijde) en achterdeur:

De keukenradiator is geverfd met hoogglans:

Het plafond in de keuken is gewit:

De keukenkastjes staan heel zielig in de woonkamer:

En dan nog een muur die gewit is, en waar zo te zien de keukenkastjes hebben gehangen, maar die ik nu niet thuis kan brengen :? ( :') )

Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 13 november 2010 @ 19:03:36 #267
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88677669
dit is de meest duidelijke (oude) foto die ik heb:

Dat raam boven het aanrecht verdwijnt dus. Alle drie m'n keukenkastjes komen tegen die wand aan. (die je hier nog ziet hangen, word een kwartslag gedraaid)

pi_88680393
wat een beetje verf al niet kan doen *O*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 13 november 2010 @ 22:24:54 #269
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88683820
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 20:28 schreef loecje het volgende:
wat een beetje verf al niet kan doen *O*
+ een mooi behangetje, wat schrootjes en een handige schoonvader ;)

pi_88684958
Waarvoor is dat muurtje?
Ik snap het niet... :P
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 13 november 2010 @ 23:01:33 #271
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88685046
quote:
5s.gif Op zaterdag 13 november 2010 22:57 schreef Oblivion het volgende:
Waarvoor is dat muurtje?
Ik snap het niet... :P
welk muurtje? :? :P

pi_88685130

Die...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 13 november 2010 @ 23:06:43 #273
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88685189
ah, daar heeft vroeger de deur naar de woonkamer gezeten. erachter zit dus een hoekje van het halletje en de wc :) De vorige bewoners (?) hadden er wel een houten schrootjeswand tegenaan gemikt om het dicht te maken toen de deur om het hoekje kwam te zitten, maar dat was van heel dun hout plaatmateriaal oid. Dus m'n schoonpaps, die z'n eigen huis ook wil verbouwen, heeft de (massieve) schroten uit zijn woonkamer aan ons gedoneerd O+

pi_88685805
Aaaha, okay! ^O^

Jullie schieten al op!
Ook voor kerst klaar?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 13 november 2010 @ 23:29:17 #275
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88685855
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 november 2010 23:27 schreef Oblivion het volgende:
Aaaha, okay! ^O^

Jullie schieten al op!
Ook voor kerst klaar?
we gaan komende vrijdag over :) wellicht dat er nog wat kleine dingetjes moeten gebeuren, maar t binnenwerk zou klaar moeten zijn dan. T enige wat dan nog rest is de tuin en 't klompenhok (waar diepvriezer komt te staan)

zaterdag 13 november 2010 @ 23:51:23 #276
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_88686540
Countdown! Nog 6 nachtjes slapen *O* .

Wat zul je blij zijn! En die kleine man van jullie kan dan lekker rondrennen in de tuin O+ .
  zondag 14 november 2010 @ 00:19:04 #277
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_88687523
quote:
17-11-2008 is mijn dag...
En woensdag is het dus precies 2 jaar geleden dat .......... :?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 14 november 2010 @ 09:24:01 #278
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88692498
quote:
11s.gif Op zondag 14 november 2010 00:19 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

En woensdag is het dus precies 2 jaar geleden dat .......... :?
ik ben getrouwd O+

pi_88692522
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 09:24 schreef DJMO het volgende:

[..]

ik ben getrouwd O+
Klein feestje dus woensdag c_/
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 14 november 2010 @ 09:48:01 #280
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88692696
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 09:27 schreef exlurker het volgende:

[..]

Klein feestje dus woensdag c_/
ik had naar de bios willen gaan (harry potter) maar we zijn de komende week te druk bezig met het huis en verhuizen .. zal dus een weekje of wat moeten wachten .. k maak m wel een tegoedbon oid ;)

pi_88703343
Joh, DMJO, wat is er nou een mooier feestje dan dat vreselijke kippenhok van jullie om te mogen ruilen voor jullie échte huis dat is al feest genoeg toch *O* (voor de meelezers, ken dat appartementje en velen van dat capittel dus zeg niks verkeerd hoor, zelfs een kip heeft een beter hok, bot gezegd)
Trouwens, als je wilt dat ik eerder kom met alle spullen geef je maar een gil, zaterdag of zondag wil ik best meteen aan komen hobbelen, sta zelf te tandhakken om te helpen met gezellig maken.
Ik loop zó mee te genieten, zou er bijna zelf weer om gaan verhuizen, gewoon, vanwege het frisse, nieuwe en de vreugde ^O^
Ben ook zo stinkend benieuwd hoe het in het echt is, ben van de week al stiekum langsgereden, is zo'n leuk straatje en zo;n schattig huis, meid, wat gaan jullie er op vooruit zeg :)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 14 november 2010 @ 17:07:20 #282
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88704589
Lieverd, kom nou gewoon maandag, dan is er ook nog genoeg te doen, en is het ook niet zo druk dat je elkaar ondersteboven loopt enzo. Zondag zal er denk ik weinig gebeuren, ik voel nu ook al aan m'n buik dat ik te veel wil doen op één dag. Hoe beter en meer ik het gespreid doe (ook met uitpakken van spullen enzo) hoe beter het is voor me :*

pi_88705045
Okiedokie.dan houden we het op die maandag, uurtje of tien.
Vond het wel geweldig hoor, op mijn zolder, je weet wel, was er strak van onder de indruk en vond het een eer O+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 14 november 2010 @ 18:21:08 #284
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88706701
Wacht maar tot maandag dan Lottekoekkie :P Dan kun je m'n buik gewoonweg zien bewegen O+

Nu de verhuizing écht dichtbij komt bedenk ik me (ineens) allerlei dingen die ik nog nodig heb of die aan vervanging toe zijn. Ik heb waarschijnlijk een nieuwe kattenbak nodig (aangezien van deze de kap gescheurd is). Een kruimeldief lijkt me ook wel handig, ik heb geen zin (meer) om met de stofzuiger achter m'n kinderen aan te sjouwen. Volgende week maar eens bellen waar m'n teruggave voorschot stookkosten blijft.

Overigens heb ik vandaag ons (ikea?) bed gedemonteerd .. heel handig, een imbussleutel, schroevendraaier en steeksleutel 13 nodig gehad. Op dit moment slaap ik dus op een bedbodem (verstelbaar) met twee matrassen erop op de grond. Afgezien dat het vrij laag is, ziet het er nog wel vrij comfortabel uit :D

Heb nog wel te horen gekregen dat de hele trap gelakt is nu, ben zo nieuwsgierig :@ morgen ga ik de laatste ondervloerplaten hier eruit halen, en naar het nieuwe huis brengen, kan ik gelijk nog wat foto's maken van de trap en hoe de kamer enzo is geworden.

nog vijf nachtjes slapen, dan gaan we verhuizen O+ O+

pi_88711478
Daar hou ik je aan hoor :)
De rest wat je vraagt heb ik niet, heb je nou die dingessen voor de senseo al? Ik heb ze echt niet meer, waren ineens foetsie tijdens een opruim-bui O-)
En ik dacht dus eerst ook dat die heilige datum in je onderschrift hier de geboortedatum van Jan was, die wordt toch ook binnenkort al 2?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 14 november 2010 @ 20:27:23 #286
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88711657
Nee ik heb ze nog niet, en Jan is van 28 december ;)

zondag 14 november 2010 @ 20:51:51 #287
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_88713211
Wat van de senseo heb je nodig meis?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 14 november 2010 @ 20:53:03 #288
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88713291
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 20:51 schreef twentemeisje het volgende:
Wat van de senseo heb je nodig meis?
de houdertjes om de pads in te doen, die voor in het apparaat dus.

zondag 14 november 2010 @ 21:18:49 #289
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_88714948
Ik ben net ff de kelder ingerend en heb in elk geval deze nog liggen:

Volgens mij verschillen de padhouders per versie van de Senseo, dus weet niet of je deze zoekt... Ik denk dat dit de 1-pad-variant is, ik kijk ook ff of de variant voor 2 pads er nog ergens rond zwerft.

Als deze past dan stop ik 'm wel in een envelop :) .
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 14 november 2010 @ 21:24:39 #290
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88715312
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 21:18 schreef twentemeisje het volgende:
[ afbeelding ]

Volgens mij verschillen de padhouders per versie van de Senseo, dus weet niet of je deze zoekt... Ik denk dat dit de 1-pad-variant is, ik kijk ook ff of de variant voor 2 pads er nog ergens rond zwerft.

die past volgens mij wel, het is een standaard senseo apparaat (niet die allerallernieuwste met duizend extra snufjes, maar de heerlijke simpele eenvoudige versie :) )

zondag 14 november 2010 @ 21:28:07 #291
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_88715537
Das mooi, ik zoek morgen nog ff verder, volgens mij ligt er nog een andere.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 14 november 2010 @ 21:30:42 #292
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88715726
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 21:28 schreef twentemeisje het volgende:
Das mooi, ik zoek morgen nog ff verder, volgens mij ligt er nog een andere.
:* O+

pi_88717857
TW, kanjer, zal vast passen, heb die senseo dus nog maa de padhouders niet meer die waren na de verbouwing beetje erg ontzettend jakkie en niet meer schoon te krijgen dus in de kliko :6
Heb dus het standaard senseo-apparaat, DJMO zag hem staan en wil hem hebben, no problem maar zonder die dingen })
Stuur ze anders maar naar mij toe, op mijn kosten, is het apparaat compleet! en gaat de zooi compleet naar DJMO
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 14 november 2010 @ 22:06:45 #294
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88717981
ook een O+ :* voor Lottekoekkie (heb je trouwens je mail gelezen ? ;) )

pi_88718090
ik ga mijn mail eens bekijken :)
pi_88718093
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 21:18 schreef twentemeisje het volgende:
[ afbeelding ]

:D jij en je kelder!

Mijn Mr gooit dat allemaal weg helaas.. al was hij ook niet toonbaar meer na al dat geklus.
pi_88718254
Mail gelezen en opgeslagen :Y
pi_88718324
Leve de zolders en de kelders, ergens ontmoeten onderdelen elkaar en leven nog lang en gelukkig!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 15 november 2010 @ 08:56:09 #299
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88728266
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 22:08 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Mijn Mr gooit dat allemaal weg helaas.. al was hij ook niet toonbaar meer na al dat geklus.
ik ben zelf ook van de bewaardigere soort, maar meer van de bakjes en doosjes enzo. Oh dat zou ik dan en daar wel voor kunnen gebruiken .. tot het een grote bende is en ik alles maar weggooi omdat ik geen overzicht meer heb :')

maandag 15 november 2010 @ 09:47:20 #300
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_88729297
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 22:08 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

:D

Wij hadden een oudje als verbouwings-senseo, die is daarna inderdaad ook in de container beland. En er staat er nu ook nog ergens 1 (die we ook niet gebruiken), dus zwerven er dan van die losse padhouders door het huis (en in de kelder) ;) .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')