ik ben getrouwdquote:Op zondag 14 november 2010 00:19 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En woensdag is het dus precies 2 jaar geleden dat ..........
ik had naar de bios willen gaan (harry potter) maar we zijn de komende week te druk bezig met het huis en verhuizen .. zal dus een weekje of wat moeten wachten .. k maak m wel een tegoedbon oidquote:
de houdertjes om de pads in te doen, die voor in het apparaat dus.quote:Op zondag 14 november 2010 20:51 schreef twentemeisje het volgende:
Wat van de senseo heb je nodig meis?
die past volgens mij wel, het is een standaard senseo apparaat (niet die allerallernieuwste met duizend extra snufjes, maar de heerlijke simpele eenvoudige versiequote:Op zondag 14 november 2010 21:18 schreef twentemeisje het volgende:
Ik ben net ff de kelder ingerend en heb in elk geval deze nog liggen:
[ afbeelding ]
Volgens mij verschillen de padhouders per versie van de Senseo, dus weet niet of je deze zoekt... Ik denk dat dit de 1-pad-variant is, ik kijk ook ff of de variant voor 2 pads er nog ergens rond zwerft.
Als deze past dan stop ik 'm wel in een envelop.
quote:Op zondag 14 november 2010 21:28 schreef twentemeisje het volgende:
Das mooi, ik zoek morgen nog ff verder, volgens mij ligt er nog een andere.
quote:Op zondag 14 november 2010 21:18 schreef twentemeisje het volgende:
Ik ben net ff de kelder ingerend en heb in elk geval deze nog liggen:
[ afbeelding ]
Volgens mij verschillen de padhouders per versie van de Senseo, dus weet niet of je deze zoekt... Ik denk dat dit de 1-pad-variant is, ik kijk ook ff of de variant voor 2 pads er nog ergens rond zwerft.
Als deze past dan stop ik 'm wel in een envelop.
ik ben zelf ook van de bewaardigere soort, maar meer van de bakjes en doosjes enzo. Oh dat zou ik dan en daar wel voor kunnen gebruiken .. tot het een grote bende is en ik alles maar weggooi omdat ik geen overzicht meer hebquote:Op zondag 14 november 2010 22:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
jij en je kelder!
Mijn Mr gooit dat allemaal weg helaas.. al was hij ook niet toonbaar meer na al dat geklus.
quote:Op zondag 14 november 2010 22:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
jij en je kelder!
Mijn Mr gooit dat allemaal weg helaas.. al was hij ook niet toonbaar meer na al dat geklus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |