het is nog maar de vraag of ik op tijd internet heb daarquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:28 schreef twentemeisje het volgende:
Wat mooi zijn je gordijnen meis! Nog twee weken en je woont in je nieuwe huis![]()
.
Oh ja dat ken ik, even over mailenquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
het is nog maar de vraag of ik op tijd internet heb daar. kreeg onlangs een sms dat mijn geplande oplever datum de 22e was (terwijl hij vorige maand al aangevraagd is voor de 19e!) maar op de statuspagina staat nog wel steeds de 19e
Ik zit ondertussen maar wat met de hand te schetsen voor inrichtingen (hoezo nesteldrang?) bij interesse scan ik ze in en plaats ze hier
)
Gewoon weer bellen en naar Daniëlle vragen, is zij er niet haar belofte herhalen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:06 schreef DJMO het volgende:
Ik ben twee weken bezig geweest om mijn aansluiting uberhaupt te kunnen verhuizenverhuizen was technisch _onmogelijk_ dus moest ik deze af laten sluiten en daar opnieuw aan laten sluiten. Op zich geen probleem, maar eerste helldesk mw wilde me afsluitkosten laten betalen. Toen heb ik pissig de telefoon erop gegooid. Week later kon het wél geregeld worden
Nu dit weer, heb al gemaild, geklaagd op twitter, en "Danielle" zou er achteraan gaan. Al sinds donderdag, ik heb nog steeds geen reactie
ik heb het al eens eerder gehad (nog geen drie maanden geleden) dat ik continu van MSN afgeflikkerd werd, en dat moest en zou aan m'n verbinding liggen (ik was nl niet de enige, er waren er meer etc) .. heeft me toen ook een gratis maand opgeleverdquote:
Bij een schakelaar zit alleen een bruine en zwarte draad, voor een wandcontactdoos is ook blauw nodig. Dus als je er een wandcontactdoos bij wil, zal er ook een nieuwe draad vanaf de cenrtaaldoos naar de schakelaar getrokken moeten wordenquote:Op zondag 7 november 2010 18:59 schreef DJMO het volgende:
Er zat een WCD maar die doet dus niks meer, waarschijnlijk is die doorgelust naar de keuken, maar heeft de wbv de WCD gewoon laten zitten. Nu moet ik dus ergens anders stroom vandaan halen om mijn pc aan te sluiten.
Is het mogelijk om stroom af te tappen vanaf je lichtschakelaar? Dus een aantal draden doortrekken vanaf dat punt om een dubbele WCD aan te sluiten op het punt waar mijn pc komt te staan?
nee, de centraaldoos zit midden in de kamer in het plafond, de plaats waar de lamp hangtquote:Op zondag 7 november 2010 19:09 schreef DJMO het volgende:
nuldraad? centraaldoos? je bedoelt vanaf de groepenkast ?
oke, dus als er vanaf dat ding blauw naar de WCD getrokken wordt, is het mogelijk om er een schakelaar te laten zitten, en dan alle drie de draden óók door te trekken naar een punt, een meter verder, voor een dubbele WCD ?quote:Op zondag 7 november 2010 19:13 schreef exlurker het volgende:
[..]
nee, de centraaldoos zit midden in de kamer in het plafond, de plaats waar de lamp hangt
Is het niet mogelijk om van uit de wandcontactdoos uit de keuken door de muur te boren naar de kamer en daar een wandcontactdoos op te plaatsen?quote:Op zondag 7 november 2010 18:59 schreef DJMO het volgende:
Er zat een WCD maar die doet dus niks meer, waarschijnlijk is die doorgelust naar de keuken, maar heeft de wbv de WCD gewoon laten zitten. Nu moet ik dus ergens anders stroom vandaan halen om mijn pc aan te sluiten.
klopt, maar voor een wandcontactdoos in de kamer heb je maar twee draden nodig, bruin en blauwquote:Op zondag 7 november 2010 19:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
oke, dus als er vanaf dat ding blauw naar de WCD getrokken wordt, is het mogelijk om er een schakelaar te laten zitten, en dan alle drie de draden óók door te trekken naar een punt, een meter verder, voor een dubbele WCD ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |