quote:Dan zet je hem toch gewoon niet op Very Easy?Op zaterdag 23 oktober 2010 11:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zo wil je toch niet spelen? Pff net bij die NCR facility geweest, dat was een vechtpartij! Nu dus ook vilified
quote:Maandag word er niet bezorgdOp zaterdag 23 oktober 2010 13:42 schreef Crimyclown het volgende:
Het spel staat bij de TNT al vanaf gister ochtend op de status: "Zending voorgemeld". Ik vrees dat ik moet wachten tot maandag.Bol.com
quote:Gelukkig staat ie op normal hierOp zaterdag 23 oktober 2010 13:50 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Dan zet je hem toch gewoon niet op Very Easy?
Kan me opzich best voorstellen dat wanneer je niet helemaal thuis bent met dit soort games, dus een beetje moeite hebt met spelen, maar je wel graag het verhaal wil volgen, dat je de game dan op Very Easy zet.
Gisteren trouwens mijn eerste vault gevonden.
Ik dacht kom, ik klaar dat klusje wel even. Ik was level 10, en vond mezelf wel sterk genoeg om ff die vault te clearen.
Mooi niet dus, ik was voor mijn gevoel nog niet halverwege of ik moest al terug omdat ik anders daar hard dood zou gaan.
quote:Klopt, elke 2 levels.Op zaterdag 23 oktober 2010 15:01 schreef The_Substitute het volgende:
Ben net zelf ook begonnen.
Klopt het dat je niet bij elke level-up een perk kan kiezen? (zat er ff van te kijken)
quote:Ook het moeten eten...Op zaterdag 23 oktober 2010 15:05 schreef Omkron het volgende:
Bepaalde aspecten doen me in dit spel denken aan STALKER.
o.a. het drugs/verslavings gebeuren.
quote:Eerst quest, dan uitroeien?Op zaterdag 23 oktober 2010 15:28 schreef SoldMayor het volgende:
Ik ga denk ik Nipton helemaal uitroeien. Dat is een van de plekken waar die mongole army zit.
Ik kan wel een quest voor hun gaan doen maar ik ga ze liever uitroeien.
quote:Nee want ik moet dan NRC ofzo aanvallen. En dan krijg ik dan daar dus weer ruzie mee.
quote:Gewoon praten met die gast met dat honden ding op ze komOp zaterdag 23 oktober 2010 15:28 schreef SoldMayor het volgende:
Ik ga denk ik Nipton helemaal uitroeien. Dat is een van de plekken waar die mongole army zit.
Ik kan wel een quest voor hun gaan doen maar ik ga ze liever uitroeien.
quote:matras/bed vinden en erop slapen!Op zaterdag 23 oktober 2010 16:25 schreef delano.888 het volgende:
Hoe kan ik makkelijk hp restoren zonder geld uit te geven? Want elke keer na 1 aanval ben ik zo goed als dood en ga ik elke keer terug naar de source om heel veel wat te drinken maar dat is best onhandig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conscience do cost.
quote:slapenOp zaterdag 23 oktober 2010 16:25 schreef delano.888 het volgende:
Hoe kan ik makkelijk hp restoren zonder geld uit te geven? Want elke keer na 1 aanval ben ik zo goed als dood en ga ik elke keer terug naar de source om heel veel wat te drinken maar dat is best onhandig.
quote:NRC haat meOp zaterdag 23 oktober 2010 16:15 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nee want ik moet dan NRC ofzo aanvallen. En dan krijg ik dan daar dus weer ruzie mee.![]()
En Nipton is wel een mooi stadje dat ik voor me zelf wil hebbe
quote:Beetje die Gecko's killen, en beetje rondkijken, ligt ook een lijk ergens. Daarna loop je terug en merk je het vanzelfOp zaterdag 23 oktober 2010 16:38 schreef delano.888 het volgende:
Wie heeft die gast bij de water source ook ontmoet en zijn missie gedaan? Hij heeft het over een stash met spullen (eind), maar die kan ik niet vinden..
quote:Ja dat heb ik al gedaan. Maar daarna verteld hij dat hij naar de stash met spullen kan nu dat ik de weg vrij heb gemaakt. Uiteraard wou ik zelf die stash vinden, maar die kan ik dus niet vinden.Op zaterdag 23 oktober 2010 16:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Beetje die Gecko's killen, en beetje rondkijken, ligt ook een lijk ergens. Daarna loop je terug en merk je het vanzelf
quote:ah hij begon bij mij ineens op mij te schietenOp zaterdag 23 oktober 2010 16:47 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik al gedaan. Maar daarna verteld hij dat hij naar de stash met spullen kan nu dat ik de weg vrij heb gemaakt. Uiteraard wou ik zelf die stash vinden, maar die kan ik dus niet vinden.
quote:Vond ik ook een beetje verwarrend... Ik dacht namelijk dat er nog wat meer te halen viel dan een paar stuks iron en wat ammo, maar schijnbaar was dit voor die ene knakker genoeg om me te "backstabben" en me aan te vallen.Op zaterdag 23 oktober 2010 16:47 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik al gedaan. Maar daarna verteld hij dat hij naar de stash met spullen kan nu dat ik de weg vrij heb gemaakt. Uiteraard wou ik zelf die stash vinden, maar die kan ik dus niet vinden.
quote:Voor dat hij dat doet vertelde hij je over de stash.Op zaterdag 23 oktober 2010 16:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ah hij begon bij mij ineens op mij te schieten
quote:Ja en dat ie mij gebruikt had en toen had ie het er over dat ie mij ging vermoordenOp zaterdag 23 oktober 2010 17:06 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Voor dat hij dat doet vertelde hij je over de stash.
quote:Ja, toen heb je hem vermoord, en vervolgens ga je op zoek naar de stash, lijkt me logisch toch?Op zaterdag 23 oktober 2010 17:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja en dat ie mij gebruikt had en toen had ie het er over dat ie mij ging vermoorden
quote:Er was weinig stash te vinden, en alles al wat er in de buurt lag. Wat wel kut is, ging toenstraks dood en had net een echt fijn wapen gevonden van een kerel. Ik meteen terug naar de zelfde plek, om weer dat wapen te fixen, heeft geen 1 mob dat wapen nog :/..Op zaterdag 23 oktober 2010 17:54 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja, toen heb je hem vermoord, en vervolgens ga je op zoek naar de stash, lijkt me logisch toch?
quote:Dan moet je ook niet 7 uur achter elkaar spelenOp zaterdag 23 oktober 2010 18:13 schreef Omkron het volgende:
ik ben al weer een beetje uitgekeken op het spel.
quote:X inhoudenOp zaterdag 23 oktober 2010 18:31 schreef delano.888 het volgende:
Oh en trouwens, hoe holster je een pistool? Mes weet ik wel (reload knopje)
quote:Dan mis je meshes of textures, of ze staan op de verkeerde plaats. Die Weathered Pistol komt toch uit een DLC? Misschien ben je er vanaf als je die opnieuw installeert.Op zaterdag 23 oktober 2010 18:25 schreef CrazyAces het volgende:
Ben zojuist m'n eerste bug tegengekomen, en nog een irritante ook:
Ik gebruik meestal als wapen Weathered 10mm Pistol, dus ik heb Extended Mags toegevoegd als mod. Nu als ik 10mm pistol gebruik, is de model van de pistol weg [je ziet alleen een hand] en je ziet een grote rode box met een uitroepteken erin
quote:Ik ben ook nog niet zo gek lang bezig, maar het hele gebeuren is vrij onoverzichtelijk en sleept me daarom nog niet echt mee.Op zaterdag 23 oktober 2010 18:13 schreef Omkron het volgende:
ik ben al weer een beetje uitgekeken op het spel.
quote:Ik zal zo is kijken, want de pistol werkte zegmaar wel zonder Ext. MagsOp zaterdag 23 oktober 2010 18:43 schreef Pek het volgende:
[..]
Dan mis je meshes of textures, of ze staan op de verkeerde plaats. Die Weathered Pistol komt toch uit een DLC? Misschien ben je er vanaf als je die opnieuw installeert.
quote:Die zoek ik ook, mijn spullen worden te zwaarOp zaterdag 23 oktober 2010 19:59 schreef SoldMayor het volgende:
Krijg je ook ergens weer huis net zoals in F3 in megaton?
quote:Ik vind de presidential suite in The Tops wel voldoen.Op zaterdag 23 oktober 2010 20:05 schreef Xu het volgende:
[..]
Die zoek ik ook, mijn spullen worden te zwaar
quote:Die ghouls zullen wel je minste zorg zijn daar.Op zaterdag 23 oktober 2010 20:10 schreef LangeJan het volgende:
ZoooNet ff NCRCF gevilified, iedereen afgeknald... ga ik een beetje rond exploren, beetje levelen enzo, kom ik op LVL 5 ineens op black mountain (best eng daar) een paar Super Mutants tegen, die maken mij bijna af, dus ik maar wegrennen van 2 die over waren. Loop ik vol in een Super Mutant patrouille en wast dus einde verhaal.
Geen freezes meer in de afgelopen 6 uur dat ik hem speelde. Ik moet nu alleen nog op zoek naar de Repconn Missile Factory om een paar ghouls uit te roeien.
quote:NahOp zaterdag 23 oktober 2010 21:45 schreef G.R.S. het volgende:
Moet je Fall out 3 perse hebben gespeeld voordat je met New Vegas begint?
quote:Zit al op dik 9 uur, en weet niet eens waar boulder city isOp zaterdag 23 oktober 2010 20:46 schreef Jmsls het volgende:
Hmm ben nu rond Boulder City oid maar heb het gevoel dat de game al bijna klaar is terwijl ik pas 4 uur heb gespeeld ofzo.
quote:Wat doe jij dan, is zonder missies je level niet te laag om alles te verkennen?Op zaterdag 23 oktober 2010 22:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zit al op dik 9 uur, en weet niet eens waar boulder city is
quote:Lvl 7 atm, bijna 8. Nja doe sidequests als ik ze tegenkom, en kwam er een paar tegen als je de MQ volgt. Kreeg ook tussendoor 450 xp voor het fixen van een robot in PrimeOp zaterdag 23 oktober 2010 22:23 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Wat doe jij dan, is zonder missies je level niet te laag om alles te verkennen?
quote:Ben er nog geen 1 tegen gekomenOp zaterdag 23 oktober 2010 23:25 schreef RickoKun het volgende:
Alleen een ja / nee antwoord graag:
Kan je in NV een eigen huis hebben zoals in FO3 ?
quote:Ja,Op zondag 24 oktober 2010 01:24 schreef sk888er het volgende:
Iemand al in de hidden valley bunker geweest? (heb je 75 lockpick voor nodig)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godver, kan je weer niet verder spelen na het einde![]()
quote:Het ligt aan die Wethered Pistol inderdaad, ik hang er net een laserpointer aan: m'n scherm wordt vaag, en ik sta letterlijk met lege handen. Geen pistool te zienOp zaterdag 23 oktober 2010 19:30 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Ik zal zo is kijken, want de pistol werkte zegmaar wel zonder Ext. Mags
quote:idd ja.Op zaterdag 23 oktober 2010 20:22 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Die ghouls zullen wel je minste zorg zijn daar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Jup,Op zondag 24 oktober 2010 01:24 schreef sk888er het volgende:
Iemand al in de hidden valley bunker geweest? (heb je 75 lockpick voor nodig)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmm... al 27 uur gespeeld.![]()
![]()
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
quote:Op zondag 24 oktober 2010 01:42 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nu durf ik niet meer te spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Terecht.Op zondag 24 oktober 2010 02:07 schreef BonusLevelEindBaas het volgende:
[..]
Nu durf ik niet meer te spelen.
quote:Ik deed het solo met heel veel saves opnieuw ladenOp zondag 24 oktober 2010 02:24 schreef Pek het volgende:
[..]
Terecht.
Als ik Boone niet bij me had gehad, was ik het haasje geweest
quote:Heb Repconn nog niet gevonden. Maar dat is typisch, want ik ben zo iemand die altijd precies de verkeerde kant op loopt.Op zaterdag 23 oktober 2010 20:22 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Die ghouls zullen wel je minste zorg zijn daar.
quote:Wees maar niet bang, je moet nog een aardig eind. en daarbij is er naar de mainstory-line ook nog genoeg te beleven..Op zaterdag 23 oktober 2010 20:46 schreef Jmsls het volgende:
Hmm ben nu rond Boulder City oid maar heb het gevoel dat de game al bijna klaar is terwijl ik pas 4 uur heb gespeeld ofzo.
quote:Ik kreeg ze bij de DLCOp zondag 24 oktober 2010 12:00 schreef Silv het volgende:
Weet iemand waar je throwing spears kan krijgen zonder iemand van the legion te vermoorden?
quote:Je kunt in Novac een hotelkamer krijgen voor 100 caps met aardig wat opslagruimteOp zondag 24 oktober 2010 13:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Waar kun je eigenlijk een eigen huis krijgen? Ik mis op het moment wel beetje een "basis"
quote:Best een mooi huisje moet ik zeggen, heb hem al goed opgevuld.Op zondag 24 oktober 2010 13:24 schreef Pek het volgende:
[..]
Je kunt in Novac een hotelkamer krijgen voor 100 caps met aardig wat opslagruimte
quote:Die hou je dus ookOp zondag 24 oktober 2010 13:24 schreef Pek het volgende:
[..]
Je kunt in Novac een hotelkamer krijgen voor 100 caps met aardig wat opslagruimte
quote:Volgens mij wel. Je kunt hem zelfs gratis krijgen, kwam ik later achter.
quote:Dan maar eens Boone zoeken, maar die zit savonds in die Dino volgens mijOp zondag 24 oktober 2010 14:05 schreef Document1 het volgende:
[..]
Quest met Boone tot een goed eind brengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |