quote:Wees maar niet bang, je moet nog een aardig eind. en daarbij is er naar de mainstory-line ook nog genoeg te beleven..Op zaterdag 23 oktober 2010 20:46 schreef Jmsls het volgende:
Hmm ben nu rond Boulder City oid maar heb het gevoel dat de game al bijna klaar is terwijl ik pas 4 uur heb gespeeld ofzo.
quote:Ik kreeg ze bij de DLCOp zondag 24 oktober 2010 12:00 schreef Silv het volgende:
Weet iemand waar je throwing spears kan krijgen zonder iemand van the legion te vermoorden?
quote:Je kunt in Novac een hotelkamer krijgen voor 100 caps met aardig wat opslagruimteOp zondag 24 oktober 2010 13:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Waar kun je eigenlijk een eigen huis krijgen? Ik mis op het moment wel beetje een "basis"
quote:Best een mooi huisje moet ik zeggen, heb hem al goed opgevuld.Op zondag 24 oktober 2010 13:24 schreef Pek het volgende:
[..]
Je kunt in Novac een hotelkamer krijgen voor 100 caps met aardig wat opslagruimte
quote:Die hou je dus ookOp zondag 24 oktober 2010 13:24 schreef Pek het volgende:
[..]
Je kunt in Novac een hotelkamer krijgen voor 100 caps met aardig wat opslagruimte
quote:Volgens mij wel. Je kunt hem zelfs gratis krijgen, kwam ik later achter.
quote:Dan maar eens Boone zoeken, maar die zit savonds in die Dino volgens mijOp zondag 24 oktober 2010 14:05 schreef Document1 het volgende:
[..]
Quest met Boone tot een goed eind brengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |