quote:of a horse with no name?
quote:Die van mij ook!Op donderdag 21 oktober 2010 22:13 schreef bjorntju het volgende:
Mijn CE van Bol.com is verzondenOok de CE Guide die ik bij Dimensionplus.nl heb besteld is verzonden. Ben benieuwd morgen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth.” ~Oscar Wilde
quote:Dat bericht van bol kreeg ik even geleden ook.Op donderdag 21 oktober 2010 22:13 schreef bjorntju het volgende:
Mijn CE van Bol.com is verzondenOok de CE Guide die ik bij Dimensionplus.nl heb besteld is verzonden. Ben benieuwd morgen!
quote:Die gecko's hadden mij nog bijna uitgeschakeld daar maar uiteindelijk gingen ze op hem af.Op donderdag 21 oktober 2010 23:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wtf! Net een gast die vraagt of ik naar ze vrouw wil zoeken, nou heel de plek afgezocht, alleen maar Gecko's gezien, dus ik denk loop maar gewoon terug.
Kom ik ineens die gast tegen, die mij gewoon in de val heeft laten lopen, begint ie nog te schieten ook.
![]()
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 22:55 schreef HalloweenJack het volgende:
Wild Wasteland spoiler:die ben ik ook tegengekomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., en dan dat verbaasde fallout poppetje met ' ... ' erbij linksboven in je scherm als je iets aparts tegenkomt
![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conscience do cost.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 23:22 schreef ems. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth.” ~Oscar Wilde
quote:Haha! Nja ik had ze al doodOp donderdag 21 oktober 2010 23:14 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Die gecko's hadden mij nog bijna uitgeschakeld daar maar uiteindelijk gingen ze op hem af.
quote:die S is het aantal seconden dat het duurt voordat het helemaal ingewerkt is (edit: of was het nou het aantal hp wat er per seconde bijkomt?), 2 en 3 nog nooit gehad, vooral 3 lijkt me niet kloppenOp donderdag 21 oktober 2010 23:26 schreef Vijf_voor het volgende:
Ok ik ben vandaag ook begonnen maar sommige dingen snap ik niet(fallout 3 weinig gespeeld) :
1. Bij items staat er soms iets van; HP+1 (s) ofziets waar staat die S dan voor?
2. Soms verschijnt er als medeling: Victor is unconscious (dat is die robot) wat moet ik daarmee?
3. Ik heb al een paar keer gehad dat het beeld in slowmo gaat net als het geluid. vervolgens duurt dit een paar seconde en vervolgens krijg iets van 10XP erbij terwijl ik nergens op schiet. Daarna gaat het spel weer door. Hoort dit?
iemand hier die antwoorden heeft?
quote:weet je zeker dat je niet perongeluk de vats knop indrukt?Op donderdag 21 oktober 2010 23:26 schreef Vijf_voor het volgende:
Ok ik ben vandaag ook begonnen maar sommige dingen snap ik niet(fallout 3 weinig gespeeld) :
1. Bij items staat er soms iets van; HP+1 (s) ofziets waar staat die S dan voor?
2. Soms verschijnt er als medeling: Victor is unconscious (dat is die robot) wat moet ik daarmee?
3. Ik heb al een paar keer gehad dat het beeld in slowmo gaat net als het geluid. vervolgens duurt dit een paar seconde en vervolgens krijg iets van 10XP erbij terwijl ik nergens op schiet. Daarna gaat het spel weer door. Hoort dit?
iemand hier die antwoorden heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door FadetoBlack op 22-10-2010 01:45:15 ]
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 01:28 schreef FadetoBlack het volgende:
FF centraal: als iedereen nou de spoilers een titel geeft dan weet ik ook of ik ze kan openen ja of neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doe je zo:
1 [spoiler=titelvanspoiler]tekstvanspoiler[/spoiler] Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 23:26 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]Nice, net geweest maar het is nog niet zover dus even wachten nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel vervelender: Ik heb net even ge-alt-tabbed om even serie te kijken. Geluid heb ik toen van fallout 3 manueel uitgezet bij dat geluidmixertje van windows. Even later dus weer geluid aan en terug alt-tab, heb ik dus geen geluid meer.
Restart van de game geprobeerd, restart van computer geprobeerd. Gekloot met die mixer maar geen succes.
Wtf bug O_oConscience do cost.
SPOILER: fortvanhouseOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
quote:Bijna elke stad heeft wel een General Store waar je je zooi kan dumpen...Op vrijdag 22 oktober 2010 02:53 schreef Blinker het volgende:
Iemand enig idee waar een fatsoenlijke trader zit?
Ik ken alleen de silver 'nog iets' uit New Vegas en die tjap uit die eerste stad
Ik zit met heel veel zooi waar ik van af moet
SPOILER: sloanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door numero_uno op 22-10-2010 08:27:06 ]- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
quote:Kut is dat he, ik had gister 2 uurtjes en ben nu doodop en moet zo weer weg.Op vrijdag 22 oktober 2010 07:44 schreef LangeJan het volgende:
Grrr. Eerst nog een dag werken en dan hopen dat de buren mijn pakketje aannemen. 40 uur werken zuigt hard. Ik ga de WW in voor Fallout
quote:Sterker nog ik ging in een gebouwtje (in primm) een aantal keer dood op hetzelfde stuk. En telkens als het spel de laatste checkpoint herlade en iik in een bepaalde kamer kwam vertraagde alles een paar seconde en kreeg ik een klein beetje XP erbij.Op donderdag 21 oktober 2010 23:58 schreef sk888er het volgende:
[..]
weet je zeker dat je niet perongeluk de vats knop indrukt?
quote:Daarnaast kan het ook zijn dat een teamgenoot iemand afschiet.Op donderdag 21 oktober 2010 23:58 schreef sk888er het volgende:
[..]
weet je zeker dat je niet perongeluk de vats knop indrukt?
SPOILER: companionOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- I'm buttwalking... is that a crime? -
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 10:20 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Daarnaast kan het ook zijn dat een teamgenoot iemand afschiet.Die loopt nu ook met me mee. Vooral voor de lange afstanden zeer goed.SPOILER: companionOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Hoeveel uur heb je al in het spel zitten?Op vrijdag 22 oktober 2010 10:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die loopt nu ook met me mee. Vooral voor de lange afstanden zeer goed.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 10:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
Straks maar eens Ringo helpen, heel het dorp helpt mee, dus dat gaat goed komen.
Nu eerst werken :/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Een uur of 5/6 gok ik zo. Ik speel vrij "traag". Wil eigenlijk alles gezien hebben, verzamel redelijk veel. Heb nu ook net Boone tot mijn beschikking.Op vrijdag 22 oktober 2010 10:22 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Hoeveel uur heb je al in het spel zitten?
quote:Ik precies hetzelfde, ben alleen Boone nog niet tegengekomen. [Niet spoilen pleaseOp vrijdag 22 oktober 2010 10:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een uur of 5/6 gok ik zo. Ik speel vrij "traag". Wil eigenlijk alles gezien hebben, verzamel redelijk veel. Heb nu ook net Boone tot mijn beschikking.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 10:30 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Ik precies hetzelfde, ben alleen Boone nog niet tegengekomen. [Niet spoilen please]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast speel ik ook relatief traag in het begin maar nu heb ik even het gas er op gezetIk wou namelijk zsm naar Vegas. Maar denk dat ik toch weer even de Mojave in ga om wat te levellen en caps te verzamelen.
- I'm buttwalking... is that a crime? -
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 10:33 schreef numero_uno het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast speel ik ook relatief traag in het begin maar nu heb ik even het gas er op gezetIk wou namelijk zsm naar Vegas. Maar denk dat ik toch weer even de Mojave in ga om wat te levellen en caps te verzamelen.
![]()
Maarehm, ligt het aan mij of verdien je veel sneller caps dan in FO3?
quote:Klopt, echter zijn de prijzen ook veel hoger. Zo kan je makkelijk in Vegas 2000 caps aftikken voor een nieuw wapen, dat nog niet eens heel denderend is.Op vrijdag 22 oktober 2010 10:34 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
![]()
Maarehm, ligt het aan mij of verdien je veel sneller caps dan in FO3?
quote:Oh ok, njah ben niet veel traders/stores tegengekomen. Ook nog niet in Vegas geweestOp vrijdag 22 oktober 2010 10:39 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Klopt, echter zijn de prijzen ook veel hoger. Zo kan je makkelijk in Vegas 2000 caps aftikken voor een nieuw wapen, dat nog niet eens heel denderend is.
Gewoon een rijkere buurt
quote:Het is echt een tip om zoveel mogelijk wapens te verzamelen en te repareren. Zo kan je voor een volledig gerepareerde 9 mm (vrij standaard pistool) al 500 caps vangen.Op vrijdag 22 oktober 2010 10:41 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Oh ok, njah ben niet veel traders/stores tegengekomen. Ook nog niet in Vegas geweest
quote:Ik gebruik op het moment alleen 9mm, telkens helemaal gerepareerd.Op vrijdag 22 oktober 2010 10:44 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Het is echt een tip om zoveel mogelijk wapens te verzamelen en te repareren. Zo kan je voor een volledig gerepareerde 9 mm (vrij standaard pistool) al 500 caps vangen.
Ook hebben de traders itt F3 vaak >1000 caps op zak
quote:9mm is echt een fijn wapen... 13 kogels, lekker makkelijk te mikkenOp vrijdag 22 oktober 2010 10:46 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Ik gebruik op het moment alleen 9mm, telkens helemaal gerepareerd.Mjah, ben nog niet zo ver dus moet alles nog een beetje uitvinden, komt het weekend wel!
quote:PreciesOp vrijdag 22 oktober 2010 11:21 schreef numero_uno het volgende:
[..]
9mm is echt een fijn wapen... 13 kogels, lekker makkelijk te mikken
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 10:28 schreef CrazyAces het volgende:
[..]Bij mij nog niet :/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:Eens.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:55 schreef Carmichael het volgende:
Toffe game zegGisteren begonnen en ik vind de toevoeging van de verschillende facties waar je vriendjes of vijanden mee kan worden echt een hele leuke
quote:Mhm, het liep bij mij wel lekker. Heb die patch nog niet geprobeerd, waar speel je op? Zal 'm vanavond is installeren die patch.Op vrijdag 22 oktober 2010 12:07 schreef Omkron het volgende:
Ik heb de patch geinstalleerd, FPS is iets omhoog gegaan als ik een NPC tegenkom, maar helemaal vloeiend is het nog niet. Iemand zelfde ervaring?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- I'm buttwalking... is that a crime? -
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 12:08 schreef numero_uno het volgende:
Ik heb de game trouwens geinstalleerd op de HD van mijn XBOX en het scheelt echt een stuk!
5 a 8 seconden laadtijd (Mojave dan, binnenlocaties sneller) en FPS dropt ook niet meer zo drastisch...Goed om te horenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga vanavond wel weer spelen, morgen ben ik druk
![]()
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 11:24 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Precies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 12:39 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Ik vond Caravan tot nu toe niet heel lastig. Gewoon tussen 21 en 26 proberen te krijgen en met Jack de ander zijn kaarten weghalen.Op vrijdag 22 oktober 2010 14:14 schreef OMG het volgende:
Ik maak trouwens voordat ik een potje Caravan ga spelen nu eerst een savegame; gisteravond dacht ik even een potje te gaan spelen, verloor vervolgens al m'n caps en had dus geen geld meer om iets te kopen wat ik voor een quest nodig had..
Uiteindelijk heb ik wat rommel verkocht en daarna vervolgens m'n eerste 2 (van de 3 en van de 30, voor de achievements) potjes Caravan gewonnen. Ik begin het eindelijk te snappen, geloof ik.
Helaas is de dag pas net begonnen en gaan we na werk naar de wasserette, dus waarschijnlijk dat ik pas om een uur of 8 pas weer thuis ben.. Ik merk dat ik weer Fallout verslaafd ben.
quote:Daar ben ik nu dus ook achter. De regels iets beter lezen helpt soms wel, in het begin kwakte ik de King, Queen en Jack gewoon willekeurig op m'n eigen stapels zonder te weten wat ze nou echt deden.Op vrijdag 22 oktober 2010 14:18 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Ik vond Caravan tot nu toe niet heel lastig. Gewoon tussen 21 en 26 proberen te krijgen en met Jack de ander zijn kaarten weghalen.
quote:Ja had ik ook, zo van: "WTF waarom gaan al me kaarten nou weg" en dan denken dat je verkeerde knop ingedrukt hebt.Op vrijdag 22 oktober 2010 14:30 schreef OMG het volgende:
[..]
Daar ben ik nu dus ook achter. De regels iets beter lezen helpt soms wel, in het begin kwakte ik de King, Queen en Jack gewoon willekeurig op m'n eigen stapels zonder te weten wat ze nou echt deden..
quote:LOL
quote:Sorry sommigen moeten werken...Op vrijdag 22 oktober 2010 14:32 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Ja had ik ook, zo van: "WTF waarom gaan al me kaarten nou weg" en dan denken dat je verkeerde knop ingedrukt hebt.
Edit half 5: Volgens mij heeft iedereen het spel binnen, het is gruwelijk rustig
quote:Ik heb vandaag ook gewoon gewerkt hoorOp vrijdag 22 oktober 2010 16:57 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Sorry sommigen moeten werken...
Kga nu naar huis na een dienst van 12 uur... lekker gyros vreten en dan me opsluiten
quote:Gister pas besteld, zal wel op zn vroegst maandag zijnOp vrijdag 22 oktober 2010 19:08 schreef 67Impala het volgende:
Heb hem vanmiddag binnen gekregen
Helaas kan ik me pas vanaf Zondag opsluiten.. mja in de tussentijd een klein beetje gamen! Kheb er zin an!
quote:Ik lasOp vrijdag 22 oktober 2010 20:31 schreef Jmsls het volgende:
Is het mogelijk om in de 1e missie van Ringo '''ge-licked'' te worden door de Powder Gangers?
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
quote:Hoop ik ookOp vrijdag 22 oktober 2010 18:32 schreef PsychoTheRapist het volgende:
TNT bezorgt toch ook 's zaterdags ?
quote:Een spel is zeker een pakketjeOp vrijdag 22 oktober 2010 23:11 schreef delano.888 het volgende:
Idd
Zaterdag pakketjes wel, maandag niet.
quote:Tenzij bubbeltjesenvelop.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:14 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Een spel is zeker een pakketje
quote:ikhoorjenietikhoorjenietikhoorjeniet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth.” ~Oscar Wilde
quote:Ik ken hetOp zaterdag 23 oktober 2010 01:20 schreef SoldMayor het volgende:
Heb al 7 uur gespeeld en pas 1 quest gedaan..![]()
quote:Hoezo verneukt? Het doet precies wat het zegt, het maakt het 'very easy'.Op zaterdag 23 oktober 2010 10:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
Net gelezen dat very easy het spel dus wel verneukt, 200% player dmg, 50% enemy dmg.
Ah en er is nog een geld glitch
quote:Zo wil je toch niet spelen? Pff net bij die NCR facility geweest, dat was een vechtpartijOp zaterdag 23 oktober 2010 10:34 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Hoezo verneukt? Het doet precies wat het zegt, het maakt het 'very easy'.
quote:Ik denk fallout, heb er ook zelf wel 2x last van gehad..Op zaterdag 23 oktober 2010 12:11 schreef LangeJan het volgende:
Geweldig sfeertje. Alleen ben ik een beetje zuur dat na 2 uur spelen en 2 quests gedaan hebbende gisterenavond ik de eerste freezealweer had, het gebeurde toen ik een stuk verder de wastelands in kwam en een friendly NPC tegenkwam... na 2 uur al!
Zou het mijn PS3 zijn? Bij FO3 had ik het ook en eigenlijk is de Fallout serie het enige wat meer dan 2/3/4/5 uur achtereen gespeeld wordt op de PS3.. oververhitting probleempje misschien?
quote:Hij is wel onderhand alweer 4 jaar oud, misschien eens open maken en schoonmaken. 4 jaar in mijn huis betekend een aardige nicotine aanslag binnenin waarschijnlijkOp zaterdag 23 oktober 2010 12:33 schreef Xblister het volgende:
[..]
Ik denk fallout, heb er ook zelf wel 2x last van gehad..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |