abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87811458
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 21:43 schreef Omkron het volgende:

[..]

all my exes live in texas?
of a horse with no name?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_87812510
Mijn CE van Bol.com is verzonden :) Ook de CE Guide die ik bij Dimensionplus.nl heb besteld is verzonden. Ben benieuwd morgen!
pi_87812646
Ik heb Caeser ontmoet.
pi_87812876
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 22:13 schreef bjorntju het volgende:
Mijn CE van Bol.com is verzonden :) Ook de CE Guide die ik bij Dimensionplus.nl heb besteld is verzonden. Ben benieuwd morgen!
Die van mij ook! *O* (Logisch op zich :') )

Gameguide moet ik ook maar ff checken.. ik zou hem wel met Hardcover willen eigenlijk.
pi_87813701
Net in een Cave geweest, hoop mensen die dood waren, maar toch fijn een hoop wapens en geld kunnen meenemen :D.
Grenade Rifle werkt goed :D
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_87814154
Vaag iets: bij doc, maar ook bij goodsprings kan je alles looten zonder bad karma te krijgen, misschien is dat een fout en wordt het nog gepatched, maar pak dus wat je kan, nu kan het nog :P
  donderdag 21 oktober 2010 @ 22:55:54 #107
298024 HalloweenJack
Mein Führer! I can walk!
pi_87814392
Wild Wasteland spoiler:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth.” ~Oscar Wilde
pi_87814828
Wtf! Net een gast die vraagt of ik naar ze vrouw wil zoeken, nou heel de plek afgezocht, alleen maar Gecko's gezien, dus ik denk loop maar gewoon terug.

Kom ik ineens die gast tegen, die mij gewoon in de val heeft laten lopen, begint ie nog te schieten ook :D.
^O^ _O_
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_87815051
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 22:13 schreef bjorntju het volgende:
Dat bericht van bol kreeg ik even geleden ook. :Y
pi_87815073
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 23:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wtf! Net een gast die vraagt of ik naar ze vrouw wil zoeken, nou heel de plek afgezocht, alleen maar Gecko's gezien, dus ik denk loop maar gewoon terug.

Kom ik ineens die gast tegen, die mij gewoon in de val heeft laten lopen, begint ie nog te schieten ook :D.
^O^ _O_
Die gecko's hadden mij nog bijna uitgeschakeld daar maar uiteindelijk gingen ze op hem af. :')
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_87815290
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 22:55 schreef HalloweenJack het volgende:
Wild Wasteland spoiler:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die ben ik ook tegengekomen :), en dan dat verbaasde fallout poppetje met ' ... ' erbij linksboven in je scherm als je iets aparts tegenkomt :') ^O^
pi_87815343
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 22:16 schreef Omkron het volgende:
Ik heb Caeser ontmoet.
SPOILER
Conscience do cost.
pi_87815494
Ok ik ben vandaag ook begonnen maar sommige dingen snap ik niet(fallout 3 weinig gespeeld) :

1. Bij items staat er soms iets van; HP+1 (s) ofziets waar staat die S dan voor?
2. Soms verschijnt er als medeling: Victor is unconscious (dat is die robot) wat moet ik daarmee?
3. Ik heb al een paar keer gehad dat het beeld in slowmo gaat net als het geluid. vervolgens duurt dit een paar seconde en vervolgens krijg iets van 10XP erbij terwijl ik nergens op schiet. Daarna gaat het spel weer door. Hoort dit?

iemand hier die antwoorden heeft?
  donderdag 21 oktober 2010 @ 23:26:27 #114
298024 HalloweenJack
Mein Führer! I can walk!
pi_87815496
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 23:22 schreef ems. het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth.” ~Oscar Wilde
pi_87815645
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 23:14 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Die gecko's hadden mij nog bijna uitgeschakeld daar maar uiteindelijk gingen ze op hem af. :')
Haha! Nja ik had ze al dood :P
pi_87815651
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 23:26 schreef Vijf_voor het volgende:
Ok ik ben vandaag ook begonnen maar sommige dingen snap ik niet(fallout 3 weinig gespeeld) :

1. Bij items staat er soms iets van; HP+1 (s) ofziets waar staat die S dan voor?
2. Soms verschijnt er als medeling: Victor is unconscious (dat is die robot) wat moet ik daarmee?
3. Ik heb al een paar keer gehad dat het beeld in slowmo gaat net als het geluid. vervolgens duurt dit een paar seconde en vervolgens krijg iets van 10XP erbij terwijl ik nergens op schiet. Daarna gaat het spel weer door. Hoort dit?

die S is het aantal seconden dat het duurt voordat het helemaal ingewerkt is (edit: of was het nou het aantal hp wat er per seconde bijkomt?), 2 en 3 nog nooit gehad, vooral 3 lijkt me niet kloppen ;)
pi_87816396
Nou tijd om maar eens te slapen, morgen help ik Ringo wel verder
pi_87816465
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 23:26 schreef Vijf_voor het volgende:

weet je zeker dat je niet perongeluk de vats knop indrukt?
pi_87818787
Black Rock Mountain..
SPOILER

[ Bericht 23% gewijzigd door FadetoBlack op 22-10-2010 01:45:15 ]
pi_87818813
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 01:28 schreef FadetoBlack het volgende:
SPOILER
FF centraal: als iedereen nou de spoilers een titel geeft dan weet ik ook of ik ze kan openen ja of nee :P

Dat doe je zo:

1[spoiler=titelvanspoiler]tekstvanspoiler[/spoiler]
pi_87819332
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 23:26 schreef HalloweenJack het volgende:

[..]

SPOILER
Nice, net geweest maar het is nog niet zover dus even wachten nog.

Veel vervelender: Ik heb net even ge-alt-tabbed om even serie te kijken. Geluid heb ik toen van fallout 3 manueel uitgezet bij dat geluidmixertje van windows. Even later dus weer geluid aan en terug alt-tab, heb ik dus geen geluid meer.

Restart van de game geprobeerd, restart van computer geprobeerd. Gekloot met die mixer maar geen succes.

Wtf bug O_o
Conscience do cost.
pi_87819351
SPOILER: fortvanhouse
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 02:53:38 #123
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_87819483
Iemand enig idee waar een fatsoenlijke trader zit?
Ik ken alleen de silver 'nog iets' uit New Vegas en die tjap uit die eerste stad :')

Ik zit met heel veel zooi waar ik van af moet :')
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 03:10:17 #124
298024 HalloweenJack
Mein Führer! I can walk!
pi_87819539
Eh, ik heb een Sawed-off shotgun en mijn personage heet Max Rockatanksy.

:')
Niet erg origineel, ik weet het. Maar daarom niet minder cool.
Mijn volgende personage ga ik Vic (van A boy and his dog) noemen.

Ik ga maar eens slapen denk ik...
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 07:13:28 #125
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_87819994
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 02:53 schreef Blinker het volgende:
Iemand enig idee waar een fatsoenlijke trader zit?
Ik ken alleen de silver 'nog iets' uit New Vegas en die tjap uit die eerste stad :')

Ik zit met heel veel zooi waar ik van af moet :')
Bijna elke stad heeft wel een General Store waar je je zooi kan dumpen...

Daarnaast gisteren weer gespeeld en heb nu net Mr House ontmoet.

SPOILER: sloan

[ Bericht 0% gewijzigd door numero_uno op 22-10-2010 08:27:06 ]
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_87820126
Grrr. Eerst nog een dag werken en dan hopen dat de buren mijn pakketje aannemen. 40 uur werken zuigt hard. Ik ga de WW in voor Fallout :')
pi_87820348
Mijne is nu pas door amazon verzonden. Dacht er eerst geen problemen mee te hebben, maar als ik nu alles zo lees wil ik wel spelen. :X.

De eerste patch komt er binnenkort al aan las ik net.
pi_87820784
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 07:44 schreef LangeJan het volgende:
Grrr. Eerst nog een dag werken en dan hopen dat de buren mijn pakketje aannemen. 40 uur werken zuigt hard. Ik ga de WW in voor Fallout :')
Kut is dat he, ik had gister 2 uurtjes en ben nu doodop en moet zo weer weg.
Fallout *O*
Werk -O-
pi_87821110
Vandaag vrij! Hele weekend Fallout spelen. :@
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_87821888
Ik had hem woensdag al opgehaald bij de Dynabyte, en had hem toen eventjes gespeeld.. Maar ik vind het wel jammer dat hij qua characters en graphics enzo niet veel vooruit is gegaan. Ik vind hem erg veel op 3 lijken. Maar ik heb ook pas 3/4 quests gespeeld. Ik zie wel uit naar de stad zegmaar.
That dude there. I need his prosthetic leg.
pi_87822373
Eindelijk 3 uurtjes gespeeld:D loopt als een zonnetje hier op mn laptop. Laadtijden amper langer dan 10 seconden:)
pi_87822392
Laatste dag v/d week, heb het weekend niet echt plannen dus wss lekker fallout doen!
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 10:13:25 #133
228072 Crimyclown
Sapper de fap!
pi_87822625
Nog even wachten totdat het spel op de deurmat verschijnt :7 .
Anonieme tievesclown
pi_87822707
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 23:58 schreef sk888er het volgende:

[..]

Sterker nog ik ging in een gebouwtje (in primm) een aantal keer dood op hetzelfde stuk. En telkens als het spel de laatste checkpoint herlade en iik in een bepaalde kamer kwam vertraagde alles een paar seconde en kreeg ik een klein beetje XP erbij.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 10:20:33 #135
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_87822844
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 23:58 schreef sk888er het volgende:

[..]

Daarnaast kan het ook zijn dat een teamgenoot iemand afschiet.
SPOILER: companion
pi_87822859
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 10:20 schreef numero_uno het volgende:

[..]

Daarnaast kan het ook zijn dat een teamgenoot iemand afschiet.
SPOILER: companion
Die loopt nu ook met me mee. Vooral voor de lange afstanden zeer goed.
pi_87822898
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 10:21 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Die loopt nu ook met me mee. Vooral voor de lange afstanden zeer goed.
Hoeveel uur heb je al in het spel zitten?
pi_87823014
Straks maar eens Ringo helpen, heel het dorp helpt mee, dus dat gaat goed komen.

Nu eerst werken :/
pi_87823050
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 10:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
Straks maar eens Ringo helpen, heel het dorp helpt mee, dus dat gaat goed komen.

Nu eerst werken :/
SPOILER
pi_87823080
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 10:22 schreef CrazyAces het volgende:

[..]

Hoeveel uur heb je al in het spel zitten?
Een uur of 5/6 gok ik zo. Ik speel vrij "traag". Wil eigenlijk alles gezien hebben, verzamel redelijk veel. Heb nu ook net Boone tot mijn beschikking.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 10:29:29 #141
296894 Xblister
Simply the best..
pi_87823087
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 22:51 schreef Omkron het volgende:

[..]

Ja.
nee :')
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
pi_87823105
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 10:29 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Een uur of 5/6 gok ik zo. Ik speel vrij "traag". Wil eigenlijk alles gezien hebben, verzamel redelijk veel. Heb nu ook net Boone tot mijn beschikking.
Ik precies hetzelfde, ben alleen Boone nog niet tegengekomen. [Niet spoilen please :D ]
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 10:33:25 #143
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_87823188
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 10:30 schreef CrazyAces het volgende:

[..]

Ik precies hetzelfde, ben alleen Boone nog niet tegengekomen. [Niet spoilen please :D ]
SPOILER
Daarnaast speel ik ook relatief traag in het begin maar nu heb ik even het gas er op gezet :) Ik wou namelijk zsm naar Vegas. Maar denk dat ik toch weer even de Mojave in ga om wat te levellen en caps te verzamelen.
pi_87823204
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 10:33 schreef numero_uno het volgende:

[..]

SPOILER
Daarnaast speel ik ook relatief traag in het begin maar nu heb ik even het gas er op gezet :) Ik wou namelijk zsm naar Vegas. Maar denk dat ik toch weer even de Mojave in ga om wat te levellen en caps te verzamelen.
8)7

Maarehm, ligt het aan mij of verdien je veel sneller caps dan in FO3?
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 10:39:19 #145
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_87823351
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 10:34 schreef CrazyAces het volgende:

[..]

8)7

Maarehm, ligt het aan mij of verdien je veel sneller caps dan in FO3?
Klopt, echter zijn de prijzen ook veel hoger. Zo kan je makkelijk in Vegas 2000 caps aftikken voor een nieuw wapen, dat nog niet eens heel denderend is.

Gewoon een rijkere buurt ;)
pi_87823422
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 10:39 schreef numero_uno het volgende:

[..]

Klopt, echter zijn de prijzen ook veel hoger. Zo kan je makkelijk in Vegas 2000 caps aftikken voor een nieuw wapen, dat nog niet eens heel denderend is.

Gewoon een rijkere buurt ;)
Oh ok, njah ben niet veel traders/stores tegengekomen. Ook nog niet in Vegas geweest :D
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 10:44:41 #147
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_87823505
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 10:41 schreef CrazyAces het volgende:

[..]

Oh ok, njah ben niet veel traders/stores tegengekomen. Ook nog niet in Vegas geweest :D
Het is echt een tip om zoveel mogelijk wapens te verzamelen en te repareren. Zo kan je voor een volledig gerepareerde 9 mm (vrij standaard pistool) al 500 caps vangen.
Ook hebben de traders itt F3 vaak >1000 caps op zak
pi_87823564
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 10:44 schreef numero_uno het volgende:

[..]

Het is echt een tip om zoveel mogelijk wapens te verzamelen en te repareren. Zo kan je voor een volledig gerepareerde 9 mm (vrij standaard pistool) al 500 caps vangen.
Ook hebben de traders itt F3 vaak >1000 caps op zak
Ik gebruik op het moment alleen 9mm, telkens helemaal gerepareerd. :D Mjah, ben nog niet zo ver dus moet alles nog een beetje uitvinden, komt het weekend wel! :)
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 11:21:08 #149
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_87824616
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 10:46 schreef CrazyAces het volgende:

[..]

Ik gebruik op het moment alleen 9mm, telkens helemaal gerepareerd. :D Mjah, ben nog niet zo ver dus moet alles nog een beetje uitvinden, komt het weekend wel! :)
9mm is echt een fijn wapen... 13 kogels, lekker makkelijk te mikken
pi_87824760
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 11:21 schreef numero_uno het volgende:

[..]

9mm is echt een fijn wapen... 13 kogels, lekker makkelijk te mikken
Precies ^O^

SPOILER
pi_87825706
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 10:28 schreef CrazyAces het volgende:

[..]

SPOILER
Bij mij nog niet :/
pi_87825740
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 11:50 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Bij mij nog niet :/
Kwam door mijn kogel hoor.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 11:55:09 #153
321365 Carmichael
Call me Charles
pi_87825880
Toffe game zeg :D Gisteren begonnen en ik vind de toevoeging van de verschillende facties waar je vriendjes of vijanden mee kan worden echt een hele leuke :D
pi_87825936
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 11:55 schreef Carmichael het volgende:
Toffe game zeg :D Gisteren begonnen en ik vind de toevoeging van de verschillende facties waar je vriendjes of vijanden mee kan worden echt een hele leuke :D
Eens.
pi_87826354
Ik heb de patch geinstalleerd, FPS is iets omhoog gegaan als ik een NPC tegenkom, maar helemaal vloeiend is het nog niet. Iemand zelfde ervaring?
pi_87826378
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 12:07 schreef Omkron het volgende:
Ik heb de patch geinstalleerd, FPS is iets omhoog gegaan als ik een NPC tegenkom, maar helemaal vloeiend is het nog niet. Iemand zelfde ervaring?
Mhm, het liep bij mij wel lekker. Heb die patch nog niet geprobeerd, waar speel je op? Zal 'm vanavond is installeren die patch.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:08:40 #157
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_87826408
Ik heb de game trouwens geinstalleerd op de HD van mijn XBOX en het scheelt echt een stuk!
5 a 8 seconden laadtijd (Mojave dan, binnenlocaties sneller) en FPS dropt ook niet meer zo drastisch...

SPOILER
pi_87826513
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 12:08 schreef numero_uno het volgende:
Ik heb de game trouwens geinstalleerd op de HD van mijn XBOX en het scheelt echt een stuk!
5 a 8 seconden laadtijd (Mojave dan, binnenlocaties sneller) en FPS dropt ook niet meer zo drastisch...

SPOILER
Goed om te horen ^O^ Ik ga vanavond wel weer spelen, morgen ben ik druk :)
pi_87827494
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 11:24 schreef CrazyAces het volgende:

[..]

Precies ^O^

SPOILER
SPOILER
pi_87827843
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 12:39 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_87830670
Ik maak trouwens voordat ik een potje Caravan ga spelen nu eerst een savegame; gisteravond dacht ik even een potje te gaan spelen, verloor vervolgens al m'n caps en had dus geen geld meer om iets te kopen wat ik voor een quest nodig had. :').
Uiteindelijk heb ik wat rommel verkocht en daarna vervolgens m'n eerste 2 (van de 3 en van de 30, voor de achievements :P) potjes Caravan gewonnen. Ik begin het eindelijk te snappen, geloof ik.

Helaas is de dag pas net begonnen en gaan we na werk naar de wasserette, dus waarschijnlijk dat ik pas om een uur of 8 pas weer thuis ben. ;(. Ik merk dat ik weer Fallout verslaafd ben.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_87830811
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 14:14 schreef OMG het volgende:
Ik maak trouwens voordat ik een potje Caravan ga spelen nu eerst een savegame; gisteravond dacht ik even een potje te gaan spelen, verloor vervolgens al m'n caps en had dus geen geld meer om iets te kopen wat ik voor een quest nodig had. :').
Uiteindelijk heb ik wat rommel verkocht en daarna vervolgens m'n eerste 2 (van de 3 en van de 30, voor de achievements :P) potjes Caravan gewonnen. Ik begin het eindelijk te snappen, geloof ik.

Helaas is de dag pas net begonnen en gaan we na werk naar de wasserette, dus waarschijnlijk dat ik pas om een uur of 8 pas weer thuis ben. ;(. Ik merk dat ik weer Fallout verslaafd ben.
Ik vond Caravan tot nu toe niet heel lastig. Gewoon tussen 21 en 26 proberen te krijgen en met Jack de ander zijn kaarten weghalen.
pi_87831226
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 14:18 schreef CrazyAces het volgende:

[..]

Ik vond Caravan tot nu toe niet heel lastig. Gewoon tussen 21 en 26 proberen te krijgen en met Jack de ander zijn kaarten weghalen.
Daar ben ik nu dus ook achter. De regels iets beter lezen helpt soms wel, in het begin kwakte ik de King, Queen en Jack gewoon willekeurig op m'n eigen stapels zonder te weten wat ze nou echt deden. :P.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_87831286
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 14:30 schreef OMG het volgende:

[..]

Daar ben ik nu dus ook achter. De regels iets beter lezen helpt soms wel, in het begin kwakte ik de King, Queen en Jack gewoon willekeurig op m'n eigen stapels zonder te weten wat ze nou echt deden. :P.
Ja had ik ook, zo van: "WTF waarom gaan al me kaarten nou weg" en dan denken dat je verkeerde knop ingedrukt hebt. -O-

Edit half 5: Volgens mij heeft iedereen het spel binnen, het is gruwelijk rustig :)

[ Bericht 10% gewijzigd door CrazyAces op 22-10-2010 16:20:15 ]
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:25:55 #165
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_87835479
Gisternacht rond half 1 eindelijk in New Vegas aangekomen. :D
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_87836049
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 11:51 schreef CrazyAces het volgende:

[..]

Kwam door mijn kogel hoor.
LOL
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:57:22 #167
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_87836848
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 14:32 schreef CrazyAces het volgende:

[..]

Ja had ik ook, zo van: "WTF waarom gaan al me kaarten nou weg" en dan denken dat je verkeerde knop ingedrukt hebt. -O-

Edit half 5: Volgens mij heeft iedereen het spel binnen, het is gruwelijk rustig :)
Sorry sommigen moeten werken... ;)

Kga nu naar huis na een dienst van 12 uur... lekker gyros vreten en dan me opsluiten ;)
pi_87839866
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 16:57 schreef numero_uno het volgende:

[..]

Sorry sommigen moeten werken... ;)

Kga nu naar huis na een dienst van 12 uur... lekker gyros vreten en dan me opsluiten ;)
Ik heb vandaag ook gewoon gewerkt hoor :) Ben de patches aan het downloaden, daarna ga ik weer spelen! ^O^
pi_87840073
TNT bezorgt toch ook 's zaterdags ? :P
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 19:08:42 #170
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_87841054
Heb hem vanmiddag binnen gekregen :D

Helaas kan ik me pas vanaf Zondag opsluiten.. mja in de tussentijd een klein beetje gamen! Kheb er zin an! *O*
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 19:20:31 #171
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_87841487
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 19:08 schreef 67Impala het volgende:
Heb hem vanmiddag binnen gekregen :D

Helaas kan ik me pas vanaf Zondag opsluiten.. mja in de tussentijd een klein beetje gamen! Kheb er zin an! *O*
Gister pas besteld, zal wel op zn vroegst maandag zijn :(
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 20:31:02 #172
291753 Jmsls
Feeling really bla bla
pi_87844393
Is het mogelijk om in de 1e missie van Ringo '''ge-licked'' te worden door de Powder Gangers?
I want to bla bla bla
pi_87844648
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 20:31 schreef Jmsls het volgende:
Is het mogelijk om in de 1e missie van Ringo '''ge-licked'' te worden door de Powder Gangers?
Ik las

Ghehe
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 21:18:45 #174
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_87846766
TVP, zodat ik de komende 6 delen tenminste ergens kan volgen. Ik moet nog wachten tot maandag voor mijn CE op de pc :(
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 22:39:33 #175
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_87851168
SPOILER
:')
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_87851186
Schijnt een schaarste te zijn van CE's in Nederland, op alle pre-orders na zijn er in de winkels veelal geen CE's te vinden.

De game net in de PS3 gefrommeld, patch 1.01 ging die downloaden en nu installeerd ie de game volledig uit zichzelf. New Vegas here I come!
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 22:49:01 #177
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_87851520
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 18:32 schreef PsychoTheRapist het volgende:
TNT bezorgt toch ook 's zaterdags ? :P
Hoop ik ook :') maarja zal wel weer maandag worden
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 23:09:08 #178
298024 HalloweenJack
Mein Führer! I can walk!
pi_87852300
Op maandag bezorgen ze toch niet? Teminste, ik krijg maandag nooit iets binnen... wel op dinsdag.

Net trouwens even de PS3 versie aangeraakt omdat ik toch nieuwsgierig was... ik hou het maar bij de PC denk ik. Wat speelt dat kut zeg met een controller.
pi_87852380
Idd
Zaterdag pakketjes wel, maandag niet.
pi_87852494
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 23:11 schreef delano.888 het volgende:
Idd
Zaterdag pakketjes wel, maandag niet.
Een spel is zeker een pakketje :Y
pi_87852587
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 23:14 schreef PsychoTheRapist het volgende:

[..]

Een spel is zeker een pakketje :Y
Tenzij bubbeltjesenvelop.
pi_87853040
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 23:16 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Tenzij bubbeltjesenvelop.
ikhoorjenietikhoorjenietikhoorjeniet :'(

Alleen nog maar dit weekend vakantie, hoop wel dat hij morgen binnenkomt.
pi_87853181
Ik mis three dog wel zeg ;(
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 23:47:03 #185
298024 HalloweenJack
Mein Führer! I can walk!
pi_87853929
Black Mountain is vet! dat hele radiostation ook. *O*

Wel leuk trouwens dat heel veel namen van plaatsen uit Fallout 1 en 2 genoemd worden. Soms kom je zelfs familieleden van personages uit die spellen tegen.

Ahhh...

SPOILER
pi_87854051
Nog niet aan toe gekomen vandaag :(... vrouwen :')
pi_87855802
Patch 2 is alweer uit. Gaat hard.
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 00:55:35 #188
291753 Jmsls
Feeling really bla bla
pi_87856653
Pff .. Je word gewoon gedwongen om vijanden te worden met die Powder Gangers, ik wil bij ze horen :(
I want to bla bla bla
pi_87856697
pi_87857289
Heb al 7 uur gespeeld en pas 1 quest gedaan.. :D :')
pi_87859899
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 01:20 schreef SoldMayor het volgende:
Heb al 7 uur gespeeld en pas 1 quest gedaan.. :D :')
Ik ken het :P
pi_87860470
Net gelezen dat very easy het spel dus wel verneukt, 200% player dmg, 50% enemy dmg :').

Ah en er is nog een geld glitch :P
pi_87860780
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 10:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
Net gelezen dat very easy het spel dus wel verneukt, 200% player dmg, 50% enemy dmg :').

Ah en er is nog een geld glitch :P
Hoezo verneukt? Het doet precies wat het zegt, het maakt het 'very easy'.
Doe eens niet.
pi_87861259
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 10:34 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Hoezo verneukt? Het doet precies wat het zegt, het maakt het 'very easy'.
Zo wil je toch niet spelen? Pff net bij die NCR facility geweest, dat was een vechtpartij :D! Nu dus ook vilified :P
pi_87861946
Wel handig om die kleuren aan te passen, wit is een stuk beter
pi_87862640
Geweldig sfeertje. Alleen ben ik een beetje zuur dat na 2 uur spelen en 2 quests gedaan hebbende gisterenavond ik de eerste freeze :( alweer had, het gebeurde toen ik een stuk verder de wastelands in kwam en een friendly NPC tegenkwam... na 2 uur al!

Zou het mijn PS3 zijn? Bij FO3 had ik het ook en eigenlijk is de Fallout serie het enige wat meer dan 2/3/4/5 uur achtereen gespeeld wordt op de PS3.. oververhitting probleempje misschien?
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 12:33:57 #197
296894 Xblister
Simply the best..
pi_87863131
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 12:11 schreef LangeJan het volgende:
Geweldig sfeertje. Alleen ben ik een beetje zuur dat na 2 uur spelen en 2 quests gedaan hebbende gisterenavond ik de eerste freeze :( alweer had, het gebeurde toen ik een stuk verder de wastelands in kwam en een friendly NPC tegenkwam... na 2 uur al!

Zou het mijn PS3 zijn? Bij FO3 had ik het ook en eigenlijk is de Fallout serie het enige wat meer dan 2/3/4/5 uur achtereen gespeeld wordt op de PS3.. oververhitting probleempje misschien?
Ik denk fallout, heb er ook zelf wel 2x last van gehad..
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
pi_87863977
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 12:33 schreef Xblister het volgende:

[..]

Ik denk fallout, heb er ook zelf wel 2x last van gehad..
Hij is wel onderhand alweer 4 jaar oud, misschien eens open maken en schoonmaken. 4 jaar in mijn huis betekend een aardige nicotine aanslag binnenin waarschijnlijk :P

Zo maar weer eens een poging wagen! :D

Vanmiddag en vanavond is het PS3 tijd! En morgen ook.... :')
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 13:20:44 #199
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_87864273
ZO! Ik heb de dvd erin geflikkerd! Installatie is klaar dus ik ga beginnen! :@
Ga denk ik meteen maar met de hardcore mode bezig :D
pi_87864342
10mm submachine gun is cool :D! Net zoals de Incinerator
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')