quote:Als je in het gedeelte 'my xbox' staat is het eerste wat je ziet 'Play Fallout: New Vegas'Op donderdag 21 oktober 2010 11:49 schreef numero_uno het volgende:
[..]
nee nog niet. Om eerlijk te zijn weet ik ook niet hoe ik dat moet doen
quote:Installeren op HDD kan sowieso geen kwaad, het is sowieso een vooruitgang.Op donderdag 21 oktober 2010 11:52 schreef Silv het volgende:
[..]
Normaal gesproken behoorlijk. Zal bij New Vegas niet anders zijn gok ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Hoe komen jullie in zo'n korte periode daar al terecht (en overleven het).Op donderdag 21 oktober 2010 12:59 schreef Omkron het volgende:
Net even op de strip geweest. Beetje achter de slot machine. 100 caps verloren..
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 13:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe komen jullie in zo'n korte periode daar al terecht (en overleven het).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
quote:achteruit rennen en mijnen droppen, cripple je alle benen mee. Alle tijd om ze een voor een af te schietenOp donderdag 21 oktober 2010 13:25 schreef Omkron het volgende:
Ik gebruik het VATS systeem indien er teveel aanvallers zijn. Richten op een head of een leg meerdere malen.
quote:Lol, in de 2.5 uur die ik heb gespeeld heb ik pas 2 locaties gezien:DOp donderdag 21 oktober 2010 13:27 schreef numero_uno het volgende:
[..]
achteruit rennen en mijnen droppen, cripple je alle benen mee. Alle tijd om ze een voor een af te schieten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Die muziek blijft hangen iddOp donderdag 21 oktober 2010 11:20 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ik heb dit nummer echt al de hele ochtend in m'n hoofd
quote:Echt? Ik vind Wayne Newton (mr vegas) als mr new vegas best geniaal. Three Dog daartegen vond ik juist totaal niet boeiend.... maar goed, ik ga niet weer over Fallout 3 beginnen >_>Op donderdag 21 oktober 2010 14:40 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Die muziek blijft hangen idd! Ik mis wel een echt meer levendige, herkenbare radiostem zoals Three Dog.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 01:38 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Zooo net even op The Strip geweest. Shiny allemaal, na al dat Ghouls & Zombiemutants afslacht-tafereel en kilometers loopwerk.
Fallout
@HalloweenJackSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth.” ~Oscar Wilde
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 14:53 schreef HalloweenJack het volgende:Lijkt de Nederlandse regering welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
quote:Oke ik moest lachen.Op donderdag 21 oktober 2010 14:59 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Lijkt de Nederlandse regering wel
quote:En een Making Of dvd, pokerchips, 'platinum' pokerchip + kaartensetOp donderdag 21 oktober 2010 15:07 schreef HalloweenJack het volgende:
Oh en ik heb nu ook de PS3 versie binnen.. ik was helemaal vergeten dat ik die ooit besteld had bij dimension plus.Wel appart dat hun idee van een Collector's Edition gewoon het spel + alle pre-order packs is. Ik dacht dat er een novel bij moest zitten.... nouja, die download ik ooit maar een keer denk ik.
quote:Ja die zitten er bij mij dus niet bij.Op donderdag 21 oktober 2010 15:29 schreef SevD het volgende:
[..]
En een Making Of dvd, pokerchips, 'platinum' pokerchip + kaartenset
quote:Gelukkig ben ik al in mijn woonplaats, maar boodschappen heOp donderdag 21 oktober 2010 16:36 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Ik ook! Nog een kwartiertje, dan een uur met het OV [minimaal een uur want NS]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die guide is wel gaaf trouwens. Ik heb tot nu toe vrijwel niks over quests gelezen(alleen wat over quests die ik al heb gedaan, en op welke locatie bepaalde quests van start gaan) omdat ik niet teveel spoilers wil... maar er staat ook een hoop andere nuttige info. In mijn onvermeidelijke tweede playthrough zal ik daar denk ik wel meer gebruik van maken.
Oh en de map is ook wel cool.Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth.” ~Oscar Wilde
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 14:53 schreef HalloweenJack het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
quote:Vreemd trouwens dat je er geen bad karma voor krijgt
quote:Ik niet,Op donderdag 21 oktober 2010 18:39 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Vreemd trouwens dat je er geen bad karma voor krijgt
Was ook het eerste wat ik deed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dit een van de bugs waar iedereen het over heeft?
[ Bericht 11% gewijzigd door Skonk op 21-10-2010 18:50:17 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
quote:Volgens weet niemand datOp donderdag 21 oktober 2010 19:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoe werkt dat Caravan spel dan, want daar kun je wel aardig wat caps mee verdienen.
quote:Ja true, dacht ook al van wat zijn die kaartenOp donderdag 21 oktober 2010 19:57 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Volgens weet niemand dat![]()
Net zoiets dat je bij sommige shops losse kaarten kan kopen
quote:Voor het schoolgebouw op de grond. Je zoekt een of andere plant.Op donderdag 21 oktober 2010 21:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm eerste quest gaat het al meteen goed, moet iets vinden bij een school gebouw en een begraafplaats, maar bij dat school gebouw kan het al niet vinden
quote:Die is inderdaad gaar om te vinden.Op donderdag 21 oktober 2010 21:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm eerste quest gaat het al meteen goed, moet iets vinden bij een school gebouw en een begraafplaats, maar bij dat school gebouw kan het al niet vinden
quote:all my exes live in texas?Op donderdag 21 oktober 2010 21:13 schreef SoldMayor het volgende:
Ik hoorde net een cowboy lied dat ook in GTA San Andreas zat.![]()
Ik moest meteen weer aan die goede oude tijd denken
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 21:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor het schoolgebouw op de grond. Je zoekt een of andere plant.
quote:Nou bedankt, was er al zeker 3 x voorbij gelopenOp donderdag 21 oktober 2010 21:42 schreef Blinker het volgende:
[..]
Die is inderdaad gaar om te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |