abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87811458
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 21:43 schreef Omkron het volgende:

[..]

all my exes live in texas?
of a horse with no name?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_87812510
Mijn CE van Bol.com is verzonden :) Ook de CE Guide die ik bij Dimensionplus.nl heb besteld is verzonden. Ben benieuwd morgen!
pi_87812646
Ik heb Caeser ontmoet.
pi_87812876
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 22:13 schreef bjorntju het volgende:
Mijn CE van Bol.com is verzonden :) Ook de CE Guide die ik bij Dimensionplus.nl heb besteld is verzonden. Ben benieuwd morgen!
Die van mij ook! *O* (Logisch op zich :') )

Gameguide moet ik ook maar ff checken.. ik zou hem wel met Hardcover willen eigenlijk.
pi_87813701
Net in een Cave geweest, hoop mensen die dood waren, maar toch fijn een hoop wapens en geld kunnen meenemen :D.
Grenade Rifle werkt goed :D
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_87814154
Vaag iets: bij doc, maar ook bij goodsprings kan je alles looten zonder bad karma te krijgen, misschien is dat een fout en wordt het nog gepatched, maar pak dus wat je kan, nu kan het nog :P
  donderdag 21 oktober 2010 @ 22:55:54 #107
298024 HalloweenJack
Mein Führer! I can walk!
pi_87814392
Wild Wasteland spoiler:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth.” ~Oscar Wilde
pi_87814828
Wtf! Net een gast die vraagt of ik naar ze vrouw wil zoeken, nou heel de plek afgezocht, alleen maar Gecko's gezien, dus ik denk loop maar gewoon terug.

Kom ik ineens die gast tegen, die mij gewoon in de val heeft laten lopen, begint ie nog te schieten ook :D.
^O^ _O_
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_87815051
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 22:13 schreef bjorntju het volgende:
Dat bericht van bol kreeg ik even geleden ook. :Y
pi_87815073
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 23:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wtf! Net een gast die vraagt of ik naar ze vrouw wil zoeken, nou heel de plek afgezocht, alleen maar Gecko's gezien, dus ik denk loop maar gewoon terug.

Kom ik ineens die gast tegen, die mij gewoon in de val heeft laten lopen, begint ie nog te schieten ook :D.
^O^ _O_
Die gecko's hadden mij nog bijna uitgeschakeld daar maar uiteindelijk gingen ze op hem af. :')
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_87815290
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 22:55 schreef HalloweenJack het volgende:
Wild Wasteland spoiler:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die ben ik ook tegengekomen :), en dan dat verbaasde fallout poppetje met ' ... ' erbij linksboven in je scherm als je iets aparts tegenkomt :') ^O^
pi_87815343
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 22:16 schreef Omkron het volgende:
Ik heb Caeser ontmoet.
SPOILER
Conscience do cost.
pi_87815494
Ok ik ben vandaag ook begonnen maar sommige dingen snap ik niet(fallout 3 weinig gespeeld) :

1. Bij items staat er soms iets van; HP+1 (s) ofziets waar staat die S dan voor?
2. Soms verschijnt er als medeling: Victor is unconscious (dat is die robot) wat moet ik daarmee?
3. Ik heb al een paar keer gehad dat het beeld in slowmo gaat net als het geluid. vervolgens duurt dit een paar seconde en vervolgens krijg iets van 10XP erbij terwijl ik nergens op schiet. Daarna gaat het spel weer door. Hoort dit?

iemand hier die antwoorden heeft?
  donderdag 21 oktober 2010 @ 23:26:27 #114
298024 HalloweenJack
Mein Führer! I can walk!
pi_87815496
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 23:22 schreef ems. het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth.” ~Oscar Wilde
pi_87815645
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 23:14 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Die gecko's hadden mij nog bijna uitgeschakeld daar maar uiteindelijk gingen ze op hem af. :')
Haha! Nja ik had ze al dood :P
pi_87815651
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 23:26 schreef Vijf_voor het volgende:
Ok ik ben vandaag ook begonnen maar sommige dingen snap ik niet(fallout 3 weinig gespeeld) :

1. Bij items staat er soms iets van; HP+1 (s) ofziets waar staat die S dan voor?
2. Soms verschijnt er als medeling: Victor is unconscious (dat is die robot) wat moet ik daarmee?
3. Ik heb al een paar keer gehad dat het beeld in slowmo gaat net als het geluid. vervolgens duurt dit een paar seconde en vervolgens krijg iets van 10XP erbij terwijl ik nergens op schiet. Daarna gaat het spel weer door. Hoort dit?

die S is het aantal seconden dat het duurt voordat het helemaal ingewerkt is (edit: of was het nou het aantal hp wat er per seconde bijkomt?), 2 en 3 nog nooit gehad, vooral 3 lijkt me niet kloppen ;)
pi_87816396
Nou tijd om maar eens te slapen, morgen help ik Ringo wel verder
pi_87816465
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 23:26 schreef Vijf_voor het volgende:

weet je zeker dat je niet perongeluk de vats knop indrukt?
pi_87818787
Black Rock Mountain..
SPOILER

[ Bericht 23% gewijzigd door FadetoBlack op 22-10-2010 01:45:15 ]
pi_87818813
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 01:28 schreef FadetoBlack het volgende:
SPOILER
FF centraal: als iedereen nou de spoilers een titel geeft dan weet ik ook of ik ze kan openen ja of nee :P

Dat doe je zo:

1[spoiler=titelvanspoiler]tekstvanspoiler[/spoiler]
pi_87819332
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 23:26 schreef HalloweenJack het volgende:

[..]

SPOILER
Nice, net geweest maar het is nog niet zover dus even wachten nog.

Veel vervelender: Ik heb net even ge-alt-tabbed om even serie te kijken. Geluid heb ik toen van fallout 3 manueel uitgezet bij dat geluidmixertje van windows. Even later dus weer geluid aan en terug alt-tab, heb ik dus geen geluid meer.

Restart van de game geprobeerd, restart van computer geprobeerd. Gekloot met die mixer maar geen succes.

Wtf bug O_o
Conscience do cost.
pi_87819351
SPOILER: fortvanhouse
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 02:53:38 #123
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_87819483
Iemand enig idee waar een fatsoenlijke trader zit?
Ik ken alleen de silver 'nog iets' uit New Vegas en die tjap uit die eerste stad :')

Ik zit met heel veel zooi waar ik van af moet :')
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 03:10:17 #124
298024 HalloweenJack
Mein Führer! I can walk!
pi_87819539
Eh, ik heb een Sawed-off shotgun en mijn personage heet Max Rockatanksy.

:')
Niet erg origineel, ik weet het. Maar daarom niet minder cool.
Mijn volgende personage ga ik Vic (van A boy and his dog) noemen.

Ik ga maar eens slapen denk ik...
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 07:13:28 #125
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_87819994
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 02:53 schreef Blinker het volgende:
Iemand enig idee waar een fatsoenlijke trader zit?
Ik ken alleen de silver 'nog iets' uit New Vegas en die tjap uit die eerste stad :')

Ik zit met heel veel zooi waar ik van af moet :')
Bijna elke stad heeft wel een General Store waar je je zooi kan dumpen...

Daarnaast gisteren weer gespeeld en heb nu net Mr House ontmoet.

SPOILER: sloan

[ Bericht 0% gewijzigd door numero_uno op 22-10-2010 08:27:06 ]
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')