SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.
En niet te vergeten: zijn geur. Hoe hij aan mijn haar trekt terwijl hij me kei hard van achteren volpompt tot ik het niet meer kan uithouden.
quote:Eerlijk gezegd maakt het me niet zoveel uit hoe je over me denktOp woensdag 20 oktober 2010 21:16 schreef huize het volgende:
Nee ruw en haar trekkend hard nemen is goed. Maar tis zo jammer dat je jezelf zo vaak zo neerzet.
quote:Vanaf nu ben ik jouw fan.Op woensdag 20 oktober 2010 21:14 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik doe het heel graag. Er zijn lekker veel blogs vol
quote:Ja maar niet over vieze negerinnen met votten van hier tot TokioOp woensdag 20 oktober 2010 21:16 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Oh ja. Want mannen zijn heilig. Denken nooit vunzig.
quote:* negerin met dikke kont meldt.Op woensdag 20 oktober 2010 21:20 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ja maar niet over vieze negerinnen met votten van hier tot Tokio! Bigger isn't always better.
quote:Het gaat mij bij negers niet om de piemel. Djeez.Op woensdag 20 oktober 2010 21:20 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ja maar niet over vieze negerinnen met votten van hier tot Tokio! Bigger isn't always better.
quote:KEIGROTE FLUBBERTETTENOp woensdag 20 oktober 2010 21:20 schreef Gezicht het volgende:
[..]
quote:Haha zo laat je het wel overkomen dan.Op woensdag 20 oktober 2010 21:21 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Het gaat mij bij negers niet om de piemel. Djeez.
quote:Dat weet ik kan ik het toch jammer vindenOp woensdag 20 oktober 2010 21:19 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd maakt het me niet zoveel uit hoe je over me denkt
quote:Nee. Uitstraling ftw.Op woensdag 20 oktober 2010 21:22 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Haha zo laat je het wel overkomen dan.
quote:Ben wel benieuwd wat je er zo jammer aan vind. Dat ik weet wat ik wil? Dat ik weet wat ik kan waarderen? Dat ik niet bang ben om dat gewoon te uiten ipv het te gniffelen tegen 1 van mijn vriendinnetjes?Op woensdag 20 oktober 2010 21:22 schreef huize het volgende:
[..]
Dat weet ik kan ik het toch jammer vinden
quote:HOAL EIN TIT OETOp woensdag 20 oktober 2010 21:23 schreef maen het volgende:
ik dacht he fijn een topic met Limburgers, maar het gaat over hele andere dingen hier?
quote:Nee hoor. Limburg woo.Op woensdag 20 oktober 2010 21:23 schreef maen het volgende:
ik dacht he fijn een topic met Limburgers, maar het gaat over hele andere dingen hier?
quote:Die blunder maak ik ook wel eens ja..Op woensdag 20 oktober 2010 21:23 schreef maen het volgende:
quote:Noem me maar ouderwets.Op woensdag 20 oktober 2010 21:23 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat je er zo jammer aan vind. Dat ik weet wat ik wil? Dat ik weet wat ik kan waarderen? Dat ik niet bang ben om dat gewoon te uiten ipv het te gniffelen tegen 1 van mijn vriendinnetjes?
quote:Nog 2.5 uur.
quote:Oke.Op woensdag 20 oktober 2010 21:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb op het moment enkel mijn hyves-foto van 3 jaar geleden in de aanbieding.
quote:Ik heb alleen de titel gelezen man. Alleen de titel. Nu krijg ik dat liedje niet meer uit mijn hoofd.
quote:dan kom ik morgen wel weer alles bijlezen en reageren, want nu gaat toch maar alles door elkaarOp woensdag 20 oktober 2010 21:29 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Normaal gaat het lang niet zo snel hoor.
quote:Same here.Op woensdag 20 oktober 2010 21:31 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik heb alleen de titel gelezen man. Alleen de titel. Nu krijg ik dat liedje niet meer uit mijn hoofd.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:31 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik heb alleen de titel gelezen man. Alleen de titel. Nu krijg ik dat liedje niet meer uit mijn hoofd.
quote:Graag gedaan
quote:Tegen wie heb je t?Op woensdag 20 oktober 2010 21:33 schreef Gezicht het volgende:
Als je dat liedje niet kent heb je geen jeugd gehad.
quote:Oh shit nee tot 23.00 scheel gekeken hahaOp woensdag 20 oktober 2010 21:28 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dat wordt doorbikkelen met nog 23 uur te gaan
quote:Wel een mogelijkheid.Op woensdag 20 oktober 2010 21:51 schreef huize het volgende:
Dan word toupen indd moeilijk.
Patience.
quote:Seksgames.Op woensdag 20 oktober 2010 22:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Het gaat een combinatie van worden.
De xbox maar eens aansluiten.
quote:watOp woensdag 20 oktober 2010 22:11 schreef Softfeel het volgende:
Damnn wat een tegenstandster had ik
wat een lichaam wat een figuur daar ik normaal nooit perplex sta... verdomme zeg![]()
![]()
![]()
dat was me een dame damnn een dame die ik wel wil plezieren tot ze volledig bevredigd is..
damnn (Boner)
als zij![]()
bahhh
quote:Ah hard terwijl ik aan haar haar trek en haar van achter volpomp todat ze het niet mee kan uithouden.
quote:hahaha duchtigOp woensdag 20 oktober 2010 22:35 schreef huize het volgende:
[..]
Ah hard terwijl ik aan haar haar trek en haar van achter volpomp todat ze het niet mee kan uithouden.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:35 schreef huize het volgende:
[..]
Ah hard terwijl ik aan haar haar trek en haar van achter volpomp todat ze het niet mee kan uithouden.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:59 schreef huize het volgende:
Nog eentje dan in de passend categorie.
quote:Het gaat mij om de tekst.
quote:trek ze!Op woensdag 20 oktober 2010 23:12 schreef Softfeel het volgende:
hmmm
k ga dadelijk eens lekker met die gedachte weg kwijlen
en die zaadvragende ogen van haar![]()
how to break a man
quote:iddOp woensdag 20 oktober 2010 23:29 schreef Gezicht het volgende:
De OP mag trouwens ook wel eens worden bijgewerkt met de voorgaande topics.
quote:FriekINOp woensdag 20 oktober 2010 23:37 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
idd
Friek, maak in godsnaam je eigen neger topic in babes en hunks ofzo.
quote:Of wat meer vrouwen ter compensatie.Op woensdag 20 oktober 2010 23:41 schreef Gezicht het volgende:
Elke keer als ik hier de posts kom lezen moet ik weer langs die muur negers scrollen.
quote:ik heb mijn witte kont al gepostOp woensdag 20 oktober 2010 23:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of wat meer vrouwen ter compensatie.
quote:Toch niet hier. Moet ik in S&G zoeken?Op woensdag 20 oktober 2010 23:44 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ik heb mijn witte kont al gepost
quote:Ik ga dat echt niet in dit topic doen neeOp woensdag 20 oktober 2010 23:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toch niet hier. Moet ik in S&G zoeken?
quote:je moet uit jezelf nemen, niet afwachten tot een vrouw dat vraagtOp donderdag 21 oktober 2010 00:23 schreef Softfeel het volgende:
lekker diing die mag wel vaker mij laten doen wat ze wenst
quote:Wat zij zegt.Op donderdag 21 oktober 2010 00:24 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
je moet uit jezelf nemen, niet afwachten tot een vrouw dat vraagt
quote:alweer?Op donderdag 21 oktober 2010 00:28 schreef friekin_ het volgende:Tas. Ik zou je grof hard tegen een betegelde muur aanduwen nu als ik kon
quote:If the pages are already written, the end is easy to readOp donderdag 21 oktober 2010 00:29 schreef Softfeel het volgende:
gelukkig zijn dat gedachtes haha... don,t judge a book by it,s cover
quote:than read between the lines and see what,s behind itOp donderdag 21 oktober 2010 00:32 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
If the pages are already written, the end is easy to read
quote:touchéOp donderdag 21 oktober 2010 00:34 schreef Softfeel het volgende:
[..]
than read between the lines and see what,s behind it
quote:ThenOp donderdag 21 oktober 2010 00:34 schreef Softfeel het volgende:
[..]
than read between the lines and see what,s behind it
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 01:12 schreef Mini_rulez het volgende:
Thanks.
Waarschijnlijk duurt het nog een maand voor ik weer een echte man heb, dus dan zijn foto's welkom.
quote:Ok. That's hotOp donderdag 21 oktober 2010 01:13 schreef friekin_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
als jullie mij toch niet hadden...
quote:_o_Op donderdag 21 oktober 2010 09:14 schreef postmortum het volgende:
de enige neger die ik lekker vind is L.NO
quote:Jij ook al? Ik ook. Misschien dat dit de reden is dat ze me niet meer willen op mn werkOp donderdag 21 oktober 2010 09:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ok ik geef toe. Bij het zien van al die negers wordt ik zo onzeker dat ik al nachten niet geslapen heb en hele dagen aan het fitnessen ben om hetzelfde lichaam te krijgen.
quote:friekin_ wil je vast wel in vaste dienst nemen.Op donderdag 21 oktober 2010 09:55 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Jij ook al? Ik ook. Misschien dat dit de reden is dat ze me niet meer willen op mn werk
quote:Gaat niet lukken. Negers hebben een ander soort spiermassa.Op donderdag 21 oktober 2010 09:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ok ik geef toe. Bij het zien van al die negers wordt ik zo onzeker dat ik al nachten niet geslapen heb en hele dagen aan het fitnessen ben om hetzelfde lichaam te krijgen.
quote:Ik zit nu wel mooi met een jaarabonnement te kijkenOp donderdag 21 oktober 2010 09:57 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Gaat niet lukken. Negers hebben een ander soort spiermassa.
quote:BibioOp donderdag 21 oktober 2010 10:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik was van plan om naar SUPERRAUW te gaan.
NON Records zegt me niets.
quote:Daar zijn wel liefhebbers voor te vinden hoor.Op donderdag 21 oktober 2010 10:20 schreef .ZilveR. het volgende:
Godverdomme, ik haat dit jurkjeHet lijkt wel of m'n ass groter is dan die van Kim Kardashian
quote:Heel grappigOp donderdag 21 oktober 2010 10:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar zijn wel liefhebbers voor te vinden hoor.
quote:Vanmorgen geen mogelijkheid om muziek te luisteren helaas.
quote:Ik ben wel een billenman. Kom maar even langs, dan kan ik even keuren.
quote:Er is nog 1 wachtende voor uOp donderdag 21 oktober 2010 10:29 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Ik ben wel een billenman. Kom maar even langs, dan kan ik even keuren.
quote:zo erg is het koken niet wie weet heb je erg stiekem ook een verborgen talent inOp donderdag 21 oktober 2010 10:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet vandaag maar eens flink aan de slag. Wil rond een uur of 4 vandaag het meeste werk wel klaarhebben.
Vanavond ga ik zelf koken dus wil een beetje optijd daarmee beginnen.
quote:Ik vind het best leuk om af en toe te doen. Maar dan wil ik er ook wel de tijd voor nemen. In veel gevallen is eten voor mij gewoon "functioneel" en neem ik er niet echt de tijd voor.Op donderdag 21 oktober 2010 10:54 schreef Softfeel het volgende:
[..]
zo erg is het koken niet wie weet heb je erg stiekem ook een verborgen talent in
quote:Vrij weinig, geef het cadeau aan goede vrienden als je er niets mee kunt.Op donderdag 21 oktober 2010 11:28 schreef Softfeel het volgende:
grmmpff anders word uitgeloot en krijg een romantisch weekend weg voor 2 pers..
wat heb ik eraan........
quote:Als ik naar de IKEA ga kan ik het niet laten om daar wat te gaan eten.Op donderdag 21 oktober 2010 11:40 schreef sproetjes het volgende:
ik ga eens kijken of er bij de ikea in heerlen nog wat te beleven valt
quote:Gehaktballetjes halverwege de winkel en hotdog aan het eind. Zalig.Op donderdag 21 oktober 2010 11:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik naar de IKEA ga kan ik het niet laten om daar wat te gaan eten.
quote:er staat helaas altijd zo'n enorm dik wijf bij de hotdogsOp donderdag 21 oktober 2010 11:52 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Gehaktballetjes halverwege de winkel en hotdog aan het eind. Zalig.
quote:Wat is er normaal je rondetijd?Op donderdag 21 oktober 2010 12:21 schreef Gezicht het volgende:
Middag. Vanavond karten in Maasmechelen.
quote:ik zie het probleem nietOp donderdag 21 oktober 2010 10:20 schreef .ZilveR. het volgende:
Godverdomme, ik haat dit jurkjeHet lijkt wel of m'n ass groter is dan die van Kim Kardashian
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
quote:een dunne beeekt over in bedOp donderdag 21 oktober 2010 13:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
De mannen zijn het eens dat er best wel wat vormen te zien mogen zijn.
quote:daar moet je ook nog eens inhouden omdat ze zo fragiel zijn..
quote:
quote:Daar kan ook voldoende pit inzitten hoor.Op donderdag 21 oktober 2010 13:17 schreef Softfeel het volgende:
[..]
daar moet je ook nog eens inhouden omdat ze zo fragiel zijn..
quote:ja maar je moet wel voorzichtig zijn te keer gaan als 2 beesten gaat dan meestal weer niet., en zo zijn er meer dingenOp donderdag 21 oktober 2010 14:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar kan ook voldoende pit inzitten hoor.
quote:Mag je er hier ook een uit komen latenOp donderdag 21 oktober 2010 15:47 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik laat er straks 1 uit, wel een kleintje
quote:me neitherOp donderdag 21 oktober 2010 11:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik naar de IKEA ga kan ik het niet laten om daar wat te gaan eten.
quote:Wat krijg ik er voor?Op donderdag 21 oktober 2010 15:48 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mag je er hier ook een uit komen laten
quote:gatverderrie dat lijken wel rubberballenOp donderdag 21 oktober 2010 15:52 schreef sproetjes het volgende:
[..]
me neitherzweedse gehakballetjes
niks gekocht trouwens
quote:EenschOp donderdag 21 oktober 2010 16:51 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
gatverderrie dat lijken wel rubberballen
quote:Ik heb ze nog nooit durven etenOp donderdag 21 oktober 2010 16:51 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
quote:Dat neem je dan op de koop toe.Op donderdag 21 oktober 2010 16:51 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
quote:Spiegel wegdoen.Op donderdag 21 oktober 2010 15:17 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Mijn spiegel laat het probleem duidelijk zien.
quote:zo'n lachspiegel is te duur om weg te gooien
quote:ik heb met jou altijd een snorkelend weekendOp donderdag 21 oktober 2010 18:53 schreef Boy23 het volgende:
Wordt een snorkelend weekend met me zwarte fata morgana.
quote:Heb je de roast of gezien ? Brilliant!
quote:ind die was goed in elkaar gezetOp donderdag 21 oktober 2010 19:38 schreef huize het volgende:
[..]
Heb je de roast of gezien ? Brilliant!
quote:
quote:Dan moet je nog meer geduld opbrengen.Op donderdag 21 oktober 2010 20:13 schreef sproetjes het volgende:
ik krijg begin april 2011 eindelijk mijn iphone![]()
quote:de 4?Op donderdag 21 oktober 2010 20:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Begin volgende week ein-de-lijk mijn iPhone
quote:Ik krijg het idee dat je niet echt snapt waar ik op val.Op donderdag 21 oktober 2010 20:13 schreef huize het volgende:
Hier heb je een geile neger.
[ http://i214.photobucket.com/albums/cc85/Lentjes/neger.jpg&t=1]afbeelding ]
quote:Sarcasme schat sarcasme.Op donderdag 21 oktober 2010 20:16 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat je niet echt snapt waar ik op val.
Aniehoes. Goed nieuws. Er is een kans dat ik een nieuwe collega krijg. Een neger. Ik gleed vanmiddag bijna uit over de vloer toen ik hem zag.
quote:Ik wacht ook al ongeveer een maand. Kunstmatige schaarste als je het mij vraagt.Op donderdag 21 oktober 2010 20:16 schreef Softfeel het volgende:
haha en ik maar wachten op mijn nieuwe HTC DHD
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 20:17 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dom spelen schatje. Dom spelen.
quote:NiceOp donderdag 21 oktober 2010 20:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Yep. Hopelijk bevalt die goed
dat mag ook wel voor die prijs
quote:Ik speel af en toe een spelletje en that's it.. heb em al bijna een jaar, in het begin was het allemaal leuker en spannender.Op donderdag 21 oktober 2010 20:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat zijn je meest gebruikte apps?
quote:Vollere vrouwen
quote:nope de mijne beter volle maan dacht ik... dus...Op donderdag 21 oktober 2010 20:42 schreef friekin_ het volgende:
Ik heb jonko's. De mijne wordt beter.
quote:SOFTFEEEEEEEEEL GAAAT ZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAD SPUITENNNNNNNOp donderdag 21 oktober 2010 20:48 schreef Softfeel het volgende:
[..]
nope de mijne beter volle maan dacht ik... dus...
muziek staat klaar verwarming minder gezet word zweten dadelijk en vannacht
quote:Zijn plotselinge afwezigheid maakt van die vraag een retorische vraag.Op donderdag 21 oktober 2010 21:15 schreef friekin_ het volgende:
Waarom zit je achter een beeldscherm als je haar kei hard in de douche kan uitwonen?
quote:Heb je beetje een ruime douche?Op donderdag 21 oktober 2010 21:23 schreef friekin_ het volgende:
Ernstig dat ik hem ideeën moet voeren. Sinds wanneer zijn mannen zo laks en afwachtend?
quote:Enorm.Op donderdag 21 oktober 2010 21:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je beetje een ruime douche?
quote:Ik verveel me binnen 5 minuten.Op donderdag 21 oktober 2010 21:30 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hou jij ook zo van anderhalf uur lang badderen met wijn, boek en muziek?
quote:Ah. Duidelijk van de gamegeneratie.Op donderdag 21 oktober 2010 21:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik verveel me binnen 5 minuten.
quote:Mwa nee. Dat is snel snel 3 min. want daarna naar mijn werk snel snel oeh.Op donderdag 21 oktober 2010 21:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Doe mij dan maar een lange douche.
quote:Mwa. Ik kan niet lezen onder de douche. Dus.Op donderdag 21 oktober 2010 21:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dat is functioneel douchen, je kunt er ook van leren genieten.
quote:Inderdaad geen optie. Dan moet je opzoek naar een andere bezigheid.Op donderdag 21 oktober 2010 21:37 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Mwa. Ik kan niet lezen onder de douche. Dus.
quote:Nou, ik ben blij dat er iemand nog wat actie krijgt vandaag.Op donderdag 21 oktober 2010 20:56 schreef Softfeel het volgende:
en niet alleen spuiten ook rijkelijk laten vloeien......
quote:Arme meid. Denk aan Viola Holt. Werkt altijd.Op donderdag 21 oktober 2010 22:06 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nou, ik ben blij dat er iemand nog wat actie krijgt vandaag.
Anders komt mijn collega ook nog even hier zitten in plaats van op zijn eigen kamer, waar ik hem kan negeren.
Klacht: mannen die veel te lekker zijn voor als je je toch al niet op je werk kunt concentreren.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 22:07 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Arme meid. Denk aan Viola Holt. Werkt altijd.
quote:Keyl doet het ook goed.Op donderdag 21 oktober 2010 22:26 schreef Mini_rulez het volgende:
Klassiek muziekje erbij, lekker rustgevend...
Het is dat ik op m'n werk zit, anders haalde ik haar Playboy-foto's er even bij.
quote:Die laatste snap ik niet...Op donderdag 21 oktober 2010 22:27 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Keyl doet het ook goed.
Of broccoli ovenschotel met kaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |