quote:Op donderdag 21 oktober 2010 01:12 schreef Mini_rulez het volgende:
Thanks.
Waarschijnlijk duurt het nog een maand voor ik weer een echte man heb, dus dan zijn foto's welkom.
quote:Ok. That's hotOp donderdag 21 oktober 2010 01:13 schreef friekin_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
als jullie mij toch niet hadden...
quote:_o_Op donderdag 21 oktober 2010 09:14 schreef postmortum het volgende:
de enige neger die ik lekker vind is L.NO
quote:Jij ook al? Ik ook. Misschien dat dit de reden is dat ze me niet meer willen op mn werkOp donderdag 21 oktober 2010 09:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ok ik geef toe. Bij het zien van al die negers wordt ik zo onzeker dat ik al nachten niet geslapen heb en hele dagen aan het fitnessen ben om hetzelfde lichaam te krijgen.
quote:friekin_ wil je vast wel in vaste dienst nemen.Op donderdag 21 oktober 2010 09:55 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Jij ook al? Ik ook. Misschien dat dit de reden is dat ze me niet meer willen op mn werk
quote:Gaat niet lukken. Negers hebben een ander soort spiermassa.Op donderdag 21 oktober 2010 09:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ok ik geef toe. Bij het zien van al die negers wordt ik zo onzeker dat ik al nachten niet geslapen heb en hele dagen aan het fitnessen ben om hetzelfde lichaam te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |