quote:Ik zit nu wel mooi met een jaarabonnement te kijkenOp donderdag 21 oktober 2010 09:57 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Gaat niet lukken. Negers hebben een ander soort spiermassa.
quote:BibioOp donderdag 21 oktober 2010 10:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik was van plan om naar SUPERRAUW te gaan.
NON Records zegt me niets.
quote:Daar zijn wel liefhebbers voor te vinden hoor.Op donderdag 21 oktober 2010 10:20 schreef .ZilveR. het volgende:
Godverdomme, ik haat dit jurkjeHet lijkt wel of m'n ass groter is dan die van Kim Kardashian
quote:Heel grappigOp donderdag 21 oktober 2010 10:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar zijn wel liefhebbers voor te vinden hoor.
quote:Vanmorgen geen mogelijkheid om muziek te luisteren helaas.
quote:Ik ben wel een billenman. Kom maar even langs, dan kan ik even keuren.
quote:Er is nog 1 wachtende voor uOp donderdag 21 oktober 2010 10:29 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Ik ben wel een billenman. Kom maar even langs, dan kan ik even keuren.
quote:zo erg is het koken niet wie weet heb je erg stiekem ook een verborgen talent inOp donderdag 21 oktober 2010 10:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet vandaag maar eens flink aan de slag. Wil rond een uur of 4 vandaag het meeste werk wel klaarhebben.
Vanavond ga ik zelf koken dus wil een beetje optijd daarmee beginnen.
quote:Ik vind het best leuk om af en toe te doen. Maar dan wil ik er ook wel de tijd voor nemen. In veel gevallen is eten voor mij gewoon "functioneel" en neem ik er niet echt de tijd voor.Op donderdag 21 oktober 2010 10:54 schreef Softfeel het volgende:
[..]
zo erg is het koken niet wie weet heb je erg stiekem ook een verborgen talent in
quote:Vrij weinig, geef het cadeau aan goede vrienden als je er niets mee kunt.Op donderdag 21 oktober 2010 11:28 schreef Softfeel het volgende:
grmmpff anders word uitgeloot en krijg een romantisch weekend weg voor 2 pers..
wat heb ik eraan........
quote:Als ik naar de IKEA ga kan ik het niet laten om daar wat te gaan eten.Op donderdag 21 oktober 2010 11:40 schreef sproetjes het volgende:
ik ga eens kijken of er bij de ikea in heerlen nog wat te beleven valt
quote:Gehaktballetjes halverwege de winkel en hotdog aan het eind. Zalig.Op donderdag 21 oktober 2010 11:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik naar de IKEA ga kan ik het niet laten om daar wat te gaan eten.
quote:er staat helaas altijd zo'n enorm dik wijf bij de hotdogsOp donderdag 21 oktober 2010 11:52 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Gehaktballetjes halverwege de winkel en hotdog aan het eind. Zalig.
quote:Wat is er normaal je rondetijd?Op donderdag 21 oktober 2010 12:21 schreef Gezicht het volgende:
Middag. Vanavond karten in Maasmechelen.
quote:ik zie het probleem nietOp donderdag 21 oktober 2010 10:20 schreef .ZilveR. het volgende:
Godverdomme, ik haat dit jurkjeHet lijkt wel of m'n ass groter is dan die van Kim Kardashian
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
quote:een dunne beeekt over in bedOp donderdag 21 oktober 2010 13:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
De mannen zijn het eens dat er best wel wat vormen te zien mogen zijn.
quote:daar moet je ook nog eens inhouden omdat ze zo fragiel zijn..
quote:
quote:Daar kan ook voldoende pit inzitten hoor.Op donderdag 21 oktober 2010 13:17 schreef Softfeel het volgende:
[..]
daar moet je ook nog eens inhouden omdat ze zo fragiel zijn..
quote:ja maar je moet wel voorzichtig zijn te keer gaan als 2 beesten gaat dan meestal weer niet., en zo zijn er meer dingenOp donderdag 21 oktober 2010 14:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar kan ook voldoende pit inzitten hoor.
quote:Mag je er hier ook een uit komen latenOp donderdag 21 oktober 2010 15:47 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik laat er straks 1 uit, wel een kleintje
quote:me neitherOp donderdag 21 oktober 2010 11:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik naar de IKEA ga kan ik het niet laten om daar wat te gaan eten.
quote:Wat krijg ik er voor?Op donderdag 21 oktober 2010 15:48 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mag je er hier ook een uit komen laten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |