quote:Ik verveel me binnen 5 minuten.Op donderdag 21 oktober 2010 21:30 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hou jij ook zo van anderhalf uur lang badderen met wijn, boek en muziek?
quote:Ah. Duidelijk van de gamegeneratie.Op donderdag 21 oktober 2010 21:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik verveel me binnen 5 minuten.
quote:Mwa nee. Dat is snel snel 3 min. want daarna naar mijn werk snel snel oeh.Op donderdag 21 oktober 2010 21:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Doe mij dan maar een lange douche.
quote:Mwa. Ik kan niet lezen onder de douche. Dus.Op donderdag 21 oktober 2010 21:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dat is functioneel douchen, je kunt er ook van leren genieten.
quote:Inderdaad geen optie. Dan moet je opzoek naar een andere bezigheid.Op donderdag 21 oktober 2010 21:37 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Mwa. Ik kan niet lezen onder de douche. Dus.
quote:Nou, ik ben blij dat er iemand nog wat actie krijgt vandaag.Op donderdag 21 oktober 2010 20:56 schreef Softfeel het volgende:
en niet alleen spuiten ook rijkelijk laten vloeien......
quote:Arme meid. Denk aan Viola Holt. Werkt altijd.Op donderdag 21 oktober 2010 22:06 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nou, ik ben blij dat er iemand nog wat actie krijgt vandaag.
Anders komt mijn collega ook nog even hier zitten in plaats van op zijn eigen kamer, waar ik hem kan negeren.
Klacht: mannen die veel te lekker zijn voor als je je toch al niet op je werk kunt concentreren.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 22:07 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Arme meid. Denk aan Viola Holt. Werkt altijd.
quote:Keyl doet het ook goed.Op donderdag 21 oktober 2010 22:26 schreef Mini_rulez het volgende:
Klassiek muziekje erbij, lekker rustgevend...
Het is dat ik op m'n werk zit, anders haalde ik haar Playboy-foto's er even bij.
quote:Die laatste snap ik niet...Op donderdag 21 oktober 2010 22:27 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Keyl doet het ook goed.
Of broccoli ovenschotel met kaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |