quote:You wishOp donderdag 21 oktober 2010 17:38 schreef Suzanna het volgende:
@ Vanyel, natuurlijk werkt dat bij vrouwen net zo. Maar die zijn vaak wat 'beter' in subtiele hints oppikken.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 18:21 schreef Pvoesss het volgende:
ach die van mij was goed over de 4 kilo en geen scheurtje en appeltje eitje![]()
Als jij een sterk verdund extract van eendenlever en -hart wil slikken be my guest![]()
Het is echt niet meer dan dat![]()
quote:Ik weet niet of dat ook geldt als hij voor een buitenlands bedrijf werkt? Of is hij gewoon bij een NL bedrijf in dienst?Op donderdag 21 oktober 2010 14:05 schreef Hobbesje het volgende:
Tnx voor het helpen kijken/zoeken.
Ik had het ondertussen ook zelf gevonden idd. Misschien dat hij toch wat meer op z'n strepen moet gaan staan - scheelt toch weer 2 vrije dagen. Zal het 'm vanavond eens voorleggen!
quote:Fijn zo'n manOp donderdag 21 oktober 2010 19:05 schreef Tally het volgende:
Ik ben die zwangerschapshormonen zatNu al. Ik jank om alles. Nu om een vent die niet bij de geboorte kan zijn omdat hij niet mee kon vliegen. OP TV!!!!!!!!!
Net om een liedje dat ik van iemand toegestuurd kreeg. Ging over een baby in de buik
Gister om de laatste aflevering van Friends die ik al 3000000 x gezien heb en nog nooit heb moeten janken maar nu dus wel zodat ik bijna stikte in mijn rijst
Wat een gedoe.En mijn man roept nu standaard overal al bij: Ga maar lekker janken
quote:Het is idd niet echt een nl bedrijf geloof ik. Hoofdvestiging zit in het buitenland. Het zal wel loslopen.Op donderdag 21 oktober 2010 19:16 schreef poemojn het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat ook geldt als hij voor een buitenlands bedrijf werkt? Of is hij gewoon bij een NL bedrijf in dienst?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 19:05 schreef Tally het volgende:
Ik ben die zwangerschapshormonen zatNu al. Ik jank om alles. Nu om een vent die niet bij de geboorte kan zijn omdat hij niet mee kon vliegen. OP TV!!!!!!!!!
Net om een liedje dat ik van iemand toegestuurd kreeg. Ging over een baby in de buik
Gister om de laatste aflevering van Friends die ik al 3000000 x gezien heb en nog nooit heb moeten janken maar nu dus wel zodat ik bijna stikte in mijn rijst
Wat een gedoe.En mijn man roept nu standaard overal al bij: Ga maar lekker janken
quote:Hallo Silmarwen,Op donderdag 21 oktober 2010 18:24 schreef Silmarwen het volgende:
Heb nog niet alles gelezen, maar hoe is het met Leandra?
quote:Mooi, twee jaar geleden bij mijn dochter precies hetzelfde.Op donderdag 21 oktober 2010 19:37 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hallo Silmarwen,
Hier een update over Leandra;
Kom net terug van het zkh.
Wel een spannend dagje nog vandaag..
Het hartfilmpje en de groeiecho van de baby waren vandaag (weer) helemaal goed.
Spannender was het voor Leandra hoe het met de bloeddruk ging. Vanmorgen vroeg (07:00u) 120/85 na een nacht moeizaam slapen, maar gedurende de dag stegen de waarden naar 150/100 waarbij 100 de door Leandra gevreesde grens is om een infuusnaald ingebracht te krijgen.. Maar goed de meting daarna was 140/90 en dat gaf weer even rust in de tent.
Er was gistermiddag een urine duurtest opgestart van 24 uur om te kijken hoeveel eiwit daarin aanwezig is; daar hopen we morgen de resultaten van te krijgen. Al met al dus nog even afwachten hoe het verloopt. Maar goed, ze is in goede handen.
Verder is ze moe, blij met al jullie lieve berichtjes en gaat ze vanavond lekker als een echte RLS'er naar ER kijken...
Jullie krijgen allemaal de groeten
quote:Als het een troost kan zijn, ik heb het nu nogOp donderdag 21 oktober 2010 19:05 schreef Tally het volgende:
quote:Het is oplichterij:Op donderdag 21 oktober 2010 18:29 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
echt! Misschien is het ook gewoon psychisch
. Maar het kan zwangerschapsgewijs geen kwaad dus? Of zal ik maar gewoon 2 paracetamolletjes pakken?
quote:Wat fijn dat je verlof hebt! En het klinkt alsof je goed verwend bent. Lief, hoor!Op donderdag 21 oktober 2010 19:34 schreef Shirley het volgende:
Hier vandaag 34 weken en morgen m'n laatste dag op het werk! Gister nog een supriseparty op m'n werk, ben volop verwend met cadeautjes en tekeningen van de kinderen voor de baby!Janken! Vandaag echt laatste werkdag gehad met de kids van m'n groep, morgen nog een studiedag kinderEHBO en dan heb ik eindelijk verlof! Ben er nu wel aan toe hoor, soms echt al last onder in m'n baarmoeder van steken...
quote:Als het écht homeopathisch is wel, maar je ziet steeds vaker dat er wel degelijk een werkzaam bestanddeel in bepaalde middelen zit (in calendulazalf bijvoorbeeld, geloof ik, al is daarvan ook niet bewezen dat het werkt).Op donderdag 21 oktober 2010 20:19 schreef Vanyel het volgende:
Geldt dat niet voor alle homeopathische 'medicijnen'?
quote:Groetjes terug! Hopelijk zijn de resultaten morgen in orde.Op donderdag 21 oktober 2010 19:37 schreef Nostalgist het volgende:
Jullie krijgen allemaal de groeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |