quote:Ligt het aan mij of is de opmerking die jij bij de film plaatst alles behalve een 7 waard?Op woensdag 27 oktober 2010 22:53 schreef Lonewolf2003 het volgende:
.....
Al met al is het een best vermakelijk actiekomedie voor een avondje. Maar niet eentje die de middelmaat ontstijgt en dat had wel gekund met een cast als dit.
cijfer: 7
quote:Dat ligt dan aan jou. Een best vermakelijke actie film is bij mij een 7 waard.En deze film vond ik dat nog net waard. Ik had echter gehoopt op een film die minimaal een 8 zou zijn.Op zaterdag 30 oktober 2010 04:22 schreef Zehra het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of is de opmerking die jij bij de film plaatst alles behalve een 7 waard?
quote:Ja die heb ik dus uitgezet wegens pijnlijk niet grappig. Het leek een mager zesje tot het moment dat de personages van The Rock en Jackson uit beeld verdwenen en toen werd het een onuitstaanbare 4 voor mij.Op zaterdag 30 oktober 2010 13:08 schreef JDx het volgende:
The Other Guys.
Gewoon vermakelijk filmpje!
7.
Ik heb serieus nog de film proberen te redden met een paar wodka'squote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:09 schreef JDx het volgende:
Achjah, ik was dronken, in HD waren die specialFX wel lachen. Haat trouwens die Ferrel, maar Wahlberg is wel lache.
best vermakelijk = voldoende = 6quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 12:51 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan jou. Een best vermakelijke actie film is bij mij een 7 waard.En deze film vond ik dat nog net waard. Ik had echter gehoopt op een film die minimaal een 8 zou zijn.
Goeie film, heb ervan genotenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 01:39 schreef Arcee het volgende:
The Chumscrubber (2005)
[ afbeelding ]
Cynisch drama dat speelt in een Amerikaanse suburb. Een beetje American Beauty en een vleugje Brick. Dat samen met de sfeervolle muziek maken het een verrassend meeslepende film, zonder een noemenswaardig verhaal.
IMDb-cijfer: 7.0
Mijn cijfer: 7.5
Bedoel je niet oktober?quote:Op zondag 31 oktober 2010 05:41 schreef El_Matador het volgende:
Een lijstje over september (mis een hoop films die ik die maand gezien heb, maar toch):
Same here, ik durf deel 1 ook nog steeds niet te kijken...quote:Op woensdag 27 oktober 2010 12:40 schreef JDx het volgende:
[..]
Ik ga deze film 100% in het weekend kijken, weet zeker dat ik slecht slaap de nacht ernaook al ben ik best nuchter, ik heb heel vaak last van nachtmerries/angst. Al sinds ik klein ben, toch ben ik gefascineerd door horror/geest films en documentaires.
Nee.quote:
Heb hem ook gezien kon hem ook wel waarderen zou hem wel een 7 geven.quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:02 schreef Butterfly91 het volgende:
Scott Pilgrim vs The World
Scott Pilgrim must defeat his new girlfriend's seven evil exes in order to win her heart.
Ik vond hem leuk. Leuke humor en leuke karakters. Wel een aparte stijl dus zeker niet iedereen zal hem leuk vinden.
IMDb: 8,2
Mijn cijfer: 7,5
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |