quote:Ik vond deze ook een zeventje. Heb ooit het boek gelezen, en dat vond ik een stuk minder standaard geschreven dan deze film. Willis is altijd leuk om te zien, en Ben Foster vind ik vaak ook wel te pruimen als hysterische sicko. Voor de rest een leuke zit maar meer ook niet.Op woensdag 27 oktober 2010 00:24 schreef El_Matador het volgende:
Gisteren:
Hostage
Lekker actiefilmpje met Bruce Willis andermaal als redder in nood. Werd halverwege toch nog spannend omdat ik een te standaard verhaaltje verwachtte.
Maar niet hoogstaand.
7.1/10 (mijn cijfers zijn over het algemeen vrij hoog, behalve inderdaad voor The Last Airbender)

quote:Ik ga deze film 100% in het weekend kijken, weet zeker dat ik slecht slaap de nacht ernaOp woensdag 27 oktober 2010 00:47 schreef d1ce het volgende:
[ afbeelding ]
Dat mijn broek überhaupt nog droog is gebleven is een wonder. Geniaal vervolg op deel 1.

quote:Ik heb gisteravond dus gewoon Piranha er achteraan gekeken en kon gewoon slapen maar ik ben het met je eens, heb namelijk precies hetzelfde. Had trouwens ook verwacht dat deze minder zou zijn dan dat deel 1 was maar helaas is niets minder waar.Op woensdag 27 oktober 2010 12:40 schreef JDx het volgende:
[..]
Ik ga deze film 100% in het weekend kijken, weet zeker dat ik slecht slaap de nacht ernaook al ben ik best nuchter, ik heb heel vaak last van nachtmerries/angst. Al sinds ik klein ben, toch ben ik gefascineerd door horror/geest films en documentaires.

quote:In de stijl van Saw?!Op donderdag 28 oktober 2010 14:00 schreef El_Matador het volgende:
Martyrs
Spannende Franse horror in de stijl van Saw. Extra spannend met alle lichten uit op de laptop met oordopjes in.
7.6/10

quote:Saw was eerder en de eerste Saw (en wellicht de 2e) hadden een zeer origineel concept. Vond ik ook zeker geen slappe hap.Op donderdag 28 oktober 2010 14:09 schreef TJLinden het volgende:
[..]
In de stijl van Saw?!
Persoonlijk vond ik deze film een stuk sterker dan de slappe hap die Saw voorschotelt.

quote:Inderdaad deze is wel een stuk gruwelijker, saw 1 is trouwens wel OK hoorOp donderdag 28 oktober 2010 14:09 schreef TJLinden het volgende:
[..]
In de stijl van Saw?!
Persoonlijk vond ik deze film een stuk sterker dan de slappe hap die Saw voorschotelt.

quote:Het aparte aan deze film is dat je niet doorkrijgt waar hij naartoe wil tot het laatste half uur, en dat dan alles blijkt te kloppen. Tot die finale heb ik hem trouwens iets van 10x bijna uitgezet omdat ik het nergens op vond lijken. Uiteindelijk kwam hij best hard aan en vond ik hem geweldig... Blij dat ik hem toch nog uit heb gezeten.Op donderdag 28 oktober 2010 14:00 schreef El_Matador het volgende:
Martyrs
Spannende Franse horror in de stijl van Saw. Extra spannend met alle lichten uit op de laptop met oordopjes in.
7.6/10

quote:Ik moet inderdaad wel toegeven dat mijn mening over Saw een beetje vertroebeld is door de algehele uitmelking van het concept. De eerste film was, zoals je zegt, op dat moment een originele film.Op donderdag 28 oktober 2010 14:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Saw was eerder en de eerste Saw (en wellicht de 2e) hadden een zeer origineel concept. Vond ik ook zeker geen slappe hap.
Deze film is van na de eerste Saw(s) en ik vind de stijl wel wat van Saw hebben. Goed, daar niet van, maar Saw 1 vond ik ook erg goed (en dus origineler in die tijd).

quote:Jij bent er een stuk positiever over dan ik.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:42 schreef Mwanatabu het volgende:
Kick-ass net gekeken. Is denk ik de eerste film met Nicholas Cage die ik niet walgend uitgezet of desondanks uitgekeken heb. Die scène waarin zijn karakter op die stoel zijn dochter aanwijzingen blijft geven is echt kippenvel, en voor de rest was het een prima balans tussen humor, actie en hier en daar wat drama. Kick-ass is ontzettend grappig als Kleenex-puber die heel naïef besluit even het verschil te gaan maken in de wereld, en Hit Girl steelt verder de show

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |