quote:Omdat je in de randstad ook nog drugs en hoeren hebt, zo'n beetje de enige bijdrage die de randstad doet aan de westerse beschaving.Op donderdag 21 oktober 2010 08:47 schreef DDDDDaaf het volgende:
Waarom zouden wij trouwens ook "iets moeten hebben" met de randstad, terwijl op amper een uurtje rijden échte steden liggen? (de miljoenenstad Keulen bijvoorbeeld)
quote:Omdat de werkgelegenheid in Limburg ruk is. Oh, en meiden boven de rivieren zijn meer geïnteresseerd in je goed gevulde portemonnee, dan je accent.Op donderdag 21 oktober 2010 09:02 schreef Ivo1986 het volgende:
Heb 2 maanden gedetacheerd gezeten op de loonadministratie van de Provincie N-H in Haarlem, van de 8 mensen op de LA spraken er 7 Limburgs(Tis een kwestie van geduld
)
Ik weet toch echt zeker dat er veel meiden boven de rivieren wonen die een zwak hebben voor de zachte GTis alleen soms jammer als zij beginnen met spreken GRR
maja ieder zijn gebrek
quote:Nou nee, ik zit nu toch alweer anderhalf jaar veilig in BrunssumOp donderdag 21 oktober 2010 09:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Omdat de werkgelegenheid in Limburg ruk is. Oh, en meiden boven de rivieren zijn meer geïnteresseerd in je goed gevulde portemonnee, dan je accent.
quote:Stoflongen, gebrek aan werk, buitenlanders.Op woensdag 20 oktober 2010 19:23 schreef Refragmental het volgende:
De tering!!!Zoveel?
Over wat zeuren ze nou precies?
quote:Een trein van Limburg naar Eindhoven is een trein van ergens waar het dieptriest is naar ergens waar het slechts marginaal minder dieptriest is.Op donderdag 21 oktober 2010 10:03 schreef DS4 het volgende:
Het enige goede dat uit limburg komt is de trein naar Eindhoven.
quote:Zie hier een voorbeeld van de onwetendheid van de gemiddelde Amsterdammer.Op donderdag 21 oktober 2010 07:32 schreef Harlon het volgende:
[..]
Rest van nederland... je bedoelt dat er buiten Amsterdam nog een vorm van beschaving is? Hebben ze daar zowaar elektriciteit, stromend water etc?
quote:EindhovenOp donderdag 21 oktober 2010 10:03 schreef DS4 het volgende:
Het enige goede dat uit limburg komt is de trein naar Eindhoven.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 11:50 schreef DDDDDaaf het volgende:
Als ik wil, loop Ik binnen tien minuten met de hond een bos en heidegebied binnen waar ik uren in rond kan struinen zonder ook maar een mens tegen te hoeven komen, wel veel reeën, vossen en ander wild. Binnen diezelfde tien minuten, maar dan rijdend met de auto, bevind ik me in één van de mooiste historische binnensteden van Nederland. File? Ik rij wel eens achter een langzame tractor, maar die ben ik vervolgens op een vrij stukje weg zó voorbij. Tanken? Dat doe je, net als boodschappen doen, in Duitsland, da's nl. veel goedkoper. Net als in België naar de bioscoop gaan trouwens. Buitenlands? Wellicht. Kwaliteit van leven? Absoluut!
quote:Maar wel gebruik maken van de fantastische Hollandse sociale verzorgingsstaat, zeker?Op donderdag 21 oktober 2010 11:50 schreef DDDDDaaf het volgende:
Als ik wil, loop Ik binnen tien minuten met de hond een bos en heidegebied binnen waar ik uren in rond kan struinen zonder ook maar een mens tegen te hoeven komen, wel veel reeën, vossen en ander wild. Binnen diezelfde tien minuten, maar dan rijdend met de auto, bevind ik me in één van de mooiste historische binnensteden van Nederland. File? Ik rij wel eens achter een langzame tractor, maar die ben ik vervolgens op een vrij stukje weg zó voorbij. Tanken? Dat doe je, net als boodschappen doen, in Duitsland, da's nl. veel goedkoper. Net als in België naar de bioscoop gaan trouwens. Buitenlands? Wellicht. Kwaliteit van leven? Absoluut!
quote:Neeheeee dat is Friesland.Op donderdag 21 oktober 2010 11:27 schreef KoosVogels het volgende:
Limburg is overigens wel een van de mooiste provincies. Na Gelderland
quote:Precies, het lijkt me heerlijk om in Limburg te wonen! Daarom snap ik ook niet waarom Limburgers vaak van die chagrijnige zeikerds zijn, ipv bourgondische levensgenieters.Op donderdag 21 oktober 2010 11:50 schreef DDDDDaaf het volgende:
quote:Welke idioot gaat er ook in Limburg investeren?Op donderdag 21 oktober 2010 09:07 schreef FireFox1 het volgende:
Omdat de werkgelegenheid in Limburg ruk is.
quote:Nou nee, dat valt reuze mee, het zijn voormalig CDA stemmers die zo een signaal afgeven.Op donderdag 21 oktober 2010 12:48 schreef petertje2 het volgende:
[..]
De hele dag omringd zijn door van die PVV-zeikers vind ik geen kwaliteit van leven.![]()
quote:Grappig om zulke commentaren van verzuurde, gierige calvinisten te moeten lezen.Op donderdag 21 oktober 2010 12:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Maar wel gebruik maken van de fantastische Hollandse sociale verzorgingsstaat, zeker?
Bah!
quote:Volgens mij valt dat wel mee, sowieso ligt Limburg tegen het grootste metropoolgebied van Europa. In het Rhein-Ruhr gebied is veel meer werk te vinden dan in de Randstad.Op donderdag 21 oktober 2010 09:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Omdat de werkgelegenheid in Limburg ruk is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |