quote:Op donderdag 21 oktober 2010 00:01 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Haha, afgeserveerd door een Limburger![]()
Tot ziens!
quote:Door een Limburger nota bene op je plaats gezetOp donderdag 21 oktober 2010 00:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nou, dit is echt een "dumpel" in mijn ego hoor
quote:How low can you go?Op donderdag 21 oktober 2010 00:11 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Door een Limburger nota bene op je plaats gezet
quote:Dat betwijfel ik toch.Op donderdag 21 oktober 2010 00:03 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij persoonlijk dan weer treurig. Rij dan iets verder door naar de Eifel... Ik denk overigens dat er een hoger percentage limburgers naar het hollandse landschap gaat dan hollanders naar limburg.
quote:Een spelfout maken (waarvan ik overigens zei dat het mierenneukerij was).
quote:Ik weet het bijna zeker.
quote:En nu?Op donderdag 21 oktober 2010 00:21 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Een spelfout maken (waarvan ik overigens zei dat het mierenneukerij was).
Iemand uitdagen om je te betrappen op een spelfout en die persoon een prutser noemen.
Gewezen worden op je spelfout... door een Limburger... een Limburger!!! Haha wow!!!
Dat is toch behoorlijk laag
quote:Dit is echt pertinent onwaar. Er zullen nog wat Limburgers zijn die in Zeeland op de camping gaan zitten, maar dat was het toch wel zo ongeveer. Alleen de massa's Nederlanders die ik tijdens de Amstel Gold Race alleen al de verkeerde kant opstuur.. of de hordes die in Valkenburg de beest uithangen.Op donderdag 21 oktober 2010 00:03 schreef DS4 het volgende:
Ik denk overigens dat er een hoger percentage limburgers naar het hollandse landschap gaat dan hollanders naar limburg.
quote:En vergeet carnaval niet! De kuddes hollanders die naar het zuiden komen... pffff, ik zou ze de kost niet willen geven.Op donderdag 21 oktober 2010 00:32 schreef Perico het volgende:
[..]
Dit is echt pertinent onwaar. Er zullen nog wat Limburgers zijn die in Zeeland op de camping gaan zitten, maar dat was het toch wel zo ongeveer. Alleen de massa's Nederlanders die ik tijdens de Amstel Gold Race alleen al de verkeerde kant opstuur.. of de hordes die in Valkenburg de beest uithangen.
Er gaat echt geen Limburger herten kijken op de Veluwe, of naar Utrecht voor de lol.
quote:Voel jij je Nederlander of Limburger?Op donderdag 21 oktober 2010 00:36 schreef Refragmental het volgende:
[..]
En vergeet carnaval niet! De kuddes hollanders die naar het zuiden komen... pffff, ik zou ze de kost niet willen geven.
Ter compensatie hebben zij "ik hou van holland", met echte oer-hollandse nepgezelligheid![]()
Wat een baggershow.
quote:Limburger > NederlanderOp donderdag 21 oktober 2010 00:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Voel jij je Nederlander of Limburger?
quote:Is je goed rechtOp donderdag 21 oktober 2010 00:41 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Limburger > Nederlander
Lekker chauvinistisch van me hé.
quote:Er gaan volgens mij al meer limburgers naar PSV en Ajax dan naar de clubs in limburg (en terecht!). Als het een keer lekker weer is hoor je in Scheveningen ook veel te vaak het stupide accent. In Utrecht zijn er ook veel te veel limburgers (daar heb je tenminste een echte Universiteit), enz. enz.Op donderdag 21 oktober 2010 00:32 schreef Perico het volgende:
Dit is echt pertinent onwaar. Er zullen nog wat Limburgers zijn die in Zeeland op de camping gaan zitten, maar dat was het toch wel zo ongeveer. Alleen de massa's Nederlanders die ik tijdens de Amstel Gold Race alleen al de verkeerde kant opstuur.. of de hordes die in Valkenburg de beest uithangen.
Er gaat echt geen Limburger herten kijken op de Veluwe, of naar Utrecht voor de lol.
quote:Natuurlijk. Die limburgse dames willen wel door een echte man genomen worden tijdens carnaval. Rondsletten is natuurlijk niets aan als je alleen uit limburgers kan kiezen.Op donderdag 21 oktober 2010 00:36 schreef Refragmental het volgende:
En vergeet carnaval niet! De kuddes hollanders die naar het zuiden komen...
quote:Meer dan de immigratie denk ik...Op donderdag 21 oktober 2010 01:05 schreef eleusis het volgende:
Hoeveel miljard kost Limburg ons eigenlijk?
quote:Ik hoor vooral dat jullie em niet omhoog krijgen, waarschijnlijk omdat jullie ook niet weten wat echt bier isOp donderdag 21 oktober 2010 01:06 schreef DS4 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Die limburgse dames willen wel door een echte man genomen worden tijdens carnaval. Rondsletten is natuurlijk niets aan als je alleen uit limburgers kan kiezen.
quote:Nou ja, als je geen bier op hebt krijg je em inderdaad bij de gemiddelde limburgse vrouw (zeker als ze gaat praten) niet omhoog.Op donderdag 21 oktober 2010 01:18 schreef Refragmental het volgende:
Ik hoor vooral dat jullie em niet omhoog krijgen, waarschijnlijk omdat jullie ook niet weten wat echt bier is
quote:Limburg ziet er omgekeerd uit als een topless vrouw .Op woensdag 20 oktober 2010 16:06 schreef Ivo1986 het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Limburg_(Nederland)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 01:23 schreef DS4 het volgende:
[..]
ze moeten natuurlijk niet het figuur van die "little" princess hebben (zelden zoveel spijt gehad van het niet kunnen bedwingen van mijn nieuwsgierigheid).
(en ja ik weet dat zij geen limburgse is, maar het beeld achtervolgt mij vandaag nu eenmaal...)
quote:Rest van nederland... je bedoelt dat er buiten Amsterdam nog een vorm van beschaving is? Hebben ze daar zowaar elektriciteit, stromend water etc?Op woensdag 20 oktober 2010 22:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dan Amsterdam nog, heeft cultureel ook niks met NL te maken en zijn zeer vijandig tegenover de rest van NL.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |