Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Disclaimer:quote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
zegt dat welquote:
leuk wat voor tattoo?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:06 schreef Giertje het volgende:
aankomende dinsdag om 13:00 word ik getattoeerd
wat laat je zetten giertje?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:06 schreef Giertje het volgende:
smakelijk toekquote:
wokkiequote:
Scherpquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:26 schreef DaMart het volgende:
Topicnummer klopt nu weer.
En bij elkaar opgeteld is dit topic het antwoord op alle vragen.
oh ja stomquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:26 schreef DaMart het volgende:
Waar komt ie en waar laat je m zetten?quote:
JBquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waar komt ie en waar laat je m zetten?
Net sollicitatietraining gehad. Sommige dingen waren wel de moeite waard om even te horen, andere niet
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:13 schreef TJDoornbos het volgende:
Als ik heel vaak nadenk over een nieuw huis, ben ik dan een Funda-mentalist?
ik zal dan in plaats van Funda op Jaap zoeken.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan moet je denken over een ander huis
6?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:26 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij ben je dat alleen als je die site met je gedachten kan aanpassen ofzoquote:
Ja hoorquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Volgens mij ben je dat alleen als je die site met je gedachten kan aanpassen ofzoLukt dat?
Wat denken jullie: een baan van 9.00 tot 15.00 en een baan van 16.30 tot 23.00 u zijn te combineren?
Beetje bang dat ik doodmoe word ervan...quote:
Het lijkt mij wat veel van het goede.... Maar hoe tijdelijk is tijdelijk?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Beetje bang dat ik doodmoe word ervan...
Zou tijdelijk zijn ook. en reistijd is niet zoveel.
zo tijdelijk mogelijk.quote:
dat is niet slimquote:
hier ookquote:
Het is maar wat je druk noemtquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
ben al weer "druk" aan het werk![]()
net alles gedweild en nou wachten tot de vloer droog is en dan de krukken van de bar en tafels
Jeeeeej! Mooi dat het goed gingquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
Eten![]()
Gesprek ging goed voor dat traject. Mensen waren aardig en het werk lijkt me leukVolgende week hoor ik meer
Hoe is het hier?
Dat ligt ook aan jezelf en aan de aard van het werk he. Ik heb wel eens werkdagen van 8.00 tot 23.00 in een fabriek gedraaid, nou na twee van zo'n dagen ben je wel opquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zo tijdelijk mogelijk.
Ik weet niet eens of ik het vol zou kunnen houden, maar goed.
Jammer.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:23 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat heb ik haar ook gezegd, maar ze wil niet
En nee, ik huilde bijna van de pijn (en schrik), maar ik moest het maar koelen....
Niiiicequote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:06 schreef Giertje het volgende:
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:20 schreef Enfermera het volgende:
Ben ik weer
Wat een leuke TT voor vandaag!![]()
[..]
Jammer.
Wauw.Dat is echt heel slecht.
[..]
NiiiiceVette shit!
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:59 schreef MPG het volgende:
PSSSSSSTTTTT!
Enfermerel.....
Beste ziekenhuizen in Gouda, Amsterdam en Twente...
quote:
Ja.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:26 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Weer zo'n oliebollenlijst?
Maar toch leuk
Dankjequote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das wel positiefDuim voor je
En goed genoeg...
Liebchenquote:
Lekker!quote:
Echt welquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LiebchenJa he
En met een beetje mazzel start het 1 november voor 20 uur per week
Ik zag best op tegen 32 uur
Maar het bleek standaard "maar" 20 uur te zijn
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dankje
En mooi
[..]
LiebchenJa he
En met een beetje mazzel start het 1 november voor 20 uur per week
Ik zag best op tegen 32 uur
Maar het bleek standaard "maar" 20 uur te zijn
[..]
Lekker!
En nu WoW-en![]()
Ben op dreef met levellen, dus vandaag even een goede slag slaan
Nerd-Goddessquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
En nu WoW-en![]()
Ben op dreef met levellen, dus vandaag even een goede slag slaan
60 uur per week minimaalquote:
ik zie het nou ook pasquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nieuwe baan?
ik heb niet echt tijd om alles te volgen
quote:
getest door TNOquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:48:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Weetje, dat soort lijstjes hecht ik niet zoveel waarde aan. En de inspectie voor de gezondheidszorg kijkt ook meer naar het medische vlak, terwijl het mij ook belangrijk lijkt voor de kwaliteit van zorg hoe de bejegening van verpleegkundigen is.Maarja...
Marijk, gefeli met je baan!Wat gaaf!
Wat voor werk is het?
Fhaaatje!!!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:34:01 schreef Fha het volgende:
Even zwaaien en nu weer serie kijken op de bank![]()
Jaquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:34:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Echt wel!
En 20 uur klinkt al een stuk prettiger dan meteen 32.. Ik duim vor je dat het 1-11 al start
.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:35:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nieuwe baan?
ik heb niet echt tijd om alles te volgen
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:48:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Weetje, dat soort lijstjes hecht ik niet zoveel waarde aan. En de inspectie voor de gezondheidszorg kijkt ook meer naar het medische vlak, terwijl het mij ook belangrijk lijkt voor de kwaliteit van zorg hoe de bejegening van verpleegkundigen is.Maarja...
Marijk, gefeli met je baan!Wat gaaf!
Wat voor werk is het?
Hihihiquote:
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
getest door TNO![]()
niet vragen naar de testresultaten onderzoeksmethoden
Whut? En dan?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
getest door TNO![]()
niet vragen naar de testresultaten
Oh.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Is niet echt een baan, maar een traject via de gemeente met behoud van uitkering. Dan ga ik 20 uur per week werken bij de formulierenbrigade (mensen helpen met het invullen van bijv belastingaangifte/gemeenteformulieren etc). En dat is dan 6 maanden. Daarna kan ik evt via Randstad aan de slag, maar financieel zal dat niet meer zijn dan de bijstand (dus eigenlijk slechter, want m'n huurtoeslag e.d. zal dan ook drastisch verlaagd worden) Maar ik hoop tegen die tijd weer gewoon werk te hebben/aan te kunnen
En ik kan me nuttig maken zonder meteen de druk van een betaalde baan. Dus het is gewoon een super leuke opstapquote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:03 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Whut? En dan?
[..]
Oh.Nouja. inderdaad
Het is een begin toch? En idd misschien weer uitzicht op een nieuwe baan
Preciesquote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En ik kan me nuttig maken zonder meteen de druk van een betaalde baan. Dus het is gewoon een super leuke opstap
Poepescheetekakkestrontjequote:
Ik heb geen flauw idee maar ik weet wel dat je er nu in staatquote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:17 schreef Enfermera het volgende:
[..]
PreciesSupergaaf joh!
![]()
[..]
PoepescheetekakkestrontjeHoe ist met je msn? Ik heb inmiddels de nieuwste versie, wat een kutversie is dat zeg
Als je je screenname wil veranderen moet je dat in hotmail doen en veranderd dus ook gelijk de naam van je mail (dus voor en achternaam)
![]()
![]()
luie wammesquote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Hotmail![]()
Nou, ik ga even op bed liggen
Jeujjjquote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee maar ik weet wel dat je er nu in staat
Echt hequote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Hotmail![]()
Nou, ik ga even op bed liggen
quote:De pizzaboer is bezet dus? En nu sta je via de telefoon in de wacht?Op woensdag 20 oktober 2010 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
godverdomme. Ik wil gaan koken, zijn er nog 3 wachtenden voor mij![]()
Opschieten met dat klote kuthuis
quote:Lijkt mij ook niet erg handig nee...Op woensdag 20 oktober 2010 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Het kan natuurlijk ook zo zijn dat hij dit keer geen zin heeft in pizza maar dat er 3 personen voor hem staan de wachten voor de magnetronOp woensdag 20 oktober 2010 17:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
De pizzaboer is bezet dus? En nu sta je via de telefoon in de wacht?
quote:of een kookplaat nemen op je kamerOp woensdag 20 oktober 2010 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Of ga over op raw food dan hoef je nooit meer in de rij te staan.Op woensdag 20 oktober 2010 17:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
of een kookplaat nemen op je kamer
quote:vegetarischOp woensdag 20 oktober 2010 17:49 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Of ga over op raw food dan hoef je nooit meer in de rij te staan.
quote:Er is niks mis met vegetarisch. Ik ben ook vegetarisch alleen niet tijdens het eten
quote:ZoheeeOp woensdag 20 oktober 2010 17:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat hij dit keer geen zin heeft in pizza maar dat er 3 personen voor hem staan de wachten voor de magnetron
quote:SlimOp woensdag 20 oktober 2010 17:52 schreef Panda72 het volgende:
Over raw food gesproken ik zag laatst toen ik aan het zappen was een programma(volgens mij was het jouw vrouw mijn vrouw) en daar at die vrouw rauwe kipfilet![]()
quote:Ja inderdaad en ze zei op een heel overdreven manier. Ooohhhh i am eating raw chicken now i am going to dieeeeeOp woensdag 20 oktober 2010 17:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]
ZoheeeVerandering ftw
Woont flesje in zo'n goor studentenhuis zoals in de Smaakpolitie dan?
Zoiets?
[..]
Slim
quote:Ja momentje ik jaag wel even wat hert bij elkaar hier in het bosOp woensdag 20 oktober 2010 17:49 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Of ga over op raw food dan hoef je nooit meer in de rij te staan.
quote:Oeh lekker hertevleesOp woensdag 20 oktober 2010 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja momentje ik jaag wel even wat hert bij elkaar hier in het bos
quote:Ik heb er zat van in de diepvries liggen momenteel
quote:Ga voor het raam van de keuken staan(of voor een ander raam) kijk naar buiten en roep zo overtuigend mogelijk jeetje mina moet je nou eens kijken moet je nou eens kijken. En als diegene die nu achter de kookplaat staat bij de kookplaat wegloopt neem jij zijn/haar plaats in(opgestaan is plaats vergaan)Op woensdag 20 oktober 2010 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb er zat van in de diepvries liggen momenteel![]()
Maar ja, ik kan niet bij de kookplaat he
quote:Ziet er goed schoon uit jaOp woensdag 20 oktober 2010 17:57 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja inderdaad en ze zei op een heel overdreven manier. Ooohhhh i am eating raw chicken now i am going to dieeeee
quote:Wacht! In het AH Kortingsbonnen, deel 4 topic staat een bon voor 50% korting op de maaltijdsalades!Op woensdag 20 oktober 2010 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Laat maar, ik haal bij de AH togo wel een maaltijdsalade en wat koekrepen voor morgen.
Oh nee wacht, ik krijg ontbijt op bed
quote:Kanniet. Trein gaat over anderhalf uurOp woensdag 20 oktober 2010 18:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wacht! In het AH Kortingsbonnen, deel 4 topic staat een bon voor 50% korting op de maaltijdsalades!Als je naar de gewone appie gaat scheelt het je dus een paar euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |