quote:De pizzaboer is bezet dus? En nu sta je via de telefoon in de wacht?Op woensdag 20 oktober 2010 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
godverdomme. Ik wil gaan koken, zijn er nog 3 wachtenden voor mij![]()
Opschieten met dat klote kuthuis
quote:Lijkt mij ook niet erg handig nee...Op woensdag 20 oktober 2010 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Het kan natuurlijk ook zo zijn dat hij dit keer geen zin heeft in pizza maar dat er 3 personen voor hem staan de wachten voor de magnetronOp woensdag 20 oktober 2010 17:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
De pizzaboer is bezet dus? En nu sta je via de telefoon in de wacht?
quote:of een kookplaat nemen op je kamerOp woensdag 20 oktober 2010 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Of ga over op raw food dan hoef je nooit meer in de rij te staan.Op woensdag 20 oktober 2010 17:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
of een kookplaat nemen op je kamer
quote:vegetarischOp woensdag 20 oktober 2010 17:49 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Of ga over op raw food dan hoef je nooit meer in de rij te staan.
quote:Er is niks mis met vegetarisch. Ik ben ook vegetarisch alleen niet tijdens het eten
quote:ZoheeeOp woensdag 20 oktober 2010 17:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat hij dit keer geen zin heeft in pizza maar dat er 3 personen voor hem staan de wachten voor de magnetron
quote:SlimOp woensdag 20 oktober 2010 17:52 schreef Panda72 het volgende:
Over raw food gesproken ik zag laatst toen ik aan het zappen was een programma(volgens mij was het jouw vrouw mijn vrouw) en daar at die vrouw rauwe kipfilet![]()
quote:Ja inderdaad en ze zei op een heel overdreven manier. Ooohhhh i am eating raw chicken now i am going to dieeeeeOp woensdag 20 oktober 2010 17:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]
ZoheeeVerandering ftw
Woont flesje in zo'n goor studentenhuis zoals in de Smaakpolitie dan?
Zoiets?
[..]
Slim
quote:Ja momentje ik jaag wel even wat hert bij elkaar hier in het bosOp woensdag 20 oktober 2010 17:49 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Of ga over op raw food dan hoef je nooit meer in de rij te staan.
quote:Oeh lekker hertevleesOp woensdag 20 oktober 2010 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja momentje ik jaag wel even wat hert bij elkaar hier in het bos
quote:Ik heb er zat van in de diepvries liggen momenteel
quote:Ga voor het raam van de keuken staan(of voor een ander raam) kijk naar buiten en roep zo overtuigend mogelijk jeetje mina moet je nou eens kijken moet je nou eens kijken. En als diegene die nu achter de kookplaat staat bij de kookplaat wegloopt neem jij zijn/haar plaats in(opgestaan is plaats vergaan)Op woensdag 20 oktober 2010 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb er zat van in de diepvries liggen momenteel![]()
Maar ja, ik kan niet bij de kookplaat he
quote:Ziet er goed schoon uit jaOp woensdag 20 oktober 2010 17:57 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja inderdaad en ze zei op een heel overdreven manier. Ooohhhh i am eating raw chicken now i am going to dieeeee
quote:Wacht! In het AH Kortingsbonnen, deel 4 topic staat een bon voor 50% korting op de maaltijdsalades!Op woensdag 20 oktober 2010 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Laat maar, ik haal bij de AH togo wel een maaltijdsalade en wat koekrepen voor morgen.
Oh nee wacht, ik krijg ontbijt op bed
quote:Kanniet. Trein gaat over anderhalf uurOp woensdag 20 oktober 2010 18:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wacht! In het AH Kortingsbonnen, deel 4 topic staat een bon voor 50% korting op de maaltijdsalades!Als je naar de gewone appie gaat scheelt het je dus een paar euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |