abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87752930
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 14:11 schreef Guanabana het volgende:

Mwa heus niet altijd natuurlijk, en ik zie het ook wel het meeste hier op Fok gebeuren (wat natuuriljk allemaal al met een korreltje zout genomen moet worden) maar toch. Mensen melden het ook vaak als daar geen enkele reden toe is.
"Oh, ik heb gelukkig nog geen enkele aflevering van dit en dit gezien", alsof je dan automatisch 'hoger staat' dan de mensen die er wel naar hebben gekeken.
Ik heb al gezegd waarom ik 't off-line meld, maar bedacht me daarna ook redenen waarom mensen 't ook op Fok doen, bijvoorbeeld als verkapte tvp. Ik post zelf wel eens een weinig-toevoegende reactie, ook alleen een kort zinnetje met 'ik doe dit' of 'ik doe dit niet' als ik een onderwerp op zich wel interessant vind maar er (nog) niet meer over te zeggen heb. Soms zet ik (tvp) erbij maar lang niet altijd. Ik zal vast de enige niet zijn die zulke postjes maakt :) Voeg daar nog aan toe degenen die gewoon een beetje verveeld door de lijst aktieve topics zitten te klikken en zonder veel diepere bedoelingen hier en daar een antwoord intypen... ja ik kan genoeg redenen bedenken waarom mensen 'zomaar' melden dat ze geen tv kijken.

quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 14:14 schreef Hephaistos. het volgende:

Of ze op andere mensen neerkijken weet ik niet, maar ze zijn vaak wel verdomd trots op het feit dat ze geen tv kijken. Of liever nog, geen tv hebben.
Dan kom je vaak in kringen die elkaar erg beoordelen :{
  woensdag 20 oktober 2010 @ 14:45:13 #102
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_87753355
Eens met klacht.

Doen alsof je met een tv in je huishouden alleen nog maar om 03:00 's nachts belspelletjes zit te kijken en andersom, alsof je zonder tv ineens een noctorine van Chopin beluistert en met verheven vrienden in de woonkamer geniet van een goed gesprek.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 14:46:47 #103
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_87753423
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 14:22 schreef Dipkip het volgende:
Ik verdenk deze mensen er ook van boeken van Tolstoi in de kast te hebben staan puur vanwege de kaft. Lekker literair overkomen op je visite maar stiekum de prive lezen 'bij de kapper', jahaha.
Ik denk dat jij je vooral niet kan indenken dat iemand het daadwerkelijk leuk vindt om Tolstoi te lezen en daarom maar een alternatieve reden waarom ze het hebben op ze projecteert. In mijn ervaring geven volwassen mensen niet zoveel om iemand anders zijn mening dat ze daarom specifieke boeken in hun boekenkast gaan zetten :{w

Dit is typisch zo'n standpunt dat zichzelf versterkt, omdat iedere keer dat je bij iemand zo'n boek ziet staan je versterkt wordt in je gedachte, zonder het te controleren. Zo heb ik in dit topic al een aantal posts gezien, waarin men allerlei activiteiten en gedachtes voor waar aanneemt welke ze nooit en te nimmer kunnen weten.

De dooddoener 'dit zegt vooral wat over jou' is daarmee pijnlijk waar.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_87753508
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 11:18 schreef Keltie het volgende:

[..]

Ik bijna alleen maar NL1,2,3 , Nat. Geo., Discovery en History (nu heb ik tijdelijk dat pakket nog)..

Maar dan mag ik toch nog wel vinden dat de commerciële tvzenders bijna alleen maar baggerbende maken? :P
Ja hoor want dat doen ze vaak ook. :') Respect voor een ieder die Idols en co wil kijken :* maar ik trek dat soort programma's gewoon niet. ;( Toch kijk ik wel televisie. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  woensdag 20 oktober 2010 @ 14:53:01 #105
93438 Shadowlyse
Ja zo gaat dat he
pi_87753694
Ik kijk eigenlijk ook vrijwel nooit televisie omdat ik er gewoonweg vaak geen tijd voor heb. Soms is er wel een interessant programma. Binnenkort ga ik eens aan de slag met een harddisk recorder en dan gewoon per week kijken wat er interessant is en dat opnemen en kijken wanneer het mij uit komt. ;)
hier komt ooit een heel wijs en gewichtig citaat.....
  woensdag 20 oktober 2010 @ 14:54:05 #106
13581 vinnyb
Enjoy Incubus!
pi_87753736
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:52 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Nogmaals, ik geef geen oordeel over mensen die geen tv kijken, lekker zelf weten, maar waarom die drang om dat te melden? (Ik zeg ook niet dat iedereen dit doet)
Poe hee, inlevingsvermogen verloren? Niks geen drang, gesprekken van andere mensen gaat vaak over TV-programma's. Stel je nu eens voor dat je daadwerkelijk weinig TV kijkt. Dan kun je je niet in het gesprek mengen, en kom je dus niet verder als "Ik kijk niet zo veel TV". Dat jij dat interpreteert als pseudo-intellectueel doen is iets waar je zelf over na zult moeten denken denken.

Daarnaast, de reacties van de Fok-nieuwsberichten bekritiseren op weinig inhoud... tsja...

P.S. Als er daarna wordt doorgevraagd vertel ik bijvoorbeeld dat ik naast voetbal eigenlijk verdacht weinig TV kijk. (Niet-voetbal-liefhebbers weten vaak niet dat je je van maandag t/m maandag week-in week-uit kunt vermaken met voetbal volgen...)
I dig my toes into the sand, the ocean looks like a thousand diamonds strewn across a blue blanket.
I lean against the wind, pretend that I am weightless, and in this moment I am happy...happy!
  woensdag 20 oktober 2010 @ 14:58:52 #107
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_87753958
Wat in ieder geval ook opvallend is, is dat er door de TVkijkers net zo hard gegeneraliseerd en negatief gezeken wordt over de niet/bijna kijkers, als andersom.

Kortom: nothing to see here people. Gewoon weer het eeuwige gezeik tussen twee groepen waarvan een aantal leden zich denkt te moeten profileren door kreten uit te laten als: "je moet niet denken dat je beter bent dan ik omdat je [insert verontwaardigde minderwaardigheids issues en emo crap]" of "jullie zijn zulke losers want jullie doen [insert quasi elitair en 'onderscheidend' gedrag]"

Get a life. Al dan niet met TV.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_87754362
Nou, dat vind ik jammer AgLarrr. Ik zeik over niemand, ik probeer een maatschappelijk/sociologisch verschijnsel aan te kaarten. Dat dat hier anders gezien wordt kan ik niks aan doen.
Koel en donker bewaren
pi_87754789
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 14:46 schreef kingmob het volgende:
Ik denk dat jij je vooral niet kan indenken dat iemand het daadwerkelijk leuk vindt om Tolstoi te lezen en daarom maar een alternatieve reden waarom ze het hebben op ze projecteert. In mijn ervaring geven volwassen mensen niet zoveel om iemand anders zijn mening dat ze daarom specifieke boeken in hun boekenkast gaan zetten :{w

Dit is typisch zo'n standpunt dat zichzelf versterkt, omdat iedere keer dat je bij iemand zo'n boek ziet staan je versterkt wordt in je gedachte, zonder het te controleren. Zo heb ik in dit topic al een aantal posts gezien, waarin men allerlei activiteiten en gedachtes voor waar aanneemt welke ze nooit en te nimmer kunnen weten.

De dooddoener 'dit zegt vooral wat over jou' is daarmee pijnlijk waar.
LOL ik ben halverwege crime & punishment op het moment, sukkeltje. Het valt mij alleen op dat bij andere mensen de kaft er zo netjes uitziet en als ik vraag wat zij er nou van vonden is het altijd enorm lang geleden dat ze het gelezen hebben en komt er geen zinnig antwoord uit :')
pi_87755104
Ik vind de vraagstelling uit de OP best wel interessant. Vroeger, toen ik er nog niet was, hoorde ik van mijn ouders of andere van een generatie eerder dat een tv iets bijzonders was. Tegenwoordig is de tv gewoon niet meer uit de huiskamer weg te denken. Bijna iedereen die ik ken heeft wel een tv in de woonkamer of slaapkamer. Het is iets burgerlijks geworden en sommige willen daar gewoon boven staan. Misschien ook om aan te geven dat ze zich te goed voelen voor al die programma's die je op de commerciële zenders ziet. Afgeven op een programma is ook vrij zinloos. Kijk dan gewoon niet als het je niet boeit, maar val er andere mensen niet lastig mee.

Overigens denk ik dat dit maar voor een beperkte groep geldt. De meeste zullen geen tv kijken, omdat ze er geen tijd voor willen/kunnen maken of gewoon liever alles via het internet bekijken. Persoonlijk zit ik liever relax op de bank tegenover de tv, maar iemand anders kan zich weer prima vermaken achter de computer.
signatuurloos
pi_87755791
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 11:18 schreef Keltie het volgende:

[..]

Ik bijna alleen maar NL1,2,3 , Nat. Geo., Discovery en History (nu heb ik tijdelijk dat pakket nog)..

Maar dan mag ik toch nog wel vinden dat de commerciële tvzenders bijna alleen maar baggerbende maken? :P
Maar National Geographic en Discovery vallen ook gewoon onder commerciële zenders. Sowieso kun je commerciële zenders niet op één hoopje gooien, omdat elke zender toch wel haar eigen doelgroep heeft en vaak ook eigen thema. Nu kan het zijn dat de ene commerciële zender je meer aanspreekt dan de ander, maar dat heb je ook met publieke omroepen. ;)
signatuurloos
pi_87755818
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 00:54 schreef Guanabana het volgende:

Merken jullie dit ook?
Waarom is het bon ton geworden om af te geven op televisie?
niks daarmee te maken. De tv is tegenwoordig een vergaarbak van mongoalen en debielen en gescripte programma's met nep eindes( RTL reality series= Herman den Blijker,Gooische Hoeren etc) en feelgood programma's om ons een beeld van een perfecte wereld voor te schotelen en die er niet is.
Logisch dat je dan minder kijkt en alleen de tv aandoet voor het broodnodige zoals Nieuws en sport. :Y
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_87755941
Waarom in vredesnaam is nieuws en sport broodnodig dan?
  woensdag 20 oktober 2010 @ 15:59:18 #114
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_87756496
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 14:33 schreef Sheriam het volgende:

Dan kom je vaak in kringen die elkaar erg beoordelen :{
Denk ook wel dat ze in de ene sociale groep wat vaker voorkomen dan de andere :P

Ik haal ze er altijd zo uit in ieder geval. Het zijn meestal dezelfde mensen die op feestjes in een razend tempo obscure bandjes op je afvuren en hun neus optrekken voor mensen die thrillers lezen.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 16:00:07 #115
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_87756522
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 15:44 schreef Dipkip het volgende:
Waarom in vredesnaam is nieuws en sport broodnodig dan?
Nieuws zodat mensen niet compleet blind zijn voor de wereld om zich heen. Het is een klein druppeltje, maar beter dan niets :)

Sport lijkt me meer persoonlijk.
Intelligent, but fucked up.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 16:28:14 #116
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_87757742
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 15:17 schreef Dipkip het volgende:

[..]

LOL ik ben halverwege crime & punishment op het moment, sukkeltje. Het valt mij alleen op dat bij andere mensen de kaft er zo netjes uitziet en als ik vraag wat zij er nou van vonden is het altijd enorm lang geleden dat ze het gelezen hebben en komt er geen zinnig antwoord uit :')
nee tof.

Jij hebt je vooroordelen snel klaar, is het niet?
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_87758506
Ik keek vroeger wel veel tv, nu eigenlijk alleen nog journaal en af en toe een film. Ik heb van de tv beter engels geleerd dan die figuren die op school moesten doorgaan voor engels leraar.
Engelse series (Allo Allo, Are you being served) ^O^.
Tegenwoordig is er inderdaad een hoop bullshit op maar je kiest zelf of je er naar kijkt. Heel veel mensen die over achterlijke programma's klagen, kijken er namelijk wel naar, onder het mom van "er is niks anders/beters op tv".
  woensdag 20 oktober 2010 @ 16:46:48 #118
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_87758577
Ik weet alleen niet of het verstandig is om je Engels van Allo Allo te leren.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 18:06:35 #119
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_87761604
Hét antwoord:
Mensen willen koketteren met hun actieve sociale leven. Immers, minder tv = meer sociale activiteiten. Dat is althans de gedachte. TV kijken wordt geassocieerd met binnenvetten. En binnenvetten is niet cool want dat doen alleen autisten.
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_87761758
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 18:06 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Hét antwoord:
Mensen willen koketteren met hun actieve sociale leven. Immers, minder tv = meer sociale activiteiten. Dat is althans de gedachte. TV kijken wordt geassocieerd met binnenvetten. En binnenvetten is niet cool want dat doen alleen autisten.
Poe, ben ik even blij dat ik die drang totaal niet heb!

Maar je hebt wel gelijk, het imago van televisiekijken is niet echt je van het, ik heb dat zelf eigenlijk nooit zo gemerkt. Doordat er in mijn gezin best veel tv werd gekeken, en ik dat nog steeds doe. Vind het een heerlijk medium, zelfs nu internet soms handiger is en meer inspeelt op 'kijken wat je wil zien, wanneer je het wil zien'.
Koel en donker bewaren
pi_87763633
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 15:59 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Denk ook wel dat ze in de ene sociale groep wat vaker voorkomen dan de andere :P

Ik haal ze er altijd zo uit in ieder geval. Het zijn meestal dezelfde mensen die op feestjes in een razend tempo obscure bandjes op je afvuren en hun neus optrekken voor mensen die thrillers lezen.
Aw, wat zouden ze dan van mij denken, ben ik 'in' omdat ik geen televisie heb, of trekken ze hun neus weer voor me op omdat ik inderdaad best veel thrillers lees (niet speciaal die literaire thrillers, maar ook regelmatig van die oude pocketjes... oei! _O- )? Ik maak ze vast helemaal in de war als ik niet in hun 'vakjes' pas! :P
  woensdag 20 oktober 2010 @ 19:21:05 #122
251095 Purdey
Better off alone..
pi_87764386
Ik moet eerlijk bekennen toen ik 'In between jobs' was, dat ik weleens 7 uur per dag tv keek :@
Gewoon, naar niks. Nieuws, kookprogramma's in de herhaling, comedy series zonder humor. Geen idee waarom. Nu ik weer werk kijk ik een stuk minder, uurtje of twee per dag. Ik denk dat veel tv kijken overkomt als lui, en dat het daarom een no go is. Voor kinderen vind ik het wel ideaal, heb je even je handen vrij, en kinderen zijn meestal gek op tv. Het schudgevoel van moeders begrijp ik ook niet..
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_87777527
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 01:25 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Precies de reacties waar ik het over heb.

Alsof de televisie alleen nog aangezet mag worden voor Discovery, sport, en nieuws, en of de rest van het tv-aanbod voor de hersenloze mongool is.
Ik 'kijk' voornamelijk naar dat soort zenders (History _O_) en dan eigenlijk ook nog als achtergrond geluid.

Niet omdat er op andere zenders weinig te zien is, maar meer vanwege het feit dat ik me dood erger aan zaken zoals sluikreclame, banners, eeuwig durende reclameblokken en films afkappen of hele scenes weglaten, Hart van Nederland midden in een film plempen om het voortbestaan er van te kunnen rechtvaardigen met behulp van hoge kijkcijfers.
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
pi_87778133
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 15:07 schreef Guanabana het volgende:
Nou, dat vind ik jammer AgLarrr. Ik zeik over niemand, ik probeer een maatschappelijk/sociologisch verschijnsel aan te kaarten. Dat dat hier anders gezien wordt kan ik niks aan doen.
Je probeert helemaal niets aan te kaarten, je wil enkel jouw gedachten bevestigd zien. Anders zou je wel openstaan voor andere meningen.
  donderdag 21 oktober 2010 @ 00:24:33 #125
277627 Seven.
We are Borg.
pi_87778711
Ik heb geen televisie meer omdat ik het storend vind in de woonkamer. Het is storend als mensen die geen TV willen zien wel gewoon een gesprek willen voeren. TV's zijn lelijk. En het is een ergerlijke bron van commercie.
Resistance is futile.
pi_87778821
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 00:24 schreef Seven. het volgende:
Ik heb geen televisie meer omdat ik het storend vind in de woonkamer. Het is storend als mensen die geen TV willen zien wel gewoon een gesprek willen voeren. TV's zijn lelijk. En het is een ergerlijke bron van commercie.
Amen to that.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_87779232
Je kan het ook omdraaien TS: Waarom gaan zoveel mensen er nog automatisch vanuit dat als iets op TV is geweest dat iedereen het dan kent?

Ik heb niks tegen domme programma's - daarvoor zit er zo een zap-knop op de a.b. tenslotte. Maar die f*cking irritante reclames aldoor, die je benaderen alsof je nog te stom bent om zelfstandig naar de WC te gaan... 8)7
Daar is internet echt een ideale oplossing voor.
pi_87779567
Wist je dat er inmiddels zo'n apparaat bestaat waarmee je zenders van de tv kunt opnemen. Heel erg handig, want dan kun je het alsnog kijken wanneer het jou uitkomt en de reclames gewoon skippen. *O*

quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 00:24 schreef Seven. het volgende:
Het is inderdaad nogal onbeschoft wanneer je ergens op visite bent, de tv gewoon nog aanstaat. Of bedoelde je dat niet. :@
signatuurloos
pi_87779603
Als ik er over nadenk kijk ik eigenlijk bijna alleen sport op tv, daar is het nog goed voor :Y
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
pi_87779757
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 00:06 schreef Stali het volgende:

[..]

Je probeert helemaal niets aan te kaarten, je wil enkel jouw gedachten bevestigd zien. Anders zou je wel openstaan voor andere meningen.
Ik sta open voor andere meningen hoor. Ik heb hier namelijk al 'geleerd' dat de meeste mensen wat er op televisie te zien is bagger vinden, en ook liever op internet kijken. Nou prima allemaal.
Ik wil helemaal niks bevestigd zien, ik wil de visie van anderen op mijn stelling.

[ Bericht 20% gewijzigd door Guanabana op 21-10-2010 01:19:00 ]
Koel en donker bewaren
pi_87779783
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 00:42 schreef Nemephis het volgende:
Je kan het ook omdraaien TS: Waarom gaan zoveel mensen er nog automatisch vanuit dat als iets op TV is geweest dat iedereen het dan kent?
Hoezo omdraaien? Dat was mijn stelling helemaal niet. Ik ga er helemaal niet vanuit dat iedereen iets kent, dat hoeft ook helemaal niet.

De meesten van jullie hebben nogal moeite met de bedoeling van dit topic. Moeilijk joh, lezen. Het kan me geen hol schelen hoeveel of wat jullie kijken. Ik vraag of jullie het herkennen wat ik aankaart.
Koel en donker bewaren
pi_87779793
dubbel
Koel en donker bewaren
pi_87779828
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 01:12 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ik ga er helemaal niet vanuit dat iedereen iets kent, dat hoeft ook helemaal niet.

Volgens mij ging die opmerking niet over jou, maar was ze algemeen bedoeld. Trouwens een goed antwoord op je vraag.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  donderdag 21 oktober 2010 @ 01:56:52 #134
277627 Seven.
We are Borg.
pi_87780364
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 00:59 schreef Captain_Maximum het volgende:
Wist je dat er inmiddels zo'n apparaat bestaat waarmee je zenders van de tv kunt opnemen. Heel erg handig, want dan kun je het alsnog kijken wanneer het jou uitkomt en de reclames gewoon skippen. *O*
[..]

Het is inderdaad nogal onbeschoft wanneer je ergens op visite bent, de tv gewoon nog aanstaat. Of bedoelde je dat niet. :@
Ja, zéér irritant. Of je komt na 4 maanden bij je ouders en je pa kijkt amper op/om omdat het journaal aanstaat. :+ . En vervolgens NOVA door het gesprek dat ik heb met mijn moeder om eens gezellig bij te praten. Vervolgens nog studio sport.

Je kunt net zo goed de hele avond gitaarspelen in de woonkamer alwaar anderen gewoon proberen te leven.
Resistance is futile.
pi_87780386
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 01:56 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ja, zéér irritant. Of je komt na 4 maanden bij je ouders en je pa kijkt amper op/om omdat het journaal aanstaat. :+ . En vervolgens NOVA door het gesprek dat ik heb met mijn moeder om eens gezellig bij te praten. Vervolgens nog studio sport.

Je kunt net zo goed de hele avond gitaarspelen in de woonkamer alwaar anderen gewoon proberen te leven.
Echt raar hoor, wie doet dat nou? (Jouw ouders dus...)
pi_87780433
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 01:58 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Is een tijdje geleden nog een heel topic over geweest...schijnt voor sommige mensen de normaalste zaak van de wereld te zijn. :') Als ik echter ergens een hekel aan heb is een TV die aanstaat als je bij iemand op bezoek bent, vooral als ze tijdens een gesprek ook nog regelmatig een blik werpen op het aangebodene. }:| Kijk , als je samen besluit om een programma gezamenlijk te bekijken OK maar bij een normaal bezoek..... :{w
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_87780460
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 02:02 schreef trovey het volgende:

[..]

Is een tijdje geleden nog een heel topic over geweest...schijnt voor sommige mensen de normaalste zaak van de wereld te zijn. :') Als ik echter ergens een hekel aan heb is een TV die aanstaat als je bij iemand op bezoek bent, vooral als ze tijdens een gesprek ook nog regelmatig een blik werpen op het aangebodene. }:| Kijk , als je samen besluit om een programma gezamenlijk te bekijken OK maar bij een normaal bezoek..... :{w
Echt raar! 8)7
  donderdag 21 oktober 2010 @ 02:15:38 #138
277627 Seven.
We are Borg.
pi_87780597
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 01:58 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Mijn ouders zijn O+ maar dat vind ik best irritant ja. :P . Eigenlijk moet ik zeggen, mijn pa doet dat. Gitaarspelen deed hij eerder ook vaak in de woonkamer als wij TV wilden kijken. :|W :P :D .

Kijk, bij mijn ouders is zoete inval. Bezoek is 70% van de tijd onaangekondigd. Dus ik kan het me ook wel voorstellen en meestal wordt er gewoon voetbal gekeken met mijn pa zijn vrienden. De situatie is sterk verbeterd sinds ze 2 woonkamers hebben. En voor aangekondigd bezoek is meestal een reden om de TV uit te zetten. Maar verder is mijn pa gewoon altijd en overal zichzelf. Als hij zin heeft om TV te kijken, dan doet hij dat gewoon waar hij dat wil en dan maakt het hem niet uit of de buren of de kinderen erbij zitten. Ergens wel supercool. Maar het heeft nadelen.

En als ik thuiskom blijft de TV wel aanstaan mij hij vraagt wel altijd hoe het is met me en knuffel of zoen op de wang en dan babbelen we even.

[ Bericht 11% gewijzigd door Seven. op 21-10-2010 02:21:34 ]
Resistance is futile.
pi_87829063
Ik moest direct hieraan denken :P

Het valt mij inderdaad ook op dat er een hoop mensen zijn die het heel interessant vinden om te vermelden dat ze geen televisie kijken. Televisie wordt dan afgedaan als "plat vermaak" voor het volk, en de intellectueel leest natuurlijk liever een goed boek of gaat naar het theater. Bij hoge uitzondering kijkt hij misschien naar een arthouse-film op Nederland 3 of naar een documentaire.

Maar ik geloof ook niet dat het iets heel recents is. Toen ik klein was, en dat is toch alweer een jaar of 20 geleden, was de televisie - in mijn herinnering tenminste - óók al niet erg "hoogstaand", toen barstte het juist van de spelletjesprogramma's (Prijzenslag, Rad van Fortuin, Boggle, etc.). En 's avonds keken we met z'n allen naar André van Duin en Ron's Honeymoonquiz. :P Wat dat betreft is televisie, denk ik, altijd al een soort volksvermaak geweest waar mensen uit de "betere kringen" een beetje schamper over deden.
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
pi_88272682
Even proberen hoe het plaatsen van YT filmpje werkt met de nieuwe lay out.
Er staan een paar knopjes op die nieuw zijn

woensdag 3 november 2010 @ 00:03:31 #141
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_88272905
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 23:58 schreef Karzai het volgende:
Even proberen hoe het plaatsen van YT filmpje werkt met de nieuwe lay out.
Er staan een paar knopjes op die nieuw zijn

Moet je daarvoor echt dit kansentopic kicken :P
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_88273071
Mja, doe maar dacht ik, kan geen geen kwaad verder.
  woensdag 3 november 2010 @ 10:16:28 #143
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_88278765
Ik kijk graag hersenloze programma's naast de documentaires, gewoon even verstand op nul en ontspannen op de bank hangen, heerlijk!!

En nee, daar schaam ik me niet voor. :P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')