abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87778821
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 00:24 schreef Seven. het volgende:
Ik heb geen televisie meer omdat ik het storend vind in de woonkamer. Het is storend als mensen die geen TV willen zien wel gewoon een gesprek willen voeren. TV's zijn lelijk. En het is een ergerlijke bron van commercie.
Amen to that.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_87779232
Je kan het ook omdraaien TS: Waarom gaan zoveel mensen er nog automatisch vanuit dat als iets op TV is geweest dat iedereen het dan kent?

Ik heb niks tegen domme programma's - daarvoor zit er zo een zap-knop op de a.b. tenslotte. Maar die f*cking irritante reclames aldoor, die je benaderen alsof je nog te stom bent om zelfstandig naar de WC te gaan... 8)7
Daar is internet echt een ideale oplossing voor.
pi_87779567
Wist je dat er inmiddels zo'n apparaat bestaat waarmee je zenders van de tv kunt opnemen. Heel erg handig, want dan kun je het alsnog kijken wanneer het jou uitkomt en de reclames gewoon skippen. *O*

quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 00:24 schreef Seven. het volgende:
Ik heb geen televisie meer omdat ik het storend vind in de woonkamer. Het is storend als mensen die geen TV willen zien wel gewoon een gesprek willen voeren. TV's zijn lelijk. En het is een ergerlijke bron van commercie.
Het is inderdaad nogal onbeschoft wanneer je ergens op visite bent, de tv gewoon nog aanstaat. Of bedoelde je dat niet. :@
signatuurloos
pi_87779603
Als ik er over nadenk kijk ik eigenlijk bijna alleen sport op tv, daar is het nog goed voor :Y
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
pi_87779757
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 00:06 schreef Stali het volgende:

[..]

Je probeert helemaal niets aan te kaarten, je wil enkel jouw gedachten bevestigd zien. Anders zou je wel openstaan voor andere meningen.
Ik sta open voor andere meningen hoor. Ik heb hier namelijk al 'geleerd' dat de meeste mensen wat er op televisie te zien is bagger vinden, en ook liever op internet kijken. Nou prima allemaal.
Ik wil helemaal niks bevestigd zien, ik wil de visie van anderen op mijn stelling.

[ Bericht 20% gewijzigd door Guanabana op 21-10-2010 01:19:00 ]
Koel en donker bewaren
pi_87779783
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 00:42 schreef Nemephis het volgende:
Je kan het ook omdraaien TS: Waarom gaan zoveel mensen er nog automatisch vanuit dat als iets op TV is geweest dat iedereen het dan kent?
Hoezo omdraaien? Dat was mijn stelling helemaal niet. Ik ga er helemaal niet vanuit dat iedereen iets kent, dat hoeft ook helemaal niet.

De meesten van jullie hebben nogal moeite met de bedoeling van dit topic. Moeilijk joh, lezen. Het kan me geen hol schelen hoeveel of wat jullie kijken. Ik vraag of jullie het herkennen wat ik aankaart.
Koel en donker bewaren
pi_87779793
dubbel
Koel en donker bewaren
pi_87779828
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 01:12 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ik ga er helemaal niet vanuit dat iedereen iets kent, dat hoeft ook helemaal niet.

Volgens mij ging die opmerking niet over jou, maar was ze algemeen bedoeld. Trouwens een goed antwoord op je vraag.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  donderdag 21 oktober 2010 @ 01:56:52 #134
277627 Seven.
We are Borg.
pi_87780364
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 00:59 schreef Captain_Maximum het volgende:
Wist je dat er inmiddels zo'n apparaat bestaat waarmee je zenders van de tv kunt opnemen. Heel erg handig, want dan kun je het alsnog kijken wanneer het jou uitkomt en de reclames gewoon skippen. *O*
[..]

Het is inderdaad nogal onbeschoft wanneer je ergens op visite bent, de tv gewoon nog aanstaat. Of bedoelde je dat niet. :@
Ja, zéér irritant. Of je komt na 4 maanden bij je ouders en je pa kijkt amper op/om omdat het journaal aanstaat. :+ . En vervolgens NOVA door het gesprek dat ik heb met mijn moeder om eens gezellig bij te praten. Vervolgens nog studio sport.

Je kunt net zo goed de hele avond gitaarspelen in de woonkamer alwaar anderen gewoon proberen te leven.
Resistance is futile.
pi_87780386
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 01:56 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ja, zéér irritant. Of je komt na 4 maanden bij je ouders en je pa kijkt amper op/om omdat het journaal aanstaat. :+ . En vervolgens NOVA door het gesprek dat ik heb met mijn moeder om eens gezellig bij te praten. Vervolgens nog studio sport.

Je kunt net zo goed de hele avond gitaarspelen in de woonkamer alwaar anderen gewoon proberen te leven.
Echt raar hoor, wie doet dat nou? (Jouw ouders dus...)
pi_87780433
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 01:58 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Is een tijdje geleden nog een heel topic over geweest...schijnt voor sommige mensen de normaalste zaak van de wereld te zijn. :') Als ik echter ergens een hekel aan heb is een TV die aanstaat als je bij iemand op bezoek bent, vooral als ze tijdens een gesprek ook nog regelmatig een blik werpen op het aangebodene. }:| Kijk , als je samen besluit om een programma gezamenlijk te bekijken OK maar bij een normaal bezoek..... :{w
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_87780460
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 02:02 schreef trovey het volgende:

[..]

Is een tijdje geleden nog een heel topic over geweest...schijnt voor sommige mensen de normaalste zaak van de wereld te zijn. :') Als ik echter ergens een hekel aan heb is een TV die aanstaat als je bij iemand op bezoek bent, vooral als ze tijdens een gesprek ook nog regelmatig een blik werpen op het aangebodene. }:| Kijk , als je samen besluit om een programma gezamenlijk te bekijken OK maar bij een normaal bezoek..... :{w
Echt raar! 8)7
  donderdag 21 oktober 2010 @ 02:15:38 #138
277627 Seven.
We are Borg.
pi_87780597
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 01:58 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Mijn ouders zijn O+ maar dat vind ik best irritant ja. :P . Eigenlijk moet ik zeggen, mijn pa doet dat. Gitaarspelen deed hij eerder ook vaak in de woonkamer als wij TV wilden kijken. :|W :P :D .

Kijk, bij mijn ouders is zoete inval. Bezoek is 70% van de tijd onaangekondigd. Dus ik kan het me ook wel voorstellen en meestal wordt er gewoon voetbal gekeken met mijn pa zijn vrienden. De situatie is sterk verbeterd sinds ze 2 woonkamers hebben. En voor aangekondigd bezoek is meestal een reden om de TV uit te zetten. Maar verder is mijn pa gewoon altijd en overal zichzelf. Als hij zin heeft om TV te kijken, dan doet hij dat gewoon waar hij dat wil en dan maakt het hem niet uit of de buren of de kinderen erbij zitten. Ergens wel supercool. Maar het heeft nadelen.

En als ik thuiskom blijft de TV wel aanstaan mij hij vraagt wel altijd hoe het is met me en knuffel of zoen op de wang en dan babbelen we even.

[ Bericht 11% gewijzigd door Seven. op 21-10-2010 02:21:34 ]
Resistance is futile.
pi_87829063
Ik moest direct hieraan denken :P

Het valt mij inderdaad ook op dat er een hoop mensen zijn die het heel interessant vinden om te vermelden dat ze geen televisie kijken. Televisie wordt dan afgedaan als "plat vermaak" voor het volk, en de intellectueel leest natuurlijk liever een goed boek of gaat naar het theater. Bij hoge uitzondering kijkt hij misschien naar een arthouse-film op Nederland 3 of naar een documentaire.

Maar ik geloof ook niet dat het iets heel recents is. Toen ik klein was, en dat is toch alweer een jaar of 20 geleden, was de televisie - in mijn herinnering tenminste - óók al niet erg "hoogstaand", toen barstte het juist van de spelletjesprogramma's (Prijzenslag, Rad van Fortuin, Boggle, etc.). En 's avonds keken we met z'n allen naar André van Duin en Ron's Honeymoonquiz. :P Wat dat betreft is televisie, denk ik, altijd al een soort volksvermaak geweest waar mensen uit de "betere kringen" een beetje schamper over deden.
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
pi_88272682
Even proberen hoe het plaatsen van YT filmpje werkt met de nieuwe lay out.
Er staan een paar knopjes op die nieuw zijn

woensdag 3 november 2010 @ 00:03:31 #141
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_88272905
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 23:58 schreef Karzai het volgende:
Even proberen hoe het plaatsen van YT filmpje werkt met de nieuwe lay out.
Er staan een paar knopjes op die nieuw zijn

Moet je daarvoor echt dit kansentopic kicken :P
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_88273071
Mja, doe maar dacht ik, kan geen geen kwaad verder.
  woensdag 3 november 2010 @ 10:16:28 #143
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_88278765
Ik kijk graag hersenloze programma's naast de documentaires, gewoon even verstand op nul en ontspannen op de bank hangen, heerlijk!!

En nee, daar schaam ik me niet voor. :P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')