quote:Amen to that.Op donderdag 21 oktober 2010 00:24 schreef Seven. het volgende:
Ik heb geen televisie meer omdat ik het storend vind in de woonkamer. Het is storend als mensen die geen TV willen zien wel gewoon een gesprek willen voeren. TV's zijn lelijk. En het is een ergerlijke bron van commercie.
quote:Het is inderdaad nogal onbeschoft wanneer je ergens op visite bent, de tv gewoon nog aanstaat. Of bedoelde je dat niet.Op donderdag 21 oktober 2010 00:24 schreef Seven. het volgende:
Ik heb geen televisie meer omdat ik het storend vind in de woonkamer. Het is storend als mensen die geen TV willen zien wel gewoon een gesprek willen voeren. TV's zijn lelijk. En het is een ergerlijke bron van commercie.
quote:Ik sta open voor andere meningen hoor. Ik heb hier namelijk al 'geleerd' dat de meeste mensen wat er op televisie te zien is bagger vinden, en ook liever op internet kijken. Nou prima allemaal.Op donderdag 21 oktober 2010 00:06 schreef Stali het volgende:
[..]
Je probeert helemaal niets aan te kaarten, je wil enkel jouw gedachten bevestigd zien. Anders zou je wel openstaan voor andere meningen.
quote:Hoezo omdraaien? Dat was mijn stelling helemaal niet. Ik ga er helemaal niet vanuit dat iedereen iets kent, dat hoeft ook helemaal niet.Op donderdag 21 oktober 2010 00:42 schreef Nemephis het volgende:
Je kan het ook omdraaien TS: Waarom gaan zoveel mensen er nog automatisch vanuit dat als iets op TV is geweest dat iedereen het dan kent?
quote:Volgens mij ging die opmerking niet over jou, maar was ze algemeen bedoeld. Trouwens een goed antwoord op je vraag.Op donderdag 21 oktober 2010 01:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ga er helemaal niet vanuit dat iedereen iets kent, dat hoeft ook helemaal niet.
quote:Ja, zéér irritant. Of je komt na 4 maanden bij je ouders en je pa kijkt amper op/om omdat het journaal aanstaat.Op donderdag 21 oktober 2010 00:59 schreef Captain_Maximum het volgende:
Wist je dat er inmiddels zo'n apparaat bestaat waarmee je zenders van de tv kunt opnemen. Heel erg handig, want dan kun je het alsnog kijken wanneer het jou uitkomt en de reclames gewoon skippen.![]()
[..]
Het is inderdaad nogal onbeschoft wanneer je ergens op visite bent, de tv gewoon nog aanstaat. Of bedoelde je dat niet.
quote:Echt raar hoor, wie doet dat nou? (Jouw ouders dus...)Op donderdag 21 oktober 2010 01:56 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja, zéér irritant. Of je komt na 4 maanden bij je ouders en je pa kijkt amper op/om omdat het journaal aanstaat.. En vervolgens NOVA door het gesprek dat ik heb met mijn moeder om eens gezellig bij te praten. Vervolgens nog studio sport.
Je kunt net zo goed de hele avond gitaarspelen in de woonkamer alwaar anderen gewoon proberen te leven.
quote:Is een tijdje geleden nog een heel topic over geweest...schijnt voor sommige mensen de normaalste zaak van de wereld te zijn.Op donderdag 21 oktober 2010 01:58 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Echt raar hoor, wie doet dat nou? (Jouw ouders dus...)
quote:Echt raar!Op donderdag 21 oktober 2010 02:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Is een tijdje geleden nog een heel topic over geweest...schijnt voor sommige mensen de normaalste zaak van de wereld te zijn.Als ik echter ergens een hekel aan heb is een TV die aanstaat als je bij iemand op bezoek bent, vooral als ze tijdens een gesprek ook nog regelmatig een blik werpen op het aangebodene.
Kijk , als je samen besluit om een programma gezamenlijk te bekijken OK maar bij een normaal bezoek.....
![]()
quote:Mijn ouders zijnOp donderdag 21 oktober 2010 01:58 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Echt raar hoor, wie doet dat nou? (Jouw ouders dus...)
Moet je daarvoor echt dit kansentopic kickenquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:58 schreef Karzai het volgende:
Even proberen hoe het plaatsen van YT filmpje werkt met de nieuwe lay out.
Er staan een paar knopjes op die nieuw zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |