Leukquote:
KLOON!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik denk nooit na. Ik was impulsief
Mooi!quote:
Wow! Ik doe nu een week met 1 gramquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb al bijna twee weken geen kaas op
Weet ikquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Och jee.
Sorry, maar daar kan ik geen medelijden mee hebben
Ik neem alles.quote:
Ik neem liever iets andersquote:
ik vond het nodigquote:
Natalie verkiest een komkommer boven een lekker stuk vlees.quote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Natalie verkiest een komkommer boven een lekker stuk vlees.
Idd. Al weer jaren geleden zo lijkt het.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
De kloons zijn gewoon even niet scherp genoeg op jacht
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vind het nietsquote:
Sja. Ik heb nog wel genoegquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
KLOON!
[..]
Mooi!
[..]
Wow! Ik doe nu een week met 1 gram
Potverdikkie het zit je dwars he?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat kan niet, die heeft de basisschool al opgeeistquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:36 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Hey! De middelbare school belde. Ze willen je opmerking terug.
![]()
ja. Moeten we weer invoerenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Idd. Al weer jaren geleden zo lijkt het.
jammer, maar 't is niet andersquote:
Nee joh dat is eindelijk ene grap op mijn niveauquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:36 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Hey! De middelbare school belde. Ze willen je opmerking terug.
![]()
Ik ben een doorbijter.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:37 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Potverdikkie het zit je dwars he?
Goed, ik laat een gaatje voor jou vrij.quote:
heb jij ook al zo'n moeite met verandering ?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:37 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ik niet. Duim ook al. Iedereen moet zo blijven. Herkenning. Fijn.![]()
Hitler was vegetarier he, taalnazi?quote:
Vrijdag bij Kloon? Als je het eten morgen mag overlevenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Pauldude dus goed. En verder ook relaxed denk ik zo. Dus heb er alle vertrouwen in. Maar we moeten wel snel es meeten. Wanneer kan je?
naziquote:
Taalnaziquote:
Autistquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:38 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
heb jij ook al zo'n moeite met verandering ?![]()
![]()
Vrijdag ga ik mijn studiematen weer es zien, doen we zo 2 keer per jaar omdat iedereen elders woont. Dus nee, sorry.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:39 schreef YipYip het volgende:
[..]
Vrijdag bij Kloon? Als je het eten morgen mag overleven
Ik wel.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:38 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Vanwaar de wissel?quote:
omdat ik de oude ff zat was.quote:
Heus welquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Bah, zelfs na die veel te hete douche straks wordt ik nog niet warm
Gek he? Want na een warme douche voelt de omgevingstemperatuur KOUD aan... je kan dus beter een KOUDE douche nemen....quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
stelletje autistenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:38 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
![]()
Thee heb je in ieder geval in overschotten.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ja. Jij ook? Kom je hier vaker?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:38 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
stelletje autisten
verandering is leuk
Behalve dan dat je algehele lichaamstemperatuur dan daalt, en je het alsnog koud krijgtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gek he? Want na een warme douche voelt de omgevingstemperatuur KOUD aan... je kan dus beter een KOUDE douche nemen....
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:42 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ja. Jij ook? Kom je hier vaker?Oh ik herkende je niet. Je avatar is honderdtachtig graden anders.
![]()
Ja! Weet je wie nog meer?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hitler was vegetarier he, taalnazi?
Dat is echt de grootste bullshit ooit.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gek he? Want na een warme douche voelt de omgevingstemperatuur KOUD aan... je kan dus beter een KOUDE douche nemen....
ik ben een eigenwijze trutquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Thee heb je in ieder geval in overschotten.
Volkert!quote:
ff? Dus binnenkort weer je oude terug?quote:
Oeh das een gezellige boelquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vrijdag ga ik mijn studiematen weer es zien, doen we zo 2 keer per jaar omdat iedereen elders woont. Dus nee, sorry.
Ik vond wel een lekker subtiele taalnazigrap.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben een eigenwijze trut
Met een t
Hier, zie je dat het wel leuk wordt!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Kunnen jullie mij vertellen wat er zo leuk is aan een relatie?
Ik zie namelijk meer voordelen aan single zijn
dat. Maar het werkt nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is echt de grootste bullshit ooit.
Een hete douche, goed afdrogen in een warme badkamer en dan warme kleren met veel lagen over elkaar aan. Je opgedane lichaamswarmte houdt je warm door de lagenisolatie.
Er is niks leuk aan een relatie.... alleen maar gezeik... mag je niet eens voetbal kijken enzoquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Je bent welkom in Mexico.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:43 schreef YipYip het volgende:
[..]
Oeh das een gezellige boelDan wordt het wat mij betreft al snel volgend weekend pas
Ik kan nu wel weg.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat. Maar het werkt niet
Ik heb lichaamswarmte nodig, maar het Varken gunt het me niet
Ik zei voordelen. Leuk wordt het nog lang niet.quote:
Er is niets lekkerder dan je net effe te heet douchen en dan genieten van de afkoeling die het geeft door lekker naakt je huis door te dartelen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een hete douche, goed afdrogen in een warme badkamer en dan warme kleren met veel lagen over elkaar aan. Je opgedane lichaamswarmte houdt je warm door de lagenisolatie.
dat zijn de t's die ik teveel misbruikquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vond wel een lekker subtiele taalnazigrap.
EDIT, ik verlies T's. Het is "Ik vond 't..."
Juistemquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik moet nu wel zelf mn bier pakken verdommequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Er is niks leuk aan een relatie.... alleen maar gezeik... mag je niet eens voetbal kijken enzo
Gewoon lekker single zijn
Einstein.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Volkert!![]()
Ghandi, die kutindiaan.
wie weet. of weer heel wat anders.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
ff? Dus binnenkort weer je oude terug?
Goed hequote:
Onzin. Ik heb mijn heerlijke leven alleen maar verrijkt met heerlijke hippiedingen SAMEN doen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Er is niks leuk aan een relatie.... alleen maar gezeik... mag je niet eens voetbal kijken enzo
Nou, dan maak je toch gewoon een eind aan je relatie.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:42 schreef Huppelmuts het volgende:
als ik morgen niet om 5 uur mn bedje uit moest zou ik ja zeggenquote:
Ik heb meer met k's.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat zijn de t's die ik teveel misbruik
Uhm ja uhm sort of mee bezig min of meer atmquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, dan maak je toch gewoon een eind aan je relatie.
Cue_!quote:
Je bent verontschuldigd.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als ik morgen niet om 5 uur mn bedje uit moest zou ik ja zeggen
Ik raak er confuus vanquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:45 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
wie weet. of weer heel wat anders.
De oude terug!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:45 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
wie weet. of weer heel wat anders.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm ja uhm sort of mee bezig min of meer atm
Je bent nu bezig z'n spullen uit het raam te flikkeren?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook slimme mensen maken fouten.quote:
quote:
mja, 't gaat. Baal dat ik geen lopende vacatures heb, dus weer wat drukker met zoeken. verder goed. Met jou?quote:
Jij hebt een beestenboel.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:48 schreef Annnet het volgende:
Ik wil ook een einde aan mijn relatie. Ik heb alleen geen relatie.
WoW-account verwijderen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je bent nu bezig z'n spullen uit het raam te flikkeren?
wat is met mij?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Onzin. Ik heb mijn heerlijke leven alleen maar verrijkt met heerlijke hippiedingen SAMEN doen.![]()
Alleen jammer van Duim.![]()
Hij was cheesy, ik geef toe.quote:
Zo beginnen oorlogen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ook slimme mensen maken fouten.
Ja dat was voordat hij mn feestje verziekte door met van alles te gaan gooien, mn auto kapot te schoppen, mij tegen de grond te werken enz enz enzquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
![]()
Vorige week vertelde je nog hoe relaxed het was 2 weken zonder hem en 2 weken MET hem?
Dat je lekker bent.quote:
doe je wekkerdingquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je bent verontschuldigd.![]()
Nee, ik ga mevrouw zo es wakker maken en dan gaan we es lekker hippie'en.
Hoor ik je nu twijfelen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alles is leuk aan een GOEDE relatie!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
quote:
Nee is zijn huis. Kan ik niet maken johquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je bent nu bezig z'n spullen uit het raam te flikkeren?
Einstein had een flinke hand in 150.000 dode Jappen.quote:
En daarom moet je er nog mee bezig zijn het te beeindigen? Gewoon opdonderen met zo'n ventquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat was voordat hij mn feestje verziekte door met van alles te gaan gooien, mn auto kapot te schoppen, mij tegen de grond te werken enz enz enz
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat was voordat hij mn feestje verziekte door met van alles te gaan gooien, mn auto kapot te schoppen, mij tegen de grond te werken enz enz enz
mes. Echt waarquote:
Zekers. En anders komen kloon en jij gewoon een keer bij mij hippie'en.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:49 schreef YipYip het volgende:
[..]Dan kijken we later wel een keer,maar dat komt goed
En wat heb ik daar mee te maken?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Einstein had een flinke hand in 150.000 dode Jappen.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je bent verontschuldigd.![]()
Nee, ik ga mevrouw zo es wakker maken en dan gaan we es lekker hippie'en.
Dat is wel jammer. Die andere baan was het dus niet geworden?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:49 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
mja, 't gaat. Baal dat ik geen lopende vacatures heb, dus weer wat drukker met zoeken. verder goed. Met jou?
Ok, dat is een legitieme reden om hem te lozen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik geen kind had gehad (nee niet van hem) was ik al weggeweest. Nu zit ik vooral met dat ik nergens terecht kan.quote:
Zijn huis, kan nergens terechtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En daarom moet je er nog mee bezig zijn het te beeindigen? Gewoon opdonderen met zo'n vent
Hehe ja! Eergisteren gekeken. We lagen dubbel. Myjer is god.quote:
Ai. Das kut....quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik geen kind had gehad (nee niet van hem) was ik al weggeweest. Nu zit ik vooral met dat ik nergens terecht kan.
[..]
Zijn huis, kan nergens terecht
Goeie vraag.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:50 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
En wat heb ik daar mee te maken?
Dat kan best, hij sloopt jouw auto immers ook.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee is zijn huis. Kan ik niet maken joh
Max kwam maandag de hele tijd naast mij zitten zodra hij beneden kwam. Echt zo van heb het lef eens.quote:
Dat is wat anders dan twijfelen. Dus je twijfelt niet?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik geen kind had gehad (nee niet van hem) was ik al weggeweest. Nu zit ik vooral met dat ik nergens terecht kan.
[..]
Kom je ook een keer?quote:
Uhuh maar ik kan niet de hypotheek betalen enzquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat kan best, hij sloopt jouw auto immers ook.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[ afbeelding ]
doenof niet doen
?
rokje zit er los bij trouwensweet nog niet of ik die tof ga vinden
Hij is nu toch twee weken weg, dus ze kan makkelijk de sloten vervangenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat kan best, hij sloopt jouw auto immers ook.
Oe hij is mooi!!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[ afbeelding ]
doenof niet doen
?
Helemaal nergens?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
daar waar ik een 2e gesprek het uiteindelijk niet gered door minder relevante werkervaring als m'n concurrent en gesprek van gisteren was het gewoon niet voor me, dus ook terecht afgewezen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is wel jammer. Die andere baan was het dus niet geworden?
hier gaat het z'n gangetje
Holy crap.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ze zijn mooi opgedroogt trouwensquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zekers. En anders komen kloon en jij gewoon een keer bij mij hippie'en.
Nee hij is paar dagen bij een vriend. Hij zal ook heus wel meelezen hierquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij is nu toch twee weken weg, dus ze kan makkelijk de sloten vervangen
Wauw. DOEN! en dan aan naar een hardstylefeest.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[ afbeelding ]
doenof niet doen
?
Doen waarvoor?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[ afbeelding ]
doenof niet doen
?
Is ook een optiequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zekers. En anders komen kloon en jij gewoon een keer bij mij hippie'en.
dat rokjequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[ afbeelding ]
doenof niet doen
?
Vet! Binnenkort oogsten. Mag Dr. Lammbock doen, ik zit in Mexico.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ze zijn mooi opgedroogt trouwens
Een en al tofheid.quote:
Je hebt maar een uurtje nodig om ze te vervangenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hij is paar dagen bij een vriend. Hij zal ook heus wel meelezen hier
Toppiejoppie!quote:
ja ik wilde er wel een met n rokje, alleen deze ziet er op de foto zo verfomfaaid uit ofzoquote:
Ze is doodt volgens mij.quote:
Als 't een echt corset is met baleinen en dergelijke zou ik iets wel op maat laten maken voordat je je halve torso verneukt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[ afbeelding ]
doenof niet doen
?
*slaat spijkers in een plankquote:
Wat kost het? En hoe vaak ga je het daadwerkelijk dragen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja ik wilde er wel een met n rokje, alleen deze ziet er op de foto zo verfomfaaid uit ofzo![]()
maar dat corset is wel super toch?
Mooi. Dan weet hij nu ook dat het een sukkel 1e klas is en vooral een mietje. Beetje met spullen gooien en dingen slopen en je vriendin tegen de grond werken. Nee, dan ben je een stoere kerel hoor, dan kun je echt opscheppen over je leven.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hij is paar dagen bij een vriend. Hij zal ook heus wel meelezen hier
Ik vind het net de lampekap van m'n omaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja ik wilde er wel een met n rokje, alleen deze ziet er op de foto zo verfomfaaid uit ofzo![]()
maar dat corset is wel super toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |