Leukquote:
KLOON!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik denk nooit na. Ik was impulsief
Mooi!quote:
Wow! Ik doe nu een week met 1 gramquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb al bijna twee weken geen kaas op
Weet ikquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Och jee.
Sorry, maar daar kan ik geen medelijden mee hebben
Ik neem alles.quote:
Ik neem liever iets andersquote:
ik vond het nodigquote:
Natalie verkiest een komkommer boven een lekker stuk vlees.quote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Natalie verkiest een komkommer boven een lekker stuk vlees.
Idd. Al weer jaren geleden zo lijkt het.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
De kloons zijn gewoon even niet scherp genoeg op jacht
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vind het nietsquote:
Sja. Ik heb nog wel genoegquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
KLOON!
[..]
Mooi!
[..]
Wow! Ik doe nu een week met 1 gram
Potverdikkie het zit je dwars he?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat kan niet, die heeft de basisschool al opgeeistquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:36 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Hey! De middelbare school belde. Ze willen je opmerking terug.
![]()
ja. Moeten we weer invoerenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Idd. Al weer jaren geleden zo lijkt het.
jammer, maar 't is niet andersquote:
Nee joh dat is eindelijk ene grap op mijn niveauquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:36 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Hey! De middelbare school belde. Ze willen je opmerking terug.
![]()
Ik ben een doorbijter.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:37 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Potverdikkie het zit je dwars he?
Goed, ik laat een gaatje voor jou vrij.quote:
heb jij ook al zo'n moeite met verandering ?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:37 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ik niet. Duim ook al. Iedereen moet zo blijven. Herkenning. Fijn.![]()
Hitler was vegetarier he, taalnazi?quote:
Vrijdag bij Kloon? Als je het eten morgen mag overlevenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Pauldude dus goed. En verder ook relaxed denk ik zo. Dus heb er alle vertrouwen in. Maar we moeten wel snel es meeten. Wanneer kan je?
naziquote:
Taalnaziquote:
Autistquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:38 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
heb jij ook al zo'n moeite met verandering ?![]()
![]()
Vrijdag ga ik mijn studiematen weer es zien, doen we zo 2 keer per jaar omdat iedereen elders woont. Dus nee, sorry.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:39 schreef YipYip het volgende:
[..]
Vrijdag bij Kloon? Als je het eten morgen mag overleven
Ik wel.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:38 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Vanwaar de wissel?quote:
omdat ik de oude ff zat was.quote:
Heus welquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Bah, zelfs na die veel te hete douche straks wordt ik nog niet warm
Gek he? Want na een warme douche voelt de omgevingstemperatuur KOUD aan... je kan dus beter een KOUDE douche nemen....quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
stelletje autistenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:38 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
![]()
Thee heb je in ieder geval in overschotten.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ja. Jij ook? Kom je hier vaker?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:38 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
stelletje autisten
verandering is leuk
Behalve dan dat je algehele lichaamstemperatuur dan daalt, en je het alsnog koud krijgtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gek he? Want na een warme douche voelt de omgevingstemperatuur KOUD aan... je kan dus beter een KOUDE douche nemen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |