Hoor ik je nu twijfelen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm ja uhm sort of mee bezig min of meer atm
Alles is leuk aan een GOEDE relatie!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Er is niks leuk aan een relatie.... alleen maar gezeik... mag je niet eens voetbal kijken enzo
Gewoon lekker single zijn
quote:
Nee is zijn huis. Kan ik niet maken johquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je bent nu bezig z'n spullen uit het raam te flikkeren?
Einstein had een flinke hand in 150.000 dode Jappen.quote:
En daarom moet je er nog mee bezig zijn het te beeindigen? Gewoon opdonderen met zo'n ventquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat was voordat hij mn feestje verziekte door met van alles te gaan gooien, mn auto kapot te schoppen, mij tegen de grond te werken enz enz enz
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat was voordat hij mn feestje verziekte door met van alles te gaan gooien, mn auto kapot te schoppen, mij tegen de grond te werken enz enz enz
mes. Echt waarquote:
Zekers. En anders komen kloon en jij gewoon een keer bij mij hippie'en.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:49 schreef YipYip het volgende:
[..]Dan kijken we later wel een keer,maar dat komt goed
En wat heb ik daar mee te maken?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Einstein had een flinke hand in 150.000 dode Jappen.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je bent verontschuldigd.![]()
Nee, ik ga mevrouw zo es wakker maken en dan gaan we es lekker hippie'en.
Dat is wel jammer. Die andere baan was het dus niet geworden?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:49 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
mja, 't gaat. Baal dat ik geen lopende vacatures heb, dus weer wat drukker met zoeken. verder goed. Met jou?
Ok, dat is een legitieme reden om hem te lozen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik geen kind had gehad (nee niet van hem) was ik al weggeweest. Nu zit ik vooral met dat ik nergens terecht kan.quote:
Zijn huis, kan nergens terechtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En daarom moet je er nog mee bezig zijn het te beeindigen? Gewoon opdonderen met zo'n vent
Hehe ja! Eergisteren gekeken. We lagen dubbel. Myjer is god.quote:
Ai. Das kut....quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik geen kind had gehad (nee niet van hem) was ik al weggeweest. Nu zit ik vooral met dat ik nergens terecht kan.
[..]
Zijn huis, kan nergens terecht
Goeie vraag.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:50 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
En wat heb ik daar mee te maken?
Dat kan best, hij sloopt jouw auto immers ook.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee is zijn huis. Kan ik niet maken joh
Max kwam maandag de hele tijd naast mij zitten zodra hij beneden kwam. Echt zo van heb het lef eens.quote:
Dat is wat anders dan twijfelen. Dus je twijfelt niet?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik geen kind had gehad (nee niet van hem) was ik al weggeweest. Nu zit ik vooral met dat ik nergens terecht kan.
[..]
Zijn huis, kan nergens terecht
Kom je ook een keer?quote:
Uhuh maar ik kan niet de hypotheek betalen enzquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat kan best, hij sloopt jouw auto immers ook.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[ afbeelding ]
doenof niet doen
?
rokje zit er los bij trouwensweet nog niet of ik die tof ga vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |