Whehehehe en dan zo lang over een nieuw topic doen?quote:
`quote:
Of apestonedquote:
Ik knip wel even een stuk van de foto af, momentquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:41 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil met mijn honden naar het blote konten pad
Ik had het niet eens in de gatenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehehehe en dan zo lang over een nieuw topic doen?
Gotta love you Maesje
maar het was zo enorm gezellig:)quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:40 schreef Greys het volgende:
Ik heb er nog foto's van Maes, maar die zijn niet voor plaatsen geschikt
O.a. een foto van een bordje van de Gezinsactiviteiten: het Blote Konten PadWeet je dat nog?
En eentje dat wij in het bos lopen, als een stel leipo's alles aangetrokken zo ongeveer dat we mee hadden om aan te trekken omdat het koud was. En eentje van ons drieën op matrassen in de woonkamer. Ook heel elegant
Ik was er al bang voor, ik ging al haast mn telefoon zoekenquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:42 schreef Greys het volgende:
Of nee toch niet. Sinds ik gezien heb wat de nerds hier allemaal uit een foto weten te halen kunnen ze vast ook het er af geknipte gedeelte weer terugzetten![]()
Nou iddquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:42 schreef Greys het volgende:
Of nee toch niet. Sinds ik gezien heb wat de nerds hier allemaal uit een foto weten te halen kunnen ze vast ook het er af geknipte gedeelte weer terugzetten![]()
Nee, ik meen het ook hoor!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:44 schreef Greys het volgende:
Nee srsly, ik vond het shocking, ik durf echt nooit mee foto's te plaatsen
Jank ze!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:45 schreef oh-oh het volgende:
Nou, dan wordt het hier toch niet meer de moeite vanaaf.
Ik ga Toy Story 3 kijken![]()
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:42 schreef Greys het volgende:
Jahaaaaaa, dat laatste is alweer te onzekerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:50 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nee, dat kan echt niet (voor zover ik weet dan...)
Nou inderdaad, dan komt straks Zwabber binnen en laat hem helemaal zienquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Jahaaaaaa, dat laatste is alweer te onzeker
Ik kijk Tara Road, best een mooie film volgens mijquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:02 schreef Maes het volgende:
Ik zit een huizenprogramma te kijken met commentaar van meneer Maes, erg grappig
Ja zeker ik heb em op dvdquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kijk Tara Road, best een mooie film volgens mij
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:13 schreef Maes het volgende:
Heb ik de OP gemaakt is er niemand meer om het te bewonderen
Dan moet je hem meteen maken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:13 schreef Maes het volgende:
Heb ik de OP gemaakt is er niemand meer om het te bewonderen
Hij is mooier dan ik dacht toen ik de korte beschrijving las.quote:
Waarom word je wakker gebeld dan?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:29 schreef Cat22 het volgende:
Moe.![]()
En ik kan nog niet naar bed want anders word ik over anderhalf uur toch waker gebeld.
Werkding.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waarom word je wakker gebeld dan?
Leukquote:
Dat is de 29e niet hoop ik?quote:
Blèh waarom is dat toch altijd 'nachts of 'avonds laat. Bij ING kunnen ze er ook wat vanquote:
Lol nee, nog een paar daagjes en dan zit mijn dienst erop voor de komende anderhalve maand.quote:
Dat krijg je als je in de 24/7 business werkt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:35 schreef Maes het volgende:
[..]
Blèh waarom is dat toch altijd 'nachts of 'avonds laat. Bij ING kunnen ze er ook wat van
Ooh ja! Gaan ik ff doen! Sjenk joequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Leuk![]()
Q, I hereby remind you of what you've promised me to do![]()
Nu weer weg....de keuken in.
Toekijken bij meneer I.
Ga jij bij meneer I. in de keuken kijken?quote:
Watskeburt?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:44 schreef Greys het volgende:
Nee srsly, ik vond het shocking, ik durf echt nooit mee foto's te plaatsen
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ga jij bij meneer I. in de keuken kijken?
Jup, zit nu in de autoquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ga jij bij meneer I. in de keuken kijken?
Thunderstruck?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:37 schreef Loveless85 het volgende:
I WAS CAUGHT.... IN THE MIDDLE OF A RAILROAD TRACK
Gesjellig...ik zet de koffie en de sjoelbak vast klaarquote:
Ing! Doe gauw de wc deur op slot!quote:
fixedquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ing! Doe gauw de wc voordeur op slot!
Misschien moet ze voor de zekerigheid maar allebei op slot doen.quote:
Is sneek eigk bij je in de buurt?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gesjellig...ik zet de koffie en de sjoelbak vast klaar
quote:
quote:
Waarom?quote:
Aw, sjoelenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gesjellig...ik zet de koffie en de sjoelbak vast klaar
Het klinkt heel leuk.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Aw, sjoelenDat deden we altijd heel vaak vroegah thuis.
En de enige reden dat ik het leuk vond was omdat mijn vader het altijd liep te verkloten - mijn moeder nam het altijd reuze serieus - door halverwege te gillen *stoppppp, hamster op de baan!* en dan liet ie de hamster op de sjoelbak lopen.
Nou ja, je moet er bij geweest zijn denk ik...
Like duh. Gisteren alquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:03 schreef Greys het volgende:
Qweaaaaaaaa, hebben jij en MM al naar de borsten van Oh Oh Cherso maiiiiiiiiiisje gekeken?
Ah jawel, rustgevend toch, dat natuurschoon om haar heen?quote:
Ik klik niet, want ik hou toch niet van dat soort filmsquote:
Ik vind het ook wel een beetje sneu voor die griet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:11 schreef Greys het volgende:
Ah jawel, rustgevend toch, dat natuurschoon om haar heen?
Met die baggerschepen op de achtergrond? ()
"dat soort films" ?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik klik niet, want ik hou toch niet van dat soort films
Maar fijn dat jij een goede avond hebt gehad
Niet. Denk ik.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:13 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een beetje sneu voor die griet.
What was she thinking?
CS5, content aware filling, a.k.a. "the make-awesome-button"quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:50 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nee, dat kan echt niet (voor zover ik weet dan...)
Gekeken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"dat soort films" ?
hij is briljant, kijk nou gewoon even
Waar is het mocca-ijs gebleven?quote:
Vet stom zeg!quote:
ja, met russel brand, en steve carellquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:22 schreef oh-oh het volgende:
Despicable lijkt mij leuk.
En ik moest tot twee keer toe bijna janken om Toy Story 3 en ik vond het jammer dat ie afgelopen was![]()
![]()
dat zou kunnenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vet stom zeg!
Of laten ze drugshonden los op de post![]()
Ik verstuurde tegelijk een dikke vlop naar een vriendin en die kreeg hem wel vandaag![]()
OW en ik heb ook nog steeds geen kaart van Qut
Ik heb nog 2 seizoenen Modern Family om te kijken nu, en Raising Hope , en the Jonesesquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, met russel brand, en steve carell
Godzijdank heb ik dr geen afzender opgezetquote:
I'm fuckedquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Godzijdank heb ik dr geen afzender opgezet
Moewhahaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:27 schreef DeZwabber het volgende:
oh nee wacht, ik heet hetzelfde als mijn vader, en officieel woon ik niet bij hem, whehehe
Ja, hebben jullie t eindelijk gedaan?quote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, hebben jullie t eindelijk gedaan?
![]()
Ik zei al sorry lekker ding, ik ben gewoon jaloers ( op haarquote:
Ooooooh moejje echt doen, ik zat bijna even hard te kirren als bij Alice in Wonderlandquote:
*naar Youtube rent*quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, hebben jullie t eindelijk gedaan?
![]()
Die snap k nie...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
*naar Youtube rent*
Ah nee, ik zal wel even op mijn handen gaan zitten.
Nee, niet nog ff Broes?quote:
Zeg dat wel zegquote:
Het gaat wel rap downhill met dat concept of nietquote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:13 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen
De volgende Symphonica in Rosso is met de 3Js, Nick en Simon en Jan Smit![]()
Hoorde mijn collega net op de radio.
Mwah, is dat echt zoveel rotter dan drie uur zingen met Paul de Leeuw?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het gaat wel rap downhill met dat concept of niet
Ja maar die lui stonden/staan toch ook jaarlijks in dat Volendam stadion te bleren of niet? Paul de Leeuw vond ik ook al duidelijk een 'trede lager'. Dat concert van Marco was toen nog echt baanbrekend, toen kwam zelfs U2 kijken naar de lichtshow e.d. En met Sting, Diana Ross, Lionel Richie hadden ze toch wel een paar wereldsterren. Of je er nou van houdt of nietquote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah, is dat echt zoveel rotter dan drie uur zingen met Paul de Leeuw?
Nee serieus, ik zou liever naar die van volgend jaar gaan dan die met Marco Borsato bv.
Lijkt me gezelliger. Ik vond de Toppers in Concert die ene keer dat ik er was met Maes ook geweldig qua sfeer en meeblèren
So?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar die lui stonden/staan toch ook jaarlijks in dat Volendam stadion te bleren of niet?
Die met Diana Ross vond ik 'wel leuk'. Maar meer ook niet.quote:Maar idd, het zal nog steeds onwijs leuk zijnik zou ook liever naar de Toppers gaan dan Diana Ross ofzo
Je kan in Volendam alle huizen leegroven op die avondquote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:20 schreef Loveless85 het volgende:
Maar Volendam <-> Arnhem is goed te doen, dus het zal vast uitverkopen, en daar gaat het uiteindelijk om voor de organisator
Ja hoor Ll *aai*quote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:20 schreef Loveless85 het volgende:
Maar Volendam <-> Arnhem is goed te doen, dus het zal vast uitverkopen, en daar gaat het uiteindelijk om voor de organisator
Dat viel nog tegen hoorquote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja hoor Ll *aai*
Het viel me op hoeveel Duitsers er waren trouwens, bij Sting!
Voor hen is Arnhem ook een makkie natuurlijk
Ik weet het niet, ineens ben ik er niet meer zo rouwig om dat je zaterdag niet gaatquote:
Gaat GB nou mee de 2e?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ineens ben ik er niet meer zo rouwig om dat je zaterdag niet gaat
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ineens ben ik er niet meer zo rouwig om dat je zaterdag niet gaat
Heb je dat dossier weer terug uit zijn handen getrokken dan?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:27 schreef oh-oh het volgende:
Ondertussen ligt zijn kutklusje al lang en breed klaar voor m en staat ie nog in de keuken te ouwehoeren.
Ik ga dalijk echt ff heel erg hevig ruzie maken
Collega is ff gaan kijken aangezien ie met dossier en al in de keuken uitgebreid staat te ouwehoerenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je dat dossier weer terug uit zijn handen getrokken dan?
Niet? Ik heb hem vorige week al op de post gedaanquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vet stom zeg!
Of laten ze drugshonden los op de post![]()
Ik verstuurde tegelijk een dikke vlop naar een vriendin en die kreeg hem wel vandaag![]()
OW en ik heb ook nog steeds geen kaart van Qut
Neeeeeeeeeeee nog steeds niksquote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet? Ik heb hem vorige week al op de post gedaan
Jouw postbode is een klojo
nopequote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeee nog steeds niks![]()
En droomde je over mij , net als ElisaBeej?
Nou, hoe heftig kan het dan geweest zijn?quote:
Nou ja, ik werd iig niet wakker met een fijn gevoelquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, hoe heftig kan het dan geweest zijn?
Kan nietquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:47 schreef oh-oh het volgende:Mss ben je zwanger, dan krijg je ook vaak van die gekke dromen
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:33 schreef Qwea het volgende:
Ik droomde dat er opeens een geest in huis wasEn toen ik naar de wc ging, bewoog het touwtje.. en toen wilde het touwtje zijn naam schrijven op een papier... Bleek het Mike te zijn
![]()
Het was echt vet eng. Ik moest bijna janken toen ik wakker werd omdat ik dacht dat MM dood wasquote:
Ligt eraan wat je wil. Gewoon IKEA spul of echt 'exlusiever', en het meeste geld gaat nog in alle ritjes naar de Gamma etc. zitten, even wat verf, kwasten, schroefjes, zooi om een muur even voor te behandelen, etc. etc. Breng je vaak honderden euro's weg wat je vooraf niet incalculeertquote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:04 schreef Qwea het volgende:
Wat zou een huis inrichten kosten?
Denk aan ;
Nieuwe bank (hoekbank?)
Nieuw bed
Verf voor de kozijnen en deuren binnen (ook boven)
Nieuwe tv meubel
Gordijnen (ook boven = 3 slaapkamers)
Iets van rolgordijnen/jaloezieën/lamlellen/whatever (ook boven)
Een dressoir
Nou ja, en misschien wel nog meer. Ik had 5 a 6000 euro in gedachten. Is dat doe baar?
Nee nog niet concreet, maar ik acht de kans vrij grootquote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je wil. Gewoon IKEA spul of echt 'exlusiever', en het meeste geld gaat nog in alle ritjes naar de Gamma etc. zitten, even wat verf, kwasten, schroefjes, zooi om een muur even voor te behandelen, etc. etc. Breng je vaak honderden euro's weg wat je vooraf niet incalculeert
Hebbie iets gekocht dan?
Wij gaan vrijdag babbelen
Oh da's nie lekker neequote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het was echt vet eng. Ik moest bijna janken toen ik wakker werd omdat ik dacht dat MM dood was![]()
Jawel hoorquote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh da's nie lekker nee
Maar zo achteraf mag ik er wel om lachen toch?
Bij IKEA hebben ze een hoop leuks vind ik altijdquote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee nog niet concreet, maar ik acht de kans vrij groot
En ehm, ik wil wel een beetje strak... design hoeft niet, maar mijn dressoir wil ik wel echt strak zwart, of wit, of weet ik het.
750 euro aan verf en schroefjes zou dat genoeg zijn?
Linkje in PM van je huisch? (toekomstig huis dan)
Aaaah, afspraak bij de bankquote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bij IKEA hebben ze een hoop leuks vind ik altijdDe tijd dat je de schroeven er nog uit zag steken en alles een kleur was is wel voorbij
En we hebben nog niks op het oog, gewoon even babbelen en kijken in welke prijsklasse we evt. wat kunnen zoeken. Het is ff lastig inschatten omdat we niet weten hoe ze met het inkomen van DVM omgaan
Je hebt geen hypotheekadviseur of zo in de arm?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aaaah, afspraak bij de bank
Jullie doen op 2 inkomens?![]()
Misschien dat 1 van jullie dit weet trouwens he, voordat ik de bank bel. Stel onze woning gaat door... dan is de aanvaarding 1 april 2011. Hoe zit dat dan met de hypotheek? kan ik dan vandaag bv naar d ebank en zeggen, hoi ik wil deze hypotheek... tegen dit bedrag en deze huidige rente. Alleen pas op 1 april 2011 hoeft het geld overgemaakt te worden.
Of werkt dat niet zo, en is dat dan tegen de rente die er in april volgend jaar is?
Hypotheekadviseurquote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aaaah, afspraak bij de bank
Jullie doen op 2 inkomens?![]()
Nee, ik moet nog zo'n onafhankelijk bedrijfje zoeken. heb rabobank ff gebeld...quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je hebt geen hypotheekadviseur of zo in de arm?
Je maakt de afspraak altijd al voor ie in moet gaan hoor, en op dat moment stellen ze ook je rente vast en zo.
Zij wilde/kon er pas op 1 april 2011 uit. Maar goed, dat is natuurlijk ook niet ons probleem. Zij moet die woning asap kwijt.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:32 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik kocht en kon twee weken later al dr in
Maar kan je dan niet de eventuele extra kosten die je maakt doordat het langer dan 3 maanden duurt door haar laten betalen? Als zij het NU al zo graag wil verkopen terwijl ze pas per 1 april gaat opzouten dan is dat natuurlijk haar 'probleem' in wezequote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zij wilde/kon er pas op 1 april 2011 uit. Maar goed, dat is natuurlijk ook niet ons probleem. Zij moet die woning asap kwijt.
Dat zou idd een optie zijn. MM mailt vanaaf de makelaar, en neemt daar een stukje in op dat als het bod geaccepteerd wordt we moeten babbelen over die 3 maanden.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar kan je dan niet de eventuele extra kosten die je maakt doordat het langer dan 3 maanden duurt door haar laten betalen? Als zij het NU al zo graag wil verkopen terwijl ze pas per 1 april gaat opzouten dan is dat natuurlijk haar 'probleem' in weze
Ja dat is de inrichting van je huisquote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat zou idd een optie zijn. MM mailt vanaaf de makelaar, en neemt daar een stukje in op dat als het bod geaccepteerd wordt we moeten babbelen over die 3 maanden.
Maar het is 10,000 eurovind ik nogal wat
kom je daar straks op 1 aprilquote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zij wilde/kon er pas op 1 april 2011 uit.
Bwhahahahahaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
kom je daar straks op 1 april
HAHA 1 APRIL, GARPJE! BEDANKT VOOR HET GELD
Dat is die 0,25% bereidstellings provisie. Dus 0,25% van het hypotheek bedrag (er van uitgaand dat ik dat goed heb uitgerekend, ik ben een rekenkneusquote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat is de inrichting van je huismaar dat moet je dan in een keer dokken (vanuit je hypotheeksom ofzo?) Of dat is die 0,25% die je dan meer moet gaan betalen? Ik vind het maar een aparte constructie dat je als koper meer zou gaan dokken omdat de verkoper wel al wil verkopen maar er nog niet uit wil
Verkoop dan later of ga er eerder uit zou ik als simpele ziel zeggen
Je snapt het niet.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:46 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar serieus Q, je koopt het huis dat toch gewoon pas vanaf 1 april?
Voor die tijd hoef je echt niks te dokken hoor
Nou, nee... de rente reserveren zeg maarquote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:49 schreef Loveless85 het volgende:
Dus eigenlijk is die 0,25% gewoon een soort bedragje dat ze het huis voor je 'reserveren' zeg maar
Klopt. Want er is immers niks rond, en geen voorlopig koopcontract e.d getekend. Want dat ga je natuurlijk niet tekenen, om er dan in april misschien wel achter te komen dat de rente tering hoog is in ene, en je dat toch niet wilt.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:53 schreef Loveless85 het volgende:
En bij optie 2 kan neem ik aan ook een ander nog het huis wegkapen?
Nou, je weet het niet. Je zal maar net die pech hebbenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:55 schreef oh-oh het volgende:
Ja das dan een gokje , maar ik zou gewoon wachten hoor, alsof t in januari echt ineens zo hoog gaat zijn.
Anyway, ik zou dus echt ff een goede hypotheekadviseur in de arm nemen, die weet daar vast wel wat op![]()
Ik heb 4.1 %
Nog zeker 4 jaar![]()
Das idd maar net de gok. Als de markt weer wat aantrekt dan kan die rente natuurlijk zomaar omhoog gaan. Dat lijkt mij (nogmaals; als simpele zielquote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, je weet het niet. Je zal maar net die pech hebbenben benieuwd eigenlijk wat de huidige rente is.
Ik had echt mazzel, vrienden van me kochten een week later en die zitten op 4.3 voor 10 jaar.quote:
Ja, dat lijkt mij ook. Ik voorzie enkel dat de huizenmarkt weer opkrabbelt.. en niet nog verder instort. Maar goed, ik ben idd ook maar een simpele ziel.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das idd maar net de gok. Als de markt weer wat aantrekt dan kan die rente natuurlijk zomaar omhoog gaan. Dat lijkt mij (nogmaals; als simpele ziel) het meest voor de hand liggende; dat het gaat stijgen. Want de huizenmarkt heeft z'n absolute dal wel gehad toch?
4,1 is echt idd mazzel. Alhoewel ik 4,9 ook niet verkeerd vindt.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik had echt mazzel, vrienden van me kochten een week later en die zitten op 4.3 voor 10 jaar.
Maar goed, die zijn ook al lang alweer uit elkaar en dat huis is al lang weer verkocht en die huren alletwee alweer
39123quote:
Ik heb echt jarenlang alleen gelurkt hierquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja en hoeveel jaar zat jij hier ook alweer
ja zo kan ik het ook zeggen, de eerste keer dat ik op fok kwam kijken was 2001 ofzoquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb echt jarenlang alleen gelurkt hier
Die laatste kan je zo aan de muur hangenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet ff delen wat er hier naast me ligt![]()
Het is het lieeeeeeeeeefste hondje van de hele wereld![]()
[ afbeelding ]
In zn binnenstebuitenpyjamashirtje met zn vieze ouwe knuffelmuis![]()
[ afbeelding ]
Hapiness![]()
[ afbeelding ]
Ik word dr helemaal warm en emo van als ik naast me kijk.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:18 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Die laatste kan je zo aan de muur hangen
ahhwwwwquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet ff delen wat er hier naast me ligt![]()
Het is het lieeeeeeeeeefste hondje van de hele wereld![]()
[ afbeelding ]
In zn binnenstebuitenpyjamashirtje met zn vieze ouwe knuffelmuis![]()
[ afbeelding ]
Hapiness![]()
[ afbeelding ]
Samen komenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:09 schreef oh-oh het volgende:
Hey we kunnen het coördineren en dan tegelijk op 40000 en 20000 uitkomen Zwabje
Het verschilt trouwens wel per bank zien ikquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:06 schreef MikeyMo het volgende:
helemaal als je bedenkt dat al die dsb (frisia etc) reclames het telkens hadden over 5,9% rente en dat ze daarmee 3 % onder je eigen bank zaten
Wat is dvjquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:03 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
Ll, ga je toch kopen met DVJ?
Dus geen PHD, maar die baan waar ze voor was uitgenodigd?
Nee wel de PhD, dus daarom moeten we nog even kijken wat er mogelijk is... En óf het uberhaupt mogelijk is. Ze hebben vanuit de TU wel met een paar hypotheekadviseurs contacten, dus we gaan vrijdag bij eentje babbelen. En dan zien we het wel... heb geen idee wat te verwachten. Ze kijken dan gewoon een beetje naar wat voor studie ze doet, wat voor PhD-onderzoek en haar CV en hoeveel kans je hebt op een redelijke baan ná die PhD. Dus ik neem aan dat ze haar inkomen gewoon mee gaan rekenen, maar of ze dat deels doen of dat er ander tarief aan gaat hangen ofzo dat weet ik allemaal nog nietquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:03 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Ll, ga je toch kopen met DVJ?
Dus geen PHD, maar die baan waar ze voor was uitgenodigd?
quote:
Goed gedaan wijffie, hoe wast???quote:
Jij hebt zeker nog geen post?quote:
Whehehehehehequote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
toevallig belde m'n vader net dat er een pakketje binnen was zonder afzender
Ik zat net in de pauze in de zon buiten, op een bankje bij een meisje dat eerst bij Lush werkte en nu een eigen boutique heeft in een chique straat. En toen we net binnen waren begon het te stortregenenquote:
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:56 schreef Loveless85 het volgende:
IK BEN VERGETEN WAAR IK DIT LIEDJE HEB GEHOORD IN DE ZOMERZON
Whahahaha, hij mag t zakkie toch wel?quote:
En die maggie nie?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:00 schreef DeZwabber het volgende:
ja, als hij nou alleen het zakje wilde was het snel klaar, maar nee, meneer doet dit bij alles wat je beetpakt, de potjes lush dus ook
Hét viel mee en ik viel mee. Feitelijk stelt het natuurlijk geen ruk voor (15 minuten op je rug liggen...), maar in combinatie met mij als persoon best een uitdagingquote:
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hét viel mee en ik viel mee. Feitelijk stelt het natuurlijk geen ruk voor (15 minuten op je rug liggen...), maar in combinatie met mij als persoon best een uitdaging
Zeikvogel!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat mag hij als hij wilt douchen, maar dat wilt hij dan weer niet
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:22 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik zou t dr ook moeilijk mee hebben, 15 minuten op mn rug liggen icm met jou als persoon !
Dream on babequote:
Nee das omdat je me niks vertelt over je dromenquote:
Volgende keer zal ik het opschrijven zodra ik wakker wordquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:37 schreef oh-oh het volgende:
Nee das omdat je me niks vertelt over je dromen![]()
![]()
Werkze superscanwoman!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Volgende keer zal ik het opschrijven zodra ik wakker word
Nu nog even naar kantoor
3 minuten lang stug volhouden hequote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh Sjon komt er bij liggen, wegwezen!
Mijn katten houden wel een vliegend hapjequote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:58 schreef DeZwabber het volgende:
here I come, to save the daaaayy!
[ afbeelding ]
Geniaalquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:58 schreef DeZwabber het volgende:
here I come, to save the daaaayy!
[ afbeelding ]
En serieus niet denken dat dat ouderdom is hoor!quote:
Mss moet je niet zulke hoge verwachtingen hebben van een pritertje!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:13 schreef trovey het volgende:
Zo, nieuwe priter doet het (die vorige kreeg ik niet meer aan de praat met het printen, constant storingen met de inktcassetttes). Nu een El cheapo model bij de Trekpleister vandaan.
Tuk...net te laat met herstellen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mss moet je niet zulke hoge verwachtingen hebben van een pritertje!
Die zijn met dubbel t suffiequote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou, ze zijn anders best handig hoor, voornamelijk bij spelfouten
[ afbeelding ]
Je haalt me de woorden uit de mond.quote:
Moet ie t ff met een ander pritertje doenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
das een spelfout, maar helaas kan een priter niet zichzelf priten
Ja dombo, das typ-ex idiootquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:22 schreef DeZwabber het volgende:
ik zie alleen net dat het een plakroller is, en geen correctieroller, woeps
nee dombo, das een heel ander merkquote:
Ik ben zo blij dat k die hele meuk thuis niet nodig hebquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:23 schreef trovey het volgende:
Ok, ik heb een probleem....mijn uittrekbare printerplateau is brak (d.w.z. zodra ik het ding vooruit trek dondert het uit de rail) en dit is een bovenlader....omwisselen dus met de scanner op het bureaublad...zucht, schiet lekker op zo. Ik spreek jullie later wel weer want dit is weer een hele klus met zo'n computerkast.
nee, ik kan ook stoelen ontwerpen, laptops, tv's, van allesquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:26 schreef oh-oh het volgende:
Serieus?
Is dat wat de toekomst voor jou ook in petto heeft?
Zulke dingen tien jaar lang ontwerpen?
En toch ga je nog gewoon naar die school toe?
Daar moet je mij niet voor hebben.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:31 schreef Maes het volgende:
Even jullie mening, het is voor volgend jaar mei![]()
[ afbeelding ]
mij staat 'ie nietquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daar moet je mij niet voor hebben.
Probeer Zwabber of Trovey maar
idem ditoquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daar moet je mij niet voor hebben.
Probeer Zwabber of Trovey maar
Ik zeg doenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:31 schreef Maes het volgende:
Even jullie mening, het is voor volgend jaar mei![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:42 schreef oh-oh het volgende:Verder dan slippers, sneakers, laarzen of uggs kom ik niet, solly!
Ik moet ook dringend nieuwe, heb wel nieuwe slippers besteld bij H&M maar volgens mij heb ik daar voorlopig niet veel aanquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:47 schreef DeZwabber het volgende:
verder dan 1 paar schoenen kom ik niet
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:49:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik moet ook dringend nieuwe, heb wel nieuwe slippers besteld bij H&M maar volgens mij heb ik daar voorlopig niet veel aan
Hey, maar zodra het weer kan heb ik ze wel maar mooi klaar staan straksquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:50:13 schreef Qwea het volgende:
[..]lekker in de winter op je slipperssss
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |