Whehehehe en dan zo lang over een nieuw topic doen?quote:
`quote:
Of apestonedquote:
Ik knip wel even een stuk van de foto af, momentquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:41 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil met mijn honden naar het blote konten pad
Ik had het niet eens in de gatenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehehehe en dan zo lang over een nieuw topic doen?
Gotta love you Maesje
maar het was zo enorm gezellig:)quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:40 schreef Greys het volgende:
Ik heb er nog foto's van Maes, maar die zijn niet voor plaatsen geschikt
O.a. een foto van een bordje van de Gezinsactiviteiten: het Blote Konten PadWeet je dat nog?
En eentje dat wij in het bos lopen, als een stel leipo's alles aangetrokken zo ongeveer dat we mee hadden om aan te trekken omdat het koud was. En eentje van ons drieën op matrassen in de woonkamer. Ook heel elegant
Ik was er al bang voor, ik ging al haast mn telefoon zoekenquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:42 schreef Greys het volgende:
Of nee toch niet. Sinds ik gezien heb wat de nerds hier allemaal uit een foto weten te halen kunnen ze vast ook het er af geknipte gedeelte weer terugzetten![]()
Nou iddquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:42 schreef Greys het volgende:
Of nee toch niet. Sinds ik gezien heb wat de nerds hier allemaal uit een foto weten te halen kunnen ze vast ook het er af geknipte gedeelte weer terugzetten![]()
Nee, ik meen het ook hoor!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:44 schreef Greys het volgende:
Nee srsly, ik vond het shocking, ik durf echt nooit mee foto's te plaatsen
Jank ze!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:45 schreef oh-oh het volgende:
Nou, dan wordt het hier toch niet meer de moeite vanaaf.
Ik ga Toy Story 3 kijken![]()
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:42 schreef Greys het volgende:
Jahaaaaaa, dat laatste is alweer te onzekerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:50 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nee, dat kan echt niet (voor zover ik weet dan...)
Nou inderdaad, dan komt straks Zwabber binnen en laat hem helemaal zienquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Jahaaaaaa, dat laatste is alweer te onzeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |