Whehehehe en dan zo lang over een nieuw topic doen?quote:
`quote:
Of apestonedquote:
Ik knip wel even een stuk van de foto af, momentquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:41 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil met mijn honden naar het blote konten pad
Ik had het niet eens in de gatenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehehehe en dan zo lang over een nieuw topic doen?
Gotta love you Maesje
maar het was zo enorm gezellig:)quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:40 schreef Greys het volgende:
Ik heb er nog foto's van Maes, maar die zijn niet voor plaatsen geschikt
O.a. een foto van een bordje van de Gezinsactiviteiten: het Blote Konten PadWeet je dat nog?
En eentje dat wij in het bos lopen, als een stel leipo's alles aangetrokken zo ongeveer dat we mee hadden om aan te trekken omdat het koud was. En eentje van ons drieën op matrassen in de woonkamer. Ook heel elegant
Ik was er al bang voor, ik ging al haast mn telefoon zoekenquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:42 schreef Greys het volgende:
Of nee toch niet. Sinds ik gezien heb wat de nerds hier allemaal uit een foto weten te halen kunnen ze vast ook het er af geknipte gedeelte weer terugzetten![]()
Nou iddquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:42 schreef Greys het volgende:
Of nee toch niet. Sinds ik gezien heb wat de nerds hier allemaal uit een foto weten te halen kunnen ze vast ook het er af geknipte gedeelte weer terugzetten![]()
Nee, ik meen het ook hoor!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:44 schreef Greys het volgende:
Nee srsly, ik vond het shocking, ik durf echt nooit mee foto's te plaatsen
Jank ze!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:45 schreef oh-oh het volgende:
Nou, dan wordt het hier toch niet meer de moeite vanaaf.
Ik ga Toy Story 3 kijken![]()
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:42 schreef Greys het volgende:
Jahaaaaaa, dat laatste is alweer te onzekerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:50 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nee, dat kan echt niet (voor zover ik weet dan...)
Nou inderdaad, dan komt straks Zwabber binnen en laat hem helemaal zienquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Jahaaaaaa, dat laatste is alweer te onzeker
Ik kijk Tara Road, best een mooie film volgens mijquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:02 schreef Maes het volgende:
Ik zit een huizenprogramma te kijken met commentaar van meneer Maes, erg grappig
Ja zeker ik heb em op dvdquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kijk Tara Road, best een mooie film volgens mij
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:13 schreef Maes het volgende:
Heb ik de OP gemaakt is er niemand meer om het te bewonderen
Dan moet je hem meteen maken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:13 schreef Maes het volgende:
Heb ik de OP gemaakt is er niemand meer om het te bewonderen
Hij is mooier dan ik dacht toen ik de korte beschrijving las.quote:
Waarom word je wakker gebeld dan?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:29 schreef Cat22 het volgende:
Moe.![]()
En ik kan nog niet naar bed want anders word ik over anderhalf uur toch waker gebeld.
Werkding.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waarom word je wakker gebeld dan?
Leukquote:
Dat is de 29e niet hoop ik?quote:
Blèh waarom is dat toch altijd 'nachts of 'avonds laat. Bij ING kunnen ze er ook wat vanquote:
Lol nee, nog een paar daagjes en dan zit mijn dienst erop voor de komende anderhalve maand.quote:
Dat krijg je als je in de 24/7 business werkt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:35 schreef Maes het volgende:
[..]
Blèh waarom is dat toch altijd 'nachts of 'avonds laat. Bij ING kunnen ze er ook wat van
Ooh ja! Gaan ik ff doen! Sjenk joequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Leuk![]()
Q, I hereby remind you of what you've promised me to do![]()
Nu weer weg....de keuken in.
Toekijken bij meneer I.
Ga jij bij meneer I. in de keuken kijken?quote:
Watskeburt?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:44 schreef Greys het volgende:
Nee srsly, ik vond het shocking, ik durf echt nooit mee foto's te plaatsen
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ga jij bij meneer I. in de keuken kijken?
Jup, zit nu in de autoquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ga jij bij meneer I. in de keuken kijken?
Thunderstruck?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:37 schreef Loveless85 het volgende:
I WAS CAUGHT.... IN THE MIDDLE OF A RAILROAD TRACK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |