Ook met drinken ken hem niet anders als met zijn dronken kop.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:40 schreef Toverheks het volgende:
Peter wil gaan sporten want hij wordt een beetje te dik, ook wil hij stoppen met roken op 27 okt.
Hij gaat weer een poging wagen bij die meneer die hem toen in SV had geholpen.
Heh. wat negatief en hatelijkquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:46 schreef annie68 het volgende:
[..]
Ook met drinken ken hem niet anders als met zijn dronken kop.
Die is nog niet dronken hoor ...maar eindelijk weer een leuke stream avond..quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:46 schreef annie68 het volgende:
[..]
Waarom versiert Babs de boel?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:39 schreef shomila het volgende:
Babs versiert de boel.
[ link | afbeelding ]
Op je wenken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jannes, en iets met panfluiten. Ik schakel altijd precies op 't goede moment in.
quote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:47 schreef shomila het volgende:
[..]
Petuuuuuuuur is morrege jarig tuuttuut
We hebben heftig geprotesteerd, maar toch toegegeven, verjaardag enzoquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jannes, en iets met panfluiten. Ik schakel altijd precies op 't goede moment in.
Ook de mods?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 01:11 schreef Balconia het volgende:
Peter, Babs, cappers, iedereen bedankt !!!!!
Tot na 1 uur. Toen werd het beeld zwartquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:34 schreef Chanel5 het volgende:
Morgen! zijn ze nog lang doorgegaan met feesten?
Dat valt nog mee.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:37 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Tot na 1 uur. Toen werd het beeld zwart
Ja, idd. Het was ook op een doordeweekse dag, hè? De meeste mensen moeten dan de volgende dag werken.quote:
psiesquote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:19 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Ja, idd. Het was ook op een doordeweekse dag, hè? De meeste mensen moeten dan de volgende dag werken.
Het was een cynische opmerking, omdat Annie altijd over anderen zegt dat ze zo hatelijk zijn.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:10 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Ze mogen het wel over opa zeggen he mootie dan is het positief zeker.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Het was een cynische opmerking, omdat Annie altijd over anderen zegt dat ze zo hatelijk zijn.
Maar goed, nogmaals gefeliciteerd Peter!
Er is een verschil tussen jou en peet ouwe, en het verschil is dat Peet leuk isquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:10 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:29 schreef Peter.N het volgende:
Bedankt allemaal voor de gezelligheid gisteren en voor de felicitaties...Nog nooit waren zoveel mensen op mijn verjaardag als gisteren![]()
![]()
Fijne dag allemaal en tot snel!
Bye bye
Bedankt allemaal voor de gezelligheid gisteren en voor de felicitaties...Nog nooit waren zoveel mensen op mijn verjaardag als gisteren![]()
![]()
Bye bye
![]()
Bye bye
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:46 schreef annie68 het volgende:
[..]
quote:
Nee, dan is het gewoon waar!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:10 schreef ditisOPAATJE het volgende:
Johan vertelde gister via de foon dat tie eerst z'n financiën op orde wilt hebben, voordat tie weer aan een stream-project begint.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:36 schreef sunny16947 het volgende:
Heb ik dus weer gemist. Peter van Harte Gefeliciteerd!!!!!
En wanneer begint nu die 3 maanden geleden aangekondigde herstart van streams met Johan?
Leuk, ook voor diegene die morgenochtend om 04:15 op moeten...quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:52 schreef Poezewoes het volgende:
Staat bij SIO vanavond halloween live stream vanafspookhuis in Huisen vanaf 24.00 uur i.s.m Radio 538
![]()
![]()
quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:52 schreef Poezewoes het volgende:
Staat bij SIO vanavond halloween live stream vanafspookhuis in Huisen vanaf 24.00 uur i.s.m Radio 538
![]()
![]()
Ja geesten om 14.00 uur op klaarlichte dag hebben nooit zoveel sfeer, gek hèquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:06 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Leuk, ook voor diegene die morgenochtend om 04:15 op moeten...
Maar wisselt wel af met roze Crocs.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:59 schreef shomila het volgende:
Peter heeft zijn witte schoenen ingeruild voor bruine voor de winter
[ link | afbeelding ]
Doe mij Peter maar dan, mag jij Wiemquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:53 schreef SeventhDay het volgende:
En Peter is er weer even vanavond...En moet concurreren óf samenwerken met Wiem...
![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
ja dat is ze.quote:Op zaterdag 6 november 2010 01:22 schreef spuitje het volgende:
Is dit nou onze eigenste waterkokert???
Ja, dahaagquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:50 schreef Toverheks het volgende:
http://www.ustream.tv/channel/Stream-it-Out
hou het in de gaten, Babs&Peter vanavond (zaterdag 6-11-2010) tussen 7 en 8 uur.
Dus zorg dat je klaar zit![]()
![]()
![]()
hij was er al 2 keer hoor afgelopen week, en hij is wat ik begreep bij iemand op verjaardags visite en neemt de cam mee, of er staat en hangt er al eentje, dat weet ik ook niet.quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dahaagVorige keer heeft Peter zich helemaal niet laten zien.
Ik heb 'm van de week niet gezien, alleen Anouk en op een gegeven moment zag ik nog net even haar nieuwe vriend Hans achter in beeld staan.quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hij was er al 2 keer hoor afgelopen week, en hij is wat ik begreep bij iemand op verjaardags visite en neemt de cam mee, of er staat en hangt er al eentje, dat weet ik ook niet.
we wachten gewoon af, komt ie is leuk komt ie niet dan niet
ik ga je roepen als ie komt okequote:Op zaterdag 6 november 2010 16:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb 'm van de week niet gezien, alleen Anouk en op een gegeven moment zag ik nog net even haar nieuwe vriend Hans achter in beeld staan.
Even binnen gewipt en wat een schatjesquote:Op zondag 7 november 2010 18:20 schreef Toverheks het volgende:
Babs is even haar nieuwe *kindjes* aan het uitlaten en dan slingert ze de stream aan
Haha idd het is net een mini herdershond.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Je moet herdershonden ook niet op 90 graden wassen, daar krimpen ze van.
oh schattigquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:56 schreef Peter.N het volgende:
Tuut tuuuut, hier dan even een paar foto's![]()
http://img600.imageshack.us/img600/9546/afbeelding002.jpg
http://img574.imageshack.us/img574/1158/afbeelding003.jpg
http://img560.imageshack.us/img560/2493/afbeelding007h.jpg
http://img263.imageshack.us/img263/1287/afbeelding004m.jpg
http://img688.imageshack.us/img688/4821/afbeelding008u.jpg
Neehé? niet nóg weer zo'n dood chat-shit dingetje erbij....quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:37 schreef Chanel5 het volgende:
Check Stream It Out op:http://www.provox-entertainment.nl/
Piet zou deze link in de OP opgenomen kunnen worden?
Ik dacht het wel hèquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:25 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Neehé? niet nóg weer zo'n dood chat-shit dingetje erbij....![]()
Welnee chat van Peter gewoon ook door gelinkt naar Provox wat is daar zo moeilijk aan?quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:25 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Neehé? niet nóg weer zo'n dood chat-shit dingetje erbij....![]()
Omdat dat nogal héél spammerig en viendjespolitiek-slijmerig overkomt van Peter...dat ben ik niet gewend van 'm..quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:48 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Welnee chat van Peter gewoon ook door gelinkt naar Provox wat is daar zo moeilijk aan?
Misschien wil hij ook eens wat geld verdienen weet je veel, kan toch?quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:01 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Omdat dat nogal héél spammerig en viendjespolitiek-slijmerig overkomt van Peter...dat ben ik niet gewend van 'm..
Ok..quote:Op zaterdag 13 november 2010 09:46 schreef jacqhassel het volgende:
Ik wacht met smart op de nieuwe rls.
En mooie caps van de honden![]()
Ik ben er blij mee dat Peter nog wel eens komt streamen .En dat hij net als ieder ander geld moet verdienen is natuurlijk alleen maar goed.
Hahaha.. ehh..Sorry..quote:Op zaterdag 13 november 2010 09:46 schreef jacqhassel het volgende:
Ik wacht met smart op de nieuwe rls.
En mooie caps van de honden![]()
Ik ben er blij mee dat Peter nog wel eens komt streamen .En dat hij net als ieder ander geld moet verdienen is natuurlijk alleen maar goed.
Euhh nee nix.. nieuw kapsel??quote:Op maandag 15 november 2010 21:30 schreef jacqhassel het volgende:
Wat nou Seventhday wat zit je nou stom te lachen
Gos Jacq, waar ben jij sinds je laatste foto geweest?? Hoe heet die botox dokter ook alweer???? Of is je avatar geen foto van jezelf?quote:Op maandag 15 november 2010 21:30 schreef jacqhassel het volgende:
Wat nou Seventhday wat zit je nou stom te lachen
Ik weet er alles vanquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:19 schreef GewoonFredje het volgende:
Het was vroeger altijd leuk op de chat bij Peter maar tegenwoordig is er een vast kliekje wat daar de diens uitmaakt. Treiterpartijen waar je niks tegen kan doen want als je te mondig bent of het voor de gepeste chatters opneemt is het hoppa, ban!
Namen en rugnummers zou wel makkelijk zijn, zo kan er natuurlijk niks aan gedaan worden.quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:19 schreef GewoonFredje het volgende:
Het was vroeger altijd leuk op de chat bij Peter maar tegenwoordig is er een vast kliekje wat daar de diens uitmaakt. Treiterpartijen waar je niks tegen kan doen want als je te mondig bent of het voor de gepeste chatters opneemt is het hoppa, ban!
Zegt PeeeeeeeBeeeeeetje..die zelf ook niet vies is van rellen en stoken,en regelmatig ff komt zeggen wat er gezegd wordt op andere chats ook al wordt er niets gezegd.quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik weet er alles van
Ik heb zo'n treitercampagne van heel dichtbij meegemaakt en me er ook tegenaan bemoeid. Gevolg was dat ik binnen een vloek en een zucht een ban had. Er waren er een paar die dag in dag uit bezig waren om iemand het bloed onder de nagels vandaan te sarren en toen de betreffende persoon (begrijpelijkerwijs) in de verdediging ging werd hij gelijk geband. Daarna werd ik een beetje recalcitrant en kon ik ook gaan.
Het trieste is, dat de ene helft van de mods actief meegaat in het trollen en zelfs het vuurtje nog een beetje aanwakkert, en de andere helft behendig de andere kant op kijkt en nooooooooooooit wat gezien heeft.
De crux is dat je op SIO te maken hebt met mods die zelf weer andere mensen mod hebben gemaakt, c.q. hebben aangedragen om mod te worden, waarbij ze een hoop bagger in huis hebben gehaald. Je moet voor de grap eens kijken hoe beestachtig sommige mods of ex-mods van SIO zich op andere chats gedragen. Soms hebben ze onderling ruzie en vechten dat op een nogal platte manier uit op naburige chats. Anderen scheppen er een satanisch genoegen in om chatters die ze weg hebben laten treiteren, of zelf hebben geband, op andere chats op te zoeken en uit te dagen.
Nu schijnt er één te zitten die op eigen houtje gaat bepalen vanaf welke domeinen je wel of niet afkomstig mag zijn om op de chat te mogen.
Het gevolg is dat er een aantal vaste chatters niet meer op SIO kan komen, omdat Ustream (Amerikaanse site) sommige domeinen niet herkent en deze users een gefingeerd ip-adres toekent dat op een proxy lijkt. Deze mensen hebben nu dus ook geen toegang meer.
Als jij nou een flinke jongen was, postte je hier en op de chat met één en dezelfde naam.En hier raken we nu precies de kern van de zaak. Of niet, meneer de rellende mod?quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:46 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Zegt PeeeeeeeBeeeeeetje..die zelf ook niet vies is van rellen en stoken,en regelmatig ff komt zeggen wat er gezegd wordt op andere chats ook al wordt er niets gezegd.
PeeeeeeBeeeetje maakt er dan zelf wel wat van .......oooooo opaa weet je wat ze nu weer zeggen op ........ ze hadden het over een narcist volgens mij is PeeeeBeeeetje er ook een .
Nee hoor, die zit op de diverse Ustream chatboxenquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:53 schreef QuarterBack het volgende:
Leuk stelletje samen die Babs en Peter!
Maar de RLS zit hier op Fok geloof ik.
Als ik het goed heb begrepen de moeder van Peter? maar volg het amper meer dus kan er kilometers naast zittenquote:
half 9, de stream loopt al. pin me er niet op vast want zie nog weinig kan ook iets later beginnen Pietjequote:
Waar is dit eigenlijk?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:33 schreef pullup het volgende:
Voorlopig is het podium nog leeg:
[ afbeelding ]
ga ik ff voor je vragen zo terugquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar is dit eigenlijk?
(Disana helpt mee het topic vol te krijgen)
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ga ik ff voor je vragen zo terug
Er is tenminste een podiumquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:33 schreef pullup het volgende:
Voorlopig is het podium nog leeg:
[ afbeelding ]
Oh dat klinkt sjiek en officieel zeg. Da's nog eens wat anders dan dat krakkemikkige podiumpje van Vlemmix.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:41 schreef Toverheks het volgende:
In : Grand Cafe Buddies te Rotterdam Disana
ja en als ze nu nog gaan beginnen, want zie nog weinig gebeurenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh dat klinkt sjiek en officieel zeg. Da's nog eens wat anders dan dat krakkemikkige podiumpje van Vlemmix.
dat was Peterquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:43 schreef Disana het volgende:
Ze doen daar wel vaker talentenjachten, las ik toen ik het Googlede.
En nu zag ik iemand lopen.
Mijn god, daar komt dus geen einde aan. Zo lang hou ik het niet vol hoor, ik lurk wel een betje me zolang ik kanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:45 schreef Toverheks het volgende:
ja ze zijn begonnen, peter presenteert de avond, 14 finalisten staan er in de finale, ze mogen ieder 2 liedjes zingen, dus 28 liedjes in totaal
Ik stond eigenlijk meer te kijken van Ribasquote:
Zingt die dan? Ik heb dat nooit helemaal meegekregen maar vond hem niet sympathiek.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik stond eigenlijk meer te kijken van Ribas.
Geen idee, ga er eigenlijk vanuit dat geen van die lui op de poster gaat zingenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Zingt die dan? Ik heb dat nooit helemaal meegekregen maar vond hem niet sympathiek.
In ieder geval zou een zingende Jaap geen goed idee zijnquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Geen idee, ga er eigenlijk vanuit dat geen van die lui op de poster gaat zingen.
Ik denk dat de tent vanaf dan open is, misschien dat er al wat mensen buiten beeld aan de bar hangen maar ik kan mij voorstellen dat de meeste mensen pas tegen een uur of 11 komen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:58 schreef Disana het volgende:
Het staat er toch echt: Aanvang 20.00 uur.
Nou dat haal ik niet, als ze dan ook pas met de talentenjacht beginnen. Peter loop geregeld door het beeld en roept dan niets, maar ik heb geen idee wat hij zegtquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat de tent vanaf dan open is, misschien dat er al wat mensen buiten beeld aan de bar hangen maar ik kan mij voorstellen dat de meeste mensen pas tegen een uur of 11 komen.
alle3 afgebeldquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:09 schreef Disana het volgende:
Jaap, Dennis Bax en Soca Boy komen dus niet.
Jepquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:11 schreef Disana het volgende:
André Pronk? Is dat niet die figuur die zich slap lacht om zichzelf?
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh, de jury gaat echt commentaar geven. Briljant dit.
echt he, of die gast verstand heeft van zingen en juryrenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb de paardenlach van Andre nog niet gehoord.
disco infernoquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gio doet stiekem gewoon 3 nummers, in z'n pak!
die moeten ze de microfoon afpakken hahahaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:29 schreef liesje1979 het volgende:
Die krijg je echt niet meer van dat podium af hoor.
Peter rent er gauw op afquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:29 schreef liesje1979 het volgende:
Die krijg je echt niet meer van dat podium af hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |