Neehé? niet nóg weer zo'n dood chat-shit dingetje erbij....quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:37 schreef Chanel5 het volgende:
Check Stream It Out op:http://www.provox-entertainment.nl/
Piet zou deze link in de OP opgenomen kunnen worden?
Ik dacht het wel hèquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:25 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Neehé? niet nóg weer zo'n dood chat-shit dingetje erbij....![]()
Welnee chat van Peter gewoon ook door gelinkt naar Provox wat is daar zo moeilijk aan?quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:25 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Neehé? niet nóg weer zo'n dood chat-shit dingetje erbij....![]()
Omdat dat nogal héél spammerig en viendjespolitiek-slijmerig overkomt van Peter...dat ben ik niet gewend van 'm..quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:48 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Welnee chat van Peter gewoon ook door gelinkt naar Provox wat is daar zo moeilijk aan?
Misschien wil hij ook eens wat geld verdienen weet je veel, kan toch?quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:01 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Omdat dat nogal héél spammerig en viendjespolitiek-slijmerig overkomt van Peter...dat ben ik niet gewend van 'm..
Ok..quote:Op zaterdag 13 november 2010 09:46 schreef jacqhassel het volgende:
Ik wacht met smart op de nieuwe rls.
En mooie caps van de honden![]()
Ik ben er blij mee dat Peter nog wel eens komt streamen .En dat hij net als ieder ander geld moet verdienen is natuurlijk alleen maar goed.
Hahaha.. ehh..Sorry..quote:Op zaterdag 13 november 2010 09:46 schreef jacqhassel het volgende:
Ik wacht met smart op de nieuwe rls.
En mooie caps van de honden![]()
Ik ben er blij mee dat Peter nog wel eens komt streamen .En dat hij net als ieder ander geld moet verdienen is natuurlijk alleen maar goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |