Het was een cynische opmerking, omdat Annie altijd over anderen zegt dat ze zo hatelijk zijn.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:10 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Ze mogen het wel over opa zeggen he mootie dan is het positief zeker.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Het was een cynische opmerking, omdat Annie altijd over anderen zegt dat ze zo hatelijk zijn.
Maar goed, nogmaals gefeliciteerd Peter!
Er is een verschil tussen jou en peet ouwe, en het verschil is dat Peet leuk isquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:10 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:29 schreef Peter.N het volgende:
Bedankt allemaal voor de gezelligheid gisteren en voor de felicitaties...Nog nooit waren zoveel mensen op mijn verjaardag als gisteren![]()
![]()
Fijne dag allemaal en tot snel!
Bye bye
Bedankt allemaal voor de gezelligheid gisteren en voor de felicitaties...Nog nooit waren zoveel mensen op mijn verjaardag als gisteren![]()
![]()
Bye bye
![]()
Bye bye
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:46 schreef annie68 het volgende:
[..]
Ook met drinken ken hem niet anders als met zijn dronken kop.
quote:
Nee, dan is het gewoon waar!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:10 schreef ditisOPAATJE het volgende:
Johan vertelde gister via de foon dat tie eerst z'n financiën op orde wilt hebben, voordat tie weer aan een stream-project begint.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:36 schreef sunny16947 het volgende:
Heb ik dus weer gemist. Peter van Harte Gefeliciteerd!!!!!
En wanneer begint nu die 3 maanden geleden aangekondigde herstart van streams met Johan?
Leuk, ook voor diegene die morgenochtend om 04:15 op moeten...quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:52 schreef Poezewoes het volgende:
Staat bij SIO vanavond halloween live stream vanafspookhuis in Huisen vanaf 24.00 uur i.s.m Radio 538
![]()
![]()
quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:52 schreef Poezewoes het volgende:
Staat bij SIO vanavond halloween live stream vanafspookhuis in Huisen vanaf 24.00 uur i.s.m Radio 538
![]()
![]()
Ja geesten om 14.00 uur op klaarlichte dag hebben nooit zoveel sfeer, gek hèquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:06 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Leuk, ook voor diegene die morgenochtend om 04:15 op moeten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |