Nee hoor, die zit op de diverse Ustream chatboxenquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:53 schreef QuarterBack het volgende:
Leuk stelletje samen die Babs en Peter!
Maar de RLS zit hier op Fok geloof ik.
Als ik het goed heb begrepen de moeder van Peter? maar volg het amper meer dus kan er kilometers naast zittenquote:
half 9, de stream loopt al. pin me er niet op vast want zie nog weinig kan ook iets later beginnen Pietjequote:
Waar is dit eigenlijk?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:33 schreef pullup het volgende:
Voorlopig is het podium nog leeg:
[ afbeelding ]
ga ik ff voor je vragen zo terugquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar is dit eigenlijk?
(Disana helpt mee het topic vol te krijgen)
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ga ik ff voor je vragen zo terug
Er is tenminste een podiumquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:33 schreef pullup het volgende:
Voorlopig is het podium nog leeg:
[ afbeelding ]
Oh dat klinkt sjiek en officieel zeg. Da's nog eens wat anders dan dat krakkemikkige podiumpje van Vlemmix.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:41 schreef Toverheks het volgende:
In : Grand Cafe Buddies te Rotterdam Disana
ja en als ze nu nog gaan beginnen, want zie nog weinig gebeurenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh dat klinkt sjiek en officieel zeg. Da's nog eens wat anders dan dat krakkemikkige podiumpje van Vlemmix.
dat was Peterquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:43 schreef Disana het volgende:
Ze doen daar wel vaker talentenjachten, las ik toen ik het Googlede.
En nu zag ik iemand lopen.
Mijn god, daar komt dus geen einde aan. Zo lang hou ik het niet vol hoor, ik lurk wel een betje me zolang ik kanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:45 schreef Toverheks het volgende:
ja ze zijn begonnen, peter presenteert de avond, 14 finalisten staan er in de finale, ze mogen ieder 2 liedjes zingen, dus 28 liedjes in totaal
Ik stond eigenlijk meer te kijken van Ribasquote:
Zingt die dan? Ik heb dat nooit helemaal meegekregen maar vond hem niet sympathiek.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik stond eigenlijk meer te kijken van Ribas.
Geen idee, ga er eigenlijk vanuit dat geen van die lui op de poster gaat zingenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Zingt die dan? Ik heb dat nooit helemaal meegekregen maar vond hem niet sympathiek.
In ieder geval zou een zingende Jaap geen goed idee zijnquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Geen idee, ga er eigenlijk vanuit dat geen van die lui op de poster gaat zingen.
Ik denk dat de tent vanaf dan open is, misschien dat er al wat mensen buiten beeld aan de bar hangen maar ik kan mij voorstellen dat de meeste mensen pas tegen een uur of 11 komen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:58 schreef Disana het volgende:
Het staat er toch echt: Aanvang 20.00 uur.
Nou dat haal ik niet, als ze dan ook pas met de talentenjacht beginnen. Peter loop geregeld door het beeld en roept dan niets, maar ik heb geen idee wat hij zegtquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat de tent vanaf dan open is, misschien dat er al wat mensen buiten beeld aan de bar hangen maar ik kan mij voorstellen dat de meeste mensen pas tegen een uur of 11 komen.
alle3 afgebeldquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:09 schreef Disana het volgende:
Jaap, Dennis Bax en Soca Boy komen dus niet.
Jepquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:11 schreef Disana het volgende:
André Pronk? Is dat niet die figuur die zich slap lacht om zichzelf?
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh, de jury gaat echt commentaar geven. Briljant dit.
echt he, of die gast verstand heeft van zingen en juryrenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb de paardenlach van Andre nog niet gehoord.
disco infernoquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gio doet stiekem gewoon 3 nummers, in z'n pak!
die moeten ze de microfoon afpakken hahahaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:29 schreef liesje1979 het volgende:
Die krijg je echt niet meer van dat podium af hoor.
Peter rent er gauw op afquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:29 schreef liesje1979 het volgende:
Die krijg je echt niet meer van dat podium af hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |