Namen en rugnummers zou wel makkelijk zijn, zo kan er natuurlijk niks aan gedaan worden.quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:19 schreef GewoonFredje het volgende:
Het was vroeger altijd leuk op de chat bij Peter maar tegenwoordig is er een vast kliekje wat daar de diens uitmaakt. Treiterpartijen waar je niks tegen kan doen want als je te mondig bent of het voor de gepeste chatters opneemt is het hoppa, ban!
Zegt PeeeeeeeBeeeeeetje..die zelf ook niet vies is van rellen en stoken,en regelmatig ff komt zeggen wat er gezegd wordt op andere chats ook al wordt er niets gezegd.quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik weet er alles van
Ik heb zo'n treitercampagne van heel dichtbij meegemaakt en me er ook tegenaan bemoeid. Gevolg was dat ik binnen een vloek en een zucht een ban had. Er waren er een paar die dag in dag uit bezig waren om iemand het bloed onder de nagels vandaan te sarren en toen de betreffende persoon (begrijpelijkerwijs) in de verdediging ging werd hij gelijk geband. Daarna werd ik een beetje recalcitrant en kon ik ook gaan.
Het trieste is, dat de ene helft van de mods actief meegaat in het trollen en zelfs het vuurtje nog een beetje aanwakkert, en de andere helft behendig de andere kant op kijkt en nooooooooooooit wat gezien heeft.
De crux is dat je op SIO te maken hebt met mods die zelf weer andere mensen mod hebben gemaakt, c.q. hebben aangedragen om mod te worden, waarbij ze een hoop bagger in huis hebben gehaald. Je moet voor de grap eens kijken hoe beestachtig sommige mods of ex-mods van SIO zich op andere chats gedragen. Soms hebben ze onderling ruzie en vechten dat op een nogal platte manier uit op naburige chats. Anderen scheppen er een satanisch genoegen in om chatters die ze weg hebben laten treiteren, of zelf hebben geband, op andere chats op te zoeken en uit te dagen.
Nu schijnt er één te zitten die op eigen houtje gaat bepalen vanaf welke domeinen je wel of niet afkomstig mag zijn om op de chat te mogen.
Het gevolg is dat er een aantal vaste chatters niet meer op SIO kan komen, omdat Ustream (Amerikaanse site) sommige domeinen niet herkent en deze users een gefingeerd ip-adres toekent dat op een proxy lijkt. Deze mensen hebben nu dus ook geen toegang meer.
Als jij nou een flinke jongen was, postte je hier en op de chat met één en dezelfde naam.En hier raken we nu precies de kern van de zaak. Of niet, meneer de rellende mod?quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:46 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Zegt PeeeeeeeBeeeeeetje..die zelf ook niet vies is van rellen en stoken,en regelmatig ff komt zeggen wat er gezegd wordt op andere chats ook al wordt er niets gezegd.
PeeeeeeBeeeetje maakt er dan zelf wel wat van .......oooooo opaa weet je wat ze nu weer zeggen op ........ ze hadden het over een narcist volgens mij is PeeeeBeeeetje er ook een .
Nee hoor, die zit op de diverse Ustream chatboxenquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:53 schreef QuarterBack het volgende:
Leuk stelletje samen die Babs en Peter!
Maar de RLS zit hier op Fok geloof ik.
Als ik het goed heb begrepen de moeder van Peter? maar volg het amper meer dus kan er kilometers naast zittenquote:
half 9, de stream loopt al. pin me er niet op vast want zie nog weinig kan ook iets later beginnen Pietjequote:
Waar is dit eigenlijk?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:33 schreef pullup het volgende:
Voorlopig is het podium nog leeg:
[ afbeelding ]
ga ik ff voor je vragen zo terugquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar is dit eigenlijk?
(Disana helpt mee het topic vol te krijgen)
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ga ik ff voor je vragen zo terug
Er is tenminste een podiumquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:33 schreef pullup het volgende:
Voorlopig is het podium nog leeg:
[ afbeelding ]
Oh dat klinkt sjiek en officieel zeg. Da's nog eens wat anders dan dat krakkemikkige podiumpje van Vlemmix.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:41 schreef Toverheks het volgende:
In : Grand Cafe Buddies te Rotterdam Disana
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |