Die was te druk met naar de Arena rijdenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Zoiets ja. Ik hoop dat Peter R. haar strak in der reet geneukt heeft na de uitzending!
DWDD moet sowieso een keer stoppen met het oprakelen van oude filmpjes. Dat doen ze in het begin van de uitzending ook, gaan ze een item uit een of andere oude cabaretshow oprakelen, om er vervolgens weer zogenaamd om te lachen. Man man man, verzin 's wat andersquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:10 schreef Hippos het volgende:
Tenenkrommend slecht, waar sloeg dit op? 3 oude filmpjes tonen en daarmee een item vullen...
Goh, zou je denken?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:15 schreef DrDentz het volgende:
Dit was toch ook geen serieuze poging om een Sinterklaas te spelen?
Welnee, Jiskefet heeft veel plattere en nog meer ordinaire sketches! Die dan op een bepaalde manier toch weer subtiel zijn, dat is juist de kracht van Jiskefet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:25 schreef Klaudias het volgende:
[..]
ga toch weg ... het was een van de meest platte en ordinaire sketches van Jiskefet
Vond jij het een smaakvol? Of amusant? Of zelfs ook maar interessant?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 01:11 schreef superjojo het volgende:
Mensen die dat sinterklaasitem te ver vinden gaan, zijn ongelooflijke burgertrutten.
Zeikerd.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:46 schreef pberends het volgende:
[..]
DWDD moet sowieso een keer stoppen met het oprakelen van oude filmpjes. Dat doen ze in het begin van de uitzending ook, gaan ze een item uit een of andere oude cabaretshow oprakelen, om er vervolgens weer zogenaamd om te lachen. Man man man, verzin 's wat anders.
Prima, maar matig je dan geen oordeel aan over degenen die dat niet vonden.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 01:47 schreef DrDentz het volgende:
Niet alles in DWDD hoeft toch elitair, kunstzinnig en hoogstaand te zijn.. de gewone man vindt zo'n Sinterklaas-item best grappig.
Eerlijk gezegd, vond ik het niet zoveel voorstellen het hele item. Alle fragmenten kende ik al en zijn leuker in z'n geheel en Michiel kan ook beter dan dit. Maar ik vind het wel leuk dat ze eens een statement maken en als mensen hier moeite mee hebben vind ik dat burgertrutten, ja.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 01:44 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Vond jij het een smaakvol? Of amusant? Of zelfs ook maar interessant?
Of erger nog: stoer en gedurfd?
Dit heeft niks met burgertruttigheid te maken, maar alles met smaak. Al is dat persoonlijk en ook vrijwel niet uit te leggen aan degenen die het niet herkennen.
Als je een statement wil maken dan moet je het goed doen. Dit was gewoon een zeer matige uitvoering.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:16 schreef superjojo het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd, vond ik het niet zoveel voorstellen het hele item. Alle fragmenten kende ik al en zijn leuker in z'n geheel en Michiel kan ook beter dan dit. Maar ik vind het wel leuk dat ze eens een statement maken en als mensen hier moeite mee hebben vind ik dat burgertrutten, ja.
Ik vond haar knettergeilquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:39 schreef pberends het volgende:
Maar tering jantje, wat voegde die Linda-snol als tafeldame in godsnaam aan deze uitzending? Wat een vieze blonde heks is dat zeg.
quote:DWDD is sowieso al niet hoogstaand. Ik begrijp de verontwaardigde reacties van sommigen ook totaal niet. Dit past prima bij het niveau van DWDD.Op woensdag 20 oktober 2010 01:47 schreef DrDentz het volgende:
Niet alles in DWDD hoeft toch elitair, kunstzinnig en hoogstaand te zijn.. de gewone man vindt zo'n Sinterklaas-item best grappig.
quote:nee hoor. Gewoon de discussie naar zijn essentie teruggebracht door Romeijn, een hoop onzin!Op dinsdag 19 oktober 2010 20:11 schreef Klaudias het volgende:
ben ik de enige die wel om dat Sinterklaas-item kon lachen?
quote:Dat is juist geniaal, behalve als de oh zo niet grappige Edyy Murphy of die Engelse kerel die als vrouw verkleed gaat langskomt.Op dinsdag 19 oktober 2010 21:46 schreef pberends het volgende:
[..]
DWDD moet sowieso een keer stoppen met het oprakelen van oude filmpjes. Dat doen ze in het begin van de uitzending ook, gaan ze een item uit een of andere oude cabaretshow oprakelen, om er vervolgens weer zogenaamd om te lachen. Man man man, verzin 's wat anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |