Nee het is die dikke van Jisfeket.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:08 schreef Haaibaaike het volgende:
Zo te horen aan zijn stem is het Chiel Montagne.
Kun je ook aangeven wat er "leuk" aan was.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:11 schreef Klaudias het volgende:
ben ik de enige die wel om dat Sinterklaas-item kon lachen?
Welnee, maar je hebt smaakvol, matig of smakeloos en dit zat nog ónder het laatste.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:10 schreef Sheepcidus het volgende:
Wat een gezeik hier weer alsof de Sint heilig is.
Je zal wel te jong zijn dat je al die stukjes van jiskefet nog niet konquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:11 schreef Klaudias het volgende:
ik hoop van wel!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:11 schreef Klaudias het volgende:
Dat kun je op basis van die beelden toch verduidelijken. De vertolking van deze sint was ook zeer matig.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:13 schreef DrDentz het volgende:
Hele punt van het item is dat een "evil" Sinterklaas al een veel langer bestaand fenomeen is en mensen nu niet opeens door 'Sint' gepikeerd moeten doen.
Ok, maar dat hadden ze gisteren ook tegen Nijenhuis kunnen zeggen, dan hadden ze ons er vanavond niet mee hoeven vervelen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:13 schreef DrDentz het volgende:
Hele punt van het item is dat een "evil" Sinterklaas een al veel langer bestaand fenomeen is en mensen nu niet opeens door 'Sint' gepikeerd moeten doen.
Die haalde bij lange na dat niveau niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:15 schreef DrDentz het volgende:
Dit was toch ook geen serieuze poging om een Sinterklaas te spelen? "Tom Egbers.. ja die heb ik ook nog in z'n reet geneukt." Dit was een Hans Teeuwen-achtige boze Sinterklaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |