quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:
Niet zeikenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:03 schreef Sounddragon het volgende:
Kut OP trouwens; veel te veel letterbagger
Niksquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:04 schreef BaraCuda het volgende:
Wat was er niet goed?![]()
Mijn papa heeft zo'n auto uit dat bouwjaar met een D5 met dik 3 ton op de teller.
Nog geen kraakje of whatever. Motor klinkt als een zonnetje![]()
Dan zie je toch wel waar je de vrij hoge nieuwwaarde voor betaald.
2e ronde alquote:
Ik vind aan de huidige volvo's weinig stoffigs hoorquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Niks![]()
Rijdt op zich best goed.. stoffig imago..
Normaal hou ik niet zo van de Britse accenten... Maar ze heeft wel een leuk accent in de seriequote:
wut ??quote:
Ik ken der alleen van flash forward eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Normaal hou ik niet zo van de Britse accenten... Maar ze heeft wel een leuk accent in de serie.
Lostquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik ken der alleen van flash forward eigenlijk.
Welke serie heb je het over?
quote:
Dat doe ik regelmatig hoorquote:
Zoals hierboven al staat; dat mens is 62, mafkeesquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Penny de Jager showballet uit toppop?
dus nog jong en strak toen jij als pre-puber toppop keekquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zoals hierboven al staat; dat mens is 62, mafkees.
Sorry hoorquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat doe ik regelmatig hoor![]()
En Volvo rocks, Alfa sucks en jij hebt me dat niet verteld voor ik er een kocht
Verstandige jongens die werkgeversquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:01 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Sorry hoorAls troost kan ik je wel vertellen dat mijn werkgevers een XC70 ( met alle optie's geloof ik ) en een V50 T5 rijden
overigens verwacht ik over enkele maanden ook weer zo'n italiaans hok te kopen
Mijn GF gaat dan verdienen en wat moeten we anders met dat geld?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En waarom zou je?Echt de dag dat ik nog een italiaan koop zit ik aan de coke of iets dergelijks
Ik kan je een rekeningnummer sturenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:05 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Mijn GF gaat dan verdienen en wat moeten we anders met dat geld?Als er een komt is het er wel eentje met 6 kabouters, die TS dingen vertrouw ik voor geen meter
De mijne ?quote:
Boeiend. Ik was toch bijna naar die Roadster gaan kijken?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:16 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.autoweek.nl/occasion.php?id=2Q9J9&cache=no
Zo'n ding vind ik ook wel leuk eigenlijkMaar das meer een boulevardcruiser/turkenbak
zo'n XC70 met om het half jaar een nieuw D5 blok, omdat je m dan al opblaastquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:01 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Sorry hoorAls troost kan ik je wel vertellen dat mijn werkgevers een XC70 ( met alle optie's geloof ik ) en een V50 T5 rijden
overigens verwacht ik over enkele maanden ook weer zo'n italiaans hok te kopen
Waar heb je dat sprookje vandaan?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:19 schreef lipje het volgende:
[..]
zo'n XC70 met om het half jaar een nieuw D5 blok, omdat je m dan al opblaast
en Alfa
Als ik nu moest gaan 'zoeken'.. 45 ofzo ?? Zoals Bara al zegt : er zijn zat goed geconserveerde dames in omloop, en als het klikt, dan klikt hetquote:
Owquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:24 schreef Alexxxxx het volgende:
op een zlefde geestelijk niveau zitten is belanrijker dan fysieke leeftijd
U doet een opleiding tot dames-kapper?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:16 schreef BaraCuda het volgende:
Zo'n ding vind ik ook wel leuk eigenlijkMaar das meer een boulevardcruiser/turkenbak
Helaas, algeheel verbod op een Mercedes hier ( en de term "AMG" deed hier niets aan veranderenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Eensch. of een 1ste generatie CLK
Ah joh, of je nou elk jaar je blok opblaast of je drijfstang lagers er elke week tussenuit lopenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:19 schreef lipje het volgende:
[..]
zo'n XC70 met om het half jaar een nieuw D5 blok, omdat je m dan al opblaast
ouwe mutsquote:
Ik vind hem best okquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:31 schreef Alfisti het volgende:
[..]
U doet een opleiding tot dames-kapper?
Ik heb er ook wel eens naar gekeken, leuk wagentje. Grijs met zwart rode bekleding.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:16 schreef BaraCuda het volgende:
Die prijzen bij mercedes gaan nergens overquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel eens naar gekeken, leuk wagentje. Grijs met zwart rode bekleding.
Maar dat onderhoud is veel te hoog. En ik vind de koplampen uber lelijk.
Trouwens dakje kapot is direct een reparatie van 5k
je laat je rondcommanderen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:31 schreef Alfisti het volgende:
[..]
U doet een opleiding tot dames-kapper?
[..]
Helaas, algeheel verbod op een Mercedes hier ( en de term "AMG" deed hier niets aan veranderen)
[..]
Ah joh, of je nou elk jaar je blok opblaast of je drijfstang lagers er elke week tussenuit lopen
Uurloon is ongeveer een 150 euroquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:40 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti heeft geen idee hoe de prijzen bij Mercedes liggen
Houden zoquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:40 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti heeft geen idee hoe de prijzen bij Mercedes liggen
cutequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:46 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Nee want dan had er hier een roze mini ( oude model ) gestaan
Er lag een banaan op de basketquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:53 schreef ook_gek het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_over_7_mensen.html ik vind dit toch leuker
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:55 schreef BaraCuda het volgende:
http://biertijd.com/mediaplayer/?itemid=23523 Deze is ook wel respect
Zo dat is zeker aardig gekquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:55 schreef BaraCuda het volgende:
Wow, die is goed met een trialquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:55 schreef BaraCuda het volgende:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:22 schreef ook_gek het volgende:
Oke omdat we toch in PTA zitten even een auto filmpje.....
Testen van een Ferrari 458 Challenge op Monza
Jezus wat een heerlijk helder gejank komt daar uit zeg
Da's best wel vetquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:55 schreef BaraCuda het volgende:
Goedemorgen mamaquote:
Ohquote:
Not yetquote:
* Alfisti normaal ook nietquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:35 schreef Anne het volgende:
Ik kijk dan ook bijna nooit op marktplaats. Ik koop er ook eigenlijk nooit iets.
Jij was dat toch ook met die foto's aan de buitenkant van de auto? Als je begrijpt wat ik bedoel?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:21 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti normaal ook niet
maar kon gister voor zo'n schijtprijs een Canon 30D met grip en objectief kopen dat ik hem niet kon laten staan
Ik heb wel eens half uit de auto gehongen voor de foto's...quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:15 schreef Anne het volgende:
Hing je zelf uit de auto dan? Nee toch?.
Techniek is prachtig maar je wil hem niet als daily driver hebbenquote:
quote:Van mij wel, ik heb dan alleen geen hand over om je broeksband vast te houden heOp woensdag 20 oktober 2010 14:15 schreef Alfisti het volgende:
Eens kijken of ik bij SD uit de auto mag hangen bij 260 km/h
quote:Horror/Thriller, maar welk deel overheerst?Op woensdag 20 oktober 2010 13:23 schreef Anne het volgende:
Heeft er iemand Paranormal Activity (eerste deel) gekeken?
Ik wil hem best zien, maar dan vrees ik dat ik niet kan slapen daarna aangezien ik hem in m'n eentje moet gaan kijken, in 't donker/in de avond.
quote:Ik ben al 2 weken bezig met ruitenwissers voor m'n 147Op woensdag 20 oktober 2010 16:16 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Techniek is prachtig maar je wil hem niet als daily driver hebbenBij een dealer weten ze niet wat ze er mee moeten ( u bedoelde een 2.0 16v? --> ja, maar dan met turbo en 4x4 -->dat kennen we niet.) )en onderdelen zijn nog schaarser dan de weken waarin Anne geen fanmail uit Leeuwarden krijgt
quote:Hebben die dan zo'n rare maat?Op woensdag 20 oktober 2010 16:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik ben al 2 weken bezig met ruitenwissers voor m'n 147![]()
Vandaag maar m'n geld terug gevraagd en ik ga wel ergens anders heenMijn god wat een fucking drama.
quote:Zijn van die slappe rubber dingen zonder zo'n ijzeren frame.
quote:geen idee, de 155 die ik ken had ze niet.Op woensdag 20 oktober 2010 17:29 schreef Freezer het volgende:
Heeft een 155 die ook niet? Ik kan mij herinneren dat ik enkel de rubbers toen bij een Heron heb kunnen vinden.
quote:Alleen als je een *kuch* DTM *kuch* wisser hebt.Op woensdag 20 oktober 2010 17:29 schreef Freezer het volgende:
Heeft een 155 die ook niet? Ik kan mij herinneren dat ik enkel de rubbers toen bij een Heron heb kunnen vinden.
quote:Bij de Brezan, normaal goede ervaring mee, maar die in Tilburg valt een beetje tegenOp woensdag 20 oktober 2010 17:34 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Alleen als je een *kuch* DTM *kuch* wisser hebt.
@Bara: was je bij de dealer of bij een universele automaterialen handel.
quote:Check de trailer ff!Op woensdag 20 oktober 2010 16:53 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Horror/Thriller, maar welk deel overheerst?![]()
Ik heb een schurft aan horror, maar thriller met een beetje horror mag wel
quote:Done, die ga ik niet kijken alleen
quote:Heb je geen Aerotwins van Bosch erop zittenOp woensdag 20 oktober 2010 16:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik ben al 2 weken bezig met ruitenwissers voor m'n 147![]()
Vandaag maar m'n geld terug gevraagd en ik ga wel ergens anders heenMijn god wat een fucking drama.
quote:QFT !Op woensdag 20 oktober 2010 17:52 schreef Anne het volgende:
[..]. te kleine handdoekjes zijn leuker
.
quote:Al een ticket geboekt ?Op woensdag 20 oktober 2010 18:00 schreef Anne het volgende:
Precies.
Ik durf hem ook niet in mijn uppie te kijken.
SD, wanneer kom je weer?
quote:Dude, it's a movieOp woensdag 20 oktober 2010 17:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Done, die ga ik niet kijken alleen![]()
Zeker niet als ik bij m'n ouders in the middle of nowhere ben![]()
Dan schijt je 8 kleuren stront als je de hondjes moet uitlaten
quote:Die lijken er wel op ja. Maar is de aansluiting ook hetzelfde?Op woensdag 20 oktober 2010 18:01 schreef lipje het volgende:
[..]
Heb je geen Aerotwins van Bosch erop zitten
[ afbeelding ]
quote:Post dan maar een mooie Volvo of Daf ofzo
quote:Moet je wel doen. Is goed voor je hartOp woensdag 20 oktober 2010 18:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Gelukkig kijk ik dat soort films niet
quote:NeeOp woensdag 20 oktober 2010 18:16 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Post dan maar een mooie Volvo of Daf ofzo
quote:Dan maak je T. ff wijs dat hij zijn zwembroek is vergeten in Turkije, en dat hij hem op moet halen
quote:So ? Wordt het daar
quote:Denk je nou dat er een fatsoenlijke online winkel is die die rommel verkoopt?Op woensdag 20 oktober 2010 18:01 schreef lipje het volgende:
[..]
Heb je geen Aerotwins van Bosch erop zitten
[ afbeelding ]
quote:Jij bent heulemaal niet leuk om films mee te kijkenOp woensdag 20 oktober 2010 18:19 schreef Sounddragon het volgende:
So ? Wordt het daar
'echter' van ?
quote:nee je hebt originele aerotwin aansluitingen en een upgrade setje voor oude (gewone) wissers.Op woensdag 20 oktober 2010 18:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die lijken er wel op ja. Maar is de aansluiting ook hetzelfde?
quote:Ja, dit is geen 'neppe-neppe' film.[b]Op woensdag 20 oktober 2010 18:19 schreef Sounddragon het volgende:[/url]
So ? Wordt het daar
'echter' van ?
quote:Neuh niet daarom.. Als ik naar mijn idee niet veel toevoeg post ik ook niet. Ben sowieso stuk minder op fok aanwezig dan eerstOp woensdag 20 oktober 2010 18:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee.
Je post hier trouwens wel een stuk minder sinds MZ hier niet meer post eh?
quote:Zie m'n post hierboven. Ik heb echt van die nieuwe type armen.Op woensdag 20 oktober 2010 18:22 schreef lipje het volgende:
[..]
nee je hebt originele aerotwin aansluitingen en een upgrade setje voor oude (gewone) wissers.
Ik denk dat jij de upgrade moet hebben
quote:Eigenlijk wel beter, zo'n droogkloot naast je. Beter dan iemand die je mee gaat opjutten omdat ie ook zon schijterd isOp woensdag 20 oktober 2010 18:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Jij bent heulemaal niet leuk om films mee te kijken
quote:Nou, er ligt hier nog een zwembroekOp woensdag 20 oktober 2010 18:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan maak je T. ff wijs dat hij zijn zwembroek is vergeten in Turkije, en dat hij hem op moet halen![]()
quote:Eentje onder het bed is wel genoegOp woensdag 20 oktober 2010 18:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Jij bent heulemaal niet leuk om films mee te kijken
quote:envelop er om en naar turkije sturen.Op woensdag 20 oktober 2010 18:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou, er ligt hier nog een zwembroek.
quote:Wie zegt dat wij onze smoel niet houden dan?Op woensdag 20 oktober 2010 18:27 schreef Alexxxxx het volgende:
iemand die met mij een film kijkt moet gewoon haar mond houden, overbodig commentaar leveren doe ik wel.
quote:Heb ik iets gemist? 2cv een date?Op woensdag 20 oktober 2010 18:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Wie zegt dat wij onze smoel niet houden dan?. Dat wordt nog wat, dat bioscoop uitje.
SD gaat lopen fok!ken.
Arno en ik zitten onder de stoelen.
2cv die loopt te flikflooien met zijn date.
En Alex die alleen maar loopt te sssh-en.
quote:ouwe rubberhandelaarOp woensdag 20 oktober 2010 18:33 schreef BaraCuda het volgende:
Ik heb zojuist een idee voor een webshop![]()
RuitenwissersMijn fucking god
quote:Het gaat om het idee. Net alsof ik echt onder de stoel ga kruipenOp woensdag 20 oktober 2010 18:34 schreef Alexxxxx het volgende:
2cv en flikflooien met zn date
volgens mij heb ik nog vakermet 2cv zijn date geflikflooid dan hij zelf
en ik zeg niet sssssh, ik stoor me er alleen aan
quote:Heulemaal niet. vast binden aan stoel, nek fixeren en oogleden vast plakken zodat je moet kijkenOp woensdag 20 oktober 2010 18:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Het gaat om het idee. Net alsof ik echt onder de stoel ga kruipen. Ik ren gillend naar buiten gek!
quote:Ik kijk wel mee hoor, mits écht een goeie film, maar ik heb idd het liefste veel geweld en lijkenOp woensdag 20 oktober 2010 18:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, dit is geen 'neppe-neppe' film.
Oke, eigenlijk wel. Maar, nouja, jij kijkt geen films. Alleen maar actiemeuk geloof ik?
quote:ow.. fuck, mja, die moet ik toch maar eens op komen halen danOp woensdag 20 oktober 2010 18:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou, er ligt hier nog een zwembroek.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 18:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Heulemaal niet. vast binden aan stoel, nek fixeren en oogleden vast plakken zodat je moet kijken
quote:Kunnen we meteen nog een keer gaanOp woensdag 20 oktober 2010 18:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ow.. fuck, mja, die moet ik toch maar eens op komen halen dan
quote:Ik dacht dat je onder de stoel gratis popcorn en kauwgom ging etenOp woensdag 20 oktober 2010 18:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Het gaat om het idee. Net alsof ik echt onder de stoel ga kruipen. Ik ren gillend naar buiten gek!
quote:HmmOp woensdag 20 oktober 2010 18:43 schreef Anne het volgende:
[..]
Kunnen we meteen nog een keer gaan.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 18:53 schreef BaraCuda het volgende:
Hemeltje lief, volgens mij heb ik ze gevonden!![]()
Ik word er gewoon emotioneel van
Edit: Achter hoef ik niet eens aan te beginnen volgens mijDie kan ik al heulemaal nergens vinden.
Maar die gebruik ik toch nooit![]()
quote:TuynderOp woensdag 20 oktober 2010 18:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Denk je nou dat er een fatsoenlijke online winkel is die die rommel verkoopt?
quote:Helemaal toppie zo'n AlfaOp woensdag 20 oktober 2010 19:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee ook niet, maar het is inmiddels besteld
quote:Ik denk dat als m'n auto geen olie zou verbruiken ik er best verliefd op zou zijn.
quote:rijd je geen diesel? De mijne verbruikt nu een litertje per 7000 km, maar mijn turboslang begint poreus te wordenOp woensdag 20 oktober 2010 19:24 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik denk dat als m'n auto geen olie zou verbruiken ik er best verliefd op zou zijn.
Maar dat olieverbruik is wel zo enorm kut
quote:Is het geen optie om dat eens te laten verhelpen dan ?Op woensdag 20 oktober 2010 19:24 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik denk dat als m'n auto geen olie zou verbruiken ik er best verliefd op zou zijn.
Maar dat olieverbruik is wel zo enorm kut
quote:Dat is niet te verhelpen zonder dat heel dat blok uit elkaar moet.Op woensdag 20 oktober 2010 19:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is het geen optie om dat eens te laten verhelpen dan ?
quote:Bedankt voor de tip!Op woensdag 20 oktober 2010 19:34 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Alfa benzine moet je gewoon nooit kopen, de diesels zijn geweldig. Benzine is en blijft kut.
quote:dieseltje kopen?Op woensdag 20 oktober 2010 19:28 schreef lipje het volgende:
[..]
rijd je geen diesel? De mijne verbruikt nu een litertje per 7000 km, maar mijn turboslang begint poreus te worden
quote:1500 a 2000 euro?Op woensdag 20 oktober 2010 19:38 schreef lipje het volgende:
[..]
dieseltje kopen?
inclusief gratis achterstallig onderhoud, met zonder airco en inclusief gratis krakende draagarmen![]()
je mag ook 3 keer raden wat je vangt voor een 11 jaar oude diesel met 3 ton op de teller
quote:Mijn vader zou voor zijn 11 jaar oude vectra station met 4,5ton nog 2000 euro krijgen als hij hem in ruilde en een nieuwe auto kochtOp woensdag 20 oktober 2010 19:38 schreef lipje het volgende:
[..]
dieseltje kopen?
inclusief gratis achterstallig onderhoud, met zonder airco en inclusief gratis krakende draagarmen![]()
je mag ook 3 keer raden wat je vangt voor een 11 jaar oude diesel met 3 ton op de teller
quote:een grote hoop heb jij....Op woensdag 20 oktober 2010 19:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
1500 a 2000 euro?
maar nee dank je
quote:das een slopel, die slijt je nog wel, maar een AlfaOp woensdag 20 oktober 2010 19:44 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Mijn vader zou voor zijn 11 jaar oude vectra station met 4,5ton nog 2000 euro krijgen als hij hem in ruilde en een nieuwe auto kocht
quote:Ja dramatisch is dat.Op woensdag 20 oktober 2010 19:47 schreef lipje het volgende:
[..]
een grote hoop heb jij....
ik kreeg als antwoord:
- ik hoopte dat je m niet ging inruilen![]()
- wat de handelaren ervoor geven ... (bellen en terugkomen met) slechts 750 euro
- waar staat ie, loopt een rondje om de auto kijkt eens goed naar binnen en belt. Vervolgens is het 1500 euro
en de complimenten dat dit oude beestje nog zo goed en stil loopt![]()
t is en blijft zonde om een weg te doen, maar ja als het onderhoud duurder wordt dan de dagwaarde
quote:Over 20000 de deur uit doen dusOp woensdag 20 oktober 2010 19:53 schreef lipje het volgende:
klopt maar goed ik koop nu een auto met net geen 100000km op de teller
wel een Ink Blue met sleurhutaansluiting
quote:
quote:De 4 cilinder TS ellende moet je vermijden, 6 cilinders zijn ook goedOp woensdag 20 oktober 2010 19:34 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Alfa benzine moet je gewoon nooit kopen, de diesels zijn geweldig. Benzine is en blijft kut.
quote:Verstandige keuzenOp woensdag 20 oktober 2010 19:56 schreef lipje het volgende:
hmm das volgend jaar
plaatje zien?
klikken dan
quote:helaas is het bij Alfa niet alleen de motor heOp woensdag 20 oktober 2010 20:00 schreef Alfisti het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
De 4 cilinder TS ellende moet je vermijden, 6 cilinders zijn ook goed
quote:Eerder het probleem dat de motor de carrosserie overleeftOp woensdag 20 oktober 2010 20:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
helaas is het bij Alfa niet alleen de motor he
quote:jou toch
quote:tis een betrouwbaar schijthok wat goed op de weg ligt.... en betrouwbaarder dan een fransoosOp woensdag 20 oktober 2010 20:00 schreef Alfisti het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
De 4 cilinder TS ellende moet je vermijden, 6 cilinders zijn ook goed
quote:Zijn het echt de zuigerveren dan ?? voor een rondje klepseals hoeft niet hele blok uit elkaar namelijkOp woensdag 20 oktober 2010 19:34 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat is niet te verhelpen zonder dat heel dat blok uit elkaar moet.
Daar ga ik dus echt het geld niet aan uitgeven.
Daarbij is dat geen garantie dat het na 10000km weer hetzelfde liedje is.
quote:Did that; hij lult uit zijn nek
quote:denk jij dat of weet jij datOp woensdag 20 oktober 2010 20:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Did that; hij lult uit zijn nek
quote:Geen idee, maar om dat uit te zoeken ben ik waarschijnlijk al een paar 100 euro verder.Op woensdag 20 oktober 2010 20:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zijn het echt de zuigerveren dan ?? voor een rondje klepseals hoeft niet hele blok uit elkaar namelijk
quote:Ik denk dat, met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid, te weten
quote:Da's waar.. inderdaad, en als het niet in de kop blijkt te zitten achteraf, kun je weer opnieuw beginnen. Maar ik kan me niet voorstellen dat er nog nooit iemand is geweest die het wél heeft gedaan als dat oliezuipen zo'n bekende kwaal is ?Op woensdag 20 oktober 2010 20:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Geen idee, maar om dat uit te zoeken ben ik waarschijnlijk al een paar 100 euro verder.
En daar heb ik dus al geen zin in
quote:Ik mag eigenlijk hopen dat je hem héél ruim daarvoor al een knietje geeft
quote:Met jou valt op die manier ook geen film te kijkenOp woensdag 20 oktober 2010 20:32 schreef BaraCuda het volgende:
Ah,kate beckinsale
op RTL5. Dan maakt het al niet meer uit wat voor film het is
quote:ik hou het bij 1 vrouw, t wordt anders zo duurOp woensdag 20 oktober 2010 20:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik mag eigenlijk hopen dat je hem héél ruim daarvoor al een knietje geeft; het slipje is 'third base'
quote:Ik ben niet duurOp woensdag 20 oktober 2010 20:33 schreef lipje het volgende:
[..]
ik hou het bij 1 vrouw, t wordt anders zo duur
quote:Nee.
quote:Nouja, het kijkt beter weg dan tegen een of andere plork aan te kijkenOp woensdag 20 oktober 2010 20:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Met jou valt op die manier ook geen film te kijken.
quote:Nee, dat doet je buurman alOp woensdag 20 oktober 2010 20:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nouja, het kijkt beter weg dan tegen een of andere plork aan te kijken![]()
Het is niet dat ik met een harde tampeloeris voor de tv zit
quote:Niet ?? falert !Op woensdag 20 oktober 2010 20:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nouja, het kijkt beter weg dan tegen een of andere plork aan te kijken![]()
Het is niet dat ik met een harde tampeloeris voor de tv zit
quote:Die had zeker wel een goede dealOp woensdag 20 oktober 2010 20:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die is verhuist ineens
![]()
Supervaag, op de ene van de andere dag dat hele appartement leeg
quote:wil je weten wat er op mijn T-shirt staat?Op woensdag 20 oktober 2010 20:35 schreef Anne het volgende:
Pff, da's echt zo'n quote voor op zo'n lelijk t-shirt.
quote:Hoeveel eisen heb je alOp woensdag 20 oktober 2010 20:40 schreef BaraCuda het volgende:
Ik heb een nieuwe eis qua vrouw![]()
Ze moet zo'n typisch lief engels accent hebben
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:40 schreef BaraCuda het volgende:
Ik heb een nieuwe eis qua vrouw![]()
Ze moet zo'n typisch lief engels accent hebben
quote:Vertel.Op woensdag 20 oktober 2010 20:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wil je weten wat er op mijn T-shirt staat?
quote:Dát izzut !Op woensdag 20 oktober 2010 20:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Aha! Daarom wil jij een TV op de slaapkamert. Anders steigert ie niet?
quote:Gelukkig leg je de lat niet te hoog
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die sticker zit op mijn Visa
Er staat
Ventura
op
quote:Ik zweer dat ik geen TV op mijn slaapkamer had
quote:Nou, verhuis naar Engeland dan. En neem bier mee.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die sticker zit op mijn Visa
Er staat
Ventura
op
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gelukkig leg je de lat niet te hoog![]()
[ afbeelding ]
quote:Vanwaar het bier?Op woensdag 20 oktober 2010 20:47 schreef Anne het volgende:
Nou, verhuis naar Engeland dan. En neem bier mee.
quote:Beeld harder en geluid zachterOp woensdag 20 oktober 2010 20:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Met jou valt op die manier ook geen film te kijken.
quote:Echt heOp woensdag 20 oktober 2010 20:47 schreef Anne het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik zweer dat ik geen TV op mijn slaapkamer had.
[..]
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:47 schreef Anne het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik zweer dat ik geen TV op mijn slaapkamer had.
[..]
quote:nee hoor de meeste hebben een mislukt lichaam onder hun grafkop zittenOp woensdag 20 oktober 2010 20:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Vanwaar het bier?![]()
en volgens mij is 90% van engeland plork
quote:Omdat die 'dames' (ik kan het niet echt dames noemenOp woensdag 20 oktober 2010 20:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Vanwaar het bier?![]()
en volgens mij is 90% van engeland plork
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee hoor de meeste hebben een mislukt lichaam onder hun grafkop zitten
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:52 schreef Paladijn het volgende:
Bara, je buurman!
http://www.dumpert.nl/med(...)ie_met_vibrator.html
quote:Ierland is volgens mij nog erger ja.Op woensdag 20 oktober 2010 20:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Omdat die 'dames' (ik kan het niet echt dames noemen) daar zich het leplazerus zuipen?
En volgens mij zijn ze dan best gewillig.
Of ben ik in de war met Dublin/Ierland enzo?
quote:[voorspelbaar]Daar heb jij geen drank voor nodig![/voorspelbaar]Op woensdag 20 oktober 2010 20:57 schreef Anne het volgende:
Ik ben blij dat ik geen mongoloïde dingen doe als ik dronken ben zeg.
quote:Geen paniek, ik help je dan wel FFOp woensdag 20 oktober 2010 20:57 schreef Anne het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Ja deden meer mensen maar normaalOp woensdag 20 oktober 2010 20:57 schreef Anne het volgende:
quote:Ik kan er ook slecht tegen.. vrouwen gaan meestal nog wel, maar kerelsOp woensdag 20 oktober 2010 20:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja deden meer mensen maar normaal![]()
Ik heb vaak echt een schurft aan mensen die bezopen zijn.
1 maat van mij is dat ook gewoon vervelend.
quote:Soms mag dat best
quote:Ja, vrouwen valt vaak wel mee, kerels worden echt veel te overmoedig en gaan schreeuwen en ruzie zoeken.Op woensdag 20 oktober 2010 21:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik kan er ook slecht tegen.. vrouwen gaan meestal nog wel, maar kerels
quote:Huh? Ik ga alleen maar nog meer uit mijn nek lullen en vind iedereen aardig.Op woensdag 20 oktober 2010 21:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja, vrouwen valt vaak wel mee, kerels worden echt veel te overmoedig en gaan schreeuwen en ruzie zoeken.
quote:Dat heb ik zonder drank al.Op woensdag 20 oktober 2010 21:06 schreef Duvel het volgende:
[..]
Huh? Ik ga alleen maar nog meer uit mijn nek lullen en vind iedereen aardig.
quote:ja, dat heb ik ook, dat is een goede dronk.Op woensdag 20 oktober 2010 21:06 schreef Duvel het volgende:
[..]
Huh? Ik ga alleen maar nog meer uit mijn nek lullen en vind iedereen aardig.
quote:Soms ben ik wel goed dronken ja.Op woensdag 20 oktober 2010 21:08 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ja, dat heb ik ook, dat is een goede dronk.
quote:Dat soort mensen loop ik altijd met een ruime boog omheen.een slechte dronk is waar ik het net over had.
helaas zien die mensen dat zelf niet en blijven maar zuipen.
quote:Waar is die van?Op woensdag 20 oktober 2010 21:11 schreef Anne het volgende:
Speciaal voor jullie.
Sproetjes (al hebben ze daar met make up overheen zitten poetsen) en
kuiltjes
.
[ afbeelding ]
quote:Mij?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:15 schreef Alfisti het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Evangeline_Lilly
luie flikker
quote:Sorry, maar je haalt het nét niet bij Josh Holloway.Op woensdag 20 oktober 2010 21:18 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb me ook een week niet geschoren en kuiltjes
quote:Hier zit d'r een op de bank die ook kwijlt op die Lost dudeOp woensdag 20 oktober 2010 21:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Sorry, maar je haalt het nét niet bij Josh Holloway..
Ik vind niet veel mannen écht knap, maar een Josh Holloway en Johnny Depp, met allebeikuiltjes
kunnen mij toch wel bekoren.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:20 schreef BaraCuda het volgende:
De kuiltjes van Ilse de Lange vind ik echt geniaal
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:25 schreef BaraCuda het volgende:
Josh Holloway is ook uit lost?![]()
Ik vind het maar een gladjakkerEcht zo'n surfdude
quote:*proest*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:BlondOp woensdag 20 oktober 2010 21:37 schreef BaraCuda het volgende:
google zoeken op belspel gtst
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |