getver wat vroeg in het jaarquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:34 schreef Great.Expectations het volgende:
Pffft.
Morgen gaat het zelfs sneeuwen, schijnt.
Lekker ravotten in de sneeuw.quote:
Niet? Ow.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:01 schreef Vlarp het volgende:
Ang3l?
Je zit niet op Twitter hier heh...
Mopperland lijkt verdacht veel op little big planet!quote:
Ik ben vrij snel interesse verloren.quote:
Och dat is vroeger... Nu gaan we dat niet weer meemakenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:01 schreef Great.Expectations het volgende:
Op 24 oktober 2003 was er een enorme sneeuwbui in het oosten van het land. Ik was toch op weg naar Zwolle en zat er middenin.
Eens, het is geen RPG/adventure ofzo.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben vrij snel interesse verloren.
Super creatief, erg leuke vormgeving... maar heel erg lang achter elkaar kan 't me niet boeien.
Voor ff tussendoor is't leuk
Ik voorzie een strenge winter!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Och dat is vroeger... Nu gaan we dat niet weer meemaken
quote:Bad acne linked to suicidal thoughts in teens. “Oh no, honey! Timmy has a pimple, hide the shotgun!”
Want?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:38 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik voorzie een strenge winter!
Opa G_E heeft in de Enkhuizer Almanak gekeken..quote:
Maar, wel super grappig/origineel.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:38 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Eens, het is geen RPG/adventure ofzo.
Show me!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:46 schreef Ang3l het volgende:
I've lost my powerrrrrrrrrrrrrrrr #Samson
Als het uitkomt citeer ik deze post, en vinden jullie mij een Grote Wijze met een Vooruitziende Blik. En als het niet uitkomt, dan ben je vergeten dat ik ook iets anders heb beweerd.quote:
Maar waar baseer je die verwachting op?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:53 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Als het uitkomt citeer ik deze post, en vinden jullie mij een Grote Wijze met een Vooruitziende Blik. En als het niet uitkomt, dan ben je vergeten dat ik ook iets anders heb beweerd.
Intuïtie.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar waar baseer je die verwachting op?
quote:
Op de rimpels na is 'met dit haar net zo'n babyfacequote:
Of kaal/grijs worden.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 08:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op de rimpels na is 'met dit haar net zo'n babyface
Baard laten groeien dus
Babyface? Ik vind dat dit je een stuk volwassener laat ogen... maar goedquote:Op woensdag 20 oktober 2010 08:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op de rimpels na is 'met dit haar net zo'n babyface
Baard laten groeien dus
Grijze haren heb ik nog niet, behalve in m'n baard een beetjequote:
Ik hoor hier alleen maar dat ik er nu nog jonger uitziequote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Babyface? Ik vind dat dit je een stuk volwassener laat ogen... maar goed
heb je jezelf nu toch laten kortwieken om een serieuzere indruk te geven met je kapsel als MT lid ?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoor hier alleen maar dat ik er nu nog jonger uitzie
Het is zo wenneeeeeeeeeeeeeeeen. Ik kan geen staartje meer, en het kan niet meer achter m'n haren en ik kan er niet meer mee (laten) spelen!
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:22 schreef Ang3l het volgende:
Zeg Bartje en Erik... vanaf vanavond ga ik jullie weer wantrouwen hoor
En trouwens... Misschien was het Peter welquote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:22 schreef Ang3l het volgende:
Zeg Bartje en Erik... vanaf vanavond ga ik jullie weer wantrouwen hoor
Ik vind het heel verdacht dat je dat niet weet...quote:
quote:Spelbreker.
quote:One trick pony
quote:Een knulletje van 19 die denkt dat-ie heel wat is omdat hij een spelletje vaker heeft gespeeld.Op woensdag 20 oktober 2010 20:43 schreef Ang3l het volgende:
Lief hè
Ik vond de vorige ronde zonder die trol timmmm leuker. Wat een chagrijn zeg.
quote:Echt hè?Op woensdag 20 oktober 2010 20:50 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Een knulletje van 19 die denkt dat-ie heel wat is omdat hij een spelletje vaker heeft gespeeld.
quote:Ik zou al zijn gekapt, met zulke kinderachtige spelers.Op woensdag 20 oktober 2010 20:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt hè?
Je had hem vorig spel moeten zien omdat ie te laat was met zich opgeven
quote:BordspellenOp woensdag 20 oktober 2010 20:55 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik zou al zijn gekapt, met zulke kinderachtige spelers.
Dan kun je beter IRL bordspellen doen met leuke mensen.
quote:Ik las eerst Domino, ik dacht huh?
quote:Eens kijken wat dit oplevertOp woensdag 20 oktober 2010 21:09 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb ook vrij sterk de neiging moet ik zeggen.
Eerste ronde ging dat helemaal niet zo.
quote:Ang! ik was werken
quote:OMGOp woensdag 20 oktober 2010 13:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Hallo, lieve, lekkere homo's!
Ik ben PatriQue, en stel mij in het maffia spel kandidaat als burgemeester!
Ik zou het heel erg op prijs stellen als jullie op mij stemmen, want;
Ik zorg voor gratis DRANK
Ik verplicht KARAOKE
Ik ben ROZE
En samen maken wij het hele dorp roze!
Ik hoop dat ik op jullie steun kan rekenen!
Patrick
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 23:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Gaat goed hé hier, het niveau gaat met sprongen vooruit.
quote:Ik vind het gebaar wat-ie maakt zo mooi. Een "oohhhwwwww.... de domheid...."-gebaar.
quote:De welbekende facepalm.Op woensdag 20 oktober 2010 23:28 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik vind het gebaar wat-ie maakt zo mooi. Een "oohhhwwwww.... de domheid...."-gebaar.![]()
quote:Die ja.Op woensdag 20 oktober 2010 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De welbekende facepalm.
[ afbeelding ]
[ http://www.zomfgbbq.com/wp-content/gallery/facepalm/FACEPALM%20-%20Copy.jpg&t=1]afbeelding ]
quote:Ik had al niet verwacht dat ik iets zou missen, daarom had ik ook geen kaartje gekochtOp woensdag 20 oktober 2010 23:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ang3l je hebt niets gemist aan Rocky over the Rainbow, vanwege problemen met rechten hebben ze nieuwe liedjes moeten schrijven op het laatste moment.
Ik vond de liedjes slecht, de spelers deden erg hun best, maar daar kun je niet tegen op spelen.
Wat over bleef was een schunnige show met schuine grappen en veel dildo's
quote:En jij als creatie frank n furter nummer 3Op woensdag 20 oktober 2010 23:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ang3l je hebt niets gemist aan Rocky over the Rainbow, vanwege problemen met rechten hebben ze nieuwe liedjes moeten schrijven op het laatste moment.
Ik vond de liedjes slecht, de spelers deden erg hun best, maar daar kun je niet tegen op spelen.
Wat over bleef was een schunnige show met schuine grappen en veel dildo's
quote:vies zijn ze he?Op donderdag 21 oktober 2010 07:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik weer ook al jaren homo's.
quote:Hoe weet jij dat nou weer?Op donderdag 21 oktober 2010 00:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En jij als creatie frank n furter nummer 3
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 13:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
Zucht moeilijk fokken op mijn HTC.
quote:ja u was gespot door een oud collega van mij die u herkende van onze acties van afgelopen voorjaarOp donderdag 21 oktober 2010 13:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
Zucht moeilijk fokken op mijn HTC.
Maar goed...
Deze keer lag het niet aan mij of mijn gedrag dat ik verkozen werd, het lag aan de plek waar ik zat, die was vooraf ook al ingelicht
quote:mijn faghag had je gezienOp donderdag 21 oktober 2010 13:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weer?
Jij hebt echt overal spionnen.
Ik werd weer het slachtoffer van publieksparticipatie, maar dexe
quote:En dan?...
quote:Whehe, Hara is zeiken, sfeerverpesten en vervelend in de omgang?Op donderdag 21 oktober 2010 14:43 schreef Ang3l het volgende:
O ik ben gelukkig niet de enige die in de knoei ligt met Harajuku, Timmm en Lynda in dat maffiaspel
Blijkbaar vinden de oudgedienden ze ook niet zo leuk, zijn ze altijd aan het zeiken en erg vervelend in de omgang en sfeerverpestend bezig............en gaan ze daarom ook eigenlijk altijd als eerste dood als ze geen SL zijn![]()
Vandaar dat ze zo fanatiek op het burgemeesterschap willen zitten*LOL*
quote:Daar heeft de Sint een broertje dood aan.
quote:Nee dat ben ikOp donderdag 21 oktober 2010 14:57 schreef Peter het volgende:
Whehe, Hara is zeiken, sfeerverpesten en vervelend in de omgang?
quote:Omdat daaromOp donderdag 21 oktober 2010 14:58 schreef Nystiq het volgende:
Waarom niet gewoon een lekkere warme natte kutje i.p.v. een lul in je aars?
quote:Waarom geen paal in je reet?Op donderdag 21 oktober 2010 14:58 schreef Nystiq het volgende:
quote:Eens kijken wie er gelynched wordt door de rest...Op donderdag 21 oktober 2010 15:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dat ben ik
Hara is lief
Maar het werd me wel in de PM-oor geflsuiterd door deze en gene dat die 3 er bijna altijd in 1 van de eerste nachten (moord) /dagen (lynch) uitliggen omdat ze niet zo erg fijn voor de sfeer zijnDaarom wilde Lynda bv al BM worden, omdat ze er altijd nacht 1 uitknalt. Zei ze zelf
Ik vond iig de vorige ronde, tot nu toe, veel leuker
Toen was Hara spelleider en dat deed ze leuk
quote:pijn?Op donderdag 21 oktober 2010 15:05 schreef Nystiq het volgende:
[..]
Waarom pijn als je kan genieten van een kut.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:02 schreef Peter het volgende:
Eens kijken wie er gelynched wordt door de rest...
quote:En ontspaaaan puf puf pufOp donderdag 21 oktober 2010 15:05 schreef Nystiq het volgende:
[..]
quote:Ik ben/was ook wel aan het zuigen...Op donderdag 21 oktober 2010 15:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik! Ik ga d'r nl iets te hard tegenin, tegen de gevestigde orde
quote:Omdat een kut niet in je aars kan.Op donderdag 21 oktober 2010 14:58 schreef Nystiq het volgende:
quote:Zo'n fleshlight wellicht welOp donderdag 21 oktober 2010 17:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat een kut niet in je aars kan.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:05 schreef Nystiq het volgende:
[..]
quote:Het is wel te hopen dat je kut (iets) groter is dan een lul. Anders is het ook pijnlijk lijkt me.
quote:Zeg je nu eigenlijk dat je je wil laten ombouwen?
quote:Net Plato!Op donderdag 21 oktober 2010 17:22 schreef Nystiq het volgende:
Waarom wil je je kont open laten scheuren door een lul als je een kut open kan scheuren met een lekker gevoel.
quote:To scheur of to Be scheurd. That is the question!Op donderdag 21 oktober 2010 17:22 schreef Nystiq het volgende:
Waarom wil je je kont open laten scheuren door een lul als je een kut open kan scheuren met een lekker gevoel.
quote:Oh, die memo heb ik gemist...Op donderdag 21 oktober 2010 17:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee wonderer, je snapt er niets van. Homo's hebben de hele dag, 27/7 een amsterdammer in hun poepert. Allemaal. Stuk voor stuk. Eigenlijk is het één lange pijpleiding.
quote:he double U,
quote:openscheurenOp donderdag 21 oktober 2010 17:22 schreef Nystiq het volgende:
quote:Je hebt een homo-dorp waar een deel lid is van een geheim genoodschap van Gay Vampiers dat 's nachts stiekem bijeenkomt om zich over te geven aan seksuele uitspattingen, orgies & overspel. De rest van het dorp is preuts, vindt dat maar niks en wil die vampiers uitmoorden.
quote:'t kan vast nog véél ergerOp donderdag 21 oktober 2010 19:36 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Je hebt een homo-dorp waar een deel lid is van een geheim genoodschap van Gay Vampiers dat 's nachts stiekem bijeenkomt om zich over te geven aan seksuele uitspattingen, orgies & overspel. De rest van het dorp is preuts, vindt dat maar niks en wil die vampiers uitmoorden.
Zoiets?
quote:Het lijkt me vooral kut.Op donderdag 21 oktober 2010 17:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is wel te hopen dat je kut (iets) groter is dan een lul. Anders is het ook pijnlijk lijkt me.
quote:
quote:Was maar 1 minuut na jouw post hoor...Op donderdag 21 oktober 2010 21:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat een snelle reactie na meer dan een uur.
Hoe gaat het? Lekker aan het typen enzo?
quote:Ja maar dat bedoel ik, ik bedoel dat het de hele tijd stil was en toen dacht ik, ik zeg hallo, en een minuutje later had jij alweer gereageerd.Op donderdag 21 oktober 2010 21:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Was maar 1 minuut na jouw post hoor...
Nee ben lichtelijk aan het knikkebollen...
quote:Ja, waarom zou DAT toch zijn?
quote:En dat da ipv moord en lynchen het bv HIV geven isOp donderdag 21 oktober 2010 19:27 schreef Great.Expectations het volgende:
Misschien moeten we een [homo]-variant gaan spelen van Mafia. De vampieren/weerwolven van het [homo]-topic, of zoiets.
quote:Ja hoor, makkelijkOp donderdag 21 oktober 2010 19:00 schreef Great.Expectations het volgende:
Ang3l, kom jij eigenlijk nog wel aan werken toe, met dat maffiaspel?
quote:Oooh, wat fout!Op donderdag 21 oktober 2010 23:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat da ipv moord en lynchen het bv HIV geven is
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 22:49 schreef Great.Expectations het volgende:
En als ik het goed begrijp is Bartjebart ook maffia?
quote:En dan is 1 persoon het condoomOp donderdag 21 oktober 2010 23:21 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Oooh, wat fout!
Een nieuw bordspel! De Aidspatiënten van Amsterdam!
Ik zie de sinterklaascommercial al voor me.
quote:Ja is die toch fijner ja?Op donderdag 21 oktober 2010 23:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
Toch ligt zo'n aerobed verre van ideaal, geef mij Ang3l's kindermatrasje maar.
Zondag mag ik daar weer op.
quote:De biseksueel: die mag stiekem kijken wie de hiv patienten besmetten, maar moet oppassen niet te worden betrapt.Op donderdag 21 oktober 2010 23:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan is 1 persoon het condoom
Kan iedere avond 1 speler beschermen tegen HIV
En eentje is de hoer: kan 2 personen besmetten
Of de orgiemeester: kan meerdere personen tegelijk besmetten in 1 avond
quote:waarom denk je dat? waarom zeg je dat? Wat heb ik je misdaaahaaan?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 00:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
waarom denk je dat? waarom zeg je dat?
quote:Zoiets post je toch alleen als je Maffia bent en je wilt voordoen als een onschuldige?Op donderdag 21 oktober 2010 20:55 schreef Bartjebart het volgende:
Zijn de maffia families al bezig met het doorgeven van hun kills?
quote:Niet mijn probleem, ik speel niet mee.Wat heb ik je misdaaahaaan?
straks gaan ze me nog echt verdenken ook en dat Erik met z'n BG stem gewoon zorgt dat ik gelyncht wordt...
quote:Whahaha als ik maffia was geweest, dan had ik het toch niet hoeven vragen?Op vrijdag 22 oktober 2010 00:20 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
[..]
Zoiets post je toch alleen als je Maffia bent en je wilt voordoen als een onschuldige?
[..]
Niet mijn probleem, ik speel niet mee.
quote:mannenturnen
quote:is dit weer zoiets zoals Dungeons & Dragons?Op vrijdag 22 oktober 2010 01:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Whahaha als ik maffia was geweest, dan had ik het toch niet hoeven vragen?Zo kan elke vraag dubbelzijdig opgevat worden
Maar als ik de komende ronde gelyncht wordt, kijk ik je nooooooooooit meer aan![]()
quote:Go shit your sheetsOp vrijdag 22 oktober 2010 02:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
is dit weer zoiets zoals Dungeons & Dragons?![]()
enough with this bullshit....
quote:Misschien dat de baas van Angel forum.fok.nl heeft geblokkeerd.
quote:Of hij is nu echt aan het werk!Op vrijdag 22 oktober 2010 12:22 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Misschien dat de baas van Angel forum.fok.nl heeft geblokkeerd.
quote:Zie je, weer schijn ik de enige te zijn die dit hier levend kan houdenOp vrijdag 22 oktober 2010 12:22 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Misschien dat de baas van Angel forum.fok.nl heeft geblokkeerd.
quote:Ik ben altijd aan het werk.
quote:Hier zeikt toch niemand dat je te veel zegt?Op vrijdag 22 oktober 2010 13:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zie je, weer schijn ik de enige te zijn die dit hier levend kan houden
En dan andersom zeiken als ik te veel zeg
Wat moet ik nou?!
quote:
quote:En meteen legt de politie het treinverkeer stil rondom Schiphol. Ik zie een verband!
quote:Ik heb puur persoonlijk gezegd waarom ik jou een goede BM vond.Op vrijdag 22 oktober 2010 13:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een rotspel is Maffia. Nu ben ik verdacht opeens. En er zijn gewoon hints die naar echte moordenaars leiden.
. Alleen omdat Ang3l zijn grote waffel niet kon houden in zijn campagne voor mij als BM
rrrrr.
quote:O ja, iets met Rudy en zoOp vrijdag 22 oktober 2010 13:21 schreef Vlarp het volgende:
Volgens mij is wonderer in België geland
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 13:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom moeten die homo's altijd hun aparte dingen hebben? Ze willen toch gelijk gevonden worden? Dan moeten ze zich ook niet afzonderen bij elke gelegenheid die ze krijgen! Flikker op
!
quote:Maar het is wel leuk juist hele verschillende mensen te hebben in het spelOp vrijdag 22 oktober 2010 13:25 schreef Great.Expectations het volgende:
Een [homo]-maffia is dan toch niet zo'n gek idee? Hier zit iedereen toch al te bitchen.
quote:Dat kunnen we hier toch welOp vrijdag 22 oktober 2010 13:37 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz. Ja.
Want 48 uur wachten op een BM is vervelend!
Dan gaan mensen zich vervelen en ruzien! *LOL*
quote:Ben je volgende week bij Friso?Op vrijdag 22 oktober 2010 13:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom moeten die homo's altijd hun aparte dingen hebben? Ze willen toch gelijk gevonden worden? Dan moeten ze zich ook niet afzonderen bij elke gelegenheid die ze krijgen! Flikker op
!
quote:Oh. Ehm. Weet het nog niet. Zit een drukke tijd aan te komen met tentamens en essays enzo. Even denken nog hoor. Ben jij er wel dan?
quote:Ja dat hebben we sowieso allemaal wel een x gedaan, dus dat is al geweest
quote:Je bent er.Op vrijdag 22 oktober 2010 13:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh. Ehm. Weet het nog niet. Zit een drukke tijd aan te komen met tentamens en essays enzo. Even denken nog hoor. Ben jij er wel dan?
quote:Natuurlijk!!Op vrijdag 22 oktober 2010 13:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh. Ehm. Weet het nog niet. Zit een drukke tijd aan te komen met tentamens en essays enzo. Even denken nog hoor. Ben jij er wel dan?
quote:Uh-oh...Op vrijdag 22 oktober 2010 13:45 schreef Ang3l het volgende:
Barman 1 moet trouwens werken deze Friso.
Barman 2 niet volgens mij.
quote:Dat kun je misschien oplossen door steeds te gaan, ook als mensen niet mee stemmen. En dat je stem steeds de helft minder zwaar mee telt voor iedere ronde die je mist.Op vrijdag 22 oktober 2010 13:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Met maffia wordt natuurlijk wel verwacht dat mensen regelmatig online komen en meedoen. Dat lijkt me nog niet zo makkelijk.
quote:Ik hoorde zondag dat ze al een keer gezoend hebben
quote:Steve heeft op FB aangegeven te gaanOp vrijdag 22 oktober 2010 13:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Natuurlijk!!
Kijkt angstig naar Steve
quote:Nou graag danOp vrijdag 22 oktober 2010 14:00 schreef Ang3l het volgende:
He wat leuk Erik
Moet ik je op de gastenlijst zetten?
quote:JA, DUS KON IK GEEN NEE ZEGGENOp vrijdag 22 oktober 2010 13:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Steve heeft op FB aangegeven te gaan
quote:Ang3l deed een goede poging afgelopen keer
quote:GEEN PROBLEEM ANG3L, DOEN WE!Op vrijdag 22 oktober 2010 14:02 schreef Ang3l het volgende:
HET IS TROUWENS CAPS LOCK DAG.
DAT JULLIE DAT EVEN WETEN HE
quote:Vandaar dat niemand met me wilde zoenen. Ze waren al gebruikt.Op vrijdag 22 oktober 2010 14:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ang3l deed een goede poging afgelopen keer.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 14:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:Je had er godsamme eentje bij jeOp vrijdag 22 oktober 2010 14:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vandaar dat niemand met me wilde zoenen. Ze waren al gebruikt.
quote:Dat bedoel ik, ik moest mijn eigen brood meenemen naar een afhaalrestaurant.Op vrijdag 22 oktober 2010 14:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je had er godsamme eentje bij je
Zeik nou niet dat ik de mannen inpikte!
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 14:10 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Aan de waslijn op het balkon?Op vrijdag 22 oktober 2010 17:06 schreef Ang3l het volgende:
Nog gene 5 min thuis om mijn lange weekend te beginnen (t/m woendag) en de baas hangt al aan de lijn
quote:Of hij is barman in zijn vrije tijd, en wil Ang3l's nummer 3 worden.Op vrijdag 22 oktober 2010 17:18 schreef Peter het volgende:
[..]
Aan de waslijn op het balkon?
Of wil hij meedoen met homo-maffia? ..
quote:Zo'n parkeerplaatspapa?Op vrijdag 22 oktober 2010 17:23 schreef Ang3l het volgende:
Nou volgens mij nietTis meer zo'n nuchtere christelijke achterhoekerd
quote:Dan haal je het een andere avond toch in?Op vrijdag 22 oktober 2010 17:28 schreef Ang3l het volgende:
De onderbuuf kwam me net uitnodigen voor d'r birthdaybash morgen
maar ik kan niet want ik ga naar dat grote 90's feest in het beursgebouw
Hmmz. Jammer. Want de buuv-feestjes zijn wel altijd leuk.
En lekker!(zij en haar man zijn de koks van de Newscafé, New York, Que Pasa, Memories en Ravensdonck)
quote:FijnOp vrijdag 22 oktober 2010 18:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
en als hoogtepunt kiest de prins voor zijn lakei
quote:Nee, zo'n hetero
quote:Ja denk 't welOp vrijdag 22 oktober 2010 17:50 schreef Peter het volgende:
[..]
Dan haal je het een andere avond toch in?
quote:Whyyyyyyyyyy?
quote:Dat zie je al in de eerste 10 minuten, het gaat ook niet zo om het verhaal
quote:Welke film? Black Sheep?Op vrijdag 22 oktober 2010 18:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
Wauw!!! Woorden schieten te kort om deze film te beschrijven, ik werd er in ieder geval heel gelukkig van, wilde het liefst zingend over straat gaan.
Het is wel echt een nichtenfilm, vol homohumor (parkeerplaatsen, flirtende jagers en als hoogtepunt kiest de prins voor zijn lakei) maar hij is naast dat ie dus erg taboedoorbrekend is ook gewoon heel geschikt voor kinderen, de zaal lag dubbel.
hilarische parodie op single ladies de zang is vaak niet zuiver maar ik zag lang niet zo'n originele film
GAAT DAT ZIEN!
quote:'90's feestjes..feest van herkenning.Op vrijdag 22 oktober 2010 17:28 schreef Ang3l het volgende:
De onderbuuf kwam me net uitnodigen voor d'r birthdaybash morgen
maar ik kan niet want ik ga naar dat grote 90's feest in het beursgebouw
Hmmz. Jammer. Want de buuv-feestjes zijn wel altijd leuk.
En lekker!(zij en haar man zijn de koks van de Newscafé, New York, Que Pasa, Memories en Ravensdonck)
quote:Het is toch veel te obvious om dat erbij te zeggen?
quote:ik begrijp je niet. wat is too obvious om dat erbij te zeggen?Op vrijdag 22 oktober 2010 22:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het is toch veel te obvious om dat erbij te zeggen?
Dan is de hele lol ervan af!
quote:
quote:Da's toch echt kei zielig?Op vrijdag 22 oktober 2010 22:09 schreef mike_hunt het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)door_alcohol_en_xtc/
In het Ierse Dublin is in het Clarion Hotel een kangoeroe gestorven nadat het beest op een verjaardagsfeest van iemand die 30 jaar is geworden vol is gegoten met alcohol en er ook zelfs XTC pillen zijn gevoerd aan het beestje. De kangoeroe was gehuurd om te figureren in een zogenaamde grap. Deze grap was dat het beest uit een grote doos zou worden gehaald op het deuntje van Skippy the Bush Kangaroo.![]()
Het verhaal lijkt net op die film met Tom Hanks en die ezel (Bachelor Party)
quote:Dit is zo niet grappigOp vrijdag 22 oktober 2010 22:09 schreef mike_hunt het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)door_alcohol_en_xtc/
In het Ierse Dublin is in het Clarion Hotel een kangoeroe gestorven nadat het beest op een verjaardagsfeest van iemand die 30 jaar is geworden vol is gegoten met alcohol en er ook zelfs XTC pillen zijn gevoerd aan het beestje. De kangoeroe was gehuurd om te figureren in een zogenaamde grap. Deze grap was dat het beest uit een grote doos zou worden gehaald op het deuntje van Skippy the Bush Kangaroo.![]()
Het verhaal lijkt net op die film met Tom Hanks en die ezel (Bachelor Party)
quote:Nou wordt een verhaal verteld over een film, zonder erbij te zeggen over welke film het gaat...Op vrijdag 22 oktober 2010 22:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik begrijp je niet. wat is too obvious om dat erbij te zeggen?
Ik heb het over die horrorfilm met moordende schapen.dus zo niet een nichtenfilm..
quote:Verre van id.
quote:Hoe bedenk je het om zo'n beest dronken te voeren uberhaubt?!Op vrijdag 22 oktober 2010 22:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Verre van id.
Dat soort verhalen kunnen me eeeecht kwaad maken
quote:Ja dat is het ook natuurlijk! Maar het begon met de alcohol...Op vrijdag 22 oktober 2010 23:10 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind de XTC pillen erin nog erger
Dieren kunnen wel een beetje tegen alcohol.
Apen doen het soms zelf, erg schattig
Dan hebben ze overrijp fruit wat al is gaan gisten... slinger waggel boink
quote:je begrijpt natuurlijk dat je dat niet zo maar kan zeggen zonder juicy details.
quote:We willen bewijs zien!Op zaterdag 23 oktober 2010 10:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb Elmo op Times Square gefotografeerd
quote:Kom maar naar Brabant
quote:Ben er bijna!Op zaterdag 23 oktober 2010 11:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, vandaag komt Brabant naar mij toe
quote:Dat is toch altijd het geval?Op zaterdag 23 oktober 2010 11:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, vandaag komt Brabant naar mij toe
quote:Er zijn uitzonderingen... maar ja, Brabant is groter dan Zuid-Holland, dus ik vind het niet meer dan logisch..
quote:Dat duurt toch nog een paar posts?Op zaterdag 23 oktober 2010 13:39 schreef Vlarp het volgende:
Is iedereen bang dat ze zo de lapo hebben zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |