quote:Je hebt een homo-dorp waar een deel lid is van een geheim genoodschap van Gay Vampiers dat 's nachts stiekem bijeenkomt om zich over te geven aan seksuele uitspattingen, orgies & overspel. De rest van het dorp is preuts, vindt dat maar niks en wil die vampiers uitmoorden.
quote:'t kan vast nog véél ergerOp donderdag 21 oktober 2010 19:36 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Je hebt een homo-dorp waar een deel lid is van een geheim genoodschap van Gay Vampiers dat 's nachts stiekem bijeenkomt om zich over te geven aan seksuele uitspattingen, orgies & overspel. De rest van het dorp is preuts, vindt dat maar niks en wil die vampiers uitmoorden.
Zoiets?
quote:Het lijkt me vooral kut.Op donderdag 21 oktober 2010 17:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is wel te hopen dat je kut (iets) groter is dan een lul. Anders is het ook pijnlijk lijkt me.
quote:
quote:Was maar 1 minuut na jouw post hoor...Op donderdag 21 oktober 2010 21:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat een snelle reactie na meer dan een uur.
Hoe gaat het? Lekker aan het typen enzo?
quote:Ja maar dat bedoel ik, ik bedoel dat het de hele tijd stil was en toen dacht ik, ik zeg hallo, en een minuutje later had jij alweer gereageerd.Op donderdag 21 oktober 2010 21:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Was maar 1 minuut na jouw post hoor...
Nee ben lichtelijk aan het knikkebollen...
quote:Ja, waarom zou DAT toch zijn?
quote:En dat da ipv moord en lynchen het bv HIV geven isOp donderdag 21 oktober 2010 19:27 schreef Great.Expectations het volgende:
Misschien moeten we een [homo]-variant gaan spelen van Mafia. De vampieren/weerwolven van het [homo]-topic, of zoiets.
quote:Ja hoor, makkelijkOp donderdag 21 oktober 2010 19:00 schreef Great.Expectations het volgende:
Ang3l, kom jij eigenlijk nog wel aan werken toe, met dat maffiaspel?
quote:Oooh, wat fout!Op donderdag 21 oktober 2010 23:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat da ipv moord en lynchen het bv HIV geven is
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 22:49 schreef Great.Expectations het volgende:
En als ik het goed begrijp is Bartjebart ook maffia?
quote:En dan is 1 persoon het condoomOp donderdag 21 oktober 2010 23:21 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Oooh, wat fout!
Een nieuw bordspel! De Aidspatiënten van Amsterdam!
Ik zie de sinterklaascommercial al voor me.
quote:Ja is die toch fijner ja?Op donderdag 21 oktober 2010 23:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
Toch ligt zo'n aerobed verre van ideaal, geef mij Ang3l's kindermatrasje maar.
Zondag mag ik daar weer op.
quote:De biseksueel: die mag stiekem kijken wie de hiv patienten besmetten, maar moet oppassen niet te worden betrapt.Op donderdag 21 oktober 2010 23:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan is 1 persoon het condoom
Kan iedere avond 1 speler beschermen tegen HIV
En eentje is de hoer: kan 2 personen besmetten
Of de orgiemeester: kan meerdere personen tegelijk besmetten in 1 avond
quote:waarom denk je dat? waarom zeg je dat? Wat heb ik je misdaaahaaan?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 00:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
waarom denk je dat? waarom zeg je dat?
quote:Zoiets post je toch alleen als je Maffia bent en je wilt voordoen als een onschuldige?Op donderdag 21 oktober 2010 20:55 schreef Bartjebart het volgende:
Zijn de maffia families al bezig met het doorgeven van hun kills?
quote:Niet mijn probleem, ik speel niet mee.Wat heb ik je misdaaahaaan?
straks gaan ze me nog echt verdenken ook en dat Erik met z'n BG stem gewoon zorgt dat ik gelyncht wordt...
quote:Whahaha als ik maffia was geweest, dan had ik het toch niet hoeven vragen?Op vrijdag 22 oktober 2010 00:20 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
[..]
Zoiets post je toch alleen als je Maffia bent en je wilt voordoen als een onschuldige?
[..]
Niet mijn probleem, ik speel niet mee.
quote:mannenturnen
quote:is dit weer zoiets zoals Dungeons & Dragons?Op vrijdag 22 oktober 2010 01:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Whahaha als ik maffia was geweest, dan had ik het toch niet hoeven vragen?Zo kan elke vraag dubbelzijdig opgevat worden
Maar als ik de komende ronde gelyncht wordt, kijk ik je nooooooooooit meer aan![]()
quote:Go shit your sheetsOp vrijdag 22 oktober 2010 02:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
is dit weer zoiets zoals Dungeons & Dragons?![]()
enough with this bullshit....
quote:Misschien dat de baas van Angel forum.fok.nl heeft geblokkeerd.
quote:Of hij is nu echt aan het werk!Op vrijdag 22 oktober 2010 12:22 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Misschien dat de baas van Angel forum.fok.nl heeft geblokkeerd.
quote:Zie je, weer schijn ik de enige te zijn die dit hier levend kan houdenOp vrijdag 22 oktober 2010 12:22 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Misschien dat de baas van Angel forum.fok.nl heeft geblokkeerd.
quote:Ik ben altijd aan het werk.
quote:Hier zeikt toch niemand dat je te veel zegt?Op vrijdag 22 oktober 2010 13:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zie je, weer schijn ik de enige te zijn die dit hier levend kan houden
En dan andersom zeiken als ik te veel zeg
Wat moet ik nou?!
quote:
quote:En meteen legt de politie het treinverkeer stil rondom Schiphol. Ik zie een verband!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |