quote:Nee dat ben ikOp donderdag 21 oktober 2010 14:57 schreef Peter het volgende:
Whehe, Hara is zeiken, sfeerverpesten en vervelend in de omgang?
quote:Omdat daaromOp donderdag 21 oktober 2010 14:58 schreef Nystiq het volgende:
Waarom niet gewoon een lekkere warme natte kutje i.p.v. een lul in je aars?
quote:Waarom geen paal in je reet?Op donderdag 21 oktober 2010 14:58 schreef Nystiq het volgende:
quote:Eens kijken wie er gelynched wordt door de rest...Op donderdag 21 oktober 2010 15:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dat ben ik
Hara is lief
Maar het werd me wel in de PM-oor geflsuiterd door deze en gene dat die 3 er bijna altijd in 1 van de eerste nachten (moord) /dagen (lynch) uitliggen omdat ze niet zo erg fijn voor de sfeer zijnDaarom wilde Lynda bv al BM worden, omdat ze er altijd nacht 1 uitknalt. Zei ze zelf
Ik vond iig de vorige ronde, tot nu toe, veel leuker
Toen was Hara spelleider en dat deed ze leuk
quote:pijn?Op donderdag 21 oktober 2010 15:05 schreef Nystiq het volgende:
[..]
Waarom pijn als je kan genieten van een kut.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:02 schreef Peter het volgende:
Eens kijken wie er gelynched wordt door de rest...
quote:En ontspaaaan puf puf pufOp donderdag 21 oktober 2010 15:05 schreef Nystiq het volgende:
[..]
quote:Ik ben/was ook wel aan het zuigen...Op donderdag 21 oktober 2010 15:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik! Ik ga d'r nl iets te hard tegenin, tegen de gevestigde orde
quote:Omdat een kut niet in je aars kan.Op donderdag 21 oktober 2010 14:58 schreef Nystiq het volgende:
quote:Zo'n fleshlight wellicht welOp donderdag 21 oktober 2010 17:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat een kut niet in je aars kan.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:05 schreef Nystiq het volgende:
[..]
quote:Het is wel te hopen dat je kut (iets) groter is dan een lul. Anders is het ook pijnlijk lijkt me.
quote:Zeg je nu eigenlijk dat je je wil laten ombouwen?
quote:Net Plato!Op donderdag 21 oktober 2010 17:22 schreef Nystiq het volgende:
Waarom wil je je kont open laten scheuren door een lul als je een kut open kan scheuren met een lekker gevoel.
quote:To scheur of to Be scheurd. That is the question!Op donderdag 21 oktober 2010 17:22 schreef Nystiq het volgende:
Waarom wil je je kont open laten scheuren door een lul als je een kut open kan scheuren met een lekker gevoel.
quote:Oh, die memo heb ik gemist...Op donderdag 21 oktober 2010 17:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee wonderer, je snapt er niets van. Homo's hebben de hele dag, 27/7 een amsterdammer in hun poepert. Allemaal. Stuk voor stuk. Eigenlijk is het één lange pijpleiding.
quote:he double U,
quote:openscheurenOp donderdag 21 oktober 2010 17:22 schreef Nystiq het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |