quote:in Budel?
quote:is toch dat panf tegenover psv stadion aan fellenoord?Op zaterdag 23 oktober 2010 16:07 schreef Ang3l het volgende:
Gister voor het eerst in het Stroomhuis geweest in Eindhoven vanwege de opening van de Dutch Design Week.
Wat een vette locatie is dat zeg!Méééééén!
Heel erg zo'n underground kraakpand sfeertje met 3 zalen (wist niet dat het zo groot was).
Deed me erg aan Berghain in Berlijn denken
Vaker vaker vaker vakeeeer!!!
quote:Bij het beursgebouw en zo jaOp zaterdag 23 oktober 2010 17:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is toch dat panf tegenover psv stadion aan fellenoord?
quote:Klopt.Op zaterdag 23 oktober 2010 16:33 schreef Great.Expectations het volgende:
Je hoeft toch niet meer te tvp'en?
quote:Wat eng nabij.Op zaterdag 23 oktober 2010 16:07 schreef Ang3l het volgende:
Gister voor het eerst in het Stroomhuis geweest in Eindhoven vanwege de opening van de Dutch Design Week.
Wat een vette locatie is dat zeg!Méééééén!
Heel erg zo'n underground kraakpand sfeertje met 3 zalen (wist niet dat het zo groot was).
Deed me erg aan Berghain in Berlijn denken
Vaker vaker vaker vakeeeer!!!
quote:daar wandel ik nog wel eens richitng station, zal ik de volgende keer even speciaal naar je zwaaien
quote:Ik wil ook weer mee doen... heb de nieuwe ronde gemist vanwege NY
quote:de '90's partyOp zaterdag 23 oktober 2010 18:44 schreef Ang3l het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ik ga dadelijk naar DUne
quote:Geweldige stad... zoveel moois gezienOp zaterdag 23 oktober 2010 21:58 schreef mike_hunt het volgende:
Vulture is ook weer terug. Hoe was NY?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |