abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87821722
Mosko wil Jansen nu als getuige oproepen nav dit artikel in de Pers. Hij wil zijn betoog voor niet-ontvankelijkheid van het OM hiermee versterken. Daarover wordt nu overlegd door OM en rechtbank, beide apart uiteraard ;)
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 09:38:51 #204
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_87821753
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 09:36 schreef freako het volgende:

[..]

Ik vermoed dat ze schorsen omdat Mosko Jansen wil horen over dat etentje.

http://www.trouw.nl/nieuw(...)m_raadsheer_hof.html
Heeft Bessems dat op zijn geweten omdat hij fout geciteerd zou zijn :))
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 09:38:59 #205
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_87821756
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 09:37 schreef Consurechter het volgende:
Mosko wil Jansen nu als getuige oproepen nav dit artikel in de Pers. Hij wil zijn betoog voor niet-ontvankelijkheid van het OM hiermee versterken.
Waarom is het in dat geval relevant dat een rechter van het gerechtshof tegen Jansen heeft gezegd dat hij het eens is met een vonnis dat hij zelf heeft geschreven?
pi_87821818
BRON DE TELEGRAAF

DEN HAAG - Bram Moszkowicz wil arabist Hans Jansen opnieuw als getuige horen nadat er vrijdag in De Pers een artikel verscheen over een eetclubje van Jansen waar ook Tom Schalke, een raadsheer van het hof, aanwezig was
Schalke, van het gerechtshof in Amsterdam, zou tijdens dat etentje hebben gezegd dat het goed was dat Wilders werd vervolgd. De raadsheer maakte deel uit van het hof dat het Openbaar Ministerie opdracht gaf Wilders te vervolgen.
Volgens Jansen stuurde Schalken het gesprek steeds richting het proces tegen Wilders. Schalken probeerde Jansen „te overtuigen van de juistheid van zijn beslissing Wilders voor de rechtbank te slepen”, zegt Jansen zelf.

Wilders twittert daarover vrijdag: „Dagblad de Pers: Raadsheer Schalken van Hof Amsterdam probeert getuige-deskundige Hans Jansen tijdens diner te beïnvloeden. Maffiapraktijken.”

Schalke, van het gerechtshof in Amsterdam, zou tijdens dat etentje hebben gezegd dat het goed was dat Wilders werd vervolgd. De raadsheer maakte deel uit van het hof dat het Openbaar Ministerie opdracht gaf Wilders te vervolgen.

Volgens Jansen stuurde Schalken het gesprek steeds richting het proces tegen Wilders. Schalken probeerde Jansen „te overtuigen van de juistheid van zijn beslissing Wilders voor de rechtbank te slepen”, zegt Jansen zelf.

Wilders twittert daarover vrijdag: „Dagblad de Pers: Raadsheer Schalken van Hof Amsterdam probeert getuige-deskundige Hans Jansen tijdens diner te beïnvloeden. Maffiapraktijken.”
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 09:43:58 #207
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_87821898
Ik vraag me wel af of het een reden kan zijn voor niet-ontvankelijkheid van het OM dat een raadsheer die verder geen lid is van OM of rechtbank iets onoirbaars heeft gedaan. Als die al iets onoirbaars heeft gedaan.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 09:46:34 #208
3542 Gia
User under construction
pi_87821951
Wat ik in de hele zaak raar vind is dat men Wilders kwalijk neemt dat mensen door zijn uitspraken gaan haten en gaan discrimineren, terwijl het eigenlijk andersom is.

Er waren mensen die een hekel hadden aan crimineel moslimtuig en daardoor ontstond discriminatie. Bazen die geen marokkanen meer in dienst nemen, bijvoorbeeld. Dit wordt van kwaad tot erger en 'men' wil dat er wat aan gedaan wordt. Dus, je zoekt naar een politiek persoon die er wat aan wil doen. Daardoor was er destijds een Fortuyn en daarom is er nu een Wilders. Dit zijn woordvoerders van de mensen bij wie onvrede speelt, een Wilders vertegenwoordigt al deze mensen.

Er was eerst discriminatie en onvrede als gevolg van misdragingen van moslimjeugd en fout beleid in Den Haag, ook niet te vergeten. Daarna kwam Wilders.
pi_87821993
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 09:38 schreef freako het volgende:

[..]

Waarom is het in dat geval relevant dat een rechter van het gerechtshof tegen Jansen heeft gezegd dat hij het eens is met een vonnis dat hij zelf heeft geschreven?
Het is relevant dat de rechter een getuige-deskundige heeft geprobeerd te beinvloeden
pi_87822047
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 09:43 schreef Pool het volgende:
Ik vraag me wel af of het een reden kan zijn voor niet-ontvankelijkheid van het OM dat een raadsheer die verder geen lid is van OM of rechtbank iets onoirbaars heeft gedaan. Als die al iets onoirbaars heeft gedaan.
Dat vraag ik me ook af, het tast de positie van het OM of de getuige verder niet aan. Het leidt enkel tot het verwijderen van de getuigenis, maar dat wil de verdediging ook niet lijkt me.
pi_87822064
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 09:46 schreef Gia het volgende:
Wat ik in de hele zaak raar vind is dat men Wilders kwalijk neemt dat mensen door zijn uitspraken gaan haten en gaan discrimineren, terwijl het eigenlijk andersom is.

Er waren mensen die een hekel hadden aan crimineel moslimtuig en daardoor ontstond discriminatie. Bazen die geen marokkanen meer in dienst nemen, bijvoorbeeld. Dit wordt van kwaad tot erger en 'men' wil dat er wat aan gedaan wordt. Dus, je zoekt naar een politiek persoon die er wat aan wil doen. Daardoor was er destijds een Fortuyn en daarom is er nu een Wilders. Dit zijn woordvoerders van de mensen bij wie onvrede speelt, een Wilders vertegenwoordigt al deze mensen.

Er was eerst discriminatie en onvrede als gevolg van misdragingen van moslimjeugd en fout beleid in Den Haag, ook niet te vergeten. Daarna kwam Wilders.
Ja het begrip causaal verband is vooral bij de klagende partijen niet bekend.
pi_87822138
rechtbank besluit vandaag niet over bovengenoemde zaak Jansen, Brammetje vraagt net 15 min. schorsing
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 10:01:32 #213
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_87822334
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 09:46 schreef Gia het volgende:

Precies Gia. Ik stelde al eerder het kip en het ei verhaal. En ook al is dat soms in harde bewoordingen. Wilders kanaliseert al die gevoelens en onvrede. Als je het doorvoert, stelt hij 50 jaar wanbeleid aan de orde t.o.v. immigranten. En immigranten zijn boos omdat onrechtmatig verkregen privileges aan banden zouden worden gelegd.
Snooker is top!!!
pi_87822360
In ieder geval weer niet zo'n "handige" actie voor de beeldvorming.
pi_87822636
Dat meisje was gisteren te gast bij P&W. Ze stelde dat ze niet verantwoordelijk is voor wat een andere Marokkaan uitspookt. Tegelijkertijd stelde ze wel dat Wilders verantwoordelijk is wat een Tokkie tegen haar zegt.
pi_87822698
Wow, dit is een leuke truuk :) wrakingsverzoek.
pi_87822724
Dit was te verwachten
pi_87822742
Wat me overigens wel enigszins verbaasd is dat Wilders zich op zijn zwijgrecht beroept, maar wél vrolijk twittert over de rechtzaak...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_87822748
Hij wraakt weer de rechtbank _O-
pi_87822777
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 10:17 schreef DDDDDaaf het volgende:
Wat me overigens wel enigszins verbaasd is dat Wilders zich op zijn zwijgrecht beroept, maar wél vrolijk twittert over de rechtzaak...
Waarom? Het recht om te zwijgen is wat anders dan het recht om te spreken als burger/politicus.
pi_87822814
12:00 uur pas weer verder. Wordt je ook krankjorum van, van al dat wraken en schorsen.
pi_87822822
Kansloze exercitie, dit wordt gewoon afwezen. De getuige biedt geen ondersteuning voor het beoogde doel, namelijk een niet-ontvankelijk verklaring van het OM.
  † In Memoriam † vrijdag 22 oktober 2010 @ 10:21:14 #223
43556 miss_dynastie
pi_87822860
Mevrouw OM schrok ook opeens wakker, leek het :P
pi_87822886
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 10:17 schreef DDDDDaaf het volgende:
De rechtszaal is niet het platform waar Wilders zich wil laten horen. Hij is van mening dat zijn uitspraken daar niet horen en heeft daarin waarschijnlijk ook nog gelijk in ook.
pi_87822887
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 10:19 schreef Consurechter het volgende:
Kansloze exercitie, dit wordt gewoon afwezen. De getuige biedt geen ondersteuning voor het beoogde doel, namelijk een niet-ontvankelijk verklaring van het OM.
Het versterkt wel het beeld van een politiek proces, terecht of onterecht doet daarbij niet echt ter zake.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 10:23:02 #226
3542 Gia
User under construction
pi_87822906
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 10:01 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Precies Gia. Ik stelde al eerder het kip en het ei verhaal. En ook al is dat soms in harde bewoordingen. Wilders kanaliseert al die gevoelens en onvrede. Als je het doorvoert, stelt hij 50 jaar wanbeleid aan de orde t.o.v. immigranten. En immigranten zijn boos omdat onrechtmatig verkregen privileges aan banden zouden worden gelegd.
Tja, en El Moumni herhaalde alleen wat in de Koran staat en werd daarom vrijgesproken.
Wilders herhaalt en vertegenwoordigt heel veel mensen. Maar dat zou dan niet mogen?
pi_87822908
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 10:17 schreef StephanL het volgende:
Hij wraakt weer de rechtbank _O-
Ze zijn ook wel "onhandig" geweest om de eigen bewoordingen te gebruiken. Voor de beeldvorming is het gewoon slecht dat er zo'n openingen geboden worden.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 10:23:10 #228
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_87822910
kansloos of niet. Moscowitsz geeft, zeker de publieke opinie, de kans om alle schijn van partijdigheid weg te nemen.
Snooker is top!!!
  † In Memoriam † vrijdag 22 oktober 2010 @ 10:25:31 #229
43556 miss_dynastie
pi_87822969
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 10:23 schreef sunny16947 het volgende:
kansloos of niet. Moscowitsz geeft, zeker de publieke opinie, de kans om alle schijn van partijdigheid weg te nemen.
De enige manier om de publieke opinie tevreden te stellen is wraken, denk ik. Hier klets je je als rechtbank onmogelijk meer uit tegen leken, nu doorgaan betekent dat veel mensen zullen zeggen: zie je wel, een partijdig, politiek proces.
pi_87822993
Alles wat jij vindt is een realiteit
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 10:30:37 #231
3542 Gia
User under construction
pi_87823118
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 10:13 schreef Mylene het volgende:
Dat meisje was gisteren te gast bij P&W. Ze stelde dat ze niet verantwoordelijk is voor wat een andere Marokkaan uitspookt. Tegelijkertijd stelde ze wel dat Wilders verantwoordelijk is wat een Tokkie tegen haar zegt.
Inderdaad, dat zeiden wij hier ook al tegen haar, maar ze hoorde ons niet. De muts.

http://pauwenwitteman.var(...)c4c635e2e83ea5a23ab2

Ongeveer 2.09, 2.46 en 2.53

Een man in de straat rijdt op haar in en roept haar na dat Wilders gelijk heeft en dat ze op moet rotten.
- dus dat ligt aan Wilders, want die man roept dat toch!!
Jeroen: 'Ja maar er zijn natuurlijk ook allerhande toestanden die marokkanen uithalen!'
- Ja maar daar ben IK niet voor verantwoordelijk.

Waarom is Wilders wel verantwoordelijk voor wat die man doet?
pi_87823138
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 10:22 schreef HiZ het volgende:

[..]

Het versterkt wel het beeld van een politiek proces, terecht of onterecht doet daarbij niet echt ter zake.
Daar heb je zonder meer gelijk in. Het gaat de publieke opinie ernstig beinvloeden in het voordeel van wilders.
Krantenartikelen van de volgende strekking:
Moszkowicz wraakt rechtbank opnieuw
Moszkowicz wraakt de rechtbank opnieuw omdat ze de verdediging een getuige hebben geweigerd. [situatie schets]. Moszkowicz is van mening dat het weigeren van een getuige die van elementair belang is voor de verdediging de schijn van partijdigheid wekt. Zeker nu de getuige de vooringenomenheid van het gerechtshof wilde aantonen en tevens dat een rechter heeft geprobeerd een opgeroepen getuige heeft geprobeerd te beinvloeden.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 10:35:30 #233
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_87823240
Hm, ik vraag me af of ze het op deze manier wel af gaan krijgen vandaag. Als de rechtbank gewraakt wordt natuurlijk sowieso niet, maar ook bij afwijzing zullen ze nieuwe data moeten gaan plannen vrees ik.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 10:38:06 #234
3542 Gia
User under construction
pi_87823322
Het komt op mij allemaal over alsof ze zoveel mogelijk mensen proberen te overtuigen van hun gelijk, om Wilders maar veroordeeld te krijgen. Voor de goede lieve vrede in Nederland? Om een beledigde (gevoel) bevolkingsgroep tevreden te stellen?

Dat is dan toch geen eerlijk proces!!
pi_87823332
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 10:35 schreef Pool het volgende:
Hm, ik vraag me af of ze het op deze manier wel af gaan krijgen vandaag. Als de rechtbank gewraakt wordt natuurlijk sowieso niet, maar ook bij afwijzing zullen ze nieuwe data moeten gaan plannen vrees ik.
Ok
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 10:38:51 #236
3542 Gia
User under construction
pi_87823343
quote:
Och, alleen maar nog meer leuke tv-momenten.
Met oudjaar een avondvullend programma, van de hoogtepunten!!
pi_87823353
quote:
Dat denk ik sowieso. De wrakingskamer zal waarschijnlijk pas maandag uitspraak doen. Dus waarschijnlijk gaan ze dinsdag of woensdag dan verder.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 10:40:51 #238
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_87823395
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 10:30 schreef Gia het volgende:

[..]

Inderdaad, dat zeiden wij hier ook al tegen haar, maar ze hoorde ons niet. De muts.

http://pauwenwitteman.var(...)c4c635e2e83ea5a23ab2

Ongeveer 2.09, 2.46 en 2.53

Een man in de straat rijdt op haar in en roept haar na dat Wilders gelijk heeft en dat ze op moet rotten.
- dus dat ligt aan Wilders, want die man roept dat toch!!
Jeroen: 'Ja maar er zijn natuurlijk ook allerhande toestanden die marokkanen uithalen!'
- Ja maar daar ben IK niet voor verantwoordelijk.

Waarom is Wilders wel verantwoordelijk voor wat die man doet?
Je snapt wel dat daar enig verschil tussen zit? Dat meisje is slechts qua afkomst met de andere Marokkanen verbonden en roept op geen enkele manier op tot criminaliteit en praat dat ook niet goed. Zij is dus niet verantwoordelijker voor andere Marokkanen dan jij en ik.

Wilders roept met zijn partij wél actief op tot allerlei discriminerende maatregelen en is actief bezig met de negatieve beeldvorming van de moslims als groep. Dat mag hij doen, maar andersom mag iemand hem wel degelijk op de consequenties van dergelijk gedrag wijzen.

Maar goed, het was een heel helder verhaal van dat meisje gisteren bij P&W. Haar moeder heeft geen hoofd, maar een kop, waarop ze geen doek draagt, maar een vod. Maar Gia vindt het allemaal prima natuurlijk. Weet je inmiddels al wat een tenlastelegging is? :*
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 10:44:05 #239
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_87823483
Je kunt je ook afvragen waarom Jansen dat juist nu openbaart.
quote:
20 oktober 2010
Voor maandagavond 3 mei 2010 nodigde de activist Bertus Hendriks me te eten uit. Bertus is de ziel van het Palestina-comité. Ik ken hem al sinds 1963. Niemand kan zo mooi over het leed van de Palestijnen vertellen als Bertus. Boven een handvol glazen bier heeft Bertus me ooit uitgelegd dat het Palestijnse probleem hem eigenlijk niet zo veel kan schelen. Het gaat er om, legde hij me uit, want ik ben een ‘burgerlijk element van een voorbije generatie’, om via het lot der Palestijnen de mondiale structuren van uitbuiting bloot te leggen. Kortom, een goede vriend van wie je een eetuitnodiging niet in de wind slaat.

Er zouden nog ‘een paar vrienden’ van hem komen. Bij eetpartijen in beschaafde kringen is dat niet ongebruikelijk. Het leek Bertus wel leuk als we wat over de islam zouden praten, en ja, ook over het Wildersproces. Ik zou donderdag 6 mei in dit proces als getuige-deskundige verhoord worden, als ik het goed begrepen had over: ‘de inhoud van de koran en de sharia’ voor zo ver die in dit proces van toepassing of belang zou zijn.

Dat verhoor was nodig, zoals later bleek, omdat de rechtbank, naar mijn indruk, zich niet kon voorstellen dat de dingen waarvan Geert Wilders zei dat ze in de koran stonden ook daadwerkelijk in de koran stonden. Het is moeilijk ‘nee’ te zeggen tegen een oude vriend die je al bijna veertig jaar kent. Ik zei dus ‘ja’. Binnenskamers mag er immers nog steeds vrij gedacht en veel gezegd worden.

Ik ben altijd wat te vroeg, of eigenlijk precies op tijd. Dat is een wat boerse gewoonte die uit onzekerheid is geboren. De tweede gast die arriveerde was niemand minder dan ene Mr Tom Schalken. Deze begroette mij minzaam en knoopte een gesprek aan over de islam. Waar kende ik de naam van die man toch van? Ineens wist ik het. Hij was een van de leden van de kamer van het Amsterdamse Gerechtshof die had bevolen om Geert Wilders voor de Rechtbank van Amsterdam te brengen voor haatzaaien, discriminatie en groepsbelediging.

Ik vroeg hem of ik in zijn bijzijn wel vrijuit kon spreken. Hij had immers al eerder iemand die over de islam gesproken had, voor de rechter gebracht. Dit leidde tot verontwaardiging bij de bekwame jurist. Ik zei mijn gastheer dat ik nu vertrok, omdat het zinloos is een gesprek te voeren wanneer er iemand bij zit die de macht heeft je te laten opsluiten als het gesprek hem niet bevalt. De stemming sloeg wat om.

Na enig aandringen mijnerzijds garandeerde Mr Tom Schalken mij dat hij mij niet zou aanklagen of laten oppakken voor wat ik die avond zou zeggen. Ik was blij met die garantie. Het gesprek over zijn toezegging had ongeveer twintig minuten in beslag genomen. Inmiddels waren de andere gasten ook gearriveerd.

Mr Schalken vroeg vervolgens van mij dezelfde garantie. Die heb ik niet gegeven, met het formele argument dat ik niet beschik over de bevoegdheid om iemand op te pakken. Ik hoop maar dat ik mijn boosheid goed verborgen heb. Het was een paar dagen voordat ik naar de rechtbank moest voor mijn getuigenis. Het voorgerecht werd opgediend. Dit eetpartijtje leek me niet langer nog leuk.

Mevrouw Hendriks had mooi gekookt, maar het smaakte niet. Behalve ikzelf waren de andere eters allen notabelen van de PvdA en GroenLinks. Een aantal hunner bovendien werkzaam bij Justitie. Mr Schalken was dan ook niet de enige magistraat die meetafelde.

Toch had de avond ook wel vrolijk makende kanten. Af en toe deed Mr Tom Schalken een poging vriendelijk tegen mij te zijn, en knoopte hij joviaal een goed gesprek aan. Steeds weer stuurde hij het gesprek naar het Wilders-proces. Een werkeloze acteur had die pogingen tot vriendelijkheid en bonhomie beter gespeeld. Hij probeerde me te overtuigen van de juistheid van zijn beslissing Wilders voor de Rechtbank in Amsterdam te slepen. Schalken, die ook emeritus-hoogleraar is, aan de Vrije Universiteit, de universiteit van Balkenende, Rouvoet en Bos, liet weten dat het wetenschappelijk gezien een ‘machtig interessante casus’ was, waar ‘deksels goed’ over moest worden doorgedacht, en die ‘allerlei perspectieven’ bood.

Ah, ik begreep het. Het is dus geen proces, daar aan de Parnassusweg, maar meer een academische werkgroep. Meer een studentikoze pleit-oefening dan een serieus strafproces voor grote mensen. Met voor de grap een zwaar bedreigde politicus als proefkonijn. ‘Mondiale structuren blootleggen’. Inderdaad, een leuke hobby.

HansJansen
Snooker is top!!!
  Moderator vrijdag 22 oktober 2010 @ 10:49:14 #240
236264 crew  capricia
pi_87823630
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 10:44 schreef sunny16947 het volgende:
Je kunt je ook afvragen waarom Jansen dat juist nu openbaart.
[..]

Jansen is toch een vrind van Wilders?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 10:50:13 #241
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_87823666
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 10:40 schreef Pool het volgende:

[..]

Je snapt wel dat daar enig verschil tussen zit? Dat meisje is slechts qua afkomst met de andere Marokkanen verbonden en roept op geen enkele manier op tot criminaliteit en praat dat ook niet goed. Zij is dus niet verantwoordelijker voor andere Marokkanen dan jij en ik.

Wilders roept met zijn partij wél actief op tot allerlei discriminerende maatregelen en is actief bezig met de negatieve beeldvorming van de moslims als groep. Dat mag hij doen, maar andersom mag iemand hem wel degelijk op de consequenties van dergelijk gedrag wijzen.

Maar goed, het was een heel helder verhaal van dat meisje gisteren bij P&W. Haar moeder heeft geen hoofd, maar een kop, waarop ze geen doek draagt, maar een vod. Maar Gia vindt het allemaal prima natuurlijk. Weet je inmiddels al wat een tenlastelegging is? :*
Dan kun je ook de media ter verantwoording roepen die elke overtreding van marokkanen vetgedrukt plubiceert.
Alle rapporten over criminele activiteiten van Marokkanen.

Tokkie kan net zo goed roepen "de telegraaf zegt het" of "het CBS heeft gelijk" "Fortuyn zei het".

Misschien wordt Fortuyn nog wel postuum gedaagd. :{
Snooker is top!!!
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 10:56:29 #242
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_87823834
Dit stukje in het blog vindt ik ook nog eens frappant.

quote:
Mevrouw Hendriks had mooi gekookt, maar het smaakte niet. Behalve ikzelf waren de andere eters allen notabelen van de PvdA en GroenLinks. Een aantal hunner bovendien werkzaam bij Justitie. Mr Schalken was dan ook niet de enige magistraat die meetafelde.
Snooker is top!!!
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 11:02:11 #243
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_87824142
Wat een kontverhaal van Moszkowicz, en van Jansen. Maar het zal er allicht goed ingaan bij de achterban bij wie immers de kont en het hoofd niet te onderscheiden is wat betreft wat eruit komt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 11:09:38 #245
3542 Gia
User under construction
pi_87824278
quote:
Zo zie jij dat. Veel Nederlanders geven de Islam, de koran, de schuld van het gedrag van die jongens, dus ja, indirect iedereen die in dat boekje gelooft.
quote:
Wilders roept met zijn partij wél actief op tot allerlei discriminerende maatregelen en is actief bezig met de negatieve beeldvorming van de moslims als groep.
Nee, dat doet hij niet. Hij roept mensen niet op om moslims te verwonden, aan te vallen of uit te schelden. Hij verwoordt wat bij veel mensen speelt en wil daar op een democratische manier wat aan doen. En dat moet mogen in een democratisch land als Nederland. De meeste stemmen gelden, weet je wel?
quote:
Maar goed, het was een heel helder verhaal van dat meisje gisteren bij P&W. Haar moeder heeft geen hoofd, maar een kop, waarop ze geen doek draagt, maar een vod. Maar Gia vindt het allemaal prima natuurlijk.
Dat hele kopvodden verhaal is sowieso een heel andere discussie. Dat is aangehaald omdat Bos toen zei dat er geen 'heilige huisjes' waren. Tja, toen begon Wilders over het invoeren van de kopvoddentax en bleek dat er toch wél 'heilige huisjes' waren.

Maar goed, dan nog roept Wilders daar niet mee op om actie te ondernemen tegen moslims. Hij wil op democratische wijze actie ondernemen, zelf, om een verdere verislamisering van de maatschappij te stoppen. En dat mag, via wetgeving. Leer er mee leven, zou ik zo zeggen.
pi_87824404
Om 12 uur gaat het proces weer verder :)
pi_87824462
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 10:50 schreef sunny16947 het volgende:
Dan kun je ook de media ter verantwoording roepen die elke overtreding van marokkanen vetgedrukt plubiceert.
Op zich zou ik er wel voor zijn om valse berichtgeving wat dat betreft strafbaar te stellen.

Nu is de strafbaarheid geconcentreerd rond belediging, en beschermt zo de lange tenen. Daar ben ik tegen. Maar net zoals je een individu kunt beledigen, is het ook strafbaar om een persoson te belasteren of smaad te plegen. Dwz, een valse beschuldiging te uiten. Bij smaad en laster is de vrijheid van meningsuiting niet in het geding, er wordt immers iemand valselijk een concreet feit verweten.

Als je dan het valselijk beschuldigen van een groep ook strafbaar stelt, dan heb je ook geen conflict met de vrijheid van meningsuiting.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 11:17:57 #248
3542 Gia
User under construction
pi_87824515
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 11:16 schreef Weltschmerz het volgende:
Op zich zou ik er wel voor zijn om valse berichtgeving wat dat betreft strafbaar te stellen.
Ik heb niet de indruk dat Sunny het had over 'valse' berichtgeving.
pi_87825213
Zitting wrakingskamer uitgesteld tot half 1.

BRON http://twitter.com/SaskiaBelleman
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 11:49:01 #250
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_87825651
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 10:13 schreef Mylene het volgende:
En dat kan niet ofzo?
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 11:54:37 #251
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_87825854
Ik heb het niet over "valse" berichtgeving, maar over de koppen die met name berichten van "Marokkaanse jongeren" hebben dit en dat gedaan. Door steeds de etnische afkomst te vermelden roep je ook dat antigevoel op.
Snooker is top!!!
pi_87825930
quote:
Wilders roept met zijn partij wél actief op tot allerlei discriminerende maatregelen
Niet mee eens. Wilders wil ervoor zorgen dat die mensen zich wat beter aanpassen en niet met hun eigen cultuur aan de wandel gaan.
Dat dat soms met rigoureuze voorstellen moet gebeuren is omdat die allochtonen ook hun cultuur rigoureus uiten. We zitten met allemaal culturen in dit land. Maar geen enkele cultuur wordt zo opgedrongen als de islam. Mensen willen dat niet. Klaar.

Het is net als bij jou thuis. Je hebt 10 slaapkamers. In 8 ervan vertoeven mensen met een andere afkomst en cultuur/religie. Die willen dat uiten. Dat kunnen ze prima doen in hun slaapkamer. De 9de geef je aan een moslim. Die wil het ook uiten maar doet dat ook in de gemeenschappelijke ruimten zoals de woonkamer en keuken. Die eist ie op.
Daar ben jij ook snel klaar mee.

Nu snap ik wel dat anit-Wilders aanhangers dit voorbeeld willen aangrijpen alsof ik bedoel dat moslims alle openbare ruimten in Nederland opeisen.... nee. Het gaat om het opdringerige gedrag.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 11:57:29 #253
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_87825988
quote:
Maar geen enkele cultuur wordt zo opgedrongen als de islam.
:? Hoe wordt de islam jou opgedrongen?
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_87826028
Wat een heerlijk proces is dit zeg.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_87826053
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 11:54 schreef sunny16947 het volgende:
Ik heb het niet over "valse" berichtgeving, maar over de koppen die met name berichten van "Marokkaanse jongeren" hebben dit en dat gedaan. Door steeds de etnische afkomst te vermelden roep je ook dat antigevoel op.
Je wil dat we met zijn allen maar onder het tapijt schuiven dat die mensen overmatig vertegenwoordigd zijn in de criminaliteit?
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:01:18 #256
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_87826143
Zoals leefbaar Rotterdam over de halal maaltijden. Sorensen zegt: Varkensvlees is geschrapt. We hebben 180 verschillende nationaliteiten in de stad. Moeten we dan voor iedereen apart eten aanbieden of is het gewoon, naar nederlands gebruik, eten wat de pot schaft.
Snooker is top!!!
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:03:20 #257
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_87826218
Als Katholieken bv. op vrijdag geen vlees willen/mogen eten, worden dan alle slagers verboden hun winkel te openen op vrijdag?
Snooker is top!!!
pi_87826310
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 11:57 schreef Gebraden_Wombat het volgende:

[..]

:? Hoe wordt de islam jou opgedrongen?
- je stoot je tenen aan een moskee als je niet uitkijkt (overdreven, maar je begrijpt me wel)
- hoofddoekjes en de overdreven discussie erover dat we die moeten accdepteren
- openbare ruimten die moeten voldoen aan de korte lontjes van moslims
- werkgevers die zich moeten schikken aan de gebruiken
- restaurants die keuze moeten bieden voor islamitisch voer
- grote hoeveelheden subsidies om maar die cultuur in stand te houden op allerlei gebieden
- feestdagen
- etc.

Vertel me eens of andere culturen/religies dit ook afdwingen zoals het Boeddhisme, Taoïsme, Jodendom etc. etc. Je kunt je kont nog niet keren of er is wel weer stront aan de knikker.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:09:14 #259
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_87826427
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 11:56 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Niet mee eens. Wilders wil ervoor zorgen dat die mensen zich wat beter aanpassen en niet met hun eigen cultuur aan de wandel gaan.
Dat dat soms met rigoureuze voorstellen moet gebeuren is omdat die allochtonen ook hun cultuur rigoureus uiten. We zitten met allemaal culturen in dit land. Maar geen enkele cultuur wordt zo opgedrongen als de islam. Mensen willen dat niet. Klaar.

Het is net als bij jou thuis. Je hebt 10 slaapkamers. In 8 ervan vertoeven mensen met een andere afkomst en cultuur/religie. Die willen dat uiten. Dat kunnen ze prima doen in hun slaapkamer. De 9de geef je aan een moslim. Die wil het ook uiten maar doet dat ook in de gemeenschappelijke ruimten zoals de woonkamer en keuken. Die eist ie op.
Daar ben jij ook snel klaar mee.

Nu snap ik wel dat anit-Wilders aanhangers dit voorbeeld willen aangrijpen alsof ik bedoel dat moslims alle openbare ruimten in Nederland opeisen.... nee. Het gaat om het opdringerige gedrag.
En hoe heeft dat meisje dat gisteren bij P&W zat jou precies iets opgedrongen? En hoe heeft ze die kerel iets opgedrongen die op haar inreed en haar toeriep dat Wilders gelijk heeft en ze mag oprotten? En hoe heeft ze die mensen iets opgedrongen die bij het reisbureau kwamen en zeiden dat ze Marokkanen haten, terwijl ze dit meisje voor zich hadden zitten als medewerkster?

Het is ook niet voor niets dat de PVV de hoogste percentages stemmen haalt in de allerblankste dorpen, zoals Volendam en St. Willebrord. Die mensen zien alleen op SBS en horen van Wilders hoe verschrikkelijk moslims allemaal zijn.
pi_87826473
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 12:09 schreef Pool het volgende:

[..]

En hoe heeft dat meisje dat gisteren bij P&W zat jou precies iets opgedrongen? En hoe heeft ze die kerel iets opgedrongen die op haar inreed en haar toeriep dat Wilders gelijk heeft en ze mag oprotten? En hoe heeft ze die mensen iets opgedrongen die bij het reisbureau kwamen en zeiden dat ze Marokkanen haten, terwijl ze dit meisje voor zich hadden zitten als medewerkster?
Ik heb het niet over dat meisje. Ik heb het specifiek over die uitspraak van je zoals gequote.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:13:04 #261
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_87826544
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 12:10 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Ik heb het niet over dat meisje. Ik heb het specifiek over die uitspraak van je zoals gequote.
Ik had het wel over dat meisje en op die uitspraak die je hebt gequote reageerde je zelf ook niet; het is in ieder geval geen weerlegging van het feit dat de PVV oproept tot discriminerende maatregelen.
pi_87826607
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 12:13 schreef Pool het volgende:

[..]

Ik had het wel over dat meisje en op die uitspraak die je hebt gequote reageerde je zelf ook niet; het is in ieder geval geen weerlegging van het feit dat de PVV oproept tot discriminerende maatregelen.
Wat boeit mij dat.
Ik haal uit je verhaal met meningen 1 mening van je eruit en ga daar op in.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:15:00 #263
198365 Morendo
The Real Deal
pi_87826611
quote:

[..]

En hoe heeft dat meisje dat gisteren bij P&W zat jou precies iets opgedrongen? En hoe heeft ze die kerel iets opgedrongen die op haar inreed en haar toeriep dat Wilders gelijk heeft en ze mag oprotten?
Ik sluit niet uit dat mevrouw een jokkebrok is. Buitengewoon onwaarschijnlijk dat bovenstaands werkelijk heeft plaatsgevonden.
quote:
En hoe heeft ze die mensen iets opgedrongen die bij het reisbureau kwamen en zeiden dat ze Marokkanen haten, terwijl ze dit meisje voor zich hadden zitten als medewerkster?
Dit bedoel ik nu: wie gaat er gaat in godsnaam op vakantie naar Marokko toe, als je een hekel hebt aan Marokkanen? "Ja, ik zoek een nieuwe auto. Alles behalve een Opel. Laten we eerst maar eens naar de Opel-dealer toe". Haar 15 minutes of fame kan ik haar echter niet ontzeggen, wat dat betreft heeft ze het goed gedaan.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_87826625
quote:
Het is ook niet voor niets dat de PVV de hoogste percentages stemmen haalt in de allerblankste dorpen, zoals Volendam en St. Willebrord. Die mensen zien alleen op SBS en horen van Wilders hoe verschrikkelijk moslims allemaal zijn.
Doe eens niet zielig met je generalisering en bekrompen opvatting.
pi_87826748
Het is net alsof een bepaalde groep Marokkanen zelf niets uitspoken. Het is me net iets teveel de slachtofferrol uithangen. Nederlandse hoer en meer van dat hoor je ook zo vaak in het uitgaansleven als die jochies met hun vieze tengels aan je lijf zitten en je er wat van zegt of negeert.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:19:31 #266
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_87826753
Ik klaag de media aan. Die hebben het verhaal in de wereld geholpen dat alle blondjes dom zijn. Dit maakt dat ik geen werk kan vinden. Op straat wordt nageroepen "hé blonde doos neuken?"
Snooker is top!!!
pi_87826801
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 11:54 schreef sunny16947 het volgende:
Er is ook valse berichtgeving. Zie bijvoorbeeld dit:

quote:
Hondje doodgeschopt
door Marie-Thérèse Roosendaal
AMSTERDAM - Het weerloze hondje van de 75-jarige mevrouw Van der Meer is door Marokkaanse reljongeren in Amsterdam helemaal in elkaar getrapt. "Ze riepen 'honden zijn vies, wij vreten ze op'. En ze schopten haar keihard tegen de muur."

Mevrouw van der Meer en haar hondjes. "Ze riepen 'honden zijn vies, wij vreten ze op'. En ze schopten haar zo tegen de muur. Haar nekje was opengescheurd." Foto: Richard Mouw
Please Wait ...

De Amsterdamse bejaarde zegt heus niet terug te schrikken voor een stelletje snotapen. "Maar dit zijn geen straatschoffies meer." Ze wijst op haar twee aangelijnde keffertjes: "Hun moeder, een oud beestje, hebben ze vorig jaar in elkaar geschopt. Tegen die groep kon ik alleen niks doen. Het was verschrikkelijk. Haar nekje was open gescheurd, ze gaf bloed over. Een half jaar later is ze overleden. Die beestjes zijn als kinderen voor me, waarom doen die jongens dat? Ik haat ze. Na tienen laat ik mijn hondjes niet meer uit. Hoe dat nou straks in de winter moet, als het vroeg donker is..."
Behalve dat de kop de lading niet dekt, geloof ik er verder ook niet zoveel van. Maar het zet wel een beeld neer. Als je dat bij een individu doet, is dat onder omstandigheden strafbaar. Maar als je een bevolkingsgroep belastert, is het dat niet.

Dat zou ik liever strafbaar zien dan beleding. Dat beschermt immers lange tenen, terwijl de strafbaarheid van smaad en laster de waarheid beschermt. Een valse beschuldiging strafbaar stellen tast de vrijheid van meningsuiting niet aan, een verbod op belediging wel.
pi_87826838
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 12:19 schreef Mylene het volgende:
Het is net alsof een bepaalde groep Marokkanen zelf niets uitspoken. Het is me net iets teveel de slachtofferrol uithangen. Nederlandse hoer en meer van dat hoor je ook zo vaak in het uitgaansleven als die jochies met hun vieze tengels aan je lijf zitten en je er wat van zegt of negeert.
Klopt. Voor de camera of politie hebben zij het nou net nooooit gedaan.
Er moet ergens een groepje Marokkanen zijn die heel het land doortrekken... :')
pi_87826910
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 12:21 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Er is ook valse berichtgeving. Zie bijvoorbeeld dit:
[..]

Behalve dat de kop de lading niet dekt, geloof ik er verder ook niet zoveel van.
Ah, je gelooft het niet. Maar is het bewezen onzin dan?
Ga wat nuttigs doen met je aannames. Dit is niks
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:25:51 #270
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_87826991
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 12:15 schreef Morendo het volgende:

[..]

Ik sluit niet uit dat mevrouw een jokkebrok is. Buitengewoon onwaarschijnlijk dat bovenstaands werkelijk heeft plaatsgevonden.
[..]

Dit bedoel ik nu: wie gaat er gaat in godsnaam op vakantie naar Marokko toe, als je een hekel hebt aan Marokkanen? "Ja, ik zoek een nieuwe auto. Alles behalve een Opel. Laten we eerst maar eens naar de Opel-dealer toe". Haar 15 minutes of fame kan ik haar echter niet ontzeggen, wat dat betreft heeft ze het goed gedaan.
Dit is het dus precies hè. Als een Marokkaanse iets op televisie zegt dat niet goed bevalt, dan noemen we haar op voorhand maar een jokkebrok. Want het kán natuurlijk niet waar zijn wat ze zegt. Waarschijnlijk is alle graffiti op moskeeën ook gewoon door de moslims zelf neergezet, want "echte" Nederlanders zouden zoiets nooit doen.

Als een Nederlandse vrouw beweert dat haar hondje door kwajongens is opgehangen, dan wordt de hele allochtone wereld al direct veroordeeld en is het kwaad al geschied als een paar dagen later blijkt dat het verhaal klets was. Hondje opgehangen bij overval gehandicapte vrouw
pi_87827102
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 12:25 schreef Pool het volgende:

[..]

Dit is het dus precies hè. Als een Marokkaanse iets op televisie zegt dat niet goed bevalt, dan noemen we haar op voorhand maar een jokkebrok.
Als een PVV'er iets op TV zegt, ongeacht wat, noem jij diegene een idioot/tokkie.
Pot, ketel, pikzwart.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:31:14 #272
198365 Morendo
The Real Deal
pi_87827199
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 12:25 schreef Pool het volgende:

[..]

Dit is het dus precies hè. Als een Marokkaanse iets op televisie zegt dat niet goed bevalt, dan noemen we haar op voorhand maar een jokkebrok. Want het kán natuurlijk niet waar zijn wat ze zegt.
Met betrekking tot déze Marokkaanse gaat die vlieger op inderdaad.
Die Lebenslust bringt dich um.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:32:36 #273
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_87827247
FF denken. Een mevrouw stapt een reisbureau binnen en wil naar Marokko. Staat voor het bureau van deze marokkaans uitziende dame. Stelt dat ze niet van Marokkanen houdt, een hekel heeft aan marokkanen. Pas daarna onthult de reisbureau dame dat zij zelf van Marokkaanse afkomst is.
Hoezo voelt deze dame zich bij voorbaat beledigd?
Snooker is top!!!
pi_87827397
'Ik begrijp dat u meneer Wilders bent?'

Waar komt deze man vandaan? :{
pi_87827561
Mozko geeft de rechters eventjes een draai om de oren.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:43:21 #276
241662 Jian
Well, well, well
pi_87827622
En binnen, jammer de (interessante) ochtend gemist.
pi_87827833
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 12:43 schreef Jian het volgende:
En binnen, jammer de (interessante) ochtend gemist.
Je hebt wat gemist, gewoon teruglezen.
En er komt nog veel meer boven water. :Y
pi_87827883
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 12:49 schreef hondjes het volgende:

[..]

Je hebt wat gemist, gewoon teruglezen.
En er komt nog veel meer boven water. :Y
dat blonde vrouwtje kijkt echt niet vrolijk, of zal ze bij zich zelf denken, nou Bram je bent echt een top advocaat
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:55:33 #279
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_87828063
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 12:05 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

- je stoot je tenen aan een moskee als je niet uitkijkt (overdreven, maar je begrijpt me wel)
- hoofddoekjes en de overdreven discussie erover dat we die moeten accdepteren
- openbare ruimten die moeten voldoen aan de korte lontjes van moslims
- werkgevers die zich moeten schikken aan de gebruiken
- restaurants die keuze moeten bieden voor islamitisch voer
- grote hoeveelheden subsidies om maar die cultuur in stand te houden op allerlei gebieden
- feestdagen
- etc.

Vertel me eens of andere culturen/religies dit ook afdwingen zoals het Boeddhisme, Taoïsme, Jodendom etc. etc. Je kunt je kont nog niet keren of er is wel weer stront aan de knikker.
Als je je aan deze punten al stoort (waarbij je de helft ook nog schromelijk overdrijft en moedwillig misrepresenteert, dus blijkbaar moet je heel hard zoeken) kan ik je de vriendelijke suggestie doen om te emigreren. De samenleving is niet maakbaar, mensen hebben tegenwoordig vrijheden, en jouw jaren-30 utopie zal, gelukkig, nooit meer terugkomen.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  † In Memoriam † vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:57:36 #280
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_87828124
Ah, het etentje met de getuige is aan de beurt.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:59:38 #281
241662 Jian
Well, well, well
pi_87828179
"Bram kan het de mensen in het land niet meer uitleggen!" De schijn van een politiek proces glanst meer dan ooit!
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:59:55 #282
182871 Telates
Heer van Thebe
pi_87828188
Mosko doet dit wel prachtig hoor. Dat quasi nonchalant, vertrouwelijk op zijn katheder leunen om sympathiek over te komen. Heerlijk :)
pi_87828219
Gelukkig kan er ook nog gelachen worden.
pi_87828229
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 12:55 schreef eleusis het volgende:

[..]

Als je je aan deze punten al stoort (waarbij je de helft ook nog schromelijk overdrijft en moedwillig misrepresenteert, dus blijkbaar moet je heel hard zoeken) kan ik je de vriendelijke suggestie doen om te emigreren. De samenleving is niet maakbaar, mensen hebben tegenwoordig vrijheden, en jouw jaren-30 utopie zal, gelukkig, nooit meer terugkomen.
Dat ligt voor iedereen anders he? Het opvallende is dat links hierin denkt alleenrecht te hebben hoe erover gedacht moet worden en hoe andersdenkenden weggezet mogen worden.
Het is een feest.
pi_87828233
:o zag Wilders ook gezellig meelachen, he he het is toch een mens :X
pi_87828241
Haha. Ik kijk ook naar de TV en herken meneer Jansen _O-
pi_87828276
Hehe, deze man heeft humor.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_87828295
Hij heeft hier wel een punt, zeg ik als leek. Een raadsheer die met een getuige de rechtszaak - weliswaar niet inhoudelijk - bespreekt.
pi_87828310
wat een acteur die Bram, vind hem top
pi_87828346
Woohoot... die zat. Bram is op dreef en heeft zojuist 5 zetten gewonnen.
  † In Memoriam † vrijdag 22 oktober 2010 @ 13:04:46 #291
135305 beequeen
Lost.
pi_87828350
Wat is er aan azijn nog zuur te maken. Moszko is goed bezig. w/
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 13:06:33 #292
305216 Nipples
Wat kijk je lief
pi_87828399
100% genieten om hier getuige van te zijn. :9
3 keer links is ook rechts
pi_87828431
Ah, Moszko neemt nu direct maar alles mee. :D
pi_87828443
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 13:04 schreef Wijze_appel het volgende:
Woohoot... die zat. Bram is op dreef en heeft zojuist 5 zetten gewonnen.
:?
pi_87828459
Bram _O_
pi_87828494
Jansen is natuurlijk wel een charlatan eerste klas, die man is niet te vertrouwen.
pi_87828521
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 13:09 schreef Sloggi het volgende:
Jansen is natuurlijk wel een charlatan eerste klas, die man is niet te vertrouwen.
Dat is irrelevant in deze.
  † In Memoriam † vrijdag 22 oktober 2010 @ 13:10:09 #298
135305 beequeen
Lost.
pi_87828527
Dit moet toch ook consequenties voor Schalken hebben?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_87828563
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 13:10 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Dat is irrelevant in deze.
Geen idee. De wraking is natuurlijk gebaseerd op het verhaal van Jansen.
pi_87828568
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 13:10 schreef beequeen het volgende:
Dit moet toch ook consequenties voor Schalken hebben?
ik weet het niet, maar kan Bram ook Schalken oproepen|???
pi_87828599
hahah en er tussen door nog iemand gezondheid wensen als die niest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')