quote:Als een PVV'er iets op TV zegt, ongeacht wat, noem jij diegene een idioot/tokkie.Op vrijdag 22 oktober 2010 12:25 schreef Pool het volgende:
[..]
Dit is het dus precies hè. Als een Marokkaanse iets op televisie zegt dat niet goed bevalt, dan noemen we haar op voorhand maar een jokkebrok.
quote:Met betrekking tot déze Marokkaanse gaat die vlieger op inderdaad.Op vrijdag 22 oktober 2010 12:25 schreef Pool het volgende:
[..]
Dit is het dus precies hè. Als een Marokkaanse iets op televisie zegt dat niet goed bevalt, dan noemen we haar op voorhand maar een jokkebrok. Want het kán natuurlijk niet waar zijn wat ze zegt.
quote:Je hebt wat gemist, gewoon teruglezen.Op vrijdag 22 oktober 2010 12:43 schreef Jian het volgende:
En binnen, jammer de (interessante) ochtend gemist.
quote:dat blonde vrouwtje kijkt echt niet vrolijk, of zal ze bij zich zelf denken, nou Bram je bent echt een top advocaatOp vrijdag 22 oktober 2010 12:49 schreef hondjes het volgende:
[..]
Je hebt wat gemist, gewoon teruglezen.
En er komt nog veel meer boven water.
quote:Als je je aan deze punten al stoort (waarbij je de helft ook nog schromelijk overdrijft en moedwillig misrepresenteert, dus blijkbaar moet je heel hard zoeken) kan ik je de vriendelijke suggestie doen om te emigreren. De samenleving is niet maakbaar, mensen hebben tegenwoordig vrijheden, en jouw jaren-30 utopie zal, gelukkig, nooit meer terugkomen.Op vrijdag 22 oktober 2010 12:05 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
- je stoot je tenen aan een moskee als je niet uitkijkt (overdreven, maar je begrijpt me wel)
- hoofddoekjes en de overdreven discussie erover dat we die moeten accdepteren
- openbare ruimten die moeten voldoen aan de korte lontjes van moslims
- werkgevers die zich moeten schikken aan de gebruiken
- restaurants die keuze moeten bieden voor islamitisch voer
- grote hoeveelheden subsidies om maar die cultuur in stand te houden op allerlei gebieden
- feestdagen
- etc.
Vertel me eens of andere culturen/religies dit ook afdwingen zoals het Boeddhisme, Taoïsme, Jodendom etc. etc. Je kunt je kont nog niet keren of er is wel weer stront aan de knikker.
quote:Dat ligt voor iedereen anders he? Het opvallende is dat links hierin denkt alleenrecht te hebben hoe erover gedacht moet worden en hoe andersdenkenden weggezet mogen worden.Op vrijdag 22 oktober 2010 12:55 schreef eleusis het volgende:
[..]
Als je je aan deze punten al stoort (waarbij je de helft ook nog schromelijk overdrijft en moedwillig misrepresenteert, dus blijkbaar moet je heel hard zoeken) kan ik je de vriendelijke suggestie doen om te emigreren. De samenleving is niet maakbaar, mensen hebben tegenwoordig vrijheden, en jouw jaren-30 utopie zal, gelukkig, nooit meer terugkomen.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 13:04 schreef Wijze_appel het volgende:
Woohoot... die zat. Bram is op dreef en heeft zojuist 5 zetten gewonnen.
quote:Dat is irrelevant in deze.Op vrijdag 22 oktober 2010 13:09 schreef Sloggi het volgende:
Jansen is natuurlijk wel een charlatan eerste klas, die man is niet te vertrouwen.
quote:ik weet het niet, maar kan Bram ook Schalken oproepen|???Op vrijdag 22 oktober 2010 13:10 schreef beequeen het volgende:
Dit moet toch ook consequenties voor Schalken hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |