abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 11:54:37 #251
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_87825854
Ik heb het niet over "valse" berichtgeving, maar over de koppen die met name berichten van "Marokkaanse jongeren" hebben dit en dat gedaan. Door steeds de etnische afkomst te vermelden roep je ook dat antigevoel op.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_87825930
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 10:40 schreef Pool het volgende:
Wilders roept met zijn partij wél actief op tot allerlei discriminerende maatregelen
Niet mee eens. Wilders wil ervoor zorgen dat die mensen zich wat beter aanpassen en niet met hun eigen cultuur aan de wandel gaan.
Dat dat soms met rigoureuze voorstellen moet gebeuren is omdat die allochtonen ook hun cultuur rigoureus uiten. We zitten met allemaal culturen in dit land. Maar geen enkele cultuur wordt zo opgedrongen als de islam. Mensen willen dat niet. Klaar.

Het is net als bij jou thuis. Je hebt 10 slaapkamers. In 8 ervan vertoeven mensen met een andere afkomst en cultuur/religie. Die willen dat uiten. Dat kunnen ze prima doen in hun slaapkamer. De 9de geef je aan een moslim. Die wil het ook uiten maar doet dat ook in de gemeenschappelijke ruimten zoals de woonkamer en keuken. Die eist ie op.
Daar ben jij ook snel klaar mee.

Nu snap ik wel dat anit-Wilders aanhangers dit voorbeeld willen aangrijpen alsof ik bedoel dat moslims alle openbare ruimten in Nederland opeisen.... nee. Het gaat om het opdringerige gedrag.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 11:57:29 #253
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_87825988
quote:
Maar geen enkele cultuur wordt zo opgedrongen als de islam.
:? Hoe wordt de islam jou opgedrongen?
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_87826028
Wat een heerlijk proces is dit zeg.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_87826053
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 11:54 schreef sunny16947 het volgende:
Ik heb het niet over "valse" berichtgeving, maar over de koppen die met name berichten van "Marokkaanse jongeren" hebben dit en dat gedaan. Door steeds de etnische afkomst te vermelden roep je ook dat antigevoel op.
Je wil dat we met zijn allen maar onder het tapijt schuiven dat die mensen overmatig vertegenwoordigd zijn in de criminaliteit?
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:01:18 #256
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_87826143
Zoals leefbaar Rotterdam over de halal maaltijden. Sorensen zegt: Varkensvlees is geschrapt. We hebben 180 verschillende nationaliteiten in de stad. Moeten we dan voor iedereen apart eten aanbieden of is het gewoon, naar nederlands gebruik, eten wat de pot schaft.
Snooker is top!!!
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:03:20 #257
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_87826218
Als Katholieken bv. op vrijdag geen vlees willen/mogen eten, worden dan alle slagers verboden hun winkel te openen op vrijdag?
Snooker is top!!!
pi_87826310
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 11:57 schreef Gebraden_Wombat het volgende:

[..]

:? Hoe wordt de islam jou opgedrongen?
- je stoot je tenen aan een moskee als je niet uitkijkt (overdreven, maar je begrijpt me wel)
- hoofddoekjes en de overdreven discussie erover dat we die moeten accdepteren
- openbare ruimten die moeten voldoen aan de korte lontjes van moslims
- werkgevers die zich moeten schikken aan de gebruiken
- restaurants die keuze moeten bieden voor islamitisch voer
- grote hoeveelheden subsidies om maar die cultuur in stand te houden op allerlei gebieden
- feestdagen
- etc.

Vertel me eens of andere culturen/religies dit ook afdwingen zoals het Boeddhisme, Taoïsme, Jodendom etc. etc. Je kunt je kont nog niet keren of er is wel weer stront aan de knikker.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:09:14 #259
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_87826427
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 11:56 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Niet mee eens. Wilders wil ervoor zorgen dat die mensen zich wat beter aanpassen en niet met hun eigen cultuur aan de wandel gaan.
Dat dat soms met rigoureuze voorstellen moet gebeuren is omdat die allochtonen ook hun cultuur rigoureus uiten. We zitten met allemaal culturen in dit land. Maar geen enkele cultuur wordt zo opgedrongen als de islam. Mensen willen dat niet. Klaar.

Het is net als bij jou thuis. Je hebt 10 slaapkamers. In 8 ervan vertoeven mensen met een andere afkomst en cultuur/religie. Die willen dat uiten. Dat kunnen ze prima doen in hun slaapkamer. De 9de geef je aan een moslim. Die wil het ook uiten maar doet dat ook in de gemeenschappelijke ruimten zoals de woonkamer en keuken. Die eist ie op.
Daar ben jij ook snel klaar mee.

Nu snap ik wel dat anit-Wilders aanhangers dit voorbeeld willen aangrijpen alsof ik bedoel dat moslims alle openbare ruimten in Nederland opeisen.... nee. Het gaat om het opdringerige gedrag.
En hoe heeft dat meisje dat gisteren bij P&W zat jou precies iets opgedrongen? En hoe heeft ze die kerel iets opgedrongen die op haar inreed en haar toeriep dat Wilders gelijk heeft en ze mag oprotten? En hoe heeft ze die mensen iets opgedrongen die bij het reisbureau kwamen en zeiden dat ze Marokkanen haten, terwijl ze dit meisje voor zich hadden zitten als medewerkster?

Het is ook niet voor niets dat de PVV de hoogste percentages stemmen haalt in de allerblankste dorpen, zoals Volendam en St. Willebrord. Die mensen zien alleen op SBS en horen van Wilders hoe verschrikkelijk moslims allemaal zijn.
pi_87826473
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 12:09 schreef Pool het volgende:

[..]

En hoe heeft dat meisje dat gisteren bij P&W zat jou precies iets opgedrongen? En hoe heeft ze die kerel iets opgedrongen die op haar inreed en haar toeriep dat Wilders gelijk heeft en ze mag oprotten? En hoe heeft ze die mensen iets opgedrongen die bij het reisbureau kwamen en zeiden dat ze Marokkanen haten, terwijl ze dit meisje voor zich hadden zitten als medewerkster?
Ik heb het niet over dat meisje. Ik heb het specifiek over die uitspraak van je zoals gequote.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:13:04 #261
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_87826544
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 12:10 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Ik heb het niet over dat meisje. Ik heb het specifiek over die uitspraak van je zoals gequote.
Ik had het wel over dat meisje en op die uitspraak die je hebt gequote reageerde je zelf ook niet; het is in ieder geval geen weerlegging van het feit dat de PVV oproept tot discriminerende maatregelen.
pi_87826607
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 12:13 schreef Pool het volgende:

[..]

Ik had het wel over dat meisje en op die uitspraak die je hebt gequote reageerde je zelf ook niet; het is in ieder geval geen weerlegging van het feit dat de PVV oproept tot discriminerende maatregelen.
Wat boeit mij dat.
Ik haal uit je verhaal met meningen 1 mening van je eruit en ga daar op in.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:15:00 #263
198365 Morendo
The Real Deal
pi_87826611
quote:

[..]

En hoe heeft dat meisje dat gisteren bij P&W zat jou precies iets opgedrongen? En hoe heeft ze die kerel iets opgedrongen die op haar inreed en haar toeriep dat Wilders gelijk heeft en ze mag oprotten?
Ik sluit niet uit dat mevrouw een jokkebrok is. Buitengewoon onwaarschijnlijk dat bovenstaands werkelijk heeft plaatsgevonden.
quote:
En hoe heeft ze die mensen iets opgedrongen die bij het reisbureau kwamen en zeiden dat ze Marokkanen haten, terwijl ze dit meisje voor zich hadden zitten als medewerkster?
Dit bedoel ik nu: wie gaat er gaat in godsnaam op vakantie naar Marokko toe, als je een hekel hebt aan Marokkanen? "Ja, ik zoek een nieuwe auto. Alles behalve een Opel. Laten we eerst maar eens naar de Opel-dealer toe". Haar 15 minutes of fame kan ik haar echter niet ontzeggen, wat dat betreft heeft ze het goed gedaan.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_87826625
quote:
Het is ook niet voor niets dat de PVV de hoogste percentages stemmen haalt in de allerblankste dorpen, zoals Volendam en St. Willebrord. Die mensen zien alleen op SBS en horen van Wilders hoe verschrikkelijk moslims allemaal zijn.
Doe eens niet zielig met je generalisering en bekrompen opvatting.
pi_87826748
Het is net alsof een bepaalde groep Marokkanen zelf niets uitspoken. Het is me net iets teveel de slachtofferrol uithangen. Nederlandse hoer en meer van dat hoor je ook zo vaak in het uitgaansleven als die jochies met hun vieze tengels aan je lijf zitten en je er wat van zegt of negeert.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:19:31 #266
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_87826753
Ik klaag de media aan. Die hebben het verhaal in de wereld geholpen dat alle blondjes dom zijn. Dit maakt dat ik geen werk kan vinden. Op straat wordt nageroepen "hé blonde doos neuken?"
Snooker is top!!!
pi_87826801
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 11:54 schreef sunny16947 het volgende:
Er is ook valse berichtgeving. Zie bijvoorbeeld dit:

quote:
Hondje doodgeschopt
door Marie-Thérèse Roosendaal
AMSTERDAM - Het weerloze hondje van de 75-jarige mevrouw Van der Meer is door Marokkaanse reljongeren in Amsterdam helemaal in elkaar getrapt. "Ze riepen 'honden zijn vies, wij vreten ze op'. En ze schopten haar keihard tegen de muur."

Mevrouw van der Meer en haar hondjes. "Ze riepen 'honden zijn vies, wij vreten ze op'. En ze schopten haar zo tegen de muur. Haar nekje was opengescheurd." Foto: Richard Mouw
Please Wait ...

De Amsterdamse bejaarde zegt heus niet terug te schrikken voor een stelletje snotapen. "Maar dit zijn geen straatschoffies meer." Ze wijst op haar twee aangelijnde keffertjes: "Hun moeder, een oud beestje, hebben ze vorig jaar in elkaar geschopt. Tegen die groep kon ik alleen niks doen. Het was verschrikkelijk. Haar nekje was open gescheurd, ze gaf bloed over. Een half jaar later is ze overleden. Die beestjes zijn als kinderen voor me, waarom doen die jongens dat? Ik haat ze. Na tienen laat ik mijn hondjes niet meer uit. Hoe dat nou straks in de winter moet, als het vroeg donker is..."
Behalve dat de kop de lading niet dekt, geloof ik er verder ook niet zoveel van. Maar het zet wel een beeld neer. Als je dat bij een individu doet, is dat onder omstandigheden strafbaar. Maar als je een bevolkingsgroep belastert, is het dat niet.

Dat zou ik liever strafbaar zien dan beleding. Dat beschermt immers lange tenen, terwijl de strafbaarheid van smaad en laster de waarheid beschermt. Een valse beschuldiging strafbaar stellen tast de vrijheid van meningsuiting niet aan, een verbod op belediging wel.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_87826838
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 12:19 schreef Mylene het volgende:
Het is net alsof een bepaalde groep Marokkanen zelf niets uitspoken. Het is me net iets teveel de slachtofferrol uithangen. Nederlandse hoer en meer van dat hoor je ook zo vaak in het uitgaansleven als die jochies met hun vieze tengels aan je lijf zitten en je er wat van zegt of negeert.
Klopt. Voor de camera of politie hebben zij het nou net nooooit gedaan.
Er moet ergens een groepje Marokkanen zijn die heel het land doortrekken... :')
pi_87826910
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 12:21 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Er is ook valse berichtgeving. Zie bijvoorbeeld dit:
[..]

Behalve dat de kop de lading niet dekt, geloof ik er verder ook niet zoveel van.
Ah, je gelooft het niet. Maar is het bewezen onzin dan?
Ga wat nuttigs doen met je aannames. Dit is niks
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:25:51 #270
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_87826991
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 12:15 schreef Morendo het volgende:

[..]

Ik sluit niet uit dat mevrouw een jokkebrok is. Buitengewoon onwaarschijnlijk dat bovenstaands werkelijk heeft plaatsgevonden.
[..]

Dit bedoel ik nu: wie gaat er gaat in godsnaam op vakantie naar Marokko toe, als je een hekel hebt aan Marokkanen? "Ja, ik zoek een nieuwe auto. Alles behalve een Opel. Laten we eerst maar eens naar de Opel-dealer toe". Haar 15 minutes of fame kan ik haar echter niet ontzeggen, wat dat betreft heeft ze het goed gedaan.
Dit is het dus precies hè. Als een Marokkaanse iets op televisie zegt dat niet goed bevalt, dan noemen we haar op voorhand maar een jokkebrok. Want het kán natuurlijk niet waar zijn wat ze zegt. Waarschijnlijk is alle graffiti op moskeeën ook gewoon door de moslims zelf neergezet, want "echte" Nederlanders zouden zoiets nooit doen.

Als een Nederlandse vrouw beweert dat haar hondje door kwajongens is opgehangen, dan wordt de hele allochtone wereld al direct veroordeeld en is het kwaad al geschied als een paar dagen later blijkt dat het verhaal klets was. Hondje opgehangen bij overval gehandicapte vrouw
pi_87827102
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 12:25 schreef Pool het volgende:

[..]

Dit is het dus precies hè. Als een Marokkaanse iets op televisie zegt dat niet goed bevalt, dan noemen we haar op voorhand maar een jokkebrok.
Als een PVV'er iets op TV zegt, ongeacht wat, noem jij diegene een idioot/tokkie.
Pot, ketel, pikzwart.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:31:14 #272
198365 Morendo
The Real Deal
pi_87827199
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 12:25 schreef Pool het volgende:

[..]

Dit is het dus precies hè. Als een Marokkaanse iets op televisie zegt dat niet goed bevalt, dan noemen we haar op voorhand maar een jokkebrok. Want het kán natuurlijk niet waar zijn wat ze zegt.
Met betrekking tot déze Marokkaanse gaat die vlieger op inderdaad.
Die Lebenslust bringt dich um.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:32:36 #273
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_87827247
FF denken. Een mevrouw stapt een reisbureau binnen en wil naar Marokko. Staat voor het bureau van deze marokkaans uitziende dame. Stelt dat ze niet van Marokkanen houdt, een hekel heeft aan marokkanen. Pas daarna onthult de reisbureau dame dat zij zelf van Marokkaanse afkomst is.
Hoezo voelt deze dame zich bij voorbaat beledigd?
Snooker is top!!!
pi_87827397
'Ik begrijp dat u meneer Wilders bent?'

Waar komt deze man vandaan? :{
pi_87827561
Mozko geeft de rechters eventjes een draai om de oren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')