SPERMINATORS !!!!!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:21 schreef Apekoek het volgende:
Ja! Stel je voor dat je zaad zou verspillen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan komen ZE je halen!!!
![]()
Tis gewoon een vuile kut kanker hoer !quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:28 schreef tmje het volgende:
Sperma heeft juist een hogere kwaliteit als je regelmatig komt... En van gek worden.... Tja, troll?
Dan komt ze je halen vanwege verspilling van sperma! NET ALS DE KERK!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:29 schreef BaasD het volgende:
[..]
Tis gewoon een vuile kut kanker hoer !
Laten we allemaal gay worden en anussen voblaffen
De gemiddelde priester pompt meer sperma in jongetje dan ik ooit uit mijn leuter gesjord krijg, ook niet echt een nuttige toepassing van zaad.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:30 schreef tmje het volgende:
[..]
Dan komt ze je halen vanwege verspilling van sperma! NET ALS DE KERK!
Er staat niet in de bijbel dat ze geen seks mogen hebben met kleine jongetjesquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:39 schreef Zero17 het volgende:
[..]
De gemiddelde priester pompt meer sperma in jongetje dan ik ooit uit mijn leuter gesjord krijg, ook niet echt een nuttige toepassing van zaad.
Nu moet ik me ook nog schuldig gaan voelen bij elke fapbeurt?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:14 schreef MisterSqueaky het volgende:
Zonder het topic te lezen:
Iedere lozing bevat ongeveer 500 miljoen zaadcellen. Zelfs als je je vriendin (of in jouw geval vrouw, aangezien eea pas na het huwelijk plaats zal vinden) zal bevruchten, gaan er dus 499.999.999 dood zonder nut gehad te hebben.
Hoe vreselijk veel erger is masturbatie toch...
Jups. Voor die ene extra zaadcel die omkomt :pquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:14 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Nu moet ik me ook nog schuldig gaan voelen bij elke fapbeurt?
Ach, 1 zaadcel per lozing zal natuurlijk ook weinig opleveren, maar je punt is duidelijk idd.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:14 schreef MisterSqueaky het volgende:
Zonder het topic te lezen:
Iedere lozing bevat ongeveer 500 miljoen zaadcellen. Zelfs als je als man je vriendin/vrouw zal bevruchten, gaan er dus sowieso 499.999.999 dood zonder nut gehad te hebben.
Hoe vreselijk veel erger is masturbatie toch...
Ja, de isolatiecel of de bijbel.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:16 schreef Daniel1976 het volgende:
Is er ook een vorm van therapie die aansluit op de belevingswereld van TS?
alleen als je in je oog kwaktquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:19 schreef Fanta-stick het volgende:
VAN FAPPEN WORDT JE BLIND DOE HET NIET !DOE HET NIET!
Misschien moet je die link eens openen dan, staan toch genoeg tips in. Ik vind het zelf vooral lachwekkend, maar het is wel serieus bedoeld en als het voor jullie helpt en jullie zijn er gelukkig mee, tja waarom dan niet?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind jullie vrij grof.
Het is toch aan mij en mijn vriend om te bepalen wat wij willen geloven en/of voelen? Ik respecteer het ook dat jullie anders denken, waarom dan zo oordelen over mij?
Ik heb nog geen enkele bruikbare tip gekregen om het masturberen tegen te gaan. Het is niet zo dat ik hem met zijn handen op zijn rug vast wil binden en ik besef best wel dat het heel moeilijk is, daarom wil ik hem zo veel mogelijk steunen en meehelpen oplossingen aandragen.
quote:
En het is toch aan ons om een idee, dat naar onze mening belachelijk is, uit te lachen?quote:Het is toch aan mij en mijn vriend om te bepalen wat wij willen geloven en/of voelen? Ik respecteer het ook dat jullie anders denken, waarom dan zo oordelen over mij?
Die zijn er ook niet.quote:Ik heb nog geen enkele bruikbare tip gekregen om het masturberen tegen te gaan.
quote:Het is niet zo dat ik hem met zijn handen op zijn rug vast wil binden en ik besef best wel dat het heel moeilijk is, daarom wil ik hem zo veel mogelijk steunen en meehelpen oplossingen aandragen.
Geile shit.quote:
Die tips zijn zo langdradig en het zou gewoon zo fijn zijn als er wat gemakkelijkere tips waren. Natuurlijk is hij bereid moeite te doen voor ons geluk, maar als hij er de hele dag aan moet denken, ben ik en is hij alleen maar bang dat de wil erger wordt. Hij is niet verslaafd, dus er niet dagelijks heel veel mee bezig en als hij er nu zo op moet focussen, wordt het niet beter denken wij.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:22 schreef splendor het volgende:
[..]
Misschien moet je die link eens openen dan, staan toch genoeg tips in. Ik vind het zelf vooral lachwekkend, maar het is wel serieus bedoeld en als het voor jullie helpt en jullie zijn er gelukkig mee, tja waarom dan niet?
Word je niet moe van jezelf?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die tips zijn zo langdradig en het zou gewoon zo fijn zijn als er wat gemakkelijkere tips waren. Natuurlijk is hij bereid moeite te doen voor ons geluk, maar als hij er de hele dag aan moet denken, ben ik en is hij alleen maar bang dat de wil erger wordt. Hij is niet verslaafd, dus er niet dagelijks heel veel mee bezig en als hij er nu zo op moet focussen, wordt het niet beter denken wij.
Het zou zo prettig zijn als er een wat simpeler oplossing was dan er constant bij stilstaan, zoals die kauwgom ofzo, maar ik heb geen idee wat ik daarvan kan verwachten.
Ik ben het met je eens TS, als mijn vriend fapt sla ik hem ook ik ben bang dat hij blind wordt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die tips zijn zo langdradig en het zou gewoon zo fijn zijn als er wat gemakkelijkere tips waren. Natuurlijk is hij bereid moeite te doen voor ons geluk, maar als hij er de hele dag aan moet denken, ben ik en is hij alleen maar bang dat de wil erger wordt. Hij is niet verslaafd, dus er niet dagelijks heel veel mee bezig en als hij er nu zo op moet focussen, wordt het niet beter denken wij.
Het zou zo prettig zijn als er een wat simpeler oplossing was dan er constant bij stilstaan, zoals die kauwgom ofzo, maar ik heb geen idee wat ik daarvan kan verwachten.
Gewoon zijn duimen afhakken, dan wordt fappen een stuk kutter.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens TS, als mijn vriend fapt sla ik hem ook ik ben bang dat hij blind wordt.
En ik word achterdochtig als hij weer eens wortels koopt.
Je moet gewoon sambal op zijn heiligdom smeren als hij fapt.
Volgens mij meen je dat niet echt, maar wij hadden zelf serieus zitten denken aan negatieve stimulatie, we zijn alleen bang dat hij dan dadelijk helemaal niet meer durft en moeite krijgt met sex in het algemeen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens TS, als mijn vriend fapt sla ik hem ook ik ben bang dat hij blind wordt.
En ik word achterdochtig als hij weer eens wortels koopt.
Je moet gewoon sambal op zijn heiligdom smeren als hij fapt.
Scherp.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Volgens mij meen je dat niet echt
Ik neem aan dat dit retorisch is.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:32 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Loopt dit nep-topic nog steeds?
Hmm, als je elke keer dat hij wilt fappen met hem neukt is het probleem toch ook opgelost?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Volgens mij meen je dat niet echt, maar wij hadden zelf serieus zitten denken aan negatieve stimulatie, we zijn alleen bang dat hij dan dadelijk helemaal niet meer durft en moeite krijgt met sex in het algemeen.
Dat is nu nog niet aan de orde, maar als we getrouwd zijn, is dat inderdaad een redelijke oplossing.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:34 schreef tmje het volgende:
[..]
Hmm, als je elke keer dat hij wilt fappen met hem neukt is het probleem toch ook opgelost?
Ik meen het wel, want ik wil later gewoon nog kinderen van hem.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Volgens mij meen je dat niet echt, maar wij hadden zelf serieus zitten denken aan negatieve stimulatie, we zijn alleen bang dat hij dan dadelijk helemaal niet meer durft en moeite krijgt met sex in het algemeen.
net in je oog gekwakt zekerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:32 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Loopt dit nep-topic nog steeds?
Ow, TS is katholiek.... Hmmm.... had ik al moeten weten bij het zaadverspillings-gedeelte.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is nu nog niet aan de orde, maar als we getrouwd zijn, is dat inderdaad een redelijke oplossing.
Ben je dan niet bang dat je het stijf worden beïnvloedt en dat hij daar bang voor gaat worden?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:35 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik meen het wel, want ik wil later gewoon nog kinderen van hem.
En slechte dingen moet je met pijnlijke dingen bestrijden.
Dat hebben we samen besloten hoorquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Je vriend denkt er zo over om jou te pleasen
Lekker ben jij ook dat jij voor andere mensen wilt beslissen wat ze wel en niet mogen doen
Hij heeft blijkbaar geen sterke wil... Als hij het zelf ook wilt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat hebben we samen besloten hoor
Ik geloof dat ik dat al wel tien keer heb gezegd ofzo.
Nee, zeker niet en als impotentie op zal treden zie daar de huisarts.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ben je dan niet bang dat je het stijf worden beïnvloedt en dat hij daar bang voor gaat worden?
Trolololololquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee, zeker niet en als impotentie op zal treden zie daar de huisarts.
En we kunnen ook altijd bidden tot God, dat hij omhoog zal gaan en zo kinderen kan schenken.
quote:
precies !quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee, zeker niet en als impotentie op zal treden zie daar de huisarts.
En we kunnen ook altijd bidden tot God, dat hij omhoog zal gaan en zo kinderen kan schenken.
nee hoor, want je zegt beinvloed als het in de hijvorm is.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij bent dommer dan ik als je denkt dat dat fout is
Ik vind het heel jammer dit soort onrespectvolle posts.quote:
ben jij de vriendin van Dennistd de enige echte Fantalist van de sportcrew?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:44 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik vind het heel jammer dit soort onrespectvolle posts.
Dit is een serieus probleem over het feit of we later nog wel kinderen kunnen krijgen.
Dat zei ik, domquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:43 schreef Zero17 het volgende:
[..]
nee hoor, want je zegt beinvloed als het in de hijvorm is.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind jullie vrij grof.
Het is toch aan mij en mijn vriend om te bepalen wat wij willen geloven en/of voelen? Ik respecteer het ook dat jullie anders denken, waarom dan zo oordelen over mij?
Ik heb nog geen enkele bruikbare tip gekregen om het masturberen tegen te gaan. Het is niet zo dat ik hem met zijn handen op zijn rug vast wil binden en ik besef best wel dat het heel moeilijk is, daarom wil ik hem zo veel mogelijk steunen en meehelpen oplossingen aandragen.
Wacht nog een keertje?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:45 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ben jij de vriendin van Dennistd de enige echte Fantalist van de sportcrew?
nee hoor, ik beinvloet hij beinvloed en na worden is het tegenwoordig deelwoord altijd met een d.quote:
Je bent toch niet serieus he?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:48 schreef Zero17 het volgende:
[..]
nee hoor, ik beinvloet hij beinvloed en na worden is het tegenwoordig deelwoord altijd met een d.
ga eens brugklas nederlands volgen
Net zo serieus als jij toen je de OP maakte.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je bent toch niet serieus he?
dt is inderdaad fout. Worden beïnvloed is het...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dit dus. Tevens is het mastruberen en niet masturberen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:50 schreef tmje het volgende:
[..]
dt is inderdaad fout. Worden beïnvloed is het...
Link.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:53 schreef DeBassist het volgende:
wel dankzij dit topic weer de eerste lemming gezien van een mod
ook wel eens leuk
Nee laat ze gewoon ze respecteren ons niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Doe niet zo raar man, het is "je beïnvloedt", tweede persoon enkelvoud, ga direct terug naar de basisschool.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:43 schreef Zero17 het volgende:
[..]
nee hoor, want je zegt beinvloed als het in de hijvorm is.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ben je dan niet bang dat je het stijf worden beïnvloedt en dat hij daar bang voor gaat worden?
No shit sherlockquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee laat ze gewoon ze respecteren ons niet.
helemaal niet man als je dat serieus denkd is er echt wat mis met jouwquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:54 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Doe niet zo raar man, het is "je beïnvloedt", tweede persoon enkelvoud, ga direct terug naar de basisschool.
[..]
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:50 schreef tmje het volgende:
[..]
Als je nu toch geen seks hebt "want je bent niet getrouwd", en als je dat wel bent, heb je maar eens elke 9 maanden seks, is dat toch geen probleem?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat jij nou niet kan spellenquote:
Je beïnvloedt het stijf worden van de penis.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:55 schreef Zero17 het volgende:
[..]
helemaal niet man als je dat serieus denkd is er echt wat mis met jouw
In deze zin is het helemaal niet 'worden beïnvloed'.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:50 schreef tmje het volgende:
[..]
Dus? Dan zit ik toch niet fout?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
In deze zin is het helemaal niet 'worden beïnvloed'.
Je hebt gewoon het verkeerde forum uitgezocht. Als je opbouwende reacties wil, dan kun je beter naar Credible.nl gaan. Dat is een christelijk jongerenforum en worden dit soort zaken wel eens vaker besproken volgens mij. De reacties die je krijgt op Fok waren gewoon te verwachten. Ik zou je eerst eens inlezen op een forum voordat je zo'n serieus en persoonlijk verhaal plaatst waar gewoon makkelijk grapjes over gemaakt kunnen worden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat hebben we samen besloten hoor
Ik geloof dat ik dat al wel tien keer heb gezegd ofzo.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:57 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Je beïnvloedt het stijf worden van de penis.
Dat is de constructie, en die was juist toegepast. En fout verbeterd door enkele malloten hier.
Waarom reageren jullie wel serieus op mijn posts terwijl ik echt 30 keer zo slecht troll als TS doet?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
In deze zin is het helemaal niet 'worden beïnvloed'.
Ah joh, het is nu gewoon lapo-hunten.quote:
You snap it.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:00 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ah joh, het is nu gewoon lapo-hunten.
Omdat tmje het echt lijkt te geloven.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:59 schreef Zero17 het volgende:
[..]
[..]
Waarom reageren jullie wel serieus op mijn posts terwijl ik echt 30 keer zo slecht troll als TS doet?
Nee, die trollt gewoon lekker mee, maar het is ongelofelijk hoe happig jullie zijn.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:01 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Omdat tmje het echt lijkt te geloven.
Hierbij wil ik graag een argument ondersteunen. Het staat inderdaad niet in de bijbel, maar dit is er eigenlijk 'bijverzonnen'. Als ik mij er zo overdreven mee bezig zou houden, zou ik toch eerder over mezelf nadenken dan over mijn mastruberende vriend... (hmm, en als ik vrouw zou zijn...)quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:59 schreef Qwerty87 het volgende:
[..]
Je hebt gewoon het verkeerde forum uitgezocht. Als je opbouwende reacties wil, dan kun je beter naar Credible.nl gaan. Dat is een christelijk jongerenforum en worden dit soort zaken wel eens vaker besproken volgens mij. De reacties die je krijgt op Fok waren gewoon te verwachten. Ik zou je eerst eens inlezen op een forum voordat je zo'n serieus en persoonlijk verhaal plaatst waar gewoon makkelijk grapjes over gemaakt kunnen worden.
Ik ben zelf ook gelovig, maar de redenen die jij aanhaalt waarom jouw vriend niet mag masturberen, komen niet eens voor in de Bijbel. Er staat nergens in de Bijbel dat je niet mag masturberen. Er staat alleen dat je je leven niet moet laten beheersen door lust. Er staat verder niet eens bij dat het verboden is, maar dat het af te raden is om je er constant mee bezig te houden.
En eerlijk gezegd denk ik dat jullie er juist teveel mee bezig houden door je vriend te gaan verbieden om te masturberen. Klinkt heel hard, maar ik weet zeker dat je vriend dit doet, maar omdat jij er zo streng op tegen bent, hij gewoon tegen je liegt. En ik weet niet wat je nou erger moet vinden; Dat je vriend masturbeert omdat het gewoon de normaalste zaak van de wereld is en dat jullie elkaar kunnen vertrouwen, of dat je vriend masturbeert en tegen je moet liegen omdat jij om onzinnige redenen tegen masturberen bent?
Verder; Zit je bij een kerk aangesloten die deze regels hebben? Of heb je dit voor jezelf besloten?
Als ik niet zwanger ben, kan ik gewoon sex hebben met hem wanneer hij wil. Ik weet niet precies wanneer ik vruchtbaar ben en zaad blijft wel even leven, dus dan ga ik niet op de dag kijken ofzo.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als je nu toch geen seks hebt "want je bent niet getrouwd", en als je dat wel bent, heb je maar eens elke 9 maanden seks, is dat toch geen probleem?
Het is toch puur voor voortplanting, dus dan heeft ie er maar ff moeite mee, kom op zeg
Seks. Niet Sex.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als ik niet zwanger ben, kan ik gewoon sex hebben met hem wanneer hij wil. Ik weet niet precies wanneer ik vruchtbaar ben en zaad blijft wel even leven, dus dan ga ik niet op de dag kijken ofzo.
Ik zou het wel fijn vinden als het niet meer over die taalfout gaat, al irriteert me het heel erg om op een fout gewezen te worden die niet fout is.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:04 schreef Fanta-stick het volgende:
IK BEN DIT HELEMAAL ZAT, MIJN VRIEND IS TENMINSTE REIN.
ZIELIGE KLEUTERS.
Goh. Nah, ijzersterke garp boys.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:02 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Nee, die trollt gewoon lekker mee, maar het is ongelofelijk hoe happig jullie zijn.
Bij deze ga ik jou fun verpesten. Als je elke dag je temperatuur op een vast tijdstip bijhoudt, kun je weten wanneer je het meest vruchtbaar bent. In die periode mag je om de dag seks hebben. Buiten deze periode om is het alleen maar zaadverspilling. Have Funquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als ik niet zwanger ben, kan ik gewoon sex hebben met hem wanneer hij wil. Ik weet niet precies wanneer ik vruchtbaar ben en zaad blijft wel even leven, dus dan ga ik niet op de dag kijken ofzo.
Ik zou het wel fijn vinden als het niet meer over die taalfout gaat, al irriteert me het heel erg om op een fout gewezen te worden die niet fout is.
Ach, dat jij voor iets dat dermate sneu is valt is nog sterker.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:05 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Goh. Nah, ijzersterke garp boys.
Ja, dat kun je weten, maar je hoort ook wel van mensen die zwanger zijn geraakt buiten die periodes, dus ik vind het een beetje stom om alles alleen daarvan af te laten hangen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:05 schreef tmje het volgende:
[..]
Bij deze ga ik jou fun verpesten. Als je elke dag je temperatuur op een vast tijdstip bijhoudt, kun je weten wanneer je het meest vruchtbaar bent. In die periode mag je om de dag seks hebben. Buiten deze periode om is het alleen maar zaadverspilling. Have Fun
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:05 schreef HarmoniousVibe het volgende:
Mocht dit alles geen zin hebben zou ik u ten zeerste chemische castratie willen aanbevelen. Als er iets effectief is tegen libido dan is het dat wel. Succes!
ik oordeel niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
\Het is toch aan mij en mijn vriend om te bepalen wat wij willen geloven en/of voelen? Ik respecteer het ook dat jullie anders denken, waarom dan zo oordelen over mij?
Je hoort ook van mensen die zwanger raken van 3D porno. Argument verworpen!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat kun je weten, maar je hoort ook wel van mensen die zwanger zijn geraakt buiten die periodes, dus ik vind het een beetje stom om alles alleen daarvan af te laten hangen.
Je weet niet precies op welk tijdstip je zwanger raakt, dus moet je gewoon sex hebben.
Seks*quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat kun je weten, maar je hoort ook wel van mensen die zwanger zijn geraakt buiten die periodes, dus ik vind het een beetje stom om alles alleen daarvan af te laten hangen.
Je weet niet precies op welk tijdstip je zwanger raakt, dus moet je gewoon sex hebben.
Je gaat te verquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:05 schreef HarmoniousVibe het volgende:
Tip: indien uw man of vriend een smartphone heeft kunt u overwegen om daar two girls one cup of iets van dien aard op te zetten. Op het moment dat uw man/vriend aandrang voelt kan hij even naar dat filmpje kijken, waarna -als het goed is- de aandrang wel iets zakt. Wel is het aan te raden regelmatig van filmpje te wisselen om zo afstomping te voorkomen. Zo kunt u bijvoorbeeld ook experimenteren met foto's of filmpjes van (schoon)moeder of andere onaantrekkelijke familieleden. Ook kunt u het wellicht proberen met homoporno.
Echter is voorkomen beter dan genezen zeg ik altijd, dus raad ik u beiden ten zeerste aan om zo weinig mogelijk in contact te komen met het andere geslacht. Dit kunt u op diverse manieren bereiken. Zo is het wellicht mogelijk om uw man/vriend een beroep te laten nemen waar alleen mannen werken. Zo kunt u bijvoorbeeld denken aan cipier in een mannengevangenis en de avond door te brengen met de mannen van de voetbalclub.
Tevens moet u er rekening mee houden dat er al sperma uit kan komen, zelfs zonder aanraking van u of van hemzelf. Derhalve dient u zichzelf zo onaantrekkelijk mogelijk te presenteren. Dit houdt bijvoorbeeld in dat u absoluut geen makeup mag dragen, uw haren mag doen een geen provocerende kleding mag dragen. Het beste is als u zelf een onwelriekende geur met rond u heen hebt hangen. Immers, u bent zelf de grootste risicofactor in deze dappere onderneming.
Tenslotte zou ik nog graag de vrijheid willen nemen om u aan te raden uw beider internetgedrag aan te passen, te verminderen of zelfs achterwege laten. Zoals u weet is ook het internet een grote bron van verleidingen. Zo moet u bijvoorbeeld echt die afbeelding onder uw gebruikersnaam aanpassen. Dat brengt veel te veel risico met zich mee. Of u kunt overwegen een zeer strikte internetfilter te installeren of het gebruik van internet af te zweren.
Mocht dit alles geen zin hebben zou ik u ten zeerste chemische castratie willen aanbevelen. Als er iets effectief is tegen libido dan is het dat wel. Succes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |