SPERMINATORS !!!!!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:21 schreef Apekoek het volgende:
Ja! Stel je voor dat je zaad zou verspillen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan komen ZE je halen!!!
![]()
Tis gewoon een vuile kut kanker hoer !quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:28 schreef tmje het volgende:
Sperma heeft juist een hogere kwaliteit als je regelmatig komt... En van gek worden.... Tja, troll?
Dan komt ze je halen vanwege verspilling van sperma! NET ALS DE KERK!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:29 schreef BaasD het volgende:
[..]
Tis gewoon een vuile kut kanker hoer !
Laten we allemaal gay worden en anussen voblaffen
De gemiddelde priester pompt meer sperma in jongetje dan ik ooit uit mijn leuter gesjord krijg, ook niet echt een nuttige toepassing van zaad.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:30 schreef tmje het volgende:
[..]
Dan komt ze je halen vanwege verspilling van sperma! NET ALS DE KERK!
Er staat niet in de bijbel dat ze geen seks mogen hebben met kleine jongetjesquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:39 schreef Zero17 het volgende:
[..]
De gemiddelde priester pompt meer sperma in jongetje dan ik ooit uit mijn leuter gesjord krijg, ook niet echt een nuttige toepassing van zaad.
Nu moet ik me ook nog schuldig gaan voelen bij elke fapbeurt?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:14 schreef MisterSqueaky het volgende:
Zonder het topic te lezen:
Iedere lozing bevat ongeveer 500 miljoen zaadcellen. Zelfs als je je vriendin (of in jouw geval vrouw, aangezien eea pas na het huwelijk plaats zal vinden) zal bevruchten, gaan er dus 499.999.999 dood zonder nut gehad te hebben.
Hoe vreselijk veel erger is masturbatie toch...
Jups. Voor die ene extra zaadcel die omkomt :pquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:14 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Nu moet ik me ook nog schuldig gaan voelen bij elke fapbeurt?
Ach, 1 zaadcel per lozing zal natuurlijk ook weinig opleveren, maar je punt is duidelijk idd.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:14 schreef MisterSqueaky het volgende:
Zonder het topic te lezen:
Iedere lozing bevat ongeveer 500 miljoen zaadcellen. Zelfs als je als man je vriendin/vrouw zal bevruchten, gaan er dus sowieso 499.999.999 dood zonder nut gehad te hebben.
Hoe vreselijk veel erger is masturbatie toch...
Ja, de isolatiecel of de bijbel.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:16 schreef Daniel1976 het volgende:
Is er ook een vorm van therapie die aansluit op de belevingswereld van TS?
alleen als je in je oog kwaktquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:19 schreef Fanta-stick het volgende:
VAN FAPPEN WORDT JE BLIND DOE HET NIET !DOE HET NIET!
Misschien moet je die link eens openen dan, staan toch genoeg tips in. Ik vind het zelf vooral lachwekkend, maar het is wel serieus bedoeld en als het voor jullie helpt en jullie zijn er gelukkig mee, tja waarom dan niet?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind jullie vrij grof.
Het is toch aan mij en mijn vriend om te bepalen wat wij willen geloven en/of voelen? Ik respecteer het ook dat jullie anders denken, waarom dan zo oordelen over mij?
Ik heb nog geen enkele bruikbare tip gekregen om het masturberen tegen te gaan. Het is niet zo dat ik hem met zijn handen op zijn rug vast wil binden en ik besef best wel dat het heel moeilijk is, daarom wil ik hem zo veel mogelijk steunen en meehelpen oplossingen aandragen.
quote:
En het is toch aan ons om een idee, dat naar onze mening belachelijk is, uit te lachen?quote:Het is toch aan mij en mijn vriend om te bepalen wat wij willen geloven en/of voelen? Ik respecteer het ook dat jullie anders denken, waarom dan zo oordelen over mij?
Die zijn er ook niet.quote:Ik heb nog geen enkele bruikbare tip gekregen om het masturberen tegen te gaan.
quote:Het is niet zo dat ik hem met zijn handen op zijn rug vast wil binden en ik besef best wel dat het heel moeilijk is, daarom wil ik hem zo veel mogelijk steunen en meehelpen oplossingen aandragen.
Geile shit.quote:
Die tips zijn zo langdradig en het zou gewoon zo fijn zijn als er wat gemakkelijkere tips waren. Natuurlijk is hij bereid moeite te doen voor ons geluk, maar als hij er de hele dag aan moet denken, ben ik en is hij alleen maar bang dat de wil erger wordt. Hij is niet verslaafd, dus er niet dagelijks heel veel mee bezig en als hij er nu zo op moet focussen, wordt het niet beter denken wij.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:22 schreef splendor het volgende:
[..]
Misschien moet je die link eens openen dan, staan toch genoeg tips in. Ik vind het zelf vooral lachwekkend, maar het is wel serieus bedoeld en als het voor jullie helpt en jullie zijn er gelukkig mee, tja waarom dan niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |