Word je niet moe van jezelf?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die tips zijn zo langdradig en het zou gewoon zo fijn zijn als er wat gemakkelijkere tips waren. Natuurlijk is hij bereid moeite te doen voor ons geluk, maar als hij er de hele dag aan moet denken, ben ik en is hij alleen maar bang dat de wil erger wordt. Hij is niet verslaafd, dus er niet dagelijks heel veel mee bezig en als hij er nu zo op moet focussen, wordt het niet beter denken wij.
Het zou zo prettig zijn als er een wat simpeler oplossing was dan er constant bij stilstaan, zoals die kauwgom ofzo, maar ik heb geen idee wat ik daarvan kan verwachten.
Ik ben het met je eens TS, als mijn vriend fapt sla ik hem ook ik ben bang dat hij blind wordt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die tips zijn zo langdradig en het zou gewoon zo fijn zijn als er wat gemakkelijkere tips waren. Natuurlijk is hij bereid moeite te doen voor ons geluk, maar als hij er de hele dag aan moet denken, ben ik en is hij alleen maar bang dat de wil erger wordt. Hij is niet verslaafd, dus er niet dagelijks heel veel mee bezig en als hij er nu zo op moet focussen, wordt het niet beter denken wij.
Het zou zo prettig zijn als er een wat simpeler oplossing was dan er constant bij stilstaan, zoals die kauwgom ofzo, maar ik heb geen idee wat ik daarvan kan verwachten.
Gewoon zijn duimen afhakken, dan wordt fappen een stuk kutter.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens TS, als mijn vriend fapt sla ik hem ook ik ben bang dat hij blind wordt.
En ik word achterdochtig als hij weer eens wortels koopt.
Je moet gewoon sambal op zijn heiligdom smeren als hij fapt.
Volgens mij meen je dat niet echt, maar wij hadden zelf serieus zitten denken aan negatieve stimulatie, we zijn alleen bang dat hij dan dadelijk helemaal niet meer durft en moeite krijgt met sex in het algemeen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens TS, als mijn vriend fapt sla ik hem ook ik ben bang dat hij blind wordt.
En ik word achterdochtig als hij weer eens wortels koopt.
Je moet gewoon sambal op zijn heiligdom smeren als hij fapt.
Scherp.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Volgens mij meen je dat niet echt
Ik neem aan dat dit retorisch is.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:32 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Loopt dit nep-topic nog steeds?
Hmm, als je elke keer dat hij wilt fappen met hem neukt is het probleem toch ook opgelost?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Volgens mij meen je dat niet echt, maar wij hadden zelf serieus zitten denken aan negatieve stimulatie, we zijn alleen bang dat hij dan dadelijk helemaal niet meer durft en moeite krijgt met sex in het algemeen.
Dat is nu nog niet aan de orde, maar als we getrouwd zijn, is dat inderdaad een redelijke oplossing.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:34 schreef tmje het volgende:
[..]
Hmm, als je elke keer dat hij wilt fappen met hem neukt is het probleem toch ook opgelost?
Ik meen het wel, want ik wil later gewoon nog kinderen van hem.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Volgens mij meen je dat niet echt, maar wij hadden zelf serieus zitten denken aan negatieve stimulatie, we zijn alleen bang dat hij dan dadelijk helemaal niet meer durft en moeite krijgt met sex in het algemeen.
net in je oog gekwakt zekerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:32 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Loopt dit nep-topic nog steeds?
Ow, TS is katholiek.... Hmmm.... had ik al moeten weten bij het zaadverspillings-gedeelte.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is nu nog niet aan de orde, maar als we getrouwd zijn, is dat inderdaad een redelijke oplossing.
Ben je dan niet bang dat je het stijf worden beïnvloedt en dat hij daar bang voor gaat worden?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:35 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik meen het wel, want ik wil later gewoon nog kinderen van hem.
En slechte dingen moet je met pijnlijke dingen bestrijden.
Dat hebben we samen besloten hoorquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Je vriend denkt er zo over om jou te pleasen
Lekker ben jij ook dat jij voor andere mensen wilt beslissen wat ze wel en niet mogen doen
Hij heeft blijkbaar geen sterke wil... Als hij het zelf ook wilt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat hebben we samen besloten hoor
Ik geloof dat ik dat al wel tien keer heb gezegd ofzo.
Nee, zeker niet en als impotentie op zal treden zie daar de huisarts.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ben je dan niet bang dat je het stijf worden beïnvloedt en dat hij daar bang voor gaat worden?
Trolololololquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee, zeker niet en als impotentie op zal treden zie daar de huisarts.
En we kunnen ook altijd bidden tot God, dat hij omhoog zal gaan en zo kinderen kan schenken.
quote:
precies !quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee, zeker niet en als impotentie op zal treden zie daar de huisarts.
En we kunnen ook altijd bidden tot God, dat hij omhoog zal gaan en zo kinderen kan schenken.
nee hoor, want je zegt beinvloed als het in de hijvorm is.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij bent dommer dan ik als je denkt dat dat fout is
Ik vind het heel jammer dit soort onrespectvolle posts.quote:
ben jij de vriendin van Dennistd de enige echte Fantalist van de sportcrew?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:44 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik vind het heel jammer dit soort onrespectvolle posts.
Dit is een serieus probleem over het feit of we later nog wel kinderen kunnen krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |